Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (2)Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (4)Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (5)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=159.922.76<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
159.922.76
Е 84


   
    Если малыш родился с нарушениями развития. Этапы эмоционального переживания и преодоления кризиса в семье [Текст] / сост.: А. Кукуруза, А. Кравцова. - Киев : Институт раннего вмешательства, [2019]. - 14 с. : ил. - (Раннє втручання. Розвиток дитини і підтримка сім'ї). - 3.00 грн.
УДК
ББК 74.3

Рубрики: Діти з порушеннями розвитку,  Кризи--сімейні,  Література для батьків
Доп.точки доступа
Кукуруза, А. \сост.\
Кравцова, А. \сост.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
Обкладинка
159.922.76
П 69


   
    Практичний психолог в інклюзивно-ресурсному центрі. Блок "Молодший шкільний вік" [Текст] : методичні рекомендації / Д. В. Прасол [та ін.] ; ред. Д. В. Прасол. - Миколаїв : Видавець Торубара В.В., 2020. - 624 с. - Бібліогр.: с. 608-623. - ISBN 978-617-7472-71-0 (в опр.) : 460.00 грн.
    Содержание:
Призначення і структура інклюзивно-ресурсного центру . - С .9
Функціональні обов'язки практичного психолога ІРЦ . - С .26
Матеріальне забезпечення діяльності практичного психолога . - С .30
Основна документація практичного психолога інклюзивно-ресурсного центру та робота з освітнім порталом . - С .37
Психологічна характеристика дітей молодшого шкільного віку . - С .54
Психологічна характеристика нормотипової дитини . - С .54
Психологічна характеристика дитини з розладами аутистичного спектру . - С .67
Психологічна характеристика дитини із затримкою психічного розвитку . - С .77
Психологічна характеристика дитини з порушеннями інтелектуального розвитку різного ступеня тяжкості . - С .87
Психологічна характеристика дитини з тяжкими порушеннями мовлення . - С .94
Психологічна характеристика дитини з РДУГ . - С .107
Психологічна характеристика дитини з дефіцитарним розвитком . - С .112
Процедура проведення комплексної оцінки . - С .132
Поширені коди медичних діагнозів . - С .155
Протокол обстеження дитини молодшого шкільного віку . - С .161
Інструкції та комплекс методик експрес-діагностики школярів . - С .166
Діагностика рівня інтелектуального розвитку дитини . - С .245
Оцінка навчальних досягнень молодшого школяра . - С .259
Оформлення висновків проведення комплексної оцінки . - С .268
Опис розвитку компетенцій дітей молодшого шкільного віку за категоріями освітніх потреб . - С .313
Загальні рекомендації фахівцям щодо використання описових матеріалів розвитку компетенцій за нозологіями . - С .313
Розвиток компетенцій дитини з розладами аутистичного спектру . - С .316
Розвиток компетенцій дитини з затримкою психічного розвитку . - С .320
Розвиток компетенцій дитини з порушеннями інтелектуального розвитку . - С .325
Розвиток компетенцій дитини з тяжкими порушеннями мовлення . - С .329
Розвиток компетенцій дитини з РДУГ . - С .333
Розвиток компетенцій дитини з порушеннями опорно-рухового апарату . - С .338
Розвиток компетенцій дитини з порушеннями слуху . - С .341
Розвиток компетенцій дитини з порушеннями зору . - С .344
Розвиток компетенцій нормотипової дитини . - С .347
Налагодження взаємодії психолога з батьками дітей з ООП . - С .350
Загальна характеристика сімей, які виховують дітей з ООП . - С .350
Батьки дітей з розладами аутистичного спектру . - С .385
Батьки дітей з затримкою психічного розвитку . - С .399
Батьки дітей з порушеннями інтелектуального розвитку . - С .408
Батьки дітей з розладом дефіциту уваги та гіперактивністю . - С .417
Батьки дітей з дефіцитарним розвитком . - С .426
Батьки дітей з тяжкими порушеннями мовлення . - С .438
Алгоритм побудови програми корекційної роботи з дитиною . - С .445
Корекційно-розвиткові маршрути і потреби молодших школярів . - С .472
Сутність і структура корекційно-розвиткового маршруту . - С .472
Робота психолога з дитиною з розладами аутистичного спектру . - С .481
Робота психолога з дитиною із затримкою психічного розвитку . - С .489
Робота психолога з дитиною з порушеннями інтелектуального розвитку . - С .496
Робота психолога з дитиною з тяжкими порушеннями мовлення . - С .502
Робота психолога з дитиною з РДУГ . - С .508
Робота психолога з дитиною з порушеннями опорно-рухового апарату . - С .515
Робота психолога з дитиною з порушеннями слуху . - С .520
Робота психолога з дитиною з порушеннями зору . - С .525
Робота психолога з дитиною з епілепсією . - С .533
Робота психолога з дитиною з синдромом Дауна . - С .539
Робота психолога з нормотиповою дитиною . - С .546
Робота психолога з дитиною зі складними порушеннями розвитку . - С .547
Робота психолога з дитиною з закладу інтернатного типу . - С .548
Робота психолога з супутніми проблемами і особливостями дитини . - С .554
Нюанси статевого виховання дітей молодшого шкільного віку . - С .573
Рекомендації щодо успішного налагодження позитивного контакту з дітьми з особливими освітніми потребами . - С .583
ГРНТИ
УДК
ББК 88.4

Рубрики: Батьки дітей з особливими потребами,  Батьки і інклюзивне навчання,  Виховання--статеве,  Гіперактивні діти,  Гіперактивність з дефіцитом уваги,  Діагностика інтелектуального розвитку дитини,  Діагностика психічного розвитку дитини,  Діти--гіперактивні,  Діти--нормотипові,  Діти--молодші школярі,  Діти з вадами зору,  Діти з вадами мовлення,  Діти з вадами розвитку,  Діти з вадами слуху,  Діти з дефіцитарним розвитком,  Діти з дефіцитом уваги,  Діти з затримкою психічного розвитку,  Діти з інтелектуальною недостатністю,  Діти з обмеженими можливостями,  Діти з особливими освітніми потребами,  Діти з особливими потребами,  Діти з порушеннями зору,  Діти з порушеннями інтелектуального розвитку,  Діти з порушеннями мовленевого розвитку,  Діти з порушеннями опорно-рухового апарату,  Діти з порушеннями слуху,  Діти з психофізичними вадами,  Діти з РДУГ,  Діти з розладами аутистичного спектра,  Діти з розладом дефіциту уваги та гіперактивністю,  Діти з розумовими вадами,  Діти з синдромом Дауна,  Експрес-діагностики школярів--молодших,  Інклюзивне навчання і батьки,  Інклюзивно-ресурсні центри,  Книги миколаївських видавництв,  Коди медичних діагнозів,  Корекційна психологія,  Корекційно-розвивальна робота--з дітьми з особливими освітніми потребами,  Миколаївщина,  Нормотипові діти,  Оцінювання знань учнів--з особливими потребами,  Психологія--корекційна,  Психологія інклюзії,  Статеве виховання--молодших школярів,  Школярі--молодші,  Синдром Дауна--у дітей,  Програма "Культура", 2021
Доп.точки доступа
Прасол, Д.В.
Корнієнко, І.В.
Чеканова, О.С.
Дрозд, І.В.
Семенова, А.Ю.
Толмачова, А.О.
Соломко, І.А.
Бавольська, О.В.
Прасол, Д.В. \ред.\
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
159.922.76
Щ 61


    Щербак, Т.
    Енурез та особливості його прояву як психосоматичного розладу [Електронний ресурс] / Т. Щербак, В. Вебер // Молодий вчений. - 2018. - N 8
УДК

Рубрики: Енурез,  психосоматика,  психосоматика--дитяча,  психосоматичні розлади,  психіка дитини,  посттравматичний стресовий розлад

Доп.точки доступа
Вебер, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
159.922.76
К 95


    Кучма, Т.
    Особливості пролонгованого стресу в сім’ях з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / Т. Кучма // Психологія і особистість : наук. журн. - 2021. - N 1
УДК

Рубрики: діти з порушеннями психофізичного розвитку,  Діти з особливими потребами,  Психологічні особливості дітей,  стрес-фактори,  стрес--пролонгований,  копінг-поведінка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей