Николаевская областная библиотечная ассоциация
Ресурсы библиотек города Николаева - Сводный электронный каталог

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Главная - http://e-catalog.mk.ua

база данных содержит 298577 записей

Базы данных

Вид поиска: СтандартныйРасширенныйПо словарю
Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Манако, А$<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
 1-10    11-17 
1.
74.04(4Укр)
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : науково-методичний збірник науково-методичного центру вищої освіти МОіНУ. Вип. 45. Болонський процес в Україні. Ч. 1. - К. : "Знання", 2005. - 192 с. - ISBN 966-346-126-8 : 31.68 р.
    Содержание:
Васильєв, О. О. Шляхи реалізації основних принципів Болонської деклкркції / О. О. Васильєв, С. Ф. Горбань, В. О. Толок. - С .3
Зінченко, Т. В. Болонський прцес і модернізація вищої професійній освіти Австрії / Т. В. Зінченко. - С .9
Ляшенко, Л. М. Фінляндія: освіта, наука і "економічне диво" / Л. М. Ляшенко. - С .17
Похресник, А. К. Участь молоді Західної Європи в Болонському процесі та її громадянська позиція / А. К. Похресник. - С .25
Яковець, Н. І. Педагогічна освіта, Болонський процес і вектори модернізації системи освіти / Н. І. Яковець. - С .32
Мельник, С. В. Гармонізація державного стандарту вищої освіти із професійно-класифікаційними стандартами: міфи і реальність / С. В. Мельник. - С .39
Петренко, В. Л. Стандарти вищої освіти у контексті Болонського процесу: історія, сучасний стан, перспективи (До 10-річчя впровадження стандартів вищої освіти в Україні) / В. Л. Петренко. - С .66
Бєгун, В. В. Ризик-орієнтовані технології ідентифікації потенційних джерел небезпек - основа підготовки фахівців усіх спеціальностей / В. В. Бєгун, І. М. Науменко. - С .107
Грущенко, Л. М. Роль психолого-педагогічної компетентності в майбутньому і шляхи підвищення мотивації до її формування у студентів-економістів / Л. М. Грущенко. - С .114
Дьяков, С. І. Психологічна культура студента в контексті індивідуальної самореалізації / С. І. Дьяков. - С .120
Присенко, М. О. Система акредитації вищих навчальних закладів в Україні: реалії становлення, проблеми дії та розвитку / М. О. Присенко. - С .125
Черних, В. П. Ціннісні орієнтації студентської молоді в умовах переходу до ринкової економіки / В. П. Черних, Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. - С .139
Демиденко, О. П. Про необхідність навчання студентів мовних факультетів комунікативної поведінки, характерної для носіїв англійської мови, з використанням відеоматеріалів / О. П. Демиденко. - С .144
Лисенко, М. М. Проблеми організаційно-економічного механізму комп'ютерізації системи освіти України / М. М. Лисенко. - С .148
Манако, В. В. Педагогічні інновації та трансформація ролі викладача / В. В. Манако, А. Ф. Манако, Т. П. Павлова. - С .153
Назаренко, Н. В. Мотивація навчання студентів як показник педагогічних технологій / Н. В. Назаренко. - С .164
Рева, О. М. Системи переваг викладачів на множині характерних рис недисциплінованої поведінки студентів-юристів / О. М. Рева [и др.]. - С .168
Другие авторы: Чабак А. А., Оліфіренко О. І., Сагсновська Л. А.
Розновець, О. І. Можливості сучасних систем автоматизованого тестування для проведення модульного контролю знань / О. І. Розновець, Л. А. Сперанський, Л. А. Волощук. - С .179
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Болонський процес

   Організація освіти--Україна


   Вища освіта--Україна


Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ
Доп.точки доступа:
Сагсновська, Л. А.


Найти похожие
URL: ссылка этот документ
2.
74.04(4Укр)
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : науково-методичний збірник науково-методичного центру вищої освіти МОіНУ. Вип. 45. Болонський процес в Україні. Ч. 2. - К. : "Знання", 2005. - 200 с. - ISBN 966-346-143-8 : 32.38 р.
    Содержание:
Василюк, А. В. Польща: стратегія і тактика реформи середньої освіти / А. В. Василюк. - С .3
Кряжев, П. В. Болонський процес і нові підходидо реформування освіти / П. В. Кряжев. - С .12
Поберезька, Г. Г. Рросія: участь у Болонському процесі і підвищення якості вищої освіти / Г. Г. Поберезька. - С .18
Ходаковський, О. В. Болонський процес, точні науки і високі технології - засоби розвитку освіти і економіки Європи / О. В. Ходаковський. - С .26
Яковець, О. В. Середня і вища освіта України і розвинутих країн Європи: спільне і відмінне / О. В. Яковець. - С .32
Байденко, В. І. Про можливість побудови єдиного макета освітнього стандарту країн СНД як динамічної моделі норми якості вищої освіти / В. І. Байденко [и др.]. - С .40
Другие авторы: Пугач В. Ф., Розіна Н. М., Селезньова Н. О., Федін В. Т.
Мельник, С. В. Соціологічнч дослідження щодо застосування на практиці професій менеджерського спрямовування / С. В. Мельник. - С .62
Морозова, Т. Ю. Погляд на освітні стандарти крізь призму компетентісного підходу / Т. Ю. Морозова. - С .73
Петренко, В. Л. Державний стандарт вищої освіти у контексті Болонського процесу (переліки кваліфікацій, напрямів і спеціальностей вищої освіти) / В. Л. Петренко. - С .80
Черній, С. М. Філософсько-методологічні аспекти стандартизації змісту освітної діяльності / С. М. Черній. - С .118
Білогузов, В. С. Наукові та організаційні основи інноваційної діяльності в регіоні / В. С. Білогузов. - С .124
Молчанов, Е. А. Актуальні тенденції реформування вищої освіти (на прикладі напряму 1003 "Судноводіння і енергетика суден") / Е. А. Молчанов, А. Н. Іванов. - С .135
Крижанівський, Є. І. Акредитація вищих навчальних закладів: проблеми і шляхи їх вирішення / Є. І. Крижанівський, Ф. В. Козак, Б. В. Сверида. - С .146
Присенко, М. О. Зарубіжний досвід і деякі проблемні питання дії акредитаційних процедур та рейтингування вищих навчальних закладів в Україні / М. О. Присенко. - С .150
Левіковський, Б. К. Всеукраїнська студенська рада як представницький орган студентів на державному рівні / Б. К. Левіковський. - С .157
Бурлакова, О. О. Реформування та економічні трансформації у вищій освіті / О. О. Бурлакова. - С .163
Деміденко, Т. М. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до інноваційної діяльності в умовах реформування системи освіти України / Т. М. Деміденко. - С .169
Манако, А. Ф. Теорія і практика педагогічного проектування навчання за підтримки інформаційних і навчальних технологій / А. Ф. Манако, В. В. Манако, Т. П. Павлова. - С .173
Рева, О. М. Порівняльний аналіз оптимальних стратегій поведінки учасників конфлікту "Викладач-студент" (погляди сторін) / О. М. Рева [и др.]. - С .180
Другие авторы: Липчанський В. О., Медведенко О. М., Скловська В. І., Чабак А. А.
Тройніна, А. С. Аналіз можливостей використання сучасних CASE- засобів проектування систем у навчальному процесі / А. С. Тройніна, Л. А. Волощук. - С .186
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Болонський процес

   Організація освіти--Україна


   Вища освіта--Україна


Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ
Доп.точки доступа:
Селезньова, Н. О.
Федін, В. Т.


Найти похожие
URL: ссылка этот документ
3.
Шифр: І12/2011/3
   Газета

Інформатика . - Київ : Редакція газети "Шкільний світ", 1999 - . - Выходит еженедельно
2011г. № 3
Содержание:
Морзе, Н. Моніторинг інформатичних компетентностей випускників ЗНЗ / Н. Морзе, В. Вембер. - С.4-7.
Жуковський, С. E-OLIMP - педагогічний засіб дистанційної підготовки учнів та студентів до олімпіади з програмування / С. Жуковський. - С.7-10.
Манако, А. Ключевые факторы развития электронного научно-образовательного пространства для всех / А. Манако. - С.10-14.
Поліхун, Н. Ділові ігри як форма підготовки обдарованих дітей до дослідницької діяльності / Н. Поліхун, М. Попова. - С.14-17.
Спірін, О. Сучасні напрями досліджень з ІКТ у галузі педагогічних наук / О. Спірін. - С.18-20.
Савченко, М. Інноваційні методи навчання в контексті завдань шкільної освіти / М. Савченко, Н. Литвиненко. - С.21-22.
Найти похожие
Перейти к описаниям статей
URL: ссылка этот документ
4.
Шифр: І12/2012/3
   Газета

Інформатика . - Київ : Редакція газети "Шкільний світ", 1999 - . - Выходит еженедельно
2012г. № 3
Содержание:
Гриценко, В. Нові інформаційні технології в освіті для всіх: інтеграція науки та освіти / В. Гриценко. - С.5-9
Манако, А. Розвиток сучасних навчальних середовищ / А. Манако, К. Синиця. - С.10-14
Жук, Ю. Інформатизація освіти: надії та ризики / Ю. Жук. - С.15-17
Жук, М. Освітнє середовище як фактор пошуку відповідей на запитання сучасної освіти / М. Жук. - С.18-21
Колос, К. Результати експериментальної роботи з розвитку предметних компетентностей учителів інформатики засобами дистанційного навчання / К. Колос. - С.22-28
Колгатін, О. Структура й функціонування комп'ютерно орієнтованої системи педагогічної діагностики / О. Колгатін. - С.29-32
Войченко, О. Створення двокомпонентного навчального середовища для підтримки Life Long Learning / О. Войченко. - С.33-35
Мельник, І. Використання сучасних навчальних середовищ як засобу розвитку творчих компетенцій / І. Мельник. - С.36-38
Олефіренко, Н. Інформатична підготовка учителя початкової школи / Н. Олефіренко. - С.39-41
Найти похожие
Перейти к описаниям статей
URL: ссылка этот документ
5.
Шифр: І12/2012/8
   Газета

Інформатика . - Київ : Редакція газети "Шкільний світ", 1999 - . - Выходит еженедельно
2012г. № 8
Содержание:
Манако, А. Еволюція та конвергенція інформаційних технологій підтримки освіти та навчання / А. Манако. - С.3-10
Войченко, О. Індивідуальний інформаційний простір : методи створення й оптимізації / О. Войченко. - С.11-12
Стеценко, І. Складові інформаційної культури та інформаційної грамотності для педагогів дошкільної та початкової освіти / І. Стеценко. - С.13-17
Лапінська, І. 1. Інтерактивні уроки для покращення якості знань учнів / І. Лапінська. - С.1-12
Денисов, С. Робота в середовищі редактора растрової графіки : практична робота, 10 клас / С. Денисов. - С.18-21
Жалдак, М. Інтеграл Ньютона-Лейбніца і невизначений інтеграл / М. Жалдак, Г. Михалін, С. Деканов. - С.22-29
Найти похожие
Перейти к описаниям статей
URL: ссылка этот документ
6.
Шифр: І13/2012/2
   Журнал

Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : Науково-методичний журнал. - К. : Освіта України, 2005 - . - Выходит раз в два месяца
2012г. N 2
Содержание:
10 рекомендацій щодо покращення конкурентоспроможності України за допомогою ІКТ. - С.4-17
Ломаковська, Г. Авторська концепція підручників "Сходинки до інформатики" для 2-4 класів / Г. Ломаковська. - С.18-21
Коршунова, О. Авторська концепція змісту та структури підручника з інформатики "Сходинки до інформатики" для початкової школи з навчанням українською мовою / О. Коршунова. - С.22-27
Стеценко, І. Розвиток мислення як одна з умов розвитку особистості дитини / І. Стеценко. - С.28-34
Манако, А. До питання про розвиток сучасних навчальних середовищ / А. Манако, К. Синиця. - С.35-41
Саражинська, Н. Організація навчально-виховного процесу з використанням блогів / Н. Саражинська. - С.42-48
Варченко, Л. Вікі-технології як засіб організації співпраці учасників навчально-виховного процесу / Л. Варченко, Г. Проценко. - С.49-59
Дементієвська, Н. Формуюче оцінювання в курсі допрофільної підготовки за програмою Intel "Шлях до успыху" / Н. Дементієвська. - С.60-69
Нанаєва, Т. Курси Intel для підвищення кваліфікації педагогічних працівників і керівників навчальних закладів з питань ІКТ та формування та оцінки навичок ХХІ століття / Т. Нанаєва. - С.70-73
Свириденко, О. Ресурси Microsoft для викладання та навчання / О. Свириденко. - С.74-81
Найти похожие
Перейти к описаниям статей
URL: ссылка этот документ
7.
Шифр: І13/2012/4
   Журнал

Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : Науково-методичний журнал. - К. : Освіта України, 2005 - . - Выходит раз в два месяца
2012г. N 4
Содержание:
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики в 2012-2013 н.р. - С.3-10
Жалдак, М. Програма курсу Інформатика для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / М. Жалдак [и др.]. - С.11-25
Другие авторы: Морзе Н., Ломаковська Г., Проценко Г.
Морзе, Н. Авторська концепція підручників "Сходинки до інформатики" для учнів 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Морзе, В. Вембер, Н. Саражинська. - С.26-34
Саражинська, Н. Нетбук - найцікавіший інструмент навчання / Н. Саражинська. - С.35-43
Завадський, І. Задачі ІІ туру олімпіади з інформаційних технологій / І. Завадський. - С.44-47
Золочевська, М. Аналізуємо результати Першої Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій / М. Золочевська. - С.48-50
Знов'як, Ю. Олімпіаді з інформатики у м. Києві у 2012 н.р. / Ю. Знов'як [и др.]. - С.51-57
Другие авторы: Рибак О., Кордубан Д., Рудик О.
Манако, А. ІКТ, інновації та підтримка масового безперервного навчання / А. Манако. - С.58-64
Морзе, Н. Чи має керівник навчального закладу володіти ІКТ-компетентністю? / Н. Морзе, О. Кузьмінська. - С.65-74
Свириденко, О. Конкурс із програмування "Kodu - навчайся граючи" / О. Свириденко. - С.75-79
Нанаєва, Т. Неделя INTEL ISEF 2012 / Т. Нанаєва. - С.80-83
Романюк, О. Тематичні кросворди Вінницького національного технічного університету / О. Романюк. - С.84-86
Найти похожие
Перейти к описаниям статей
URL: ссылка этот документ
8.
Шифр: І13/2013/6
   Журнал

Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : Науково-методичний журнал. - К. : Освіта України, 2005 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 6
Содержание:
Нанаєва, Т. Освітні ініціативи Intel в Україні: 10 років разом! / Т. Нанаєва. - С.3-4
Жебровський, Б. Інтерв'. із заступником Міністра освіти і науки України Борисом Михайловичем Жебровським для журналу "Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах", присвяченого 10-річчю освітніх програм Intel в Україні / Б. Жебровський. - С.5-9
Василенко, С. На шляху до успіху профільної школи / С. Василенко, Н. Гущина. - С.10-17
Носкова, М. Форми та методи формування ІК-компетентності педагогічних працівників у партнерстві з Intel / М. Носкова. - С.18-26
Чернікова, Л. Організація розвитку ІТ-компетентності вчителів Запорізької області у міжкурсовий період / Л Чернікова. - С.27-31
Чала, М. Мотивація учасників і потенціал освітніх ініціатив Intel в Україні: погляд очевидця / М. Чала. - С.32-37
Захар, О. Формування та розвиток ІК-компетентності учителів інформатики засобами освітніх програм Intel / О. Захар. - С.38-41
Седов, Е. Формирование информационной культуры у студентов педагогического университета при проведении очно-дистанционного курса Intel "Обучение для будущего" / Е. Седов, В. Седов. - С.42-44
Морзе, Н. Формувальне оцінювання: від теорії до практики / Н. Морзе, В. Вембер, О. Барна. - С.45-57. - Бібліогр. у кінці ст.
Золочевська, М. Формування та розвиток критичного мислення засобами "інструментів мислення" / М. Золочевська. - С.58-62
Шевчук, Л. Модель 1 : 1 / Л. Шевчук. - С.63-68
Орлова, Т. Програма "1 учень - 1 комп'ютер": маленький учень - великі можливості / Т. Орлова. - С.69-74
Нанаєва, Т. Ініціативи Intel у творенні ІКТ-політики у сфері освіти / Т. Нанаєва, О. Кузьмінська. - С.75-78
Свірський, Р. Intel відкриває світ для школярів / Р. Свірський. - С.79-81
Манако, А. Еволюція та конвергенція впровадження ІКТ в освіту як джерело інновацій / А. Манако. - С.82-87
Найти похожие
Перейти к описаниям статей
URL: ссылка этот документ
9.
Шифр: І13/2014/5
   Журнал

Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : Науково-методичний журнал. - К. : Освіта України, 2005 - . - Выходит раз в два месяца
2014г. N 5
Содержание:
Манако, А. Стратегічні питання впровадження ІКТ у навчальний процес / А. Манако. - С.3-9. - Бібліогр. у кінці ст.
Кочарян, А. Сучасні тренди ІКТ в освіті. Тенденції їх розвитку / А. Кочарян. - С.10-15. - Бібліогр. у кінці ст.
Морзе, Н. Домінуючі навчальні стилі у підготовці майбутніх фахівців з інформаційних технологій за технологіями електронного навчання / Н. Морзе, О. Глазунова. - С.16-26. - Бібліогр. у кінці ст.
Кузьмінська, О. Створення та використання системи інформаційної підтримки діяльності викладачів в умовах електронного інформаційно-освітнього середовища університету / О. Кузьмінська, Н. Качанюк. - С.27-35. - Бібліогр. у кінці ст.
Морзе, Н. Електронне портфоліо як інструмент вимірювання результатів діяльності викладача сучасного вишу / Н. Морзе, Л. Варченко-Троценко. - С.36-41. - Бібліогр. у кінці ст.
Попель, С. Сучасна школа з інформаційно-комунікаційними технологіями: успішний директор, вправний завуч і професійний учитель / С. Попель. - С.42-54
Рудик, О. Відповідність між результатом оцінювання робіт етапів дистанційного турніру та IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій / О. Рудик, Г. Гогерчак. - С.55-59. - Бібліогр. у кінці ст.
Семеніхіна, О. Створення власних комп’ютерних інструментів у середовищах динамічної математики / О. Семеніхіна, М. Друшляк. - С.60-69. - Бібліогр. у кінці ст.
Шпакович, Р. Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності "Бобер" в Україні / Р. Шпакович, Т. Спориніна. - С.70-75
Морзе, Н. Проект "IRNet”: новий крок до інноваційної педагогіки в галузі ІКТ, електронного навчання та міжкультурних компетентностей / Н. Морзе, О. Веселовська. - С.76-79
Найти похожие
Перейти к описаниям статей
URL: ссылка этот документ
10.


    Манако, А.
    Інформаційний портал " Рідна школа " [Текст] / А. Манако, О. Данилова, Войченко О. // Інформатика. - 2004. - №3. - С. 3-5.
ГРНТИ
ББК 73

Рубрики: Портал

Доп.точки доступа:
Данилова, О.
Войченко, О.


Найти похожие
URL: ссылка этот документ
11.


    Манако, А.
    Ключевые факторы развития электронного научно-образовательного пространства для всех [Текст] / А. Манако // Інформатика. - 2011. - № 3. - С. 10-14.
ГРНТИ
ББК 74.05

Рубрики: Освітній простір--електронний

   Неперервна освіта--електронні технології



Найти похожие
URL: ссылка этот документ
12.


    Манако, А.
    Розвиток сучасних навчальних середовищ [Текст] / А. Манако, К. Синиця // Інформатика. - 2012. - № 3. - С. 10-14
ГРНТИ
ББК 74.04

Рубрики: Інформатизація освіти--Україна

   Освітнє середовище--інформаційне


   Веб 2.0


Кл.слова (ненормированные):
сучасне навчальне середовище
Доп.точки доступа:
Синиця, К.


Найти похожие
URL: ссылка этот документ
13.


    Манако, А.
    Еволюція та конвергенція інформаційних технологій підтримки освіти та навчання [Текст] / А. Манако // Інформатика. - 2012. - № 8. - С. 3-10
ГРНТИ
ББК 74.04

Рубрики: Інформаційні технології--освіта


Найти похожие
URL: ссылка этот документ
14.


    Манако, А.
    До питання про розвиток сучасних навчальних середовищ [Текст] / А. Манако, К. Синиця // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 35-41
ГРНТИ
ББК 74.202.2 + 74с51

Рубрики: Навчальне середовище--Інформаційне

   Інформаційні технології--освіта


Кл.слова (ненормированные):
сучасне навчальне середовище -- веб-платформи -- інноваційність
Доп.точки доступа:
Синиця, К.


Найти похожие
URL: ссылка этот документ
15.


    Манако, А.
    ІКТ, інновації та підтримка масового безперервного навчання [Текст] / А. Манако // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 58-64
ГРНТИ
ББК 74.05

Рубрики: Безперервна освіта--Інформаційно-комунікативні технології


Найти похожие
URL: ссылка этот документ
16.


    Манако, А.
    Еволюція та конвергенція впровадження ІКТ в освіту як джерело інновацій [Текст] / А. Манако // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 82-87
ГРНТИ
ББК 74.044.4 + 74.03(4/8)6

Рубрики: Історія освіти--інформаційно-комунікаційні технології--впровадження, ХХ ст.

   Інформаційно-комунікаційні технології--історія, ХХ ст.


Кл.слова (ненормированные):
еволюція навчальних технологій -- конвергенція

Найти похожие
URL: ссылка этот документ
17.


    Манако, А.
    Стратегічні питання впровадження ІКТ у навчальний процес [Текст] / А. Манако // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 3-9. - Бібліогр. у кінці ст.
ГРНТИ
ББК 74.044.4

Рубрики: Інформатизація освіти

   Інформаційно-комунікаційні технології--освіта


Кл.слова (ненормированные):
ознаки сучасної освіти -- програмне забезпечення

Найти похожие
URL: ссылка этот документ
 1-10    11-17