Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (50)Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (84)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=дефектологія<.>)
Общее количество найденных документов : 84
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
1.
88
В93


   Выготский, Л. С.

    Собрание сочинений [Текст] : в 6-ти т. / ред. А. В. Запорожец. - М. : Педагогика.Собрание сочинений. в 6-ти т. Т.5. Основы дефектологии / Л.С. Выготский. - М. : Педагогика, 1983. - 369с. - (в пер.) : 1.50 р.
ГРНТИ
ББК 88

Рубрики: Дефектологія
Доп.точки доступа
Запорожец, А.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.6я73
О-75


   
    Основы специальной педагогики и психологии [Текст] : Учеб. пособие / Н.М. Трофимова. - СПб. : Питер, 2005. - 304 с. - (Учебное пособие). - (в пер.) : 31.30 р.
ГРНТИ
ББК 74.6я73 + 88.4я73

Рубрики: Спеціальна педагогіка,  Дефектологія,  Педагогіка,  Спеціальна психологія,  Дефектологічна психологія,  навчальна література
Доп.точки доступа
Трофимова, Н.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.3
Г12


    Гаврилушкина, О. П.
    Обучение конструированию в дошкольных учреждениях для умственно отсталых детей [Текст] : Книга для учителя / О.П. Гаврилушкина. - М. : Просвещение, 1991. - 94 с.
ГРНТИ
ББК 74.3

Рубрики: Діти з обмеженими можливостями,  Діти з вадами розвитку,  Спеціальні школи,  Діти з розумовими вадами,  Розумово відсталі діти,  Допоміжні школи,  Спеціальна педагогіка,  Дефектологія,  Олігофренопедагогіка,  Педагогіка--спеціальна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.3я73
М 74


    Мозговой, В. М.
    Основы олигофренопедагогики [Текст] : учеб. пособие для сред. учеб. заведений / В.М. Мозговой, И.М. Яковлева, А.А. Еремина. - М. : ACADEMIA, 2006. - 224 с. - (Среднее профессиональное образование). - (в пер.) : 27.22 грн.
ГРНТИ
ББК 74.3я73

Рубрики: Олігофренопедагогіка,  Педагогіка--спеціальна,  Спеціальна педагогіка,  Дефектологія,  Діти з вадами розвитку,  Розумово відсталі діти,  Спеціальні (корекційні) навчальні заклади,  Школи--інтернати,  Школи--спеціальні (корекційні),  Фізичне виховання--в спеціальних (корекційних) школах,  Адаптація--дітей-інвалідів,  Діти-інваліди,  навчальна література
Доп.точки доступа
Яковлева, И.М.
Еремина, А.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.3я7
М 30


    Марченко, І. С.
    Формування творчого зв'язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] : навчально-методич. посібник / І. С. Марченко. - К. : КНТ, 2006. - 92 с. - ISBN 966-373-072-2 : 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.3я7

Рубрики: Розвиток мовлення--у дошкільнят,  Розвиток мовлення--у дітей з вадами розвитку,  Діти з вадами розвитку,  Дефектологія,  Спеціальна педагогіка,  Педагогіка--спеціальна,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.200.55я73
Ф 32


    Федій, О. А.
    Естетотерапія [Текст] : навч. посібник для вузів / О. А. Федій. - К. : ЦУЛ, 2007. - 256 с. - Библиогр.: с. 248-256. - ISBN 978-966-364-499-8 : 26.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.200.55я73 + 87.8я73 + 88.8я73

Рубрики: Естетотерапія,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Естетизація педагогічного процесу,  Педагогічний процес,  Казкотерапія,  Терапія--мистецькими засобами,  Музикотерапія,  Дефектологія,  Арттерапія,  Ігрова терапія,  Терапія--ігрова,  Пісочна терапія,  Хореотерапія,  Формокорекційна ритмопластика,  Психотерапія--православна,  Логотерапія,  Гештальттерапія,  Хобі-терапія,  Пісенна терапія,  Терапія--пісенна,  Терапія--музична,  терапія--казкова,  Бібліотерапія,  Терапія--кольором,  Натурпсихотерапія,  Логопедія,  Літотерапія,  Анімалотерапія,  Ароматерапія,  Кінезітерапія,  Маматерапія,  Сміхотерапія,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Психолого-педагогічні технології,  Технології--психолого-педагогічні,  Стреси--дитячі,  навчальна література
Кл.слова (ненормированные):
петтерапія -- дельфінотерапія -- гелотологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.3
Д38


   
    Дети с задержкой психического развития [Текст] / ред. Т. А. Власова, В. И. Лубовский, Н. А. Цыпина. - М. : Педагогика, 1984. - 256 с. - 1.00 руб.
ГРНТИ
ББК 74.3

Рубрики: Діти з обмеженими можливостями,  Діти з вадами розвитку,  Спеціальні школи,  Діти з психічними вадами,  Допоміжні школи,  Спеціальна педагогіка,  Дефектологія,  Педагогіка--спеціальна,  Психічний розвиток--дитини--вади,  Психічний розвиток --дитини--затримка
Доп.точки доступа
Власова, Т.А. \ред.\
Лубовский, В.И. \ред.\
Цыпина, Н.А. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
159.922.7=112.2
К 49


    Klicpera, C.
    Legasthenie. Modelle, Diagnose, Therapie und Förderung [Текст] : Mit 19 Abbidungen und 94 Übungsfragen / C. Klicpera, A. Schabmann, B. Gasteiger-Klicpera. - 2., aktualisierte Auflage. - München : Ernst Reinhardt Verlag München Basel, 2007. - 316 s. : il. - (UTB Pädagogik. Psychologie). - ISBN 978-3-497-01913-7 : 7.00 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 88.8

Рубрики: Дефектологія,  Дислексія,  Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Читання--дислексія,  Німецька мова--тексти з дефектології
Доп.точки доступа
Schabmann, A.
Gasteiger-Klicpera, B.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.3
З-12


    Забрамная, С. Д.
    Ваш ребенок учится во вспомогательной школе [Текст] : Рабочая книга родителей / С. Д. Забрамная. - М. : Педагогика, 1990. - 58 с. + 52 л. ил. - 2.00 р.
ГРНТИ
ББК 74.3 + 74.9

Рубрики: Дефектологія,  Діти з вадами розвитку,  Діти з розумовими вадами,  Допоміжні школи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.3
Р28


    Рау, Ф. Ф.
    Формирование устной речи у глухих детей [Текст] / Ф. Ф. Рау ; ред. Т. А. Власова, Н. Ф. Селезин. - М. : Педагогика, 1981. - 168 с. - 0.55 руб.
ББК 74.3

Рубрики: Спеціальні школи,  Дефектологія
Доп.точки доступа
Власова, Т.А. \ред.\
Селезин, Н.Ф. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
74.3я73
С17


    Самсонов, Ф. А.
    Основы генетики в дефектологии [Текст] : учебное пособие для студентов дефектол. факультетов пед. институтов / Ф. А. Самсонов. - М. : Просвещение, 1980. - 111 с. : ил. - 0.25 руб.
ББК 74.3я73

Рубрики: Дефектологія,  Генетика,  Генетика--людини

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
74.3я73
Ф53


    Филичева, Т. Б.
    Логопедическая работа в специальном детском саду [Текст] : учебное пособие для студентов пед. институтов по специальности "Дефектология" / Т. Б. Филичева, Н. А. Чевелева. - М. : Просвещение, 1987. - 142 с. : ил. - 0.35 руб.
ББК 74.3я73

Рубрики: Логопедія,  Дефектологія
Доп.точки доступа
Чевелева, Н.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
74.3
Ф53


    Филичева, Т. Б.
    Основы логопедии [Текст] : учебное пособие для педагогических вузов / Т. Б. Филичева, Н. А. Чевелева, Г. В. Чиркина. - М. : Просвещение, 1989. - 223 с. : ил. - ISBN 5-09-000967-8 (в пер.) : 0.85 руб.
ББК 74.3

Рубрики: педагогіка,  логопедія,  дефектологія,  навчальна література
Доп.точки доступа
Чевелева, Н.А.
Чиркина, Г.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
74.3я73
М 54


   
    Методика обучения русскому языку в школе для глухих детей [Текст] : учеб. пособие для студентов дефектологического факультета пед. ин-тов / ред. Л. М. Быкова. - М. : Просвещение, 1991. - 303 с. - (в пер.) : 2.20 р.
ГРНТИ
ББК 74.3я73

Рубрики: Дефектологія,  Діти з вадами слуху,  Навчання дітей з вадами слуху,  Методика викладання російської мови,  Викладання російської мови,  Російська мова--викладання,  Російська мова--навчання,  Методика навчання російській мові,  Навчання російської мови,  навчальна література
Доп.точки доступа
Быкова, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
74.3
Н19


    Назарова, Л. П.
    Методика слуховой работы в школе слабослышащих [Текст] : учеб. пособие для студентов дефектол. фак. пед. ин-тов / Л. П. Назарова ; ред. Т. С. Залялова. - М. : Просвещение, 1981. - 120 с. - (в пер.) : 0.25 коп.
ББК 74.3

Рубрики: дефектологія,  слухові порушення,  слухова робота-організація,  методика слухової роботи,  розвиток слуху
Доп.точки доступа
Залялова, Т.С. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
74.3
П23


    Певзнер, М. С.
    Психологическое развитие детей с нарушнием умственной работоспособности: ( вариант гидроцефалии ) [Текст] : монография / М. С. Певзнер, Л. И. Ростягайлова, Е. М. Мастюкова ; ред. М. В. Осмоловская. - М. : Педагогика, 1982. - 104 с. : ил.
ББК 74.3

Рубрики: дефектологічна психологія,  дефектологія,  порушення розумової работоздатності,  психологічний розвиток дітей
Доп.точки доступа
Ростягайлова, Л.И.
Мастюкова, Е.М.
Осмоловская, М.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
376-056.26
П 86


   
    Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції [Текст] : монографія / Н. В. Савінова [та ін.]. - Миколаїв : Іліон, 2017. - 270 с. - ISBN 978-617-534-411-8 : 50.00 грн.
    Содержание:
Шляхи реалізації диференційованої логокорекції . - С .10
Активно-ігрова логокорекція просодичної сторони мовлення дошкільників із тяжкими порушеннями мовленнєвої діяльності . - С .10
Теоретичні основи логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТМП. Сутність феномену"просодична сторона мовлення" . - С .10
Особливості розвитку просодики у нормі та при паталогії мовленнєвого розвитку . - С .14
Шляхи практичної реалізації активно-ігрової логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТМП. Змістова характеристика рівнів сформованості просодичної сторони мовлення дошкільників . - С .18
Дидактична модель активно-ігрової логокорекції порушень просодичної сторони мовлення дошкільників із ТПМ . - С .27
Моніторингове дослідження результативності моделі активно-ігрової логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТПМ . - С .30
Логопедичне консультування як складова логопедичного супроводу у процесі диференційованої корекції порушень мовлення . - С .36
Диференційований підхід до проблеми формування експресивного мовлення у дітей з моторною алалією . - С .57
Вивчення породження мовленнєвого висловлювання у дітей з моторною алалією . - С .57
Теоретико-аналітичний підхід до вивчення моделей породження мовленнєвого висловлювання у психолінгвістиці . - С .67
Роль мнестичних факторів у синтаксичних трансформаціях в механізмі породження та відтворення мовленнєвого висловлювання . - С .77
Підготовка корекційних педагогів до роботи з дітьми з психофізичними порушеннями . - С .86
Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .86
Сутність понять"інклюзивна освіта", "інклюзивне навчання" . - С .86
Проблеми підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях . - С .90
Шляхи підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в інклюзивних навчальних закладах . - С .93
Експериментальна модель підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .104
Результати апробації моделі підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .108
Формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів засобами волонтерської діяльності . - С .113
Сутність понять: "спрямованість", "гуманізм", "гуманістична спрямованість" . - С .115
Волонтерська діяльність як напрям соціальної роботи . - С .118
Критерії, показники та рівні сформованості гуманістичної спрямованості у майбутніх педагогів . - С .121
Волонтерська діяльність як засіб формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів . - С .130
Підготовка магістрів корекційної освіти в контексті технологічного підходу . - С .141
Морально-етичні основи педагогічної взаємодії . - С .160
Педагогічна культура як фактор розвитку особистості . - С .161
Культура педагогічної взаємодії . - С .171
Професійно-педагогічна компетентність викладача ВНЗ . - С .181
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами . - С .203
Сучасний стан проблеми порушення емоційної сфери у дітей з гіперкінетичними розладами та принципи їх корекції . - С .203
Основні механізми формування гіперкінетичних розладів у дітей . - С .203
Особливості емоційної сфери у дітей молодшого шкільного віку . - С .212
Вплив сімейних взаємин на формування емоційної сфери у дітей . - С .223
Сучасні принципи корекції емоційних станів у дітей з гіперкінетичними розладами . - С .231
Методологічні засади проблеми удосконалення гуманних відносин дітей . - С .239
Формування гуманних відносин першокласників: теоретичний аспект . - С .239
Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників . - С .250
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Логопедія,  Логодіагностика,  Логокорекція,  Корекція мовлення,  Порушення мовлення--корекція,  Порушення мовлення--у дошкільнят,  Порушення мовлення--тяжкі,  Просодика,  Мовленнєвий розвиток--нормальний,  Мовленнєвий розвиток--патологія,  Логопедична корекція--дітей із тяжкими порушеннями мовлення,  Логопедична корекція--диференційована,  Логопедична корекція--ігрова,  Логопед,  Корекційний педагог,  Інклюзивна освіта,  Інклюзивне навчання,  Освіта--інклюзивна,  Підготовка логопедів,  Професійна підготовка логопедів,  Підготовка корекційних педагогів,  Професійна підготовка корекційних педагогів,  Волонтерська діяльність--в соціальній роботі,  Педагогічна взаємодія,  Волонтерська діяльність--в корекційній роботі,  Педагогічна культура і розвиток особистості,  Розвиток особистості і педагогічна культура,  Культура--педагогічна,  Педагогічна компетентність,  Професійна компетентність--педагогів,  Діти з особливими потребами,  Діти з вадами мовлення,  Порушення емоційної сфери--у дітей,  Діти з гіперкінетичними розладами,  Гіперкінетичні розлади--у дітей,  Гуманна самосвідомість школярів--молодших,  Гуманні відносини школярів--молодших,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Савінова, Н.В.
Стельмах, Н.В.
Середа, І.В.
Кисличенко, В.А.
Шавліс, Н.А.
Сорочан, Ю.Б.
Іванова, Т.М.
Шипіна, С.Ю.
Клочкова, М.О.
Єпур, А.І.
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
376-056.264
К 44


    Кисличенко, В. А.
    Логопедичний супровід сім'ї, в якій виховується дитина з порушенням мовлення [Текст] : монографія / В. А. Кисличенко, С. Ю. Конопляста. - Миколаїв : Іліон, 2016. - 218 с. - Бібліогр.: с. 173. - ISBN 978-617-534-368-5 : 20.00 грн.
    Содержание:
Науково-теоретичні засади проблеми виховання дитини з порушенням мовлення у сім'ї . - С .9
Сімейне виховання як головний фактор розвитку мовленнєвого спілкування. Історичний аспект . - С .9
Сучасний стан теорії та практики виховання дитини з порушеннями психофізичного та мовленнєвого розвитку в сім'ї . - С .28
Особливості взаємодії сім'ї, в якій виховується дитина з порушенням мовлення, та логопеда . - С .55
Теоретичні основи діагностики взаємодії сім'ї та логопеда . - С .55
Організація, структура та зміст констатувального експерименту . - С .67
Діагнозтика готовності батьків до включення у корекційний процес . - С .69
Соціальний статус сім'ї дитини з порушенням мовлення . - С .74
Стан педагогічної культури батьків . - С .80
Вивчення участі батьків у логокорекційному процесі . - С .94
Стан готовності логопедів до включення батьків у корекційний процес . - С .98
Психолого-педагогічне забезпечення логопедичного супроводу сім'ї, в якій виховується дитина з порушенням мовлення . - С .121
Науково-теоретичне підгрунтя методики логопедичного супроводу . - С .121
Організація та структура навчального експерименту . - С .131
Комплексна програма логопедичного супроводу сімей, які виховують дитину з порушенням мовлення . - С .134
Результати впровадження програми логопедичного супроводу сімей . - С .150
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Корекційна педагогіка,  Педагогіка--корекційна,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Порушення мовлення--у дітей,  Діти з вадами мовлення--виховання,  Логопедія,  Педагогічна культура--батьків,  Культура--педагогічна,  Логопедичний супровід сім'ї,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Конопляста, С.Ю.
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
74.3я73
С 90


   
    Сурдопедагогика [Текст] . - М. : Владос, 2004. - 658 с. - (Коррекционная педагогика). - 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.3я73

Рубрики: Дефектологія,  Діти з вадами розвитку,  Діти з особливими потребами,  Допоміжні школи,  корекційно-виховна робота,  корекційна педагогіка,  Сурдопедагогіка--історія,  Діти з вадами зору,  Діти з вадами слуху,  Діти з вадами слуху,  Розвиток дитини--з комлексними вадами,  глухі діти--навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
74.3
С 60


    Солнцева, Л. И.
    Психология детей с нарушениями зрения (детская тифлопсихология) [Текст] : учеб. пособие для вузов / Л. И. Солнцева. - М. : Классикс Стиль, 2006. - 256 с. - 10.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.3

Рубрики: Діти з вадами зору,  Діти з обмеженими можливостями,  Тифлопсихологія,  Порушення зору,  Дефектологія,  корекційна психологія,  Психологія--корекційна,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей