Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (29)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Гладишев, В. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 63
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.
821(100).09:[37.016:808.1)]
Г 52


    Гладишев, В. В.
    Теорія і практика контекстного вивчення художніх творів у шкільному курсі зарубіжної літератури [Текст] : монографія / В. В. Гладишев. - Миколаїв : Іліон, 2006. - 372 с. - 10.00 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 83.3(0)

Рубрики: Літературна критика,  Методика викладання літератури--зарубіжної,  Викладання літератури--зарубіжної,  Книги миколаївських видавництв

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
821.161.2.09(062.552)
У-45


   
    Українська філологія: погляд із сьогодення. Матеріали Всеукраїнської студентської наукової конференції [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1 / ред. А. Л. Ситченко [и др.]. - Миколаїв : Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2009. - 185 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Андрусенко, А. Психологічні парадокси у творчості В. Домонтовича / А. Андрусенко. - С .7-11.
Буряніна, В. Система символічних образів у романі Ірен Роздобудько "Зів’яли квіти викидають" / В. Буряніна. - С .12-17.
Веселкова, А. Людина "На зламі"... : ("психологічна реконструкція" характеру головного героя новели Миколи Хвильового "Я (Романтика)" як форма вичвлення особистісно-суспільної трагедії) / А. Веселкова. - С .17-23.
Вешелені, О. М. Небуття-у-світі чи буття-у-несвіті? : (на матеріалі "Повісті про санаторійну зону" М. Хвильового та роману "Над гніздом зозулі" К. Кізі) / О. М. Вешелені. - С .23-28.
Волонтирець, Ю. Жанрово-стильові модифікації творчісті Аркадія Любченка / Ю. Волонтирець. - С .28-32.
Галдун, О. Специфіка національної історії у творчості Р. Іваничука / О. Галдун. - С .32-37.
Герега, Г. Поема К. Москальця "Для троянди" як втілення філософської концепції світобудови / Г. Герега. - С .38-45.
Гетманенко, Т. Жіночі образи у збірці Є. Кононенко "Повії теж виходять заміж" / Т. Гетманенко. - С .46-49.
Греков, В. Поетизація П. Загребельним частин людського тіла : література і анатомія / В. Греков. - С .49-56.
Грудка, О. Самота поета як самотність ліричного героя у творчості В. Стуса / О. Грудка. - С .57-61.
Джулай, М. Специфіка світосприйняття Сергія Жадана як основа його поетичної концепції / М. Джулай. - С .62-66.
Дімова, Г. Метафізичний смисл метафори дзеркала у повісті Ю.Покальчука "Заборонені ігри" / Г. Дімова. - С .67-71.
Дробот, Н. Ю. Художня своєрідність поетичної спадщини М. Вінграновського для дітей / Н. Ю. Дробот. - С .71-74.
Захаревич, О. Химерність та умовність у романі О. Ільченка "Козацькому роду нема переводу, або ж Мамай і Чужа Молодиця" / О. Захаревич. - С .75-78.
Іванова, Т. М. Абсолютна Вседозволеність чи творче переосмислення дійсності крізь призму постмодернізму : (на матеріалі оповідання Ю. Андруховича "Самійло з Немирова, прекрасній озбишака") / Т. М. Іванова. - С .79-83
Калмикова, М. Стильові домінанти роману О.О. Сизоненка "Не поле перейти..." / М. Калмикова. - С .84-87.
Каплій, В. Постать Марусі Чурай у художній проекції Ліни Костенко / В. Каплій. - С .88-93.
Кардаш, Л. Жанрово-стильова специфіка "дитячої прози" Г. Тютюнника та М. Вінграновського / Л. Кардаш. - С .94-99.
Лень, О. Жанрово-стильові пошуки Олекси лісаренка / О. Лень. - С .99-104.
Лиса, Т. Доля особистості в історичних романах П. Загребельного / Т. Лиса. - С .104-110.
Мартинюк, В. Особливості художнього мислення Г. Косинки / В. Мартинюк. - С .110-114.
Мезіна, С. Концепція "нової людини" в трилогії Уласа Самчука "Волинь" / С. Мезіна. - С .115-119.
Муха, А. Відображення соціальної деструкції засобами постмодерної концептології у драмі Я. Верещака "Центрифуга" / А. Муха. - С .120-126.
Ніколаєнко, Л. Засоби сатири і гумору у байках та гуморесках П.П. Глазового / Л. Ніколаєнко. - С .126-130.
Ніколайчук, І. Сугестивна поезія Олега Лишеги / І. Ніколайчук. - С .130-135.
Остапенко, А. Марія Башкирцева : художньо-психологічний профіль / А. Остапенко. - С .136-140.
Рубан, Ю. Злам стереотипних поглядів на творчість поета як суспільного феномена : (за романом Юрія Андруховича "Рекреації") / Ю. Рубан. - С .141-144.
Талабірчук, О. Мотив пошуку долі в повісті Сергія Степи "Не сьогодні, тільки вчора і завжди" / О. Талабірчук. - С .144-149.
Кафтан, А. Рекламний дискурс. Комунікаційні стратегії і тактики / А. Кафтан. - С .150-153.
Козлова, М. Сучасна книжка для дітей : складові успішного проекту / М. Козлова. - С .154-158.
Коренківська, Т. Публіцистика Ліни Костенко в контексті доби / Т. Коренківська. - С .158-163.
Корсун, А. Принципи видавничо-редакторської діяльності І.Я. Франка / А. Корсун. - С .163-166.
Кремняк, Ю. О. Елементи художнього спротиву в публіцистиці Івана Багряного / Ю. О. Кремняк. - С .167-171
Пустовіт, Ю. "Літературна Україна" : популяризація читання у сучасному спеціалізованому виданні / Ю. Пустовіт. - С .172-175.
Янюк, А. Загальна характеристика ринку дитячих видань у сучасних умовах / А. Янюк. - С .175-180.
УДК
ББК 81.2Укр

Рубрики: Літературознавство--20 ст.--Україна,  Літературний процес--Україна,  Журналістикознавство --Україна,  Видавнича справа--Україна
Доп.точки доступа
Ситченко, А.Л. \ред.\
Гладишев, В.В. \ред.\
Мейзерська, Т.С. \ред.\
Старовойт, Л.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
811.161.2'1(082)
У 45


   
    Українська філологія: погляд із сьогодення. Матеріали Всеукраїнської студентської наукової конференції [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2 / ред. А. Л. Ситченко [и др.]. - Миколаїв : Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2009. - 184 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Актуальні проблеми мовознавства . - С .126-180.
Вивчення української мови та літератури в середніх загальноосвітніх навчальних закладах і вищій школі . - С .81-125.
Класична спадщина української літератури в сучасному прочитанні . - С .7-80.
Арнаутова, А. Порівняльна характеристика типів спілкування в сучасній сім’ї та сім’ї ХІХ століття : на матеріалі повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / А. Арнаутова. - С .7-11.
Ахтимович, К. Психолого-педагогічні аспекти вивчення байки / К. Ахтимович. - С .81-84.
Брюніна, О. Типологія характерів в історичних романах І.С. Нечуя-Левицького "Князь Єремія Вишневецький" та "Гетьман Іван Виговський" / О. Брюніна. - С .12-15.
Вакурова, О. Використання інтерактивних методів навчання на уроках літератури в старшій школі / О. Вакурова. - С .85-91.
Вешелені, О. М. Небуття-у-світі чи буття-у-несвіті? : на матеріалі "Повісті про санаторійнк зону" М.Хвильового та роману "Над гніздом зозулі" К. Кізі / О. М. Вешелені. - С .23-28
Волонтирець, Ю. Жанрово-стильові модифікації творчості Аркадія Любченка / Ю. Волонтирець. - С .28-33.
Ворчакова, Н. Вивчення теоретико-літературних понять "міф" і "легенда" на уроках української літератури у 5 класі / Н. Ворчакова. - С .91-95.
Гордун, Н. Художня інтерпретація проблеми "людина і світ" у прозі Панаса Мирного / Н. Гордун. - С .16-23.
Горкуша, Є. В. Особливості вивчення літературно-критичних статей у старшій школі / Є. В. Горкуша. - С .95-100
Датій, Н. Атрибутивна функція інфінітива в двоскладному реченні (на матеріалі роману Григорія Тютюника "Вир") / Н. Датій. - С .126-130.
Діордіца, М. Аглютинативність в українському словотворенні (на матеріалі назв знарядь і засобів дії) / М. Діордіца. - С .131-135.
Йоєнко, О. Англіцизми як об’єкт наукового дослідження / О. Йоєнко. - С .140-146.
Іванова, Т. М. Трансформація фразеологізмів у творах Панаса Мирного (на матеріалі романів "Хіба ревуть воли, як ясла повні?", "Повія") / Т. М. Іванова. - С .135-140.
Кикоть, Н. Специфіка вивчення теми "Власне українська лексика та запозичені слова" у 6-му класі загальноосвітньої школи / Н. Кикоть. - С .100-105.
Коренківська, Т. Публіцистика Ліни Костенко в контексті доби / Т. Коренківська. - С .158-163.
Коробан, О. Вивчення художнього твору крізь виміри його змісту й форми / О. Коробан. - С .105-110.
Коровай, М. Жанр історичної драми в доробку Людмили Михайлівни Старицької-Черняхівської / М. Коровай. - С .34-40.
Корсун, А. Принципи видавничо-редакторської діяльності І.Я. Франка / А. Корсун. - С .163-167.
Кутілова, І. Туга за Батьківщиною у "Сумних елегіях" Овідія та "невольничій" ліриці Т.Г. Шевченка / І. Кутілова. - С .41-45.
Ликова, К. Стилістична роль кольористичних епітетів у створенні психологічних портретів (на матеріалі романів Павла Загребельного "Євпраксія", та "Роксолана") / К. Ликова. - С .146-151.
Мокан, В. Особливості впливу суспільства та батьків на психологічний стан дитини у малій прозі Б. Грінченка / В. Мокан. - С .46-79.
Облат, О. Теоретичні доповнення до вивчення сучасних прізвищ / О. Облат. - С .151-158.
Олефіренко, А. Формування загальнолюдських моральних цінностей старшокласників / А. Олефіренко. - С .110-115.
Полова, Л. Психологізм новели "Intermezzo" М. Коцюбинського / Л. Полова. - С .50-54.
Полякова, О. Багатокомпонентне висвітлення постаті Марусі Чурай в українській літературі / О. Полякова. - С .54-59.
Сафронюк, Ю. Гендерні співвідношення в романі Ольги Кобилянської "Царівна" / Ю. Сафронюк. - С .59-64.
Сивобородько, Н. Жанрові дифузії повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Н. Сивобородько. - С .65-70.
Сипливчак, А. Репрезентація гендерного світобачення у публіцистиці Н. Кобринської / А. Сипливчак. - С .70-76.
Стаднік, М. Погляди українських методистів особливостей методики викладання теми "Ступені порівняння якісних прикметників" на уроках української мови в загальноосвітній школі" / М. Стаднік. - С .115-120.
Чайковська, Є. Лексико-семантичні та словотвірні особливості говірок Бузько-Інгульського ареалу (на прикладі тематичної групи "Їжа та напої") / Є. Чайковська. - С .167-175.
Шнирьова, К. Моральне виховання школярів під час вивчення перекладних творів шкільного курсу "Зарубіжна література" (Г. Белль "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...", 11 клас) / К. Шнирьова. - С .121-125.
Яброцька, Я. Іван Франко у руслі модернізму / Я. Яброцька. - С .77-80.
Янкова, О. М. Словотвірні особливості назв знарядь і засобів дії рибальства у говірках Бузько-Інгульського ареалу / О. Янкова. - С .175-180.
ГРНТИ
УДК
ББК 81.2Укр

Рубрики: Мовознавство--українське,  Літературна критика українська
Доп.точки доступа
Ситченко, А.Л. \ред.\
Гладишев, В.В. \ред.\
Мейзерська, Т.С. \ред.\
Старовойт, Л.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
821.161.2.09
Н 34


   
    Наука. Студентство. Сучасність. Українська філологія: погляд із сьогодення [Текст] : матеріали конференції : збірник наукових праць. Т. 1 / Всеукраїнська студентська наукова конференція "Наука. Студентство. Сучасність. Українська філологія: погляд із сьогодення" (13 травня 2010 р. ; Миколаїв) ; ред. А. Л. Ситченко [та ін.]. - Миколаїв : Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2010. - 248 с. - 10.00 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 83.34Укр

Рубрики: Філологія--українська,  Літературна критика українська,  Жанри літератури,  Голодомори в художній літературі,  Журналістикознавство ,  Видавнича справа,  Редагування--літературне,  Інтернет-журналістика,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Ситченко, А.Л. \ред.\
Гладишев, В.В. \ред.\
Мейзерська, Т.С. \ред.\
Корнієнко, І.А. \ред.\
Старовойт, Л.В. \ред.\
Всеукраїнська студентська наукова конференція "Наука. Студентство. Сучасність. Українська філологія: погляд із сьогодення" (13 травня 2010 р. ; Миколаїв)


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
821.161.2.09
Н 34


   
    Наука. Студентство. Сучасність. Українська філологія: погляд із сьогодення [Текст] : матеріали конференції : збірник наукових праць. Т. 2 / Всеукраїнська студентська наукова конференція "Наука. Студентство. Сучасність. Українська філологія: погляд із сьогодення" (13 травня 2010 р. ; Миколаїв) ; ред. А. Л. Ситченко [та ін.]. - Миколаїв : Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2010. - 228 с. - 10.00 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 83.34Укр

Рубрики: Філологія--українська,  Літературна критика українська,  Словотворення--українське,  Словотворення--індивідуально-авторське,  Символіка--мовна,  Запозичення (лінгв.),  Крилаті вислови--біблейські,  Сленгова лексіка--молодіжна,  Запозичення--лексичні,  Лексичні запозичення,  Термінознавство,  Термінологія--технічна,  Методика викладання української мови,  Методика викладання української літератури,  Методика викладання літератури--української,  Викладання української мови,  Викладання української літератури,  Викладання літератури--української,  Уроки літератури--нестандартні,  Особистісно орієнтоване навчання,  Ігри--рольові,  Трудове виховання--дошкільників,  Виховання--трудове,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Ситченко, А.Л. \ред.\
Гладишев, В.В. \ред.\
Мейзерська, Т.С. \ред.\
Корнієнко, І.А. \ред.\
Старовойт, Л.В. \ред.\
Всеукраїнська студентська наукова конференція "Наука. Студентство. Сучасність. Українська філологія: погляд із сьогодення" (13 травня 2010 р. ; Миколаїв)


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
74.58(4Укр-4Мик)
Ф 18


   
    Факультет філології та журналістики Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського: історія, сьогодення, перспективи розвитку [Текст] : монографія / В. Д. Будак [и др.]. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 294 с. - ISBN 978-617-534-112-4 (в опр.) : 20.00 грн., 20.00 грн.
ББК 74.58(4Укр-4Мик)

Рубрики: Вища освіта--Миколаїв, місто (Україна),  Вища освіта--Історія,  Вищі навчальні заклади--миколаївські,  Вищі навчальні заклади--історія,  Миколаївщина,  Миколаївщина--освіта,  Освіта--в Миколаєві,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Будак, В.Д.
Василькова, Н.І.
Ситченко, А.Л.
Абламська, О.В.
Баденкова, В.М.
Гладишев, В.В.
Гузенко, С.В.
Гурдуз, А.І.
Зинякова, А.А.
Іванова, Т.М.
Підопригора, С.В.
Романюк, Л.М.
Савінова, Н.В.
Саттарова, Г.А.
Старовойт, Л.В.
Супрун, А.П.
Хаєцький, О.П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
821(100).09:[37.016:808.1)]
К 63


   
    Компаративне навчання на уроках зарубіжної літератури (теорія і практика) [Текст] / ред. Ю. І. Ковбасенко. - К. : Тема, 2005. - 232 с. - (На допомогу вчителю зарубіжної літератури). - 1.00
    Содержание:
Теоретичні засади компаративного аналізу . - С .4-14
Методичні засади компаративного аналізу . - С .14-28
Гурдуз, А. І. Метагерой романів Кнута Гамсуна: динаміка пантеїстичного світосприймання : Образи Нагеля ("Містерії",1892), Глана "Пан",1894) та Ісака ("Соки землі",1917) / А. І. Гурдуз. - С .52-58
Мацапура, В. І. Героїчна особистість у творах різноцільових літератур / В. І. Мацапура. - С .58-67
Ніколенко, О. М. Байронізи в "Євгенії Онєгіні" / О. М. Ніколенко. - С .67-76
Чередник, Л. А. Враховуючи українознавчий аспект (З практики зіставлення літератур) / Л. А. Чередник. - С .76-78
Панюков, В. В. Порівняльно-історичне вивчення твору - важливий спосіб формування в учнів здатності ло власних естетичних суджень / В. В. Панюков. - С .76-78
Прищепчук, І. Роздуми про героїнь роману Г.Флобера "Пані Боварі" та п'єси О.М.Островського "Гроза" / І. Прищепчук. - С .80-84
Писаренко, Ю. М. Спорідненість творчості Ф.Достоєвського та І.Франка ("Перехрксні стежки") / Ю. М. Писаренко. - С .84-90
Фурсова, Л. О. Урок компаративного аналізу роману Г.Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" та повісті Марка Вовчка "Інститутка" / Л. О. Фурсова. - С .90-101
Чередник, Л. А. Конспект уроку компаративного аналізу комедій "Міщанин-шляхтич" Мольера та "Мина Мазайло" М. Куліша / Л. А. Чередник. - С .101-103
Гладишев, В. В. До вивчення поняття "постмодернізм" / В. В. Гладишев. - С .106-111
Катеринчук, О. М. "РобінзонКрузо" як сюжетна модель світової робінзонади / О. М. Катеринчук. - С .112-116
Безобразова, Л. Л. Повноційне вивчення байки неможливе поза історико-порівняльним коментарем / Л. Л. Безобразова ; спроба такого коментаря. - С .116-125
Астахова, А. А. "Пісня про Роланда" серед інших / А. А. Астахова. - С .130-126
Усата, Г. О. "Пурпурові вітрила", "Синій птах"... Що їх об'єднує ? / Г. О. Усата. - С .136-147
Дереза, Л. В. Урок порівняльного аналізу філософських казок (О.Вайльд"Хлопчик-зірка", А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц" / Л. В. Дереза. - С .131-135
Пятакова, Г. П. История русского романа в контексте европейского / Г. П. Пятакова. - С .151-156
Медвідь, Н. О. Тема Бога і Митця в поезіях В.Стуса і Р.Рільке / Н. О. Медвідь. - С .156-161
Шевченко, Т. І. Вивчення темі зорадженого кохання в баладі А.Міцкевича "Рибка" та Т.Шевченко "Катерина" шляхом зіставлень / Т. І. Шевченко. - С .161-166
Муратова, В. І. Типологічні сходження у повісті Е.Хемінгуея "Старий і море" та оповіданні К.Ясунарі"Голос бамбука, квітка персика" / В. І. Муратова. - С .166-181
Палій, Н. І. Проблема призначення жінки у драмі "Ляльковий дім" Г. Ібсена та повісті "Людина" О.Кобилянської / Н. І. Палій. - С .166-181
Чередник, Л. А. "Лобо" та "Біле Ікло": що в них спільного та відмінного? / Л. А. Чередник. - С .186-189
Писаренко, Ю. М. Зображення потойбіччя в поемах Гомера, Вергілія, Данте / Ю. М. Писаренко. - С .186-189
Типологічні сходження на рівні "вічних образів" . - С .209-231
Компаративістика очима дослідників . - С .231
УДК
ББК 83.3(0)

Рубрики: Компаративістика--літературна,  Байки,  Постмодернізм в літературі
Доп.точки доступа
Ненько, І.Я. \автор проекту.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.04(4Укр)я5
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 1.35. Педагогічні науки / ред. В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2011. - 250 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Азаров, В. І. Розвиток у дівчат 11-12 років мотивації до занять фізичною культурою / В. І. Азаров. - С .6-10
Артюшина, М. В. Готовність студентів і викладачів економічного профілю до інноваційної діяльності / М. В. Артюшина, В. А. Семиченко. - С .10-17
Баркасі, В. В. Підготовка соціально-активних вчителів засобами іноземних мов на факультеті іноземної філології / В. В. Баркасі, С. Б. Баркасі. - С .17-20
Білюк, О. Г. Зміст морально-ціннісних стосунків викладачів і студентів у навчально-виховному процесі / О. Г. Білюк. - С .20-24
Бреславська, А. Б. Формувіання культури дозвілля студентів вищих навчальних закладів в умовах позааудиторної діяльності як форма духовності / А. Б. Бреславська. - С .24-30
Будак, В. Д. Форування духовно-моральної особистості в умовах університетської освіти / В. Д. Будак. - С .30-34
Буценко, А. В. Становлення та розвиток фізичного виховання молоді як складова духовної культури (в кінці ХІХ - початок ХХ століття) / А. В. Буценко. - С .34-39
Василькова, Н. І. Формування мовної та мовленнєвої компетенції студентів як основа інтелектуально-культурного розвитку особистості / Н. І. Василькова. - С .39-42
Гаврилова, О. В. Формування самоконтролю старших підлітків у скаутських об’єднаннях на засадах духовних цінностей / О. В. Гаврилова. - С .42-46
Гаркович, О. Л. Формування індивідуальної освітньої траєкторії школярів старшої профільної школи / О. Л. Гаркович. - С .46-49
Гладишев, В. В. Етапи становлення контекстного підходу і виховна спрямованість шкільного курсу "Світова література" / В. В. Гладишев. - С .49-57
Даниленко, В. Л. Сприяння працевлаштуванню випускників університету як засіб формування професійно успішної особистості / В. Л. Даниленко, О. Є. Олексюк. - С .57-62
Дем’яненко, О. Є. Навчання кроскультурного іншомовного спілкування студентів-нефілологів / О. Є. Дем’яненко. - С .62-66
Заскалєта, С. Г. Особливості професійної підготовки фахівців аграрної галузі у Німеччині / С. Г. Заскалєта. - С .66-71
Ізбаш, Л. М. Організація здоров’язберігаючого простору як складової фізичного виховання студентів політехнічного коледжу / Л. М. Ізбаш. - С .71-75
Кіктенко, А. І. Православная психотерапия и работа с молодежью / А. І. Кіктенко. - С .75-79
Котик, Т. М. Багатокомпонентність поняття "духовність" в аспекті її виховання у дітей дошкільного й молодшого шкільного віку / Т. М. Котик. - С .79-81
Круківська, І. М. Загальнонаукове розуміння гуманістичних цінностей особистості / І. М. Круківська. - С .81-84
Кузнецова, О. А. Психолого-педагогічні механізми впливу академічної групи на моральне самовизначення студентів / О. А. Кузнецова. - С .84-89
Луцан, Н. І. Родинне виховання - основа формування особистості дитини / Н. І. Луцан. - С .89-92
Мавродієва, В. О. Аналіз поняття культури особистості як категорії процесу формування особистості студента / В. О. Мавродієва. - С .92-95
Малинівська, Л. І. Сільський зелений туризм як окрема форма формувння в учнів 5-9 класів сільської школи відповідального ставлення до природи / Л. І. Малинівська. - С .95-101
Мироненко, Т. П. Роль дискурсу як чинника духовного розвитку студентів факультетів іноземної філології / Т. П. Мироненко, Ю. П. Домашова. - С .101-104
Мороз, Т. О. Специфіка використання загальнокультурної компоненти як засобу естетичного розвитку студентів в процесі викладання фахових гуманітарних дисциплін / Т. О. Мороз. - С .104-109
Нестеренко, В. В. Варіативно-рефлексивний підхід в індивідуалізації професійної підготовки студентів / В. В. Нестеренко. - С .109-115
Овчаренко, В. М. Управління процесами соціально-психологічної адаптації молодого педагога в школі / В. М. Овчаренко. - С .115-118
Олексюк, О. Є. Формування ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах освітньо-виховного середовища університету / О. Є. Олексюк. - С .118-124
Петренко, О. Б. В. Сухомлинський та О. Захаренко про трудову підготовку дівчат: гендерний аспект / О. Б. Петренко. - С .129-135
Постовенський, О. В. Зв’язок системного синергетичного підходу з моделями управління загальною середньою освітою / О. В. Постовенський. - С .124-129
Рехтета, Л. О. Ідеї збереження і зміцнення здоров’я учнів у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Л. О. Рехтета. - С .135-138
Романюк, Л. М. Розвиток духовних якостей студентів у процесі вивчення творчості шістидесятників / Л. М. Романюк. - С .138-141
Ружевич, Я. І. Проблема формування ціннісних орієнтацій в учнів у методиці зарубіжної літератури / Я. І. Ружевич. - С .141-144
Свириденко, І. М. Особливості вияву вчинку-вірності в особистісних взаєминах / І. М. Свириденко. - С .144-149
Сироєжко, О. В. Роль музичного мистецтва у формуванні духовності підлітків / О. В. Сироєжко, С. І. Якіменко. - С .149-154
Солодка, А. К. Кросскультурный анализ как теоретико-методологическая основа кросскультурной составляющей высшего образования / А. К. Солодка. - С .154-160
Старєва, А. М. Ціннісний зміст процесу формування методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавства / А. М. Старєва. - С .160-165
Стельмах, Н. В. Шляхи формування моральності особистості / Н. В. Стельмах. - С .165-169
Степанова, Т. М. Формування навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів / Т. М. Степанова, С. О. Чокова. - С .172-175
Степанова, Т. М. Культурно-гуманістична функція духовного виховання у змісті дошкільної освіти / Т. М. Степанова. - С .169-172
Тернавська, Т. А. Формування особистості на засадах інноваційних технологій як необхідна умова розвитку сучасної української держави / Т. А. Тернавська. - С .175-178
Тимошенко, О. В. Студентське самоврядування як шлях становлення особистості / О. В. Тимошенко. - С .178-183
Тимченко, А. А. Розвиток ідей гуманізму в працях вітчизняних педагогів / А. А. Тимченко. - С .183-187
Тимчук, Т. В. Гуманізація взаємин студентів як наукова проблема / Т. В. Тимчук. - С .187-190
Трибулькевич, К. Г. Виховання громадянської культури студентів у позааудиторний час / К. Г. Трибулькевич. - С .190-194
Філіпп’єва, О.А. Системний підхід як умова валеологізації навчально-виховного процесу / О.А. Філіпп’єва. - С .198-202
Філіпп’єва, О.А. Використання виховного потенціалу казки у процесі збереження та зміцнення здоров’я учнів / О.А. Філіпп’єва. - С .194-198
Філіпп’єва, Т.І. Використання теорії емоційного інтелекту під час викладання іноземних мов / Т.І. Філіпп’єва. - С .202-206
Цебржинский, О. И. Индивидуальность личности - биологическое и социальное / О. И. Цебржинский. - С .206-209
Ченишов, Д. О. Проблема виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах регіонального виміру / Д. О. Ченишов. - С .209-216
Чурсін, М. М. Аналітико-синтетична обробка інформації в освітній діяльності вищої школи / М. М. Чурсін. - С .216-220
Шиян, Т. В. Розвиток емоційного інтелекту студентів молодших курсів засобами дисципліни "Англійська мова за професійим спрямуванням" / Т. В. Шиян. - С .220-224
Шпаківська, О. В. Формування колективу студентів засобами самоврядування як науково-теоретична проблема / О. В. Шпаківська. - С .224-229
Шпачинський, І. Л. Розвиток і реалізація творчого потенціалу студентів як один з чинників формування високої духовності особистості / І. Л. Шпачинський. - С .229-236
Щербакова, О. Л. Духовність як методологічна основа гуманістичних ідей Я. Чепіги / О. Л. Щербакова. - С .236-240
Якименко, С. І. Професійна підготовка майбутнього вчителя до духовно-етичного виховання учнів / С. І. Якименко. - С .240-245
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр)я5

Рубрики: Педагогічна майстерність,  Педагогічна діяльність--психологія,  Педагогика,  Педагогічна культура--викладача,  Технологічна культура--викладача,  Викладачі--вищих навчальних закладів,  Підготовка вчителя--психолого-педагогічна,  Інноваційна діяльність--в освіті,  духовно-моральні якості--студента,  Професійне вдосконалення--вчителів,  Професійна діяльність--викладача,  Творчий розвиток вчителя,  Естетична культура--вчителів,  Підготовка вчителя,  Професійна підготовка вчителів,  Зелений туризм--в школі,  Духовність--студентів-філологів,  кроскультурний аналіз--зарубіжний досвід,  Виразне читання--методика викладання,  Підготовка вчителя--у Ніімеччині,  Професійний розвиток--вчителів,  Студентське самоврядування,  Валеологічна культура,  Професійно орієнтовані дисципліни,  Фізичне самовдосконалення--студентів,  Самовдосконалення--студентів,  Емоційний інтелект,  Інтелект--емоційний,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, О.М. \ред.\
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Захаренко, Олександр Антонович (укр. рад. педагог, громадський діяч, заслужений вчитель УРСР ; 1937-2002) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.261.8я2
С 41


    Ситченко, А. Л.
    Методика викладання літеатури [Текст] : термінологічний словник / А. Л. Ситченко, В. І. Шуляр, В. В. Гладишев. - К. : Видавничий дім "Ін Юре", 2008. - 132 с. - ISBN 978-966-313-369-0 (в пер.) : 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.261.8я2

Рубрики: Методика навчання літературі,  Навчання літератури--української,  Термінологічні словники --літературознавство,  Словники --термінологічні
Доп.точки доступа
Шуляр, В.І.
Гладишев, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
Обкладинка
74.04(4Укр)я5
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського Державного Університету імені В.О. Сухомлинського [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 1.46(108) / ред.: В. Д. Будак, О. Я. Савченко, О. В. Сухомлинська. - Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2014. - 184 с. - (Педагогічні науки). - 10.00 грн.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Консолідація України на основі платформи толерантності / В. Г. Кремень. - С .7-12
Будак, В. Д. Толерантність - ключ до успішної фахової підготовки вчителів / В. Д. Будак. - С .12-16
Березівська, Л. Д. В.О. Сухомлинський про особливе ставлення до учнів із зниженою здатністю до навчання / Л. Д. Березівська. - С .16-21
Богуш, А. М. Педагогіка добра у спадщині В.О. Сухомлинського / А. М. Богуш. - С .21-26
Васьківська, Г. О. Реалізація ідей В.О. Сухомлинського у процесі навчання старшокласників толерантності / Г. О. Васьківська. - С .26-31
Вашуленко, М. С. У педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського толерантність - багатогранне поняття / М. С. Вашуленко. - С .31-35
Гладишев, В. В. В.А. Сухомлинський, Л. Толстой и Г. Мюнстерберг о моральных основах деятельности школьного учителя / В. В. Гладишев, А. Е. Абламская, Л. Г. Тригуб. - С .35-40
Гордуз, Н. О. В.О. Сухомлинський про соціалізацію: технологічний аспект / Н. О. Гордуз. - С .40-45
Деркач, В. Ф. Гуманістичні ідеї толерантності В.О. Сухомлинського / В. Ф. Деркач. - С .45-50
Дічек, Н. П. Розвиток В.О. Сухомлинським індивідуалізованого підходу до важких дітей (етико-педагогічний аспект) / Н. П. Дічек. - С .50-56
Завгородня, Т. К. Формування толерантності студентів в контексті концепції добра В.О. Сухомлинського / Т. К. Завгородня. - С .56-61
Заліток, Л. М. Робота з книжкою в сучасній початковій школі крізь призму творчого розвитку ідей В. Сухомлинського / Л. М. Заліток. - С .61-68
Зубко, А. М. Актуальність педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в процесі Формування ключової компетентності вчити вчитися у молодших школярів / А. М. Зубко, Т. В. Комінарець. - С .68-73
Калініченко, Н. А. Школи гуманної педагогіки як засіб соціокультурного розвитку особистості / Н. А. Калініченко. - С .73-80
Литвиненко, С. А. Виховання толерантності в колективній взаємодії молодших школярів: актуалізація ідей В.О. Сухомлинського / С. А. Литвиненко. - С .80-84
Марусинець, М. М. Психологічні ідеї в педагогічній практиці Василя Сухомлинського / М. М. Марусинець. - С .84-89
Міхно, О. П. Психологічний семінар В. Сухомлинського та його роль у вивченні особистості учня / О. П. Міхно. - С .89-98
Петренко, О. Б. Педагогіка діалогу В. О. Сухомлинського як умова виховання толерантності особистості / О. Б. Петренко. - С .98-103
Пєхота, О. М. Впровадження спадщини В. О. Сухомлинського в сучасну педагогічу освіту / О. М. Пєхота. - С .103-109
Побірченко, Н. С. Виховання почуття людяності в діяльності вищого навчального закладу крізь призму педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. С. Побірченко. - С .109-115
Поніманська, Т. І. Виховання у світлі педагогіки толерантності Я.-А. Коменський, К Д. Ушинський, В.О. Сухомлинський / Т. І. Поніманська. - С .115-120
Савінова, Н. В. Гуманістичні ідеї толерантності в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Н. В. Савінова. - С .120-125
Савченко, О. Я. Толерантність як цінність шкільної освіти: методичний аспект / О. Я. Савченко. - С .125-130
Сараєва, О. В. Формування толерантного середовища в авторській школі В. Сухомлинського / О. В. Сараєва. - С .130-134
Ситченко, А. Л. Толерантність у контексті керованого навчання / А. Л. Ситченко. - С .134-138
Соколовська, О. С. Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського в контексті професійної підготовки майбутніх вихователів в організації толерантного простору дошкільного навчального закладу / О. С. Соколовська. - С .138-146
Степанова, Т. М. Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського в компетентнісному підході до розвитку особистості дитини передшкільного віку / Т. М. Степанова. - С .146-150
Ткаченко, Л. І. Толерантність як складова саморозвитку особистості / Л. І. Ткаченко. - С .150-155
Трифонова, О. С. "Школа сердечності" у педагогічній концепції В.О. Сухомлинського / О. С. Трифонова. - С .155-161
Федяєва, В. Л. Толерантність у казковому світі В. Сухомлинського / В. Л. Федяєва, К. М. Бутрій. - С .161-166
Хайруддинов, М. А. Проблема толерантности в истории западной и восточной цивилизаций и современной культуре Украины / М. А. Хайруддинов. - С .166-171
Червінська, І. Б. Соціокультурні аспекти Формування толерантності особистості молодшого школяра в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського / І. Б. Червінська. - С .171-176
Ящук, І. П. Основи соціального партнерства в навчально-виховному закладі у творчій спадщині В. Сухомлинського / І. П. Ящук. - С .176-180
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр)я5

Рубрики: Педагогіка,  Толерантність--в Україні,  Консолідація,  Підготовка вчителя,  Індивідуальний підхід--процес навчання,  Педагогіка добра,  Толерантність і учні,  Моральні основи вчителя,  Соціалізація,  Вчитель--психологія,  Педагогічна освіта,  педагоги--українські,  Видатні постаті--Україна

Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Савченко, О.Я. \ред.\
Сухомлинська, О.В. \ред.\
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
Обкладинка
821.161.2(477.73-21).09(092):(373.5.016:808.1)
Т 12


   
    Таємини буття Валерія Бойченка [Текст] : [історико-біографічне та методичне видання] / авт., упор. В. І. Шуляр, авт., упор. Т. Д. Кремінь. - Миколаїв : ОІППО, 2021. - 292 с. - 100.00 грн.
    Содержание:
Валерій Бойченко у спогадах . - С .15-75
Літературознавчі розвідки про В. Бойченка . - С .76-133
Методичні моделі занять із літературного краєзнавства (за творчістю В. Бойченка) . - С .134-289
Береза, І. Ю. Неповторні миті спілкування з Валерієм Бойченком / І. Ю. Береза, В. М. Руссова. - С .22
Береза, І. Ю. Націотворча проблематика доробку Валерія Бойченка / І. Береза. - С .76
Білик, О. Скромний спогад про Валерія Бойченка / О. Білик. - С .15
Благодатна, З. І. Слово про земляка / З. І. Благодатна. - С .24
Вовченко, В. Валерій Бойченко. Поезії "Над колискою", "Перші цукерки" / В. Вовченко. - С .209
Ворошилова, В. Валерій Бойченко. "Три зошита". Вибрані статті та поезії / В. Ворошилова. - С .224
Гич, Г. М. Методичні поради до розробки компетентнісно-орієнтованих завдань до уроків за творами Валерія Бойченка / Г. М. Гич. - С .236
Гладишев, В. В. Про Валерія Бойченка / В. В. Гладишев. - С .27
Гусейнов, Г. Д. Ми збиралися в Ольвію : (спогади про Валерія Бойченка) / Г. Д. Гусейнов. - С .17
Демченко, Ю. Спогад про Бойченка / Ю. Демченко. - С .30
Діденко, Ю. Валерій Бойченко: "Любов до Вкраїни-матері, що вища за всі вигоди" / Ю. Діденко. - С .31
Діордіца, Д. П. Завдання для реалізації мовленнєвої та соціокультурної змістових ліній на уроках української мови (за творчістю В. П. Бойченка) / Д. П. Діордіца. - С .246
Євдокимова, С. Валерій Бойченко. Розповідь про поета. Поезії "Стежки дитинства", "Рідне". Невгасима любов поета ліричного героя до рідної землі, оберегів рідного краю - основні мотиви поезій. Значення художньої деталі в поезії / С. Євдокимова. - С .198
Євтушенко, М. Спомини про друга-просвітянина / М. Євтушенко. - С .34
Жадько, В. О. "Я не собі ці рядки записав" / В. О. Жадько. - С .81
Жуковець, З. Спільне засідання мовно-літературного клубу "Дивосвіт" Снігурівської гімназії імені Т. Г. Шевченка та Снігурівської районної бібліотеки імені Валерія Бойченка / З. Жуковець. - С .279
Зайцев, Ю. Валерій Бойченко - НРУ / Ю. Зайцев. - С .35
Іщенко, С. В. Скарб Причорномор'я: скромний геній Валерія Бойченка / С. В. Іщенко. - С .91
Каратєєва, В. "Любов - негасимий світильник поезії" (Інтимна лірика Валерія Бойченка) / В. Каратєєва. - С .185
Качурін, В. Т. Память благодарных читателей / В. Т. Качурін. - С .36
Кремінь, Т. Д. Переднє слово / Т. Д. Кремінь. - С .6
Кремінь, Т. Д. Відомий і незнайомий Сізіф: штрихи до життєпису Валерія Бойченка / Т. Д. Кремінь. - С .93
Криворученко, С. Життєпис Валерія Бойченка. Аромати рідної землі в поезіях "Стежки дитинства", "Рідне" письменника-краянина / С. Криворученко. - С .160
Кузнєцова, А. Методична мозаїка до вивчення творчості Валерія Бойченка на уроках української мови / А. Кузнєцова. - С .253
Купцова, В. В. Література рідного краю. Урок за творчістю Валерія Бойченка. 10 клас. Валерій Бойченко - поет і публіцист-краєзнавець / В. В. Купцова. - С .151
Лашко, І. Усний журнал "До краю рідного я доторкнусь душею". Проблеми екології у творчості Валерія Бойченка / І. Лашко. - С .269
Лисогурська, Л. В. На нитці пам'яті перлина / Л. В. Лисогурська. - С .41
Лукьяненко, Д. В. Вивчення регіональних текстів на уроці ліератури шляхом імплементації компетентностей інфомедійної грамотності та практик соціально-емоційного та етичного навчання (за текстами Валерія Бойченка) / Д. В. Лукьяненко. - С .242
Маляров, А. А. Поет, що залишився з нами / А. А. Маляров. - С .43
Марущак, В. І. Валерій Бойченко: "Життєві відлуння" / В. І. Марущак. - С .45
Матвєєва, Л. В. Остання зустріч / Л. В. Матвєєва. - С .48
Матіюк, О. Валерій Бойченко - Великий Просвітянин України та Миколаївщини / О. Матіюк. - С .50
Мелашко, М. Валерій Бойченко. Поезії "Стежки дитинства", "Рідне", "До краю рідого я доторкнусь душею..." / М. Мелашко. - С .191
Миронюк, С. "Золотою рікою над синім овидом" (за поезією Валерія Бойченка) / С. Миронюк. - С .217
Одарченко, С. Чумацький шлях і борозна поета. Бібліокреатив (за творчістю Валерія Бойченка) / С. Одарченко. - С .276
Осипов, П. І. Пам'яті В. П. Бойченка / П. І. Осипов. - С .60
Островершенко, Ю. Із поетом світлої глибокої душі / Ю. Островершенко. - С .65
Охневська, С. Валерій Бойченко. Життєвий і творчий шлях поета-земляка. Огляд збірки "Не повториться мить" / С. Охневська. - С .170
Ржепецький, Л. А. Земний шлях у небесному Слові, або Ті, хто плекали мову / Л. А. Ржепецький. - С .103
Ржепецький, Л. А. І словом українського народу торкатись Неба і Землі / Л. А. Ржепецький. - С .105
Різників, О. Не проходь мимо мови... Спогад про Валерія Бойченка / О. Різників. - С .66
Руссова, В. М. Краєзнавча домінанта творів В. П. Бойченка / В. М. Руссова. - С .109
Савченко, Г. Про особисті контакти з Бойченком Валерієм Петровичем / Г. Савченко. - С .69
Січко, С. М. Слово про поета і патріота / С. М. Січко. - С .71
Старовойт, Л. В. "Ти у храмі пекучого слова робітник, що забув про спочин" / Л. В. Старовойт. - С .115
Старовойт, Л. В. Валерій Бойченко - дослідник історії словесності Південного Прибужжя / Л. В. Старовойт. - С .121
Тверда, Т. В. Хрещений батько Центральної міської бібліотеки ім. М. Л. Кропивницького м. Миколаєва / Т. В. Тверда. - С .126
Улицька, Ф. Ваше слово, майстре, звучить в поезіях, перекладах, піснях / Ф. Улицька. - С .130
Худа, Є. П. Валерій Бойченко. Любов до рідної землі в поезіях "Стежки дитинства", "Рідне" / Є. П. Худа. - С .203
Шпачинський, О. А. Валерій Бойченко. Нашій боротьбі ніколи не буде кінця / О. А. Шпачинський. - С .72
Шуляр, В. І. Технологія і методика уроку/занять літератури рідного краю / В. І. Шуляр. - С .141
Шуляр, В. І. Компетентнісно-діяльнісні завдання/задачі в системі читацької діяльності школярів / В. І. Шуляр. - С .231
Шуляр, В. І. Літературно-мистецьке середовище компетентного учня-читача як єдність урочної й позакласної діяльності / В. І. Шуляр. - С .257
Шуляр, В. І. Мова про літературних краян / В. І. Шуляр. - С .7
Шуляр, В. І. Епістемологія літературного краєзнавства: методичний контекст / В. І. Шуляр. - С .134
Шуляр, В. І. Із любов'ю до краян-літераторів і слова Валерія Бойченка / В. І. Шуляр. - С .290
Ярошенко, А. Інтимна лірика Валерія Бойченка. Глибоко особистісна збірка поезій "Книга Леля: лірична драма" / А. Ярошенко. - С .178
ГРНТИ
УДК

Рубрики: Поети миколаївські,  Біографія поетів--миколаївських,  Поети українські, 20 ст.,  Біографія поетів--українських, 20 ст.,  Літературна критика українська--Миколаївська область (Україна),  Літературна критика українська, 20 ст.,  Миколаївщина,  Миколаївщина--літературна,  Літературна Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Методика викладання літератури--української--Миколаївська область (Україна),  Методика викладання української літератури--Миколаївська область (Україна),  Літературне краєзнавство--Миколаївська область (Україна),  Краєзнавство--літературне--Миколаївська область (Україна),  Уроки української літератури--Миколаївська область (Україна),  Уроки української мови--Миколаївська область (Україна),  Позакласна виховна робота--з літератури--Миколаївська область (Україна),  Бібліотечні заходи--з краєзнавства літературного--Миколаївська область (Україна),  Мемуарна література--літературознавство--Миколаївська область (Україна),  Читацька діяльність учнів,  Читацька компетентність учнів,  Екологія і література--Миколаївська область (Україна),  Література і екологія--Миколаївська область (Україна),  Бібліотеки і навчальні заклади--Миколаївська область (Україна),  Навчальні заклади і бібліотеки--Миколаївська область (Україна)
Доп.точки доступа
Шуляр, В.І. \авт., упор.\
Кремінь, Т.Д. \авт., упор.\
Бойченко, Валерій Петрович (мик. поет ; 1943-2011) \о нем\
Бойченко, Валерій Петрович (мик. поет ; 1943-2011) \о произв.\
миколаївський автор, про Миколаїв
Центральна міська бібліотека ім. М.Л. Кропивницького м. Миколаєва \о ней\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2004г. N 5
Зміст:
Шинкаренко, Н. Д. Кличуть нас життєві дороги... / Н.Д. Шинкаренко. - С.2-6.
Панова, Л. М. Уміти черпати красу і духовність зі скарбами світової літератури і за порогом школи / Л.М. Панова. - С.6-8.
12-річна школа. Яке місце відводиться в ній "Зарубіжній літературі"?. - С.9-10.
Безобразова, Л. Л. Полтава вшановує свого визначного земляка / Л.Л. Безобразова. - С.10.
Міщенко, Н. Ф. Фоновий матеріал має бути об’єктивними, правдивим / Н.Ф. Міщенко. - С.11.
Жлуктенко, Н. Ю. Людина, науковець, викладач / Н.Ю. Жлуктенко. - С.12-14.
Коваленко, В. Г. Система завершальних уроків із зарубіжної літератури / В.Г. Коваленко. - С.15-35.
Гревцева, Т. М. Зацікавити подальшим вивченням літератури / Т.М. Гревцева. - С.36-38.
Гайван, К. М. Солодкий брейн-ринг / К.М. Гайван. - С.38-39.
Шахова, К. О. Антон Павлович Чехов / К.О. Шахова. - С.41-46.
Гладишев, В. В. Художній твір - естетична матеріалізація духовного життя автора / В.В. Гладишев. - С.47-49.
Чертенко, О. П. Макс Фріш та його "Щоденник 1946-1949" / О.П. Чертенко. - С.49-53.
Давидюк, Л. В. Календарное планирование уроков русского языка для 8 класса с украинским языком преподавания / Л.В. Давидюк. - С.54-55.
Вознюк, Л. В. "Корень зла - в самом процессе обучения", а не в перегрузке учащихся / Л.В. Вознюк. - С.55.
Концепція літературної освіти в 12-річній загальноосвітній школі. - С.56-57.
Типові навачальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для основної та старшої школи. - С.58-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2005г. N 1 . - 3.72, р.
Зміст:
Сафарян, С. І. Лінгвопоетичне тлумачення тексту: теорія і практика (На прикладі оповідання "Людина у футлярі" А.Чехова та поеми "Дванадцять" О.Блока) / С.І. Сафарян. - С.3-7.
Гладишев, В. В. Контекстне вивчення художніх творів учнями середніх та старших класів (Про необхідність урахування особливостей їхнього вікового та літературного розвитку під час цього вивчення) / В.В. Гладишев. - С.8-11.
Вінглівськт, Н. М. Навчання у спілкуванні (З досвіду застосування інтерактивних методів на уроці літератури) / Н.М. Вінглівськт. - С.20-21.
Мухомеджанова, С. О. Інтерактивні види та форми робіт під час вивчення постмодерністських творів / С.О. Мухомеджанова, О.С. Рижко. - С.22-23.
Тимошенко, Т. А. Міжпредметні зв’язки сприяють естетичному вихованню учнів / Т.А. Тимошенко. - С.23-24.
Григоренко, О. П. Поетичний гербарій дітей Білого міста (Із засідання літературної студії) / О.П. Григоренко. - С.26-27.
Барабанщикова, З. П. Комп’ютер як засіб поглиблення в матеріал, що вивчається : (медіа-урок за оповіданням Рея Дугласа Бредбері "Усмішка") / З.П. Барабанщикова. - С.28-29.
Горбатенко, О. С. Б.Брехт: звертатися до розуму читача, а не до його емоцій (Система уроків за п’єсою "Матінка Кураж та її діти") / О.С. Горбатенко. - С.34-37.
Уліщенко, В. В. Асоціативне моделювання сприйняття старшокласниками художнього твору / В.В. Уліщенко. - С.48-50.
Штейнбук, Ф. М. Досягнення сучасного літературознавства - у шкільну практику (Наративна організація художніх творів через призму феноменів мімесису та тілесності) / Ф.М. Штейнбук. - С.51-53.
Грицак, Н. Р. Насамперед - відчути музику поетичного слова (Аналіз перекладу М.Борецького поезії М.Цвєтаєвої) / Н.Р. Грицак. - С.54-57.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2005г. N 3 . - 3.72, р.
Зміст:
Ісаєва, О. О. Не просто повторити засвоєне, а осмислити його заново : (методика організації підсумкового етапу вивчення художнього твору в школі) / О.О. Ісаєва. - С.10-15.
Удовиченко, Л. М. Афоризми письменника як засіб осмислення його творчості (Підсумковий урок за романом О. Вайльда "Портрет Доріана Грея") / Л.М. Удовиченко. - С.19-21.
Гладишев, В. В. Чи слід вивчати "Гаррі Поттера" у школі? (До проблеми відбору художніх творів до навчальної програми) / В.В. Гладишев. - С.24-26.
Тригуб, І. А. Вчимося працювати у творчих групах (Конспект підсумкового уроку "Засідання Клубу Інтелектуального Спілкування") / І.А. Тригуб. - С.27-28.
Мартинюк, Т. В. Сім сходинок до вершини знань (Повторення вивченого за тематичними блоками (сходинками) / Т.В. Мартинюк. - С.36-37.
Хроменко, І. А. Інтерактивне навчання - це розв’язання серії взаємопов’язаних проблемних завдань (Повторення за допомогою ігор "Літературний дев’ятий вал", "Щасливий випадок") / І.А. Хроменко. - С.39-43.
Бобир, О. В. Лимерики як жанр світової літератури (Нарис про життя і творчість Едварда Ліра, зачинателя цього жанру) / О.В. Бобир. - С.51-55.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2005г. N 5 . - 3.72, р.
Зміст:
Подолян, І. Попелюшка чи соболевий черевичок? / І. Подолян. - С.5-6.
Гладишев, В. В. Учні краще вчаться тоді, коли оцінювання їхньої праці позбавлене каральності: Думки з приводу 12-бальної системи / В.В. Гладишев. - С.6-10.
Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для основної та старшої школи. - С.11-18.
Горбатенко, О. С. Етичний потенціал уроку літератури / О.С. Горбатенко. - С.19-20.
Гнатюк, Л. Н. Вчитель літератури - педагог і літературознавець в одній особі / Л.Н. Гнатюк. - С.23-25.
Ніколенко, О. М. Жанри та стилі ранніх епох (античність, Середньовіччя) / О.М. Ніколенко. - С.25-33.
Сіптарова, С. В. Марк Твен. "Пригоди Тома Сойєра": матеріали до варіативного вивчення / С.В. Сіптарова, Л.М. Мельник, Н.Б. Новикова. - С.34-36.
Кухар, О. М. О.Генрі. "Вождь червоношкірих": матеріали до варіативного вивчення / О.М. Кухар, С.І. Гержан. - С.40-41.
Сіптарова, С. В. Бернард Шоу. "Пігмаліон" : матеріали до варіативного вивчення / С.В. Сіптарова, О.Л. Хмельницька, О.С. Олендарь. - С.42-45.
Сінєгіна, С. М. "Захист власних проектів" на уроках зарубіжної літератури: З практики використання цього методу в профільних класах / С.М. Сінєгіна. - С.46-48.
Солодовник, Н. Г. На вітрилах надій: Сценарій свята останнього дзвоника / Н.Г. Солодовник. - С.49-50.
Нестерук, Н. Ф. "Рідній школі низько я вклоняюсь": Сценарій випускного вечора для 9-класників / Н.Ф. Нестерук. - С.50-51.
Симакова, Л. А. Основные концептуальные положения курса "Литература" (русская и зарубежная) для школ с русским языком обучения и их реализация в новой программе 12-летней школы / Л.А. Симакова, В.В. Снегирева. - С.52-54.
Давидюк, Л. В. Календарное планирование уроков русского языка для 9 класса школ с украинским языком обучения / Л.В. Давидюк. - С.54-56.
Программы для общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения. Русский язык. 5 класс. - С.57-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.

   Журнал

Тема [Текст]. - Периодичность H
2005г. N 1/2 . - 3.86, р.
Зміст:
Куцевол, О. М. Методика уроку компаративного аналізу / О.М. Куцевол. - С.14-18.
Клименко, Ж. В. Порівняння оригіналу й перекладу в процесі вивчення зарубіжної літератури в старших класах / Ж.В. Клименко. - С.18-28.
Клименко, Ж. В. Два портрети одного сонета / Ж.В. Клименко. - С.28-34.
Скрипник, Т. М. Зіставляючи оригінал з перекладами / Т.М. Скрипник. - С.35-40.
Юсипович, І. В. Шекспірівський сонет в розмаїтті перекладів / І.В. Юсипович, Л.А. Токалова. - С.40-46.
Николенко, О. М. Розвивати уміння порівнювати оригінал, переклад і різні переклади одного першоджерела / О.М. Николенко. - С.47-51.
Гурдуз, А. І. Метавгерой романів Кнута Гамсуна: динаміка пантеїстичного світосприймання / А.І. Гурдуз. - С.52-58.
Мацапура, В. І. Героїчна особистість у творах різнонаціональних літератур / В.І. Мацапура. - С.58-66.
Ніколенко, О. М. Байронізм в "Євгенії Онєгіні" / О.М. Ніколенко. - С.67-75.
Чередник, Л. А. Враховуючи українознавчий аспект: З практики зіставлення літератур / Л.А. Чередник. - С.76-77.
Панюков, В. В. Порівняльно-історичне вивчення твору - важливий спосіб формування в учнів здатності до власних естетичних суджень / В.В. Панюков. - С.78-80.
Прищепчук, І. Мрія і дійсність. Роздуми про героїнь роману Г. Флобера "Пані Боварі" та п’єси О.М. Островського "Гроза" / І. Прищепчук. - С.80-83.
Писаренко, Ю. М. Спорідненість творчості Ф.Достоєвського та І.Франка ("Перехресні стежки") / Ю.М. Писаренко. - С.84-89.
Фурсова, Л. О. Пафос свободи, віри у високе призначення людини / Л.О. Фурсова. - С.90-101.
Чередник, Л. А. Український Журден / Л.А. Чередник. - С.101-103.
Щербина, О. Б. Із практики формування в учнів поняття про романтизм на підсумковому уроці / О.Б. Щербина. - С.104-106.
Гладишев, В. В. Як розгадати "сни людства"? / В.В. Гладишев. - С.106-111.
Катеринчук, О. М. "Робінзон Крузо" як сюжетна модель світової робінзонади / О.М. Катеринчук. - С.112-116.
Безобразова, Л. Л. Повноцінне вивчення байки неможливе поза історико-порівняльним коментарем / Л.Л. Безобразова. - С.116-125.
Астахова, А. А. "Пісня про Роланда" серед інших середньовічних епосів / А.А. Астахова. - С.126-130.
Дереза, Л. В. Жанр філософської казки у світовій літературі / Л.В. Дереза. - С.130-135.
Усата, Г. О. "Пурпурові вітрила", "Синій птах"... Що їх об’єднує? / Г.О. Усата. - С.136-144.
Мацевко, Л. В. Літературна баллада / Л.В. Мацевко. - С.147-151.
Пятакова, Г. П. Истоки русского романа в контексте европейского / Г.П. Пятакова. - С.151-155.
Медвідь, Н. О. Тема Бога і Митця в поезіях В.Стуса і Р.Рільке / Н.О. Медвідь. - С.156-161.
Шевченко, Т. І. Вивчення теми зрадженого кохання в баладі Адама Міцкевича "Рибка" та Тараса Шевченко "Катерина"шляхом зіставлень / Т.І. Шевченко. - С.161-165.
Муратова, В. І. Типологічні сходження у повісті Е.Хемінгуея "Старий і море" та оповіданні Кавабата Ясунарі "Голос бамбука, квітка персика" / В.І. Муратова. - С.166-180.
Палій, Н. І. Проблема призначення жінки у драмі "Ляльковий дім" Г.Ібсена та повісті "Людина" О.Кобилянської / Н.І. Палій. - С.181-185.
Чередник, Л. А. "Лобо" та "Біле Ікло": що в них спільного та відмінного? / Л.А. Чередник. - С.186-189.
Писаренко, Ю. М. Зображення потойбіччя в поемах Гомера, Вергілія, Данте / Ю.М. Писаренко. - С.189-201.
Пригодій, С. М. Модель ідеального суспільства. Яка вона? / С.М. Пригодій. - С.202-206.
Мацевко-Бекерська, Л. В. Шестиклассники обговорюють проблеми взаємин дорослих та дітей / Л.В. Мацевко-Бекерська. - С.207-208.
Мацапура, В. І. "Вічний образ" як наскрізний мотив у тематиці світової літератури / В.І. Мацапура. - С.209-218.
Сисюк, Л. В. Образ Прометея - перший вічний образ у світовій літературі / Л.В. Сисюк. - С.218-222.
Тацій, Т. П. Трактування образу Дон Жуана в історичній легенді та французькій ("Дон Жуан, або Кам’яний гість" Мольєра), англійській ("Дон Жуан" Дж.Байрона) і українській літературах ("Кам’яний господар" Лесі Українки) / Т.П. Тацій, І.М. Турянська. - С.223-230.
Компаративістика очима дослідників. - С.231-232.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст]. - Периодичность F
2007г. N 3
Зміст:
Фінчук, Г. В. "Я повернув Франції смак до новели". Творчий спадок Гі де Мопассана / Г.В. Фінчук. - С.11-15.
Гурдуз, А. І. "Перевтілення" Ф.Кафки і Р.Бредбері: роздуми про людське і людяне / А.І. Гурдуз. - С.16-18.
Кирилюк, З. В. Образа Гамлета і Дон Кіхота в культурологічному аспекті / З.В. Кирилюк. - С.27-29.
Приходько, Л. І. Сандро Боттічеллі - яскравий представник живопису Відродження / Л.І. Приходько. - С.32-34.
Лобанок, А. С. Активізація читацької діяльності старшокласників у процесі використання екранізацій художніх творів на уроках зарубіжної літератури : на матеріалі трагедії В.Шекспіра "Ромео і Джульєтта" / А.С. Лобанок. - С.36-39.
Бояршинова, С. І. Мандрівка в чарівний світ роману Джоан Ролінг "Гаррі Поттер і філософський камінь". Урок-подорож з використанням інтерактивних технологій. 5 клас / С.І. Бояршинова. - С.40-41.
Конопля, Т. Г. Інтелектуально-творча гра "Чудова сімка" за творами Марка Твена. 5 клас / Т.Г. Конопля. - С.42-44.
Гладишев, В. В. "Моя профессия - знать то, чего не знают другие" : изучение рассказа Артура Конан Дойля "Голубой карбункул". 7 класс / В.В. Гладишев. - С.44-49.
Дворницька, І. П. Йодзьо (післявідчуття). Урок за творами Ісікава Токубоку. 8 клас / І.П. Дворницька. - С.50-54.
Таратута, С. Л. "Но я другому отдана..." : Конспект урока по изучению романа Пушкина "Евгений Онегин" с привлечением очерка М.Цветаевой "Мой Пушкин". 9 класс / С.Л. Таратута. - С.57-58.
Хроменко, І. А. Онєгін - "созданье ада иль небес"? : Урок за романом О.Пушкіна "Євгеній Онєгін". 9 клас / І.А. Хроменко. - С.62-64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
18.


    Гладишев, В. В.
    "Моя профессия - знать то, чего не знают другие" [Текст] : изучение рассказа Артура Конан Дойля "Голубой карбункул". 7 класс / В.В. Гладишев // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N3. - С. 44-49.
ББК 83.34Вел + 74.261.8

Рубрики: методика викладання--зарубіжна література--7 кл.,  письменники--англійські,  Детективна література
Доп.точки доступа
Дойл, Артур Конан (анг. письменник ; 1859-1930) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст]. - Периодичность F
2007г. N 12
Зміст:
Матвіїшин, В. Г. Зарубіжна література й естетика у творчій рецепції Тараса Шевченка / В. Г. Матвіїшин. - С.2-9
Лавренчук, В. Проблеми рецепції постаті Івана Мазепи в світовому письменстві : Інтерпретація образу гетьмана в зарубіжній літературі / В. Лавренчук. - С.10-15
Мельник, Т. Н. "Чудики" Василия Шукшина : Материалы к уроку по изучению творчества В.М.Шукшина. 11 класс / Т. Н. Мельник. - С.16-19
Гладишев, В. В. До словника словесника / В. В. Гладишев. - С.20-23
Братко, В. О. Україна та ії історія на уроках зарубіжної літератури : Вивчення оповідання Р.М.Рильке "Пісня про правду". 7клас / В. О. Братко. - С.24-27
Хроменко, І. Вивчення оповідання Джека Лондона "Любов до життя" : 6 клас / І. Хроменко. - С.28-31
Баліна, К. Н. Балада Міцкевича "Альпухара" : Конспект уроку. 7 клас / К. Н. Баліна. - С.32-34
Белей, Н. І. контрольні тести : 6 клас / Н. І. Белей. - С.35-40
Гузь, О. О. До розуміння ролі додаткового читання у формуванні читацької компетенції школярів / О. О. Гузь. - С.41-47
Бербенець, Л. С. Пастиш як спосіб переписування класики у літературі постмодернізму / Л. С. Бербенець. - С.48-51
Чухненко, Ю. М. Разномыслие : Из "Записной книжки словесника" / Ю. М. Чухненко. - С.52-53
До вершин професіоналізму. - С.54-58
Хроменко, І. А. Авторські курси як засіб підвищення кваліфікації вчителя зарубіжної літератури / І. А. Хроменко. - С.59-62
Будівська, Г. М. День подяки життю : Сценарій виховного заходу до свята Різдва / Г. М. Будівська. - С.63-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
20.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2003г. N 9
Зміст:
Крок вперед на шляху вітчизняного програмотворення ( відгуки на оновлені програми із зарубіжної літератури та проекти програм для профільних класів з цього предмета). - С.2-5
Стамат, Т. В. Щоб зробити методику викладання зарубіжної літератури антидогматичною, слід вносити в неї елементи постмодернізму / Т. В. Стамат. - С.5-6
Бершадська, Н. М. Розвивати учня - означає постійно ставити його в ситуацію самостійного здобуття знань / Н.М. Бершадська. - С.6
Ромащенко, Л. І. Не зашорювати літературу ідеологією / Л.І. Ромащенко. - С.6
Вітченко, А. О. Два уроки за драмою Ф.Дюрренматта "Гостина старої дами" (З практики аналізу "слідом за розвитком подій") / А.О. Вітченко. - С.11-14
Коваленко, Н. М. Шкільна лекція ефективна лише тоді, коли вчитель володіє прийомами зацікавлення учнів (Роздуми і спостереження з приводу статті О.О.Ісаєвої "Пасивне сприйняття чи інтерактивна форма вивчення зарубіжної літератури у старших класах?) / Н.М. Коваленко. - С.18
Яненко, Г. Г. Шляхом дивовижних пам’яток світу (Підсумковий урок-подорож за народними казками світу) / Г.Г. Яненко. - С.19-21
Сабат, Г. Як іншомовна казка стає національним надбанням ( На матеріалі творчого доробку Івана Франка) / Г. Сабат. - С.22-23
Сивопляс, В. М. Формування розуміння понять трагічного та трагікомічного (Два уроки розвитку мовлення за "Піснею про віщого Олега" О.Пушкіна та її варіантом В.Висоцького) / В.М. Сивопляс. - С.23-25
Фурсова, Л. О. Тема "Велич історичного минулого у творах давньої та середньовічної літератури": у пошуках методичних варіантів / Л.О. Фурсова. - С.26-33
Журавська, Т. В. Осягаємо своєрідність куртуазної літератури ( Урок за романом "Трістан та Ізольда") / Т.В. Журавська. - С.34-35
Бершадська, Н. М. Література Ренесансу у загальнокультурному контексті доби. Титани Відродження : (Інтегрованій урок-огляд) / Н.М. Бершадська. - С.35-39
Клімашевська, О. А. Поглиблюємо вивчення сонетного жанру (На матеріалі сонета Петрарки " Як не любов, то що це бути може?") / О.А. Клімашевська. - С.40-41
Писаренко, Ю. М. Зображення потойбіччя в поемах Гомера, Вергілія, Данте (З практики вивчення "Одіссеї", "Енеїди", "Божественної комедії" у контексті доби. Компаративний урок-дослідження) / Ю.М. Писаренко. - С.42-46
Мухін, В. О. Стендаль. "Червоне та чорне": у пошуках методичних варіантів / В.О. Мухін, Г.М. Кубар. - С.47-53
Гладишев, В. В. Вивчення літературного твору має бути контекстуальним (Матеріал до такого вивчення оповідання "Перевтілення" Ф. Кафки) / В.В. Гладишев. - С.54-55
Зайцева, І. Є. Модернізм як художньо-естетичне явище культури ХХст. : (Матеріал для оглядового уроку) / І.Є. Зайцева. - С.55-58
Давидюк, Л. В. Календарное планирование уроков русского языка для 8 класса школ с украинским языком преподавания / Л.В. Давидюк. - С.59-62
Корсаков, В. А. Планирование уроков русского языка для школ с украинским языком обучения. Курсы 2-9 классы и 5-9 классы / В.А. Корсаков. - С.63-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-63 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей