Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=соціальний маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-11 
1.


    Братанич, Б.
    Рост регулирующих функций государства и социальный маркетинг [Текст] / Б. Братанич // Персонал. - 2005. - N3. - С. 74-78.
ББК 65.9(4Укр)050

Рубрики: соціальний маркетинг ,  Маркетинг--соціальний

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Братаніч, Б.
    Теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "соціальний маркетинг" [Текст] / Б. Братаніч // Персонал. - 2006. - N2. - С. 70-73.
ББК 65.050

Рубрики: соціальний маркетинг ,  Маркетинг--соціальний

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
60.5
А 38


    Акімов, Д.
    Соціальний маркетинг [Текст] / Д. Акімов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2009. - N 1. - С. 186-204.
ББК 60.5

Рубрики: соціальний маркетинг ,  соціальна відповідальність бізнесу,  Маркетинг--політичний,  маркетинг--державний,  маркетинг--територіальний,  Маркетинг--соціальний

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Мельник, М. І.
    Інститут соціально орієнтованого бізнес-середовища в економічних відносинах: цілі та інструменти стимулювання [Текст] / М. І. Мельник // Регіональна економіка. - 2010. - N 1. - С. 15-23.
ББК 65.09

Рубрики: соціально-орієнтоване бізнес-середовище,  соціальна відповідальність бізнесу,  соціальна згуртованість бізнесу,  соціальне партнерство ,  соціальний маркетинг

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
65.27
А 39


    Акимов, Д. И.
    Социальные инвестиции как технология социального маркетинга [Электронный ресурс] / Д. И. Акимов // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : Міжвузівський збірник наукових праць. - 2009. - N 43. - С. 8-13.
ББК 65.27

Рубрики: соціальні інвестиції,  філантропія,  доброчинність,  інвестиції--соціальні,  соціальний маркетинг ,  соціальна відповідальність,  Маркетинг--соціальний,  соціальне партнерство
Аннотация: У статті проаналізовано проблему соціальних інвестицій, що виступають як важлива технологія соціального маркетингу. Наведено результати соціологічного дослідження, які свідчать про відмінності між індивідуальною доброчинністю, філантропією та соціальними інвестиціями, що є важливим елементом корпоративної соціальної відповідальності компаній.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
65.27
А 23


    Агарков, О. А.
    Соціальна робота як один з напрямів реалізації соціально-державного маркетингу [Електронний ресурс] / О. А. Агарков // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : Міжвузівський збірник наукових праць. - 2010. - N 44. - С. 8-13.
ББК 65.27

Рубрики: Соціальна робота,  Соціально-державний маркетинг,  маркетинг--Соціально-державний,  соціальний маркетинг ,  Маркетинг--соціальний

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
60.5
А 39


    Акимов, Д. И.
    Основные концепции социального маркетинга [Электронный ресурс] / Д. И. Акимов // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : Міжвузівський збірник наукових праць. - 2010. - N 48. - С. 110-119.
ББК 60.5

Рубрики: соціальний маркетинг,  політичний маркетинг,  Маркетинг--соціальний,  Маркетинг--політичний
Аннотация: В статье рассмотрены основные концепции социального маркетинга, в частности, такие из них, как концепции совершенствования производства социального продукта; совершенствования социального продукта; интенсификации социальных усилий; концепции социального и социально ответственного маркетинга. Анализируются проблемы их использования в политическом маркетинге, в частности в Украине.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
65.050
Л 63


    Лисовская, О.
    Социальный маркетинг в Украине – технологии [Текст] / О. Лисовская // Маркетинг в Україні. - 2012. - N 6. - С. 11-18.
ББК 65.050

Рубрики: соціальний маркетинг ,  Маркетинг--соціальний
   Україна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
65.050
Г 13


    Гаджиев, П.
    Социально ориентированный маркетинг – инструмент инновационной экономики [Текст] / П. Гаджиев // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - N 2. - С. 183-187. - Библиогр.: с. 187
ББК 65.050

Рубрики: Маркетинг--соціальний,  соціальний маркетинг,  інноваційна економіка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
65.290-2
С 79


    Степанов, В. Ю.
    Інформаційний маркетинг у сфері культури [Електронний ресурс] / В. Ю. Степанов // Культура України : Науковий збірник. - 2012. - N 39
ББК 65.290-2

Рубрики: маркетинг,  інформаційний маркетинг,  соціальний маркетинг ,  культурний менеджмент,  менеджмент--сучасний,  маркетингові комунікації,  фандрейзинг,  маркетинг--некомерційний,  інформаційні технології,  інформаційне суспільство,  маркетингові технології,  комунікаційні технології,  маркетингова інформаційна система,  маркетинг товарів і послуг,  мережевий маркетинг

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-11 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей