Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=синтез мистецтв<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.
74.268.3(0)
В64


    Вознічук, С.
    Фрагменти посібника "Синтез різних видів мистецтва на уроках зарубіжної літератури" [Текст] / С. Вознічук; С. Вознычук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2008. - N9. - С. 2-6.
ББК 74.268.3(0)

Рубрики: Методика викладання--зарубіжна література,  синтез мистецтв

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Науменко, Н.
    Українські поетичні дзуйхіцу [Текст] / Н. Науменко // Слово і час. - 2009. - N 10. - С. 77-84.
ББК 83.35Япо

Рубрики: література--японська,  дзуйхіцу,  проза--лірична,  інтерпретація літератури,  синтез мистецтв
   Японія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Дем’яненко, Л.
    Синтез мистецтва як засіб вираження імперсіоністичного переживання у новелі Михайла Коцюбинського "Intermezzo" [Текст] / Л. Дем’яненко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - N 1. - С. 118-124.
ББК 74

Рубрики: синтез мистецтв,  імпресіонізм--в літературі,  письменники--українські, 19 ст.,  "INTERMEZZO"--новела

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.266
К 63


    Комаровська, О.
    Полімодальність художнього таланту [Текст] / О. Комаровська // Мистецтво та освіта. - 2010. - N 4. - С. 10-14.
ББК 74.266

Рубрики: художні здібності,  полімодальність здібностей,  синестезія,  синтез мистецтв
Аннотация: Стаття присвячена одному з аспектів проблеми розвитку художньо обдарованих дітей - поліхудожнього принципу освіти, в обгрунтуванні якого автор спирається на взаємозумовленість явищ полімодальності таланту та природи мистецтв, зокрема синтезу видів.
Держатели документа:
Б-ф №9 : пров. Південний, 30

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
85.364.1(4Укр)
Г 65


    Гончарук, О.
    Еволюція синтезу мистецтв естради в культурі 19 століття [Текст] / О. Гончарук // Студії мистецтвознавчі. - 2011. - N 1. - С. 87-91.
ББК 85.364.1(4Укр)

Рубрики: естрада,  синтез мистецтв,  клуб,  образ,  кабаре,  кафе-шантан
   Росія,  Франція,  Англія
Аннотация: Становлення , розвиток мистецтв естради в культурі 19 ст.
Держатели документа:
Б-ф №9 : пров. Південний, 30

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
85.364.1(4Укр)
Г 65


    Гончарук, О.
    Екранний видовищний синтез естрадного мистецтва [Текст] / О. Гончарук // Студії мистецтвознавчі. - 2011. - N 3. - С. 14-19.
ББК 85.364.1(4Укр)

Рубрики: естрада,  синтез мистецтв,  шоу,  мультимедійний простір,  постмодерна культура,  видовище,  екранування
   Україна
Аннотация: Дається порівняльний аналіз синтезу мистецтв в естраді та шоу-бізнесі.
Держатели документа:
Б-ф №9 : пров. Південний, 30

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.266.4
Г 70


    Горовенко, В.
    Бачити звук, слухати колір [Текст] / В. Горовенко // Мистецтво та освіта. - 2013. - N 3. - С. 41-45.
ББК 74.266.4

Рубрики: методика викладання--образотворче мистецтво,  синтез мистецтв,  колорит,  гармонія
Аннотация: Автор пропонує оригінальну методику ознайомлення учнів 5-8 класів із синтезом мистецтв, власні прийоми розвитку здібностей дітей на уроках мистецтва.
Держатели документа:
Б-ф №9 : пров. Південний, 30

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
83.34
Г 12


    Гаврилюк, Н.
    Візуальний образ як текст [Текст] / Н. Гаврилюк // Слово і час. - 2015. - N 4. - С. 49-57.
ББК 83.34

Рубрики: літературознавство,  візуальний образ,  образи--літературні,  мова--вербальна,  мова--невербальна,  синтез мистецтв

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
85
Г 65


    Гончаренко, Д.
    Концептуальні засади розвитку перформанс-арту: Завдання, проблеми, вирішення [Електронний ресурс] / Д. Гончаренко // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2014. - N 6. - С. 111-113.
ББК 85

Рубрики: перформанс,  арт-культура,  перформанс-арт,  синкретизм,  синтез мистецтв
   Україна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.266.4
П 93


    Пшінка, Н. М.
    Образотворчість Тараса Шевченка в освітньому просторі України [Текст] / Н. М. Пшінка // Мистецтво та освіта. - 2017. - N 1. - С. 37-42.
ББК 74.266.4

Рубрики: методика викладання--образотворче мистецтво,  урок образотворчого мистецтва,  синтез мистецтв,  Шевченкіана
Аннотация: у статті аналізується роль і місце образотворчої діяльності спадщини Т. Шевченка в програмах з мистецьких дисциплін для загальноосвітньої школи. Наголошено на необхідності її широкого представлення в освітньому просторі України. Особливо перспективною для дослідників і педагогів автор вважає проблематику синтезу мистецтв. Автор надає конктретні пропозиції та інтерактивні методи, засновані на сучасних інформаціних технологіях, які спонукатимуть і вчителів, і учнів до самостійних пошуків і відкриттів у царині шевченкознавства.
Держатели документа:
Б-ф №9 : пров. Південний, 30
Доп.точки доступа
Шевченко, Тарас Григорович (український поет ; 1814-1861) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
74.261.8
Г 12


    Гавриш, Н. В.
    Технологія літературного проекту: як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору? [Текст] / Н. В. Гавриш // Мистецтво та освіта. - 2018. - N 3. - С. 19-25.
ББК 74.261.8

Рубрики: літературиний проект,  художні твори -- сприймання,  синтез мистецтв
Аннотация: Стаття присвячена інноваційній технології організації літературного проекту як особливій формі освітньої діяльності на основі одного або кількох літературних творів, у якій ключові ідеї твору або творів задають смисли пізнавальній та продуктивній діяльності дітей. Теоретичні положення підкріплено конкретними прикладами двох типів літературних проектів.
Держатели документа:
Б-ф №9 : пров. Південний, 30

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей