Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Корекція мовлення<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
74.3
М 23


    Манько, Н. В.
    Діагностика та корекція мовленнєвого розвитку дітей раннього віку [Текст] : науково-методичний посібник / Н. В. Манько. - К. : КНТ, 2008. - 256 с. - ISBN 978-966-373-373-9 : 28.00 грн.
ББК 74.3

Рубрики: Освітні технології,  Технології--освітні,  Мовленнєвий розвиток--дитини,  Логопедія,  Розвиток мовлення--у дошкільнят,  Мовленнєва діяльність,  Корекція мовлення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
808.51(075.8)
Є 51


    Єлісовенко, Ю. П.
    Ораторське мистецтво: постановка голосу й мовлення [Текст] : навч. посібник / Ю. П. Єлісовенко ; ред. В. В. Різун. - К. : Атіка, 2008. - 204 с. - (в опр.) : 30.00 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 83.7я73

Рубрики: Ораторське мистецтво,  Риторика,  Голос,  Постановка голосу,  Постановка мовлення,  Мовлення,  Корекція мовлення,  Театральна педагогіка,  Педагогіка--театральна,  Телерадіомовлення,  Мовлення--телевізійне,  Жанри--діалогічні,  Жанри мовлення,  навчальна література
Доп.точки доступа
Різун, В.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
376-056.26
П 86


   
    Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції [Текст] : монографія / Н. В. Савінова [та ін.]. - Миколаїв : Іліон, 2017. - 270 с. - ISBN 978-617-534-411-8 : 50.00 грн.
    Содержание:
Шляхи реалізації диференційованої логокорекції . - С .10
Активно-ігрова логокорекція просодичної сторони мовлення дошкільників із тяжкими порушеннями мовленнєвої діяльності . - С .10
Теоретичні основи логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТМП. Сутність феномену"просодична сторона мовлення" . - С .10
Особливості розвитку просодики у нормі та при паталогії мовленнєвого розвитку . - С .14
Шляхи практичної реалізації активно-ігрової логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТМП. Змістова характеристика рівнів сформованості просодичної сторони мовлення дошкільників . - С .18
Дидактична модель активно-ігрової логокорекції порушень просодичної сторони мовлення дошкільників із ТПМ . - С .27
Моніторингове дослідження результативності моделі активно-ігрової логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТПМ . - С .30
Логопедичне консультування як складова логопедичного супроводу у процесі диференційованої корекції порушень мовлення . - С .36
Диференційований підхід до проблеми формування експресивного мовлення у дітей з моторною алалією . - С .57
Вивчення породження мовленнєвого висловлювання у дітей з моторною алалією . - С .57
Теоретико-аналітичний підхід до вивчення моделей породження мовленнєвого висловлювання у психолінгвістиці . - С .67
Роль мнестичних факторів у синтаксичних трансформаціях в механізмі породження та відтворення мовленнєвого висловлювання . - С .77
Підготовка корекційних педагогів до роботи з дітьми з психофізичними порушеннями . - С .86
Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .86
Сутність понять"інклюзивна освіта", "інклюзивне навчання" . - С .86
Проблеми підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях . - С .90
Шляхи підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в інклюзивних навчальних закладах . - С .93
Експериментальна модель підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .104
Результати апробації моделі підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .108
Формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів засобами волонтерської діяльності . - С .113
Сутність понять: "спрямованість", "гуманізм", "гуманістична спрямованість" . - С .115
Волонтерська діяльність як напрям соціальної роботи . - С .118
Критерії, показники та рівні сформованості гуманістичної спрямованості у майбутніх педагогів . - С .121
Волонтерська діяльність як засіб формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів . - С .130
Підготовка магістрів корекційної освіти в контексті технологічного підходу . - С .141
Морально-етичні основи педагогічної взаємодії . - С .160
Педагогічна культура як фактор розвитку особистості . - С .161
Культура педагогічної взаємодії . - С .171
Професійно-педагогічна компетентність викладача ВНЗ . - С .181
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами . - С .203
Сучасний стан проблеми порушення емоційної сфери у дітей з гіперкінетичними розладами та принципи їх корекції . - С .203
Основні механізми формування гіперкінетичних розладів у дітей . - С .203
Особливості емоційної сфери у дітей молодшого шкільного віку . - С .212
Вплив сімейних взаємин на формування емоційної сфери у дітей . - С .223
Сучасні принципи корекції емоційних станів у дітей з гіперкінетичними розладами . - С .231
Методологічні засади проблеми удосконалення гуманних відносин дітей . - С .239
Формування гуманних відносин першокласників: теоретичний аспект . - С .239
Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників . - С .250
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Логопедія,  Логодіагностика,  Логокорекція,  Корекція мовлення,  Порушення мовлення--корекція,  Порушення мовлення--у дошкільнят,  Порушення мовлення--тяжкі,  Просодика,  Мовленнєвий розвиток--нормальний,  Мовленнєвий розвиток--патологія,  Логопедична корекція--дітей із тяжкими порушеннями мовлення,  Логопедична корекція--диференційована,  Логопедична корекція--ігрова,  Логопед,  Корекційний педагог,  Інклюзивна освіта,  Інклюзивне навчання,  Освіта--інклюзивна,  Підготовка логопедів,  Професійна підготовка логопедів,  Підготовка корекційних педагогів,  Професійна підготовка корекційних педагогів,  Волонтерська діяльність--в соціальній роботі,  Педагогічна взаємодія,  Волонтерська діяльність--в корекційній роботі,  Педагогічна культура і розвиток особистості,  Розвиток особистості і педагогічна культура,  Культура--педагогічна,  Педагогічна компетентність,  Професійна компетентність--педагогів,  Діти з особливими потребами,  Діти з вадами мовлення,  Порушення емоційної сфери--у дітей,  Діти з гіперкінетичними розладами,  Гіперкінетичні розлади--у дітей,  Гуманна самосвідомість школярів--молодших,  Гуманні відносини школярів--молодших,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Савінова, Н.В.
Стельмах, Н.В.
Середа, І.В.
Кисличенко, В.А.
Шавліс, Н.А.
Сорочан, Ю.Б.
Іванова, Т.М.
Шипіна, С.Ю.
Клочкова, М.О.
Єпур, А.І.
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.102
Э 94


   
    Эффективные методики развития речи у детей [Текст] / сост.: И. С. Лисицына, Г. В. Щербак ; худож. И. Костюнина. - Х. ; Белгород : Клуб семейного досуга, 2010. - 320 с. - (Заботливым родителям). - (в пер.) : 35.30 грн
    Содержание:
Нормы развития речи по возрастным периодам . - С .7-26
Проблемы речи у детей . - С .27-53
Гимнастика для малышей . - С .64-88
Имитационные игры для детей от 3 до 5 лет (физкультурные минутки) . - С .89-96
Криомассаж . - С .97
Коррекция и закрепление правильного произношения звуков . - С .188-234
Чтение как один из аспектов развития речи . - С .286-310
Как правильно подобрать книгу для ребенка . - С .301-307
Как воспитать ребенка-читателя в семье? . - С .308-310
ГРНТИ
ББК 74.102

Рубрики: Розвиток мовлення--у дошкільнят,  Дошкільна педагогіка,  Педагогіка--дошкільна,  Педагогічні методики,  Логопедія,  Порушення мовлення--у дітей,  Корекція мовлення
Доп.точки доступа
Лисицына, И.С. \сост.\
Щербак, Г.В. \сост.\
Костюнина, И. \худож.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.3
С 13


    Савінова, Н. В.
    Теоретико-методичні засади диференційованої логопедичної корекції [Текст] : монографія / Н. В. Савінова. - Миколаїв : НУК, 2012. - 285 с. - ISBN 978-966-321-246-3 (в опр.) : 10.00 грн.
ББК 74.3

Рубрики: Логопедична корекція--естетична,  логопедія,  дефектологія,  Корекція мовлення,  Логопедична корекція--диференційована,  Порушення мовлення--корекція,  Порушення мовлення--тяжкі,  Мовленнєва діяльність--дітей із порушенням мовлення,  дитяче мовлення--онтогенез,  Мовлення дітей,  Логопедична корекція--дітей з паталогією мовлення,  Паталогія мовлення--корекція,  Логопедична корекція--дітей із тяжкими порушеннями мовлення,  Словотворення--у дітей з паталогією мовлення,  Навчання рідної мови--дітей з порушенням мовлення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.102я73
М 30


    Марченко, І. С.
    Спеціальна методика початкового навчання української мови (логопедична робота з корекції порушень мовлення у дошкільників) [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. педагогічних навч. закладів / І. С. Марченко. - Вид. 1-е. - К. : Слово, 2010. - 288 с. - ISBN 978-966-194-037-5 (в пер.) : 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.102я73 + 74.3я73

Рубрики: Методика викладання української мови,  Викладання української мови,  Логопедія,  Корекція мовлення,  Навчання--проблемно-розвиваюче,  Розвиток мовлення--у дошкільнят,  Розвиток мовлення--у учнів,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
376-056.264
С 13


    Савінова, Н. В.
    Логодіагностика та логокорекція мовленнєвої діяльності дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення [Текст] : монографія / Н. В. Савінова. - Миколаїв : Іліон, 2017. - 262 с. - ISBN 978-617-534-410-8 : 50.00 грн.
    Содержание:
Теоретична складова диференційованого підходу в корекційній педагогіці . - С .6
Генезис поняття "тяжкі порушення мовлення" . - С .6
Методи логокорекції . - С .23
Зміст розвитку мовленнєвої діяльності дошкільників у чинних корекційно-розвивальних програмах . - С .38
Концептуальні засади діагностики мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення . - С .63
Методика діагностики мовленнєвої діяльності шляхом вивчення рівня сформованості словотворчої компетентності у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення . - С .63
Опис критеріїв оцінювання мовленнєвої діяльності у дітей із тяжкими порушеннями мовлення . - С .73
Сучасні проблеми диференційованої логокорекції та шляхи практичної реалізації . - С .97
Теоретико-методичні аспекти дослідження стану розвитку мовленнєвої діяльності у дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення шляхом вивчення рівнів сформованості словотворчої компоненти . - С .97
Визначення рівнів розвитку мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку в аспекті словотворчої компоненти . - С .104
Організаційні форми логопедичного впливу . - С .113
Функціональні етапи системи диференційованої логопедичної корекції мовленнєвої діяльності у дітей старшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення . - С .130
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Логопедія,  Логодіагностика,  Логокорекція,  Корекція мовлення,  Порушення мовлення--корекція,  Порушення мовлення--у дошкільнят,  Порушення мовлення--тяжкі,  Логопедична корекція--дітей із тяжкими порушеннями мовлення,  Логопедична корекція--диференційована,  Діти з вадами мовлення,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Діти з особливими потребами,  Корекційно-розвивальні програми--з логопедії,  Діагностика мовленнєвої діяльності,  Логопедичний вплив
Доп.точки доступа
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
376-056.264
Н 34


    Науменко, К. В.
    Воспитание и обучение детей с нарушениями речи. Психология детей с нарушениями речи [Текст] / К. В. Науменко. - К. : Сварог , 2018. - 272 с. - ISBN 966-8970-83-7 : 160.00 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Логопедія,  Логодіагностика,  Логокорекція,  Корекція мовлення,  Порушення мовлення--у дошкільнят,  Порушення мовлення,  Мовленнєвий розвиток--патологія,  Логопедична корекція--диференційована,  Логопедична корекція--ігрова,  Логопед,  Інклюзивне навчання,  Освіта--інклюзивна,  Педагогічна взаємодія,  Діти з вадами мовлення,  Логопсихологія
Доп.точки доступа
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
37.013.82
К 72


    Косташенко, Л.
    Програма з корекції мовлення [Текст] : актуальність нової Програми в початккових класах / Л. Косташенко, Л. Бондар // Дефектолог. - 2018. - N 7. - С. 4-42.
УДК

Рубрики: Діти з особливими потребами,  корекція мовлення,  початкова школа,  дефектологія
Доп.точки доступа
Бондар, Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
376
С 41


    Сичевська, В.
    Арт-Терапія з розумово відсталими дітьми в закладі дошкільної освіти компенсаторного типу [Текст] / В. Сичевська // Дефектолог. - 2018. - N 11. - С. 44-49.
УДК

Рубрики: інклюзія,  розумово відсталі діти,  дошкільна освіта,  освіта компенсаторного типу,  психогімнастика,  корекція мовлення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей