Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (48)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (40)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=діти з особливими потребами<.>)
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-48 
1.
65.27я73
К 20


    Капська, А. Й.
    Соціальна робота [Текст] : навч. посібник для вузів / А.Й. Капська. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 325 с. - ISBN 966-364-051-0 (в опр.) : 18.30 грн., 18.30 грн., 30.00 грн.
    Содержание:
Положення про навчально-реабілітаційний центр . - С .305-315
Карточка клієнта Центру . - С .316-325
ББК 65.27я73

Рубрики: Соціальна робота,  Соціальна політика,  Етика--соціального працівника,  Соціальний працівник,  Діти-сироти,  Прийомна сім'я,  Дитячі будинки--сімейного типу,  Соціальна робота--з молоддю,  Соціальна робота--з "важкими" дітьми,  "Важкі" діти,  Соціально-педагогічна реабілітація,  Реабілітація--дітей-інвалідів,  Реабілітація--соціально-педагогічна,  Підлітки--з асоціальною поведінкою,  Комунікативна культура--підлітків,  Соціальна робота--з інвалідами,  Діти з обмеженими можливостями,  Люди з функціональними обмеженнями,  Діти з особливими потребами,  Соціальна робота--з бездоглядними дітьми,  Безпритульні діти,  Діти--безпритульні,  Діти--бездоглядні,  Соціальна робота--вулична,  Бездоглядні,  Навчально-реабілітаційні центри,  навчальна література
Кл.слова (ненормированные):
громада

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
616.85+616.891]-053.2
З-38


    Захаров, А. И.
    Неврозы у детей и подростков: Анамнез, этиология и патогенез [Текст] / А. И. Захаров. - Л. : Медицина, 1988. - 247 с. - (в пер.) : 1.50 руб.
УДК
ББК 57.33

Рубрики: Неврози--дитячі,  Діти з особливими потребами,  Хвороби--неврози,  Хвороби нервової системи,  Хвороби органів нервової системи,  Хвороби--дитячі,  Дитячі хвороби,  Анамнез,  Етіологія,  Патогенез,  Хвороби--анамнез,  Хвороби--етіологія,  Хвороби--патогенез

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.100
З-38


    Захаров, А. И.
    Как предупредить отклонения в поведении ребенка [Текст] : книга для воспитателя дет. сада / А. И. Захаров. - М. : Просвещение, 1986. - 128 с. - 00.25 р.
ГРНТИ
ББК 74.100

Рубрики: Дошкільне виховання,  Виховання дошкільників,  Діти--"важкі",  "Важкі" діти,  Діти з особливими потребами,  Поведінка дитини

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
88.8
З-38


    Захаров, А. И.
    Как преодолеть страхи у детей [Текст] / А. И. Захаров. - М. : Педагогика, 1986. - 111 с. : ил. - (Педагогика - родителям). - 00.30 р.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Діти з особливими потребами

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
376-056.26
П 86


   
    Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції [Текст] : монографія / Н. В. Савінова [та ін.]. - Миколаїв : Іліон, 2017. - 270 с. - ISBN 978-617-534-411-8 : 50.00 грн.
    Содержание:
Шляхи реалізації диференційованої логокорекції . - С .10
Активно-ігрова логокорекція просодичної сторони мовлення дошкільників із тяжкими порушеннями мовленнєвої діяльності . - С .10
Теоретичні основи логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТМП. Сутність феномену"просодична сторона мовлення" . - С .10
Особливості розвитку просодики у нормі та при паталогії мовленнєвого розвитку . - С .14
Шляхи практичної реалізації активно-ігрової логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТМП. Змістова характеристика рівнів сформованості просодичної сторони мовлення дошкільників . - С .18
Дидактична модель активно-ігрової логокорекції порушень просодичної сторони мовлення дошкільників із ТПМ . - С .27
Моніторингове дослідження результативності моделі активно-ігрової логокорекції просодичної сторони мовлення дошкільників із ТПМ . - С .30
Логопедичне консультування як складова логопедичного супроводу у процесі диференційованої корекції порушень мовлення . - С .36
Диференційований підхід до проблеми формування експресивного мовлення у дітей з моторною алалією . - С .57
Вивчення породження мовленнєвого висловлювання у дітей з моторною алалією . - С .57
Теоретико-аналітичний підхід до вивчення моделей породження мовленнєвого висловлювання у психолінгвістиці . - С .67
Роль мнестичних факторів у синтаксичних трансформаціях в механізмі породження та відтворення мовленнєвого висловлювання . - С .77
Підготовка корекційних педагогів до роботи з дітьми з психофізичними порушеннями . - С .86
Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .86
Сутність понять"інклюзивна освіта", "інклюзивне навчання" . - С .86
Проблеми підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях . - С .90
Шляхи підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в інклюзивних навчальних закладах . - С .93
Експериментальна модель підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .104
Результати апробації моделі підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчального закладу . - С .108
Формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів засобами волонтерської діяльності . - С .113
Сутність понять: "спрямованість", "гуманізм", "гуманістична спрямованість" . - С .115
Волонтерська діяльність як напрям соціальної роботи . - С .118
Критерії, показники та рівні сформованості гуманістичної спрямованості у майбутніх педагогів . - С .121
Волонтерська діяльність як засіб формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів . - С .130
Підготовка магістрів корекційної освіти в контексті технологічного підходу . - С .141
Морально-етичні основи педагогічної взаємодії . - С .160
Педагогічна культура як фактор розвитку особистості . - С .161
Культура педагогічної взаємодії . - С .171
Професійно-педагогічна компетентність викладача ВНЗ . - С .181
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами . - С .203
Сучасний стан проблеми порушення емоційної сфери у дітей з гіперкінетичними розладами та принципи їх корекції . - С .203
Основні механізми формування гіперкінетичних розладів у дітей . - С .203
Особливості емоційної сфери у дітей молодшого шкільного віку . - С .212
Вплив сімейних взаємин на формування емоційної сфери у дітей . - С .223
Сучасні принципи корекції емоційних станів у дітей з гіперкінетичними розладами . - С .231
Методологічні засади проблеми удосконалення гуманних відносин дітей . - С .239
Формування гуманних відносин першокласників: теоретичний аспект . - С .239
Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників . - С .250
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Логопедія,  Логодіагностика,  Логокорекція,  Корекція мовлення,  Порушення мовлення--корекція,  Порушення мовлення--у дошкільнят,  Порушення мовлення--тяжкі,  Просодика,  Мовленнєвий розвиток--нормальний,  Мовленнєвий розвиток--патологія,  Логопедична корекція--дітей із тяжкими порушеннями мовлення,  Логопедична корекція--диференційована,  Логопедична корекція--ігрова,  Логопед,  Корекційний педагог,  Інклюзивна освіта,  Інклюзивне навчання,  Освіта--інклюзивна,  Підготовка логопедів,  Професійна підготовка логопедів,  Підготовка корекційних педагогів,  Професійна підготовка корекційних педагогів,  Волонтерська діяльність--в соціальній роботі,  Педагогічна взаємодія,  Волонтерська діяльність--в корекційній роботі,  Педагогічна культура і розвиток особистості,  Розвиток особистості і педагогічна культура,  Культура--педагогічна,  Педагогічна компетентність,  Професійна компетентність--педагогів,  Діти з особливими потребами,  Діти з вадами мовлення,  Порушення емоційної сфери--у дітей,  Діти з гіперкінетичними розладами,  Гіперкінетичні розлади--у дітей,  Гуманна самосвідомість школярів--молодших,  Гуманні відносини школярів--молодших,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Савінова, Н.В.
Стельмах, Н.В.
Середа, І.В.
Кисличенко, В.А.
Шавліс, Н.А.
Сорочан, Ю.Б.
Іванова, Т.М.
Шипіна, С.Ю.
Клочкова, М.О.
Єпур, А.І.
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.3я73
С 90


   
    Сурдопедагогика [Текст] . - М. : Владос, 2004. - 658 с. - (Коррекционная педагогика). - 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.3я73

Рубрики: Дефектологія,  Діти з вадами розвитку,  Діти з особливими потребами,  Допоміжні школи,  корекційно-виховна робота,  корекційна педагогіка,  Сурдопедагогіка--історія,  Діти з вадами зору,  Діти з вадами слуху,  Діти з вадами слуху,  Розвиток дитини--з комлексними вадами,  глухі діти--навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.3
К 78


    Кравцова, А.
    Игра не для забавы. Развивающие игры и упражнения для детей с особыми потребностями от рождения до трех лет [Текст] : пособие для родителей / А. Кравцова, А. Кукуруза, Н. Михановская. - Х. : Торсинг, 2001. - 72 с. - 10.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.3

Рубрики: Діти з особливими потребами,  Діти з обмеженими можливостями,  Дефектологія,  Розвиток дитини--з обмеженими можливостями,  Ігри--розвиваючі,  Розвиваючі ігри
Доп.точки доступа
Кукуруза, А.
Михановская, Н.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.3я73
Д 26


    Дегтяренко, Т. М.
    Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами [Текст] : навчальний посібник для вузів / Т. М. Дегтяренко, Л. С. Вавіна. - Суми : Університетська книга, 2008. - 302 с. - ISBN 978-966-680-398-9 (в опр.) : 35.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.3я73

Рубрики: Дефектологія,  Діти з особливими потребами,  Діти-інваліди,  Спеціальні (корекційні) дошкільні заклади,  Діти з обмеженими можливостями,  Діти з психофізичними вадами,  Реабілітація--дітей з особливими потребами,  корекційно-реабілітаційна робота--з дітьми з особливими потребами,  Особистісно орієнтоване навчання--дітей з особливими потребами,  навчальна література
Доп.точки доступа
Вавіна, Л.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
65.27
Р 18


    Райкус, Д. С.
    Социально-психологическая помощь семьям и детям групп риска [Текст] : практическое пособие. Т. 3. Развитие и благополучие детей / Д. С. Райкус, Р. С. Хьюз. - М. : Национальный фонд защиты детей от жестокого обращения : ЭКСМО, 2009. - 288 с. : ил. - (Библиотека "Профилактика социального сиротства") (Особий ребенок в семье: развитие услуг). - 10.00 грн.
ББК 65.27

Рубрики: Соціальна робота--з дітьми,  Соціальний захист--дітей,  Діти з особливими потребами,  Насильство--над дітьми
Доп.точки доступа
Хьюз, Р.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.6я73
С 69


   
    Соціальна педагогіка [Текст] : навчальний посібник / ред. О. В. Безпалько. - К. : Академвидав, 2013. - 312 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-617-572-056-1 (в опр.) : 83.00 грн.
ББК 74.6я73

Рубрики: Соціальна педагогіка,  Педагогіка--соціальна,  Концепції соціальної педагогіки,  Соціальне середовище,  Соціалізація особистості,  Соціальне виховання,  Виховання--соціальне,  Соціальна дезадаптація,  Соціально-педагогічна діяльність,  Соціальний педагог,  Соціальна профілактика,  Профілактика--соціальна,  Соціальна реабілітація,  Соціально-педагогічна підтримка,  Волонтерство--в соціально-педагогічній діяльності,  Сім'я і соціальне виховання,  Соціальне виховання і сім'я,  Типи сімей,  Соціальна робота--з сім'єю,  Діти з особливими потребами,  Соціальна робота--з дітьми,  Соціальна робота--з бездоглядними дітьми,  Діти з обмеженими можливостями,  Соціальна робота--з дітьми-інвалідами,  Діти-інваліди,  Профілактика насильства щодо дітей,  Насильство--над дітьми,  Підлітки--з асоціальною поведінкою,  Підлітки--з асоціальною поведінкою,  Соціальна робота--з "важкими" дітьми,  Соціальна робота--в пенітенціарній системі--неповнолітні,  Територіальна громада і соціальне виховання,  Соціальне вимірювання і територіальна громада,  Навчальні заклади і соціальне виховання,  Соціальне виховання і навчальні заклади,  Соціальне обслуговування--заклади,  Заклади соціального обслуговування,  Громадські організації і соціальне виховання,  Соціальне виховання і громадські організації
Доп.точки доступа
Безпалько, О.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
67.9(4Укр)300
Д 70


   
    Дотримання прав дітей з інвалідністю в будинках-інтернатах [Текст] : звіт за результатами громадського моніторингу "Дотримання прав дітей у будинках інтернатах I-IV профілю Міністерства праці та соціальної політики" / ред. М. Ясиновська [та ін.]. - К. : Національна Асамблея інвалідів України, 2010. - 132 с. - 10.00 грн.
ГРНТИ
ББК 67.9(4Укр)300 + 66.79(4Укр)

Рубрики: Права дітей-інвалідів,  Діти-інваліди,  Інваліди,  Діти з обмеженими можливостями,  Діти з особливими потребами,  Інтернати--дитячі--інвалідні,  Дитячі будинки-інтернати--для дітей-інвалідів,  Будинки-інтернати--для дітей-інвалідів
Доп.точки доступа
Ясиновська, М. \ред.\
Буров, С. \ред.\
Скрипка, Н.С. \ред.\
Байда, Л. \ред.\
Геращенко, А. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
88.8я73
С 72


    Співак, Л. М.
    Діагностика і корекція "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень [Текст] : навчальний посібник для вузів / Л. М. Співак. - Видання друге, доповнене. - К. : Каравела, 2011. - 224 с. - ISBN 978-966-2229-17-2 (в опр.) : 50.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8я73

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  "Я-концепція" молодшого школяра,  Діти з особливими потребами,  Діти з обмеженими можливостями,  Самосвідомість,  Мотивація учбової діяльності--порушення,  Психологічна корекція--молодших школярів
Кл.слова (ненормированные):
"я-образ"

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
616-053.2
З-46


   
    Здоровье ребенка [Текст] / ред. Г. Захарова ; пер. с англ. У. В. Сапцина. - М. : Лабиринт Пресс, 2008. - 293 с. : ил., фот.цв. - (Библиотека здоровья). - ISBN 978-5-9287-1726-1 (в пер.) : 233.00 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 57.3

Рубрики: Здоров'я дитини,  Педіатрія,  Розвиток дитини,  Харчування--дитяче,  Дитяче харчування,  Хвороби--дитячі,  Дитячі хвороби,  Захворювання дитини,  Здоров'я дитини--психічне,  Психічне здоров'я--дітей,  Навчання дитини,  Діти з вадами мовлення,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Жорстоке поводження--з дітьми,  Діти з особливими потребами,  Обдаровані діти,  Діти--обдаровані,  Порушення мовлення--у дітей,  Порушення сну--у дітей,  Прийомні діти,  Діти--прийомні,  Наркотики і діти,  Діти і наркотики,  Фізичний розвиток--дитини,  Розвиток дитини--фізичний,  Дитяча інвалідність,  Інвалідність--дитяча,  Аутизм
Доп.точки доступа
Захарова, Г. \ред.\
Сапцина, У.В. \пер. с англ.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
74.3
М 30


    Марченко, І. С.
    Педагогічні заходи з формування комунікативної поведінки дітей із дизартрією при ДЦП [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / І. С. Марченко, О. Г. Тюленєва. - К. : Слово, 2013. - 96 с. - ISBN 978-966-194-140-2 : 15.00 грн.
ББК 74.3

Рубрики: Дитячий церебральний параліч,  Діти з вадами мовлення,  Діти з особливими потребами,  Навчання дітей з особливими потребами,  Дизартрія,  Хвороби--ДЦП,  Хвороби--дизартрія,  Захворювання--ДЦП,  Захворювання--дизартрія,  Дефектологія
Доп.точки доступа
Тюленєва, О.Г.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
376-056.264
С 13


    Савінова, Н. В.
    Логодіагностика та логокорекція мовленнєвої діяльності дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення [Текст] : монографія / Н. В. Савінова. - Миколаїв : Іліон, 2017. - 262 с. - ISBN 978-617-534-410-8 : 50.00 грн.
    Содержание:
Теоретична складова диференційованого підходу в корекційній педагогіці . - С .6
Генезис поняття "тяжкі порушення мовлення" . - С .6
Методи логокорекції . - С .23
Зміст розвитку мовленнєвої діяльності дошкільників у чинних корекційно-розвивальних програмах . - С .38
Концептуальні засади діагностики мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення . - С .63
Методика діагностики мовленнєвої діяльності шляхом вивчення рівня сформованості словотворчої компетентності у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення . - С .63
Опис критеріїв оцінювання мовленнєвої діяльності у дітей із тяжкими порушеннями мовлення . - С .73
Сучасні проблеми диференційованої логокорекції та шляхи практичної реалізації . - С .97
Теоретико-методичні аспекти дослідження стану розвитку мовленнєвої діяльності у дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення шляхом вивчення рівнів сформованості словотворчої компоненти . - С .97
Визначення рівнів розвитку мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку в аспекті словотворчої компоненти . - С .104
Організаційні форми логопедичного впливу . - С .113
Функціональні етапи системи диференційованої логопедичної корекції мовленнєвої діяльності у дітей старшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення . - С .130
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Логопедія,  Логодіагностика,  Логокорекція,  Корекція мовлення,  Порушення мовлення--корекція,  Порушення мовлення--у дошкільнят,  Порушення мовлення--тяжкі,  Логопедична корекція--дітей із тяжкими порушеннями мовлення,  Логопедична корекція--диференційована,  Діти з вадами мовлення,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Діти з особливими потребами,  Корекційно-розвивальні програми--з логопедії,  Діагностика мовленнєвої діяльності,  Логопедичний вплив
Доп.точки доступа
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
376-056.36
Ч-34


    Чеботарьова, О. В.
    Сонячні діти. Діти із синдромом Дауна [Текст] / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко. - Харків : Ранок ; Харків : Кенгуру, 2020. - 32 с. : іл., фот. - (Поради батькам і педагогам). - ISBN 978-617-09-5104-5 (в опр.) : 86.25 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Діти з вадами розвитку,  Діти з особливими освітніми потребами,  Діти з особливими потребами,  Діти з синдромом Дауна,  Хвороби--дитячі--синдром Дауна,  Хвороби--синдром Дауна,  Захворювання--синдром Дауна,  Захворювання дитини--синдром Дауна,  Синдром Дауна,  Методики навчання--ТАН-СОДЕРБЕРГ,  ТАН-СОДЕРБЕРГ (методика навчання),  Догляд за дитиною--з синдромом Дауна,  НУМІКОН (методика навчання)--дітей з особливими потребами,  Література для батьків,  "Сонячні діти",  Дитячі хвороби--синдром Дауна,  Лайфхаки--виховання дитини з особливими потребами,  Поради батькам,  Інклюзивне навчання,  Навчання--інклюзивне,  Український інститут книги
Кл.слова (ненормированные):
ТАН-СОДЕРБЕРГ -- НУМІКОН
Аннотация: Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують дітей із синдромом Дауна. Автори розповідають про особливості розвитку їхньої дитини, її можливості, сучасні методи та технології навчання та виховання.
Доп.точки доступа
Гладченко, І.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
376-056.36:616.896
В 43


    Вікарі, С.
    У нас дитина з аутизмом. Допомога сім'ям із дітьми з аутизмом [Текст] : Практичні рекомендації для педагогів та батьків / С. Вікарі. - Харків : Ранок ; Харків : Кенгуру, 2019. - 112 с. : іл., фот. - ISBN 978-617-09-4233-3 (в опр.) : 111.75 грн.
    Содержание:
Італійська асоціація досліджень аутизму . - С .105
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Діти з вадами розвитку,  Діти з особливими освітніми потребами,  Діти з особливими потребами,  Діти-аутисти,  Хвороби--дитячі--аутизм,  Дитячі хвороби--аутизм,  Хвороби--аутизм,  Захворювання--аутизм,  Захворювання дитини--аутизм,  Аутизм--у дітей,  Догляд за дитиною--хворою на аутизм,  Література для батьків,  Лайфхаки--виховання дитини з особливими потребами,  Поради батькам,  Український інститут книги
Кл.слова (ненормированные):
ESDM -- ABA -- TEACCH
Аннотация: Ця книга відомого італійського спеціаліста, науковця і практика, автора багатьох книжок, присвячених дітям і підліткам з аутизмом, адресована батькам, учителям і вихователям. Використовуючи досвід лікарні Bambino Gesu в Римі й дослідження численних науково-дослідних центрів Італії, автор намагається пояснити природу розладів аутистичного спектра, дає слушні поради і, головне, — надію на те, що багато які з порушень можна скоригувати, покращити поведінку дитини й адаптувати її до соціуму. Автор стверджує, що не слід впадати у відчай: аутизм — це не вирок. Дитина з аутизмом завдяки належній терапії із часом зможе нормально взаємодіяти з іншими людьми, здобути освіту, працювати і створити сім’ю. Книга також допоможе не заблукати в морі різних теорій, програм і методів, що їх сьогодні пропонує сучасна наука. Стефано Вікарі сподівається, що його книжка допоможе людям свідомо обрати ефективну терапію.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
376-056.2/3
Я 75


    Ярмола, Н. А.
    Діти дощу. Діти з розладами аутистичного спектра [Текст] / Н. А. Ярмола. - Харків : Ранок ; Харків : Кенгуру інклюзія, 2020. - 32 с. : іл., фот. - (Поради батькам і педагогам). - ISBN 978-617-09-5101-4 (в опр.) : 86.25 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Дефектологія,  Діти з розладами аутистичного спектра--навчання,  Діти з вадами розвитку,  Діти з особливими освітніми потребами,  Діти з особливими потребами,  Діти-аутисти,  Хвороби--дитячі--аутизм,  Дитячі хвороби--аутизм,  Хвороби--аутизм,  Захворювання--аутизм,  Захворювання дитини--аутизм,  Аутизм--у дітей,  Догляд за дитиною--хворою на аутизм,  Література для батьків,  Інклюзивне навчання,  Навчання--інклюзивне,  Український інститут книги
Аннотация: Книжка містить методичні рекомендації й корисні поради батькам, які виховують дітей з розладами аутистичного спектра. Автори надають важливу інформацію про аутизм, розповідають про особливості розвитку дитини з РАС, її можливості, сучасні методи та технології навчання та виховання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
376-056.2/3(07):616.89-008.434.5
Т 46


    Тихонова, К. С.
    Труднощі навчання: дислексія, дисграфія, диспраксія, дискалькулія [Текст] : практичні рекомендації для дітей, батьків і педагогів / К. С. Тихонова. - Харків : Ранок ; Харків : Кенгуру інклюзія, 2020. - 152 с. : іл. - ISBN 978-617-09-6263-8 (в опр.) : 186.75 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 74.3я7

Рубрики: Дефектологія,  Логопедія,  Інклюзивне навчання,  Навчання--інклюзивне,  Діти з вадами розвитку,  Діти з особливими освітніми потребами,  Діти з особливими потребами,  Дислексія,  Дисграфія,  Диспраксія,  Дискалькулія,  Література для батьків,  Діти з вадами мовлення,  Діти з порушеннями мовленевого розвитку,  Український інститут книги
Аннотация: У виданні надається огляд сучасної літератури, зокрема зарубіжної, що присвячена проблемам навчання дітей із дислексією, дисграфією і дискалькулією. Видання містить головні діагностичні ознаки і пропонує підходи та сучасні методики, що їх можуть використовувати вчителі і батьки для допомоги дітям зі специфічними труднощами в навчанні. Книга буде корисна батькам, учителям, асистентам учителів і фахівцям в галузі корекційної педагогіки, особливо в контексті інклюзивного навчання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
316.344.7
О-75


   
    Особливий світ. Історії сильних батьків [Текст] / авт. проєкту, ред. Т. Курганська. - Київ : ФОП Маслаков, 2020. - 228 с. : іл., фот. - ISBN 978-617-7993-18-5 : 30.00 грн.
УДК
ББК 60.56

Рубрики: Діти з особливими потребами,  Діти з особливими потребами--виховання,  Догляд за дитиною--з особливими потребами,  Виховання дітей--з особливими потребами,  Діти-інваліди,  Література для батьків,  Автографи для б/ф. 5
Доп.точки доступа
Курганська, Т. \авт. проєкту, ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-48 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей