Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=просодика<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
376-056.26
П 86


   
    Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції [Текст] : монографія / Н. В. Савінова [та ін.]. - Миколаїв : Іліон, 2017. - 270 с. - ISBN 978-617-534-411-8 : 50.00 грн.
    Содержание:
Шляхи реалізації диференційованої логокорекції . - С .10
Активно-ігрова логокорекція просодичної сторони мовлення дошкільників із тяжкими порушеннями мовленнєвої діяльності . - С .10
Теоретичні основи логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТМП. Сутність феномену"просодична сторона мовлення" . - С .10
Особливості розвитку просодики у нормі та при паталогії мовленнєвого розвитку . - С .14
Шляхи практичної реалізації активно-ігрової логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТМП. Змістова характеристика рівнів сформованості просодичної сторони мовлення дошкільників . - С .18
Дидактична модель активно-ігрової логокорекції порушень просодичної сторони мовлення дошкільників із ТПМ . - С .27
Моніторингове дослідження результативності моделі активно-ігрової логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТПМ . - С .30
Логопедичне консультування як складова логопедичного супроводу у процесі диференційованої корекції порушень мовлення . - С .36
Диференційований підхід до проблеми формування експресивного мовлення у дітей з моторною алалією . - С .57
Вивчення породження мовленнєвого висловлювання у дітей з моторною алалією . - С .57
Теоретико-аналітичний підхід до вивчення моделей породження мовленнєвого висловлювання у психолінгвістиці . - С .67
Роль мнестичних факторів у синтаксичних трансформаціях в механізмі породження та відтворення мовленнєвого висловлювання . - С .77
Підготовка корекційних педагогів до роботи з дітьми з психофізичними порушеннями . - С .86
Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .86
Сутність понять"інклюзивна освіта", "інклюзивне навчання" . - С .86
Проблеми підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях . - С .90
Шляхи підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в інклюзивних навчальних закладах . - С .93
Експериментальна модель підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .104
Результати апробації моделі підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .108
Формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів засобами волонтерської діяльності . - С .113
Сутність понять: "спрямованість", "гуманізм", "гуманістична спрямованість" . - С .115
Волонтерська діяльність як напрям соціальної роботи . - С .118
Критерії, показники та рівні сформованості гуманістичної спрямованості у майбутніх педагогів . - С .121
Волонтерська діяльність як засіб формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів . - С .130
Підготовка магістрів корекційної освіти в контексті технологічного підходу . - С .141
Морально-етичні основи педагогічної взаємодії . - С .160
Педагогічна культура як фактор розвитку особистості . - С .161
Культура педагогічної взаємодії . - С .171
Професійно-педагогічна компетентність викладача ВНЗ . - С .181
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами . - С .203
Сучасний стан проблеми порушення емоційної сфери у дітей з гіперкінетичними розладами та принципи їх корекції . - С .203
Основні механізми формування гіперкінетичних розладів у дітей . - С .203
Особливості емоційної сфери у дітей молодшого шкільного віку . - С .212
Вплив сімейних взаємин на формування емоційної сфери у дітей . - С .223
Сучасні принципи корекції емоційних станів у дітей з гіперкінетичними розладами . - С .231
Методологічні засади проблеми удосконалення гуманних відносин дітей . - С .239
Формування гуманних відносин першокласників: теоретичний аспект . - С .239
Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників . - С .250
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Логопедія,  Логодіагностика,  Логокорекція,  Корекція мовлення,  Порушення мовлення--корекція,  Порушення мовлення--у дошкільнят,  Порушення мовлення--тяжкі,  Просодика,  Мовленнєвий розвиток--нормальний,  Мовленнєвий розвиток--патологія,  Логопедична корекція--дітей із тяжкими порушеннями мовлення,  Логопедична корекція--диференційована,  Логопедична корекція--ігрова,  Логопед,  Корекційний педагог,  Інклюзивна освіта,  Інклюзивне навчання,  Освіта--інклюзивна,  Підготовка логопедів,  Професійна підготовка логопедів,  Підготовка корекційних педагогів,  Професійна підготовка корекційних педагогів,  Волонтерська діяльність--в соціальній роботі,  Педагогічна взаємодія,  Волонтерська діяльність--в корекційній роботі,  Педагогічна культура і розвиток особистості,  Розвиток особистості і педагогічна культура,  Культура--педагогічна,  Педагогічна компетентність,  Професійна компетентність--педагогів,  Діти з особливими потребами,  Діти з вадами мовлення,  Порушення емоційної сфери--у дітей,  Діти з гіперкінетичними розладами,  Гіперкінетичні розлади--у дітей,  Гуманна самосвідомість школярів--молодших,  Гуманні відносини школярів--молодших,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Савінова, Н.В.
Стельмах, Н.В.
Середа, І.В.
Кисличенко, В.А.
Шавліс, Н.А.
Сорочан, Ю.Б.
Іванова, Т.М.
Шипіна, С.Ю.
Клочкова, М.О.
Єпур, А.І.
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
811.161.2'342
Z99


    Іщенко, О.
    Вплив іменників і дієслів на паузування в усному мовленні [Текст] / О. Іщенко // Українська мова. - 2020. - N 2. - С. 45-58.
УДК

Рубрики: Усне мовлення,  мовлення--виразне,  спонтанне мовлення,  фонетика,  просодика,  мовленнєві паузи,  паузування,  інтонація мовлення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей