Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Психологія школярів<.>)
Общее количество найденных документов : 62
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.
88.5я73
Р 31


    Реан, А. А.
    Социальная педагогическая психология [Текст] / А. А. Реан, Я. Л. Коломинский. - СПб. ; М. ; Х. : Питер, 1999. - 416 с. - (Мастера психологии). - ISBN 5-88782-424-7 (в пер.) : 21.00 грн., 21.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.5я73

Рубрики: Психологія,  Психологія соціальна--педагогічна,  Психологія--соціальна,  Педагогічна психологія--соціальна,  Соціальна психологія--історія,  Психологія дитини,  Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Психологія школярів,  Освітні системи,  Розвиток особистості--школяра,  Соціалізація школярів,  Самоактуалізація,  Самотрансценденція особистості,  Агресія,  Соціалізація агресії,  Агресія--адаптивна,  Агресія--неадаптивна,  "Я-концепція" школяра,  Самооцінка--школяра,  Мотивація навчання--у школярів,  Вибір професії,  Характер,  Акцентуації,  Відповідальність школяра,  Інтернаціональність,  Міжособисті відносини школярів,  Психологія вчителя,  Педагогічна діяльність--психологія,  "Я-концепція" вчителя,  Психологічна служба--в школі,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Дидактичне спілкування,  Спілкування--дидактичне,  Педагогічна соціальна перцепція,  Перцепція--педагогічна соціальна,  Соціальна перцепція--педагогічна,  Самооцінка--вчителя
Доп.точки доступа
Коломинский, Я.Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.00я73
Б 55


    Бех, І. Д.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для вузів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 (в опр.) : 135.20 грн.
    Содержание:
Особистісні цінності чк духовне надбання людини . - С .9-32.
Цінності: наукова сутність і орієнтири дослідження . - С .9-20.
Ціннісна система в розвитку особистості . - С .21-26.
Особистість у духовно-ціннісному контексті . - С .27-32.
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-62.
Особистісно орієнтовне виховання - нова освітня філософія . - С .33-36.
Виховна позиція - розуміння дитини . - С .37-48.
Виховна позиція - визнання дитини . - С .49-51.
Виховна позиція - прийняття дитини . - С .52-62.
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120.
Загальні психологічні закономірності функціонування і розвитку особистості . - С .63-79.
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87.
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95.
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108.
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120.
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154.
Нукові засади створення особистісно орієнтовних виховних технологій . - С .121-127.
Принципи функціонування . - С .128-131.
Особливості та функціонування особистісно орієнтованих технологій у виховному процесі . - С .132-134.
Вихователь у контексті особистісно орієнтованої технології . - С .135-147.
Дитина в силовому полі особистісно орієнтованої виховної технології . - С .148-154.
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних завдань . - С .155-204.
Категорія "ставлення" та образ "Я" особистості . - С .156-164.
Спілкування у розв'язанні соціально-морального завдання . - С .165-171.
Аргументація у розв'язанні соціально-морального завдання . - С .172-180.
Формування особистісних цінностей як складових образу "Я" вихованця у процесі розв'язання соціально-моральних завдань . - С .181-192.
Емоції в розв'язанні соціально-морального завдання . - С .193-204.
Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище . - С .212-249.
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212-220
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної науки - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Комунікативна природа особистості - стратегічний орієнтір її виховання . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
Педагог в особистісно орієнтованому виховному процесі . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269-275
Готовність педагога до інноваційної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізації виховного процесу . - С .288-297
Особистісно орієнтований виховний процес у траєкторії становлення й розвитку особистості . - С .298-389.
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298-305.
Виховні інваріанти в розвитку особистості . - С .306-355.
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366.
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372.
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380.
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389.
Міжособистістна взаємодія у процесі виховання . - С .390-404.
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397.
Дитина у виховному просторі міжособистісних стосунків . - С .398-404
Виховні акценти вищої школи . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409.
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417.
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
Методологія та організація дослідження процесу виховання . - С .426-484
Воля у вихованні й розвитку особистості . - С .489-604
Воля як особистісна онтологія . - С .489-518.
Психологічна природа вольової спонуки . - С .519-557.
Мовлення і вольовий розвиток особистості . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Психологічні чинники дієвості мовленнєвого впливу . - С .576-582
Виовання на засадах довільності . - С .583-600.
Методологічний простір сучасного виховного процесу . - С .605-656.
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613.
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .629-635.
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість-несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
Спадкові чинники розвитку особистості . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
Особистість у межах шкільного віку . - С .671-689
Контури правило відповідного виховання . - С .690-721.
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвивального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713.
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
Вчинок як духовна константа особистості . - С .722-793.
Психологія духовності Василя Сухомлинського: спроба методологічної рефлексії . - С .794-812.
Проблеми сучасного виховання: авторські інтерв'ю . - С .821-834
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Виховання,  Цінності--особистісні,  Виховання--особистісно-орієнтоване,  Розвиток особистості,  Розвиток особистості--дошкільника,  Розвиток особистості--школяра,  Розвиток особистості--підлітка,  Психологія--дошкільна,  Дошкільна психологія,  Психологія--підліткова,  Підліткова психологія,  Психологія школярів,  Психологія юнацького віку,  Психологія підлітків,  Педагогічні технології--особистісно-орієнтовані,  Виховні технології--особистісно-орієнтновані,  Виховний процес,  Вихователь,  Гуманістична педагогіка,  Педагогіка--гуманістична,  Педагог,  Особистість,  Цінності--духовні,  Духовні цінності,  Миролюбність,  Виховання миролюбності,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Виховання студентів,  Виховання--емоційне,  Емоційне виховання,  Експерименти--педагогічні,  Дослідження--педагогічні,  Педагогічні дослідження,  Воля (псих.),  Рефлексія вихованця,  Мовлення--психологія,  Мовленнєвий вплив,  Відповідальність (почуття),  Моральний розвиток,  Розвиток--моральний,  Виховання--інноваційне,  Інноваційне виховання,  Розвиток--розумовий,  Розумовий розвиток,  Темперамент,  Школярі--молодші,  Виховання у ВНЗ,  Виховання школярів--молодших,  Підлітки,  Виховання підлітків,  Виховання школярів,  Школярі,  Виховна ситуація,  Майстерність--педагогічна,  Педагогічна майстерність,  Вчинок (психол.),  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  навчальна література
Кл.слова (ненормированные):
емоціокорекція -- іррадіація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
88.37
С 69


   
    Соціально-психологічні проблеми розвитку та реалізації потенціалу особистості [Текст] : матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції у рамках ХІІІ Міжнародних слов’янознавчих читань, присвячених Дню слов’янської писемності і культури та 1020-річчю Хрещення Русі / ред. В. А. Скороходов [и др.]. - Миколаїв : Видавництво Південнослов'янського інституту Київського славістичного університету, 2009. - 90 с. - 5.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.37

Рубрики: Психологія особистості,  Потенціал людини,  Психологія школярів,  Діти з обмеженими можливостями--Психологія,  Пісочна терапія,  "емоційне вигорання",  Сенс життя,  Адаптація студентів,  Ділова етика,  Моральне виховання,  Бібліотека КСУ
Доп.точки доступа
Скороходов, В.А. \ред.\
Бродовська, В.Й. \ред.\
Руда, Н.Л. \ред.\
Гетманцев, С.В. \ред.\
Грушевський, В.О. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
74я5
В 31


   
    Вересень [Текст] : науковий часопис. № 1-2 (70-71) / ред. Р. О. Гришкова [та ін.]. - Миколаїв : ОІППО, 2015. - 120 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Капустеринська, Т. Д. Креативний лідер шкільної команди - генератор освітніх реформ / Т. Д. Капустеринська. - С .3-8
Пінюгіна, К. О. Вплив мовленнєвого недорозвинення на формування соціального інтелекту дошкільника / К. О. Пінюгіна. - С .9-14
Сокуренко, О. О. Модель підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми та молоддю в післядипломній освіті / О. О. Сокуренко. - С .15-23
Таранова, О. В. Про патріотизм школярів навчальних закладів Миколаївської області / О. В. Таранова. - С .24-36
Шарата, Н. Г. Інноваційний підхід до модернізації вищої освіти / Н. Г. Шарата. - С .37-42
Гололобов, С. М. Позашкільна освіта Миколаївщини як чинник національно-культурного розвитку Півдня України / С. М. Гололобов. - С .43-46
Кунашенко, О. В. Мовна особистість у сучасному полікомунікативному просторі / О. В. Кунашенко. - С .47-54
Шарко, В. Д. Проблема відповідності методичного забезпечення навчального процесу з фізики вимогам до формування компетентностей учнів основної школи / В. Д. Шарко, О. В. Ліскович. - С .55-63
Клименко, Л. О. Один із методів розвитку експерементальних навичок п’ятикласників під час вивчення курсу "Природознавство" / Л. О. Клименко, С. В. Братошевська. - С .64-77
Сусь, Б. А. Оптимізація фундаментальності фізики як шлях до підвищення якості освіти у вищій технічній школі / Б. А. Сусь. - С .78-85
Галатюк, Ю. М. Організація творчої навчально-пізнавальної діяльності у процессі навчання фізики - філософсько-методологічний аспект / Ю. М. Галатюк. - С .86-91
Самойленко, Т. Г. Особливості роботи з обдарованними та здібними учнями на уроках біології із застосуванням пізнавальних завдань / Т. Г. Самойленко, І. В. Мироненко. - С .92-98
Чернецький, І. С. Дослідницька діяльність учнів у контексті використання науквого та інжинерного методів / І. С. Чернецький. - С .99-107
Ізбаш, Н. М. Дослідницька робота учнів у процесі навчання природничих дисциплін - як умова формування їх творчої особистості / Н. М. Ізбаш. - С .108-112
Чехратова, Т. А. Позакласна робота з предметів природничих дисциплін: патріотичний аспект / Т. А. Чехратова. - С .113-119
ГРНТИ
ББК 74я5

Рубрики: Система освіти--в Україні,  Психологія школярів,  Лідерська поведінка,  Соціальний інтелект--дошкільників,  Мовленнєвий розвиток--дошкільнят,  Обдаровані діти--Соціально-педагогічна робота,  Патріотичне виховання школярів--Миколаївщина,  Вища освіта--Модернізація,  Позашкільна освіта--в Миколаєві,  Мовна особистість,  Навчальний процес--з фізики,  методика навчання--Природознавство,  Методика навчання фізиці,  Дослідницька діяльність учнів--в школі,  Позакласна виховна робота--з природознавства,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Гришкова, Р.О. \ред.\
Шуляр, В.І. \ред.\
Будак, В.Д. \ред.\
Калініна, Л.М. \ред.\
Кр


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
88я722
К 49


    Климов, Е. А.
    Психология [Текст] : учебник для средней школы / Е. А. Климов. - М. : Культура и спорт ; М. : ЮНИТИ, 1997. - 287 с. - (в пер.) : 12.50 грн.
ГРНТИ
ББК 88я722

Рубрики: Психологія--загальна,  Загальна психологія,  Психологія школярів,  Психологія людини,  Психологія юнацького віку
Доп.точки доступа
Эриашвили, Н.Д. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Сердюк, Л. А.
    Форми особистісного самовираження сучасних старшокласників [Текст] / Л.А.Сердюк // Педагогіка і психологія. - 2002. - № 1. - С. 67-72.
ББК 88.8

Рубрики: психологія старшокласників,  психологія школярів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Прищепа, О. Ю.
    Навички письма шестирічних першокласників як предмет психофізіологічних досліджень [Текст] / О.Ю.Прищепа // Педагогіка і психологія. - 2002. - № 1. - С. 61-66.
ББК 88.8

Рубрики: психологія школярів,  психологія--дитяча,  молодші школярі,  першокласники

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Котко, Т. П.
    Методи діагностики психологічного в колективі школярів-підлітків [Текст] / Т.П.Котко // Педагогика. - 2003. - № 1-2. - С. 163-169.
ББК 88.8

Рубрики: психологія,  психологія школярів,  дитяча психологія--підлітки

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Антонова-Турченко, О. В.
    Робота шкільного психолога зі стацілізації особистості вчителя зони радіологічного контролю [Текст] : Тренінг семінар "Як успішно вирішувати конфліктні ситуації?" / О.В.Антонова-Турченко // Шкільна бібліотека. - 2003. - № 6. - С. 30-66.
ББК 88.8

Рубрики: психологія школярів,  психолог--шкільний,  тренінги,  конфлікти--підліткові

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Костина, Л. М.
    Адаптация первоклассников к школе путем снижения уровня их тревожности [Текст] / Л.М. Костина // Вопросы психологии. - 2004. - N1. - С. 137-143.
ББК 88.8

Рубрики: психологія школярів,  адаптація,  тривожність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Беспалько, В. В.
    Освітні технології профілактики адитивної поведінки учнівської молоді [Текст] / В.В. Беспалько, О.В. Коган // Педагогіка і психологія. - 2004. - N3. - С. 62-69.
ББК 74.200 + 88.8

Рубрики: освітні технології,  поведінка--адитивна,  психологія школярів
Доп.точки доступа
Коган, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Красновський, В.
    До знань - через радість пізнання. Вплив авторських підходів у гуманістично орієнтованому навчанні на психологічні стани школярів [Текст] / В. Красновський // Рідна школа. - 2004. - N11. - С. 16-18.
ББК 74.202.4

Рубрики: навчання,  виховання--гуманістичне,  психологія школярів,  методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Завгородня, О. В.
    Шкільна адаптація і психологічне здоров’я першокласника [Текст] / О.В. Завгородня, Л.О. Курганська // Педагогіка і психологія. - 2004. - N4. - С. 47-54.
ББК 74.20

Рубрики: початкова школа--адаптація до школи,  адаптація дітей до навчального закладу,  адаптація--психологічна,  педагогіка і психологія,  психологія школярів
Доп.точки доступа
Курганська, Л.О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Сиротюк, А.
    Обучение без стресса: психофизиологическая подготовка [Текст] / А. Сиротюк // Дошкольное воспитание. - 2005. - N1. - С. 76-85.
ББК 88.8

Рубрики: психологія школярів,  стрес,  фізіологія--дитяча,  мозок,  підготовка дітей до школи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Архиреева, Т. В.
    Становление критического отношения к себе у детей младшего школьного возраста [Текст] / Т.В. Архиреева // Вопросы психологии. - 2005. - N3. - С. 29-37.
ББК 88.8

Рубрики: психологія школярів,  психологія--дитяча,  характер,  дослідження--психологічні

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Каменская, В. Г.
    Психологические характеристики старшеклассников в массовых школах и школах-гимназиях [Текст] / В.Г. Каменская, С.В. Зверева, И.Е. Мельникова // Вопросы психологии. - 2005. - N3. - С. 38-51.
ББК 88.8

Рубрики: психологія школярів,  психологічні дослідження,  адаптація--психологічна,  адаптація учнів до школи
Доп.точки доступа
Зверева, С.В.
Мельникова, И.Е.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Дахно, Р.
    Девіантна поведінка учнів загальноосвітніх навчально-виховних закладів як психолого-педагогічна проблема [Текст] / Р. Дахно // Рідна школа. - 2005. - N11. - С. 10-13.
ББК 88.8 + 74.20

Рубрики: психологія школярів,  школа

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Сакун, Р. І.
    Проблема спілкування батьків і дітей: Збори-диспут [Текст] / Р.І. Сакун // Розкажіть онуку. - 2006. - N3/4(13лютого). - С. 158-159.
ББК 74.90 + 74.900.6 + 88.8

Рубрики: сімейне виховання,  батьки і діти,  збори батьків і молодших школярів,  спілкування в родині,  психологія школярів,  школярі молодшого шкільного віку

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
88.8
Л 33


    Лебединець, Н.
    Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець // Рідна школа. - 2007. - №9. - С. 57-59. - Бібліогр.: с.59.
ББК 88.8

Рубрики: психологія школярів,  Школярі,  тривожність--школярів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Гуленко, В. В.
    Терия подтипов: система DCNH [Текст] / В. В. Гуленко // Соционика, ментология и психология личности. - 2007. - N 6. - С. 5-15.
ББК 88

Рубрики: соціоніка,  тип особистості,  Шкільне виховання,  психологія школярів
Аннотация: Выделены и описаны подтипы личности: доминантный, креативный, нормированный и гармонизирующий. Понимание подтипов дает возможность более дифференцировано описывать проявления типов личности и специфику их интертипных отношений. Применение теории подтипов описано на примере анализа школьного класса.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-62 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей