Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (3032)Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (8)Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=74.262.21<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
74.262.21
М 24


    Манько, Л.
    Моніторинг якості освіти - засіб програмування і планування діяльності вчителя / Л. Манько // Рідна школа. - 2007. - №10. - С. 40-41.
ББК 74.262.21

Рубрики: методика викладання--Математика,  моніторинг--освітній,  моніторингові дослідження

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Барчан, Л.
    Інтегрований урок: література і математика [Текст] : Повторення та узагальнення знань із тем "Фольклор", "Літературна казка", розв'язування текстових задач / Л. Барчан, В. Коваленко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2007. - N 10. - С. 24-26.
ББК 74.261.8(3) + 74.262.21

Рубрики: методика викладання--зарубіжна література--5 кл.,  методика викладання--математика--5 кл.,  інтегровані уроки--зарубіжна література і математика,  Казки--літературні,  Фольклор--український,  уроки--інтегровані
Доп.точки доступа
Коваленко, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Носкова, Н.
    Использование фольклора на уроках математики в начальной школе [Текст] / Н. Носкова // Начальная школа. - 2007. - N 11. - С. 22-26.
ББК 74.262.21 + 22.1

Рубрики: фольклор,  методика викладання--математика,  початкове навчання--математика,  уроки математики

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Быкова, Т.
    Изучение темы "Системы счисления" в курсе математики на факультете начальных классов [Текст] / Т. Быкова // Начальная школа. - 2007. - N 12. - С. 81-85.
ББК 74.262.21 + 74.58(4Рос)

Рубрики: методика викладання--математика,  початкове навчання--математика,  вища освіта--педагогічна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.262.21
О-57


    Омельченко, Л.
    Особистісно орієнтована система навчання і виховання через диференціацію та індивідуалізацію навчального процесу [Текст] / Л. Омельченко // Рідна школа. - 2007. - №11-12. - С. 54-55. - Бібліогр.: С.55.
ББК 74.262.21

Рубрики: методика викладання--математика,  Особистісно-орієнтоване навчання,  диференційне навчання,  індивідуалізація навчального процесу

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.262.21
Г 55


    Глузман, Н.
    Ретроспективний огляд розвитку методико-математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні [Текст] / Н. Глузман // Рідна школа. - 2008. - N 12. - С. 72-76. - Бібліогр.: с. 76.
ББК 74.262.21

Рубрики: Вчителі початкових класів,  професійна підготовка вчителів,  Математична освіта,  професійна освіта--вчителі
Доп.точки доступа
Песталоцці, Йоганн Генріх (швейцарський педагог ; 1746-1827) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.262.21
Г 71


    Горюнова, Н. И.
    Клуб весёлых математиков [Текст] / Н. И. Горюнова, С. В. Жемчюговене, В. Н. Лазарчук // Читаем, учимся, играем. - 2010. - N 6. - С. 61-63.
ББК 74.262.21

Рубрики: методика викладання--математика--5 кл.,  вікторини--математичні
Доп.точки доступа
Жемчюговене, С.В.
Лазарчук, В.Н.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.262.21
О-52


    Окулов, С. М.
    Расширенный алгоритм Евклида [Текст] / С. М. Окулов, А. В. Лялин // Информатика и образование. - 2011. - N 8. - С. 37-41.
ББК 74.262.21

Рубрики: алгоритм Евкліда,  алгоритми,  методика викладання--математика
Доп.точки доступа
Лялин, А.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей