Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 21221 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (1372)Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (243)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (91)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (36)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=принципи<.>)
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


   
    Принципы обучения в современной педагогической теории и практике [Текст] : Межвузовский сборник научных трудов. - Челябинск : ЧГПИ, 1985. - 113с. - 1р.05коп. р.

Рубрики: 74.202 Дидактика (теорія освіти і навчання),  дидактика, дидактика,  Педагогіка,  педагогіка, педагогика,  принципи навчання, принципы обучения

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Kaczor St.
    W drodze do spoleczenstwa obywatelskiego [Текст] : Текст польською мовою / Kaczor St., Sarleja T.Z. = Качор Ст., Сарлєжа Т.З. На шляху до громадянського суспільства. - Zamosc-Szczebreszyn-Radom : [s. n.], 2009. - 204с. - 40 грн.00коп. р.

Рубрики: 74 Освіта. Педагогічні науки,  вдосконалення освітнього процесу, усовершенствование образовательного процесса,  вища освіта за рубежем, высшее образование за рубежом,  глобалізація освіти, глобализация образования,  демократизація освіти, демократизация образования,  європейська освіта, европейское образование,  європейська система вищої освіти, европейская система высшего образования,  європейський науковий і освітній простір, европейское научное и образовательное пространство,  європейський освітній простір, европейский образовательный простор,  завдання освіти, задачи образования,  зарубіжні теорії управління загальноосвітньою школою, зарубежные теории управления общеобразовательной школой,  зона європейської вищої освіти, зона европейского высшего образования,  ідеологія освітньої політики, идеология образовательной политики,  інтернаціоналізація освіти, интернационализация образования,  історія освіти, история образования,  історія розвитку освіти, история развития образования,  квітень 2011, апрель 2011,  мета освіти, цель образования,  модель розвитку освіти, модель развития образования,  модернізація освіти, модернизация образования,  наука й освіта, наука и образование,  організація вищої освіти, организация высшего образования,  організація освіти, организация образования,  освіта в Польщі, образование в Польше,  освіта за рубежем, образование за рубежом,  освіта і суспільство, образование и общество,  освіта ХХІ столетия, образование ХХІ века,  освіта, образование, education,  освітній простір, образовательное пространство,  освітній процес, образовательный процесс,  освітня система, образовательная система,  перспективи освіти, перспективы образования,  принципи освіти, принципы образования,  проблема розвитку освіти, проблема развития образования,  ринок освіти, рынок образования,  розвиток освіти, развитие образования,  роль освіти, роль образования,  система освіти в Польщі, система образования в Польше,  становлення освіти, становление образования,  сучасна освіта, современное образование,  удосконалення освіти, усовершенствование образования

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


   
    Pedagogika dialogu: Dialog warunkiem rozwoju osobowego i spolecznego [Текст] : Текст польською мовою = Педагогіка діалогу: Діалог як умова особистісного і соціального розвитку. - Warszawa : [s. n.], 2008. - 238 с. - 40 грн.00коп. р.

Рубрики: 74 Освіта. Педагогічні науки,  вдосконалення освітнього процесу, усовершенствование образовательного процесса,  європейська освіта, европейское образование,  європейська система вищої освіти, европейская система высшего образования,  європейський науковий і освітній простір, европейское научное и образовательное пространство,  європейський освітній простір, европейский образовательный простор,  завдання освіти, задачи образования,  зарубіжні теорії управління загальноосвітньою школою, зарубежные теории управления общеобразовательной школой,  квітень 2011, апрель 2011,  міжособистісне спілкування, межличностное общение,  модель розвитку освіти, модель развития образования,  модернізація освіти, модернизация образования,  організація освіти, организация образования,  освіта в Польщі, образование в Польше,  освіта за рубежем, образование за рубежом,  освіта і суспільство, образование и общество,  освіта ХХІ столетия, образование ХХІ века,  освіта, образование, education,  освітній простір, образовательное пространство,  освітній процес, образовательный процесс,  освітня система, образовательная система,  особистісно орієнтована педагогіка, личностно ориентированая педагогика,  особистісно орієнтоване виховання, личностно ориентированное воспитание,  особистісно орієнтоване спілкування, личностно ориентированое общение,  педагогіка довіри, педагогика доверия,  педагогічне спілкування, педагогическое общение,  принципи освіти, принципы образования,  розвиток освіти, развитие образования,  роль освіти, роль образования,  система освіти в Польщі, система образования в Польше,  становлення освіти, становление образования,  стиль педагогічного спілкування, стиль педагогического общения,  сучасна освіта, современное образование,  техніка педагогічного спілкування, техника педагогического общения,  удосконалення освіти, усовершенствование образования

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Сорокин В.В. и др.
    Задачи химческих олимпиад: Принципы и алгоритмы решений [Текст] / Сорокин В.В. и др. - М. : Издательство МГУ, 1989. - 253 с. - 45коп. р.

Рубрики: 24.1 Загальна та неорганічна хімія,  алгоритми, алгоритмы, algorithms,  задачі з хімії, задачи по химии,  задачі, задачи,  олімпіада, олимпиада,  принципи, принципы

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


   
    Самые популярные методики воспитания [Текст] . - Харьков; Белгород : Изд-во "Клуб семейного досуга", 2010. - 320 с. - (Заботливым родителям) (Заботливым родителям). - 23грн.00коп. р.

Рубрики: 74.100 Теорія і методика дошкільного виховання,  дитячий вік, детский возраст,  дитячі ігри, детские игры,  емоційний розвиток дитини, эмоциональное развитие ребенка,  індивідуальний розвиток дитини, индивидуальное развитие ребенка,  казки В.О. Сухомлинського, сказки В.А. Сухомлинского,  Монтессорі Марія, Монтессори Мария,  навчально-розвивальна гра, учебно-развивающая игра,  принципи виховання, принципы воспитания,  родинне виховання, семейное воспитание,  розвивальні ігри, развивающее игры,  розвиток дитини, развитие ребенка,  система Монтессорі, система Монтессори,  сімейне виховання, семейное воспитание,  Сухомлинський Василь Олександрович,  формування дитячої особистості, формирование детской личности

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Зайченко І.В.
    Педагогіка [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Зайченко І.В. - 2-ге вид. - К. : Освіта України; КНТ, 2008. - 528 с. - Допущено Міносвіти. - 45грн.00коп. р.

Рубрики: грудень 2013, декабрь 2013,  дидактика, дидактика,  засоби навчання, средства обучения,  методи навчання, методы обучения,  Навчальний посібник,  навчальний процес, учебный процесс,  Педагогіка,  педагогіка, педагогика,  педагогічний процес, педагогический процесс,  педагогічні дослідження, педагогические исследования,  принципи навчання, принципы обучения,  процес навчання, процесс обучения,  розвиток особистості, развитие личности,  теорія виховання, теория воспитания,  форми організації процессу навчання, формі организации процесса обучения

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Чередниченко Т.В.
    Тенденции современной западной музыкальной эстетики: К анализу методологических парадоксов науки о музыке [Текст] / Чередниченко Т.В. - М. : Музыка, 1989. - 223 с. - 1р.50коп. р.

Рубрики: 85.313 Всесвітня історія музичної культури,  естетика, эстетика, aesthetics,  методологічні принципи, методологические принципы,  музичне мистецтво, музыкальное искусство,  парадокси, парадоксы

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Кіщак І.Т.
    Державне та регіональне управління [Текст] : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / Кіщак І.Т., Лагодієнко В.В., Лагодієнко В.В. - Миколаїв : Іліон, 2014. - 288 с. - 50 грн. 00 коп. р.

Рубрики: державне управління, государственное управление,  економічний менеджмент, экономический менеджмент,  історія державного управління, история государственного управления,  Кіщак І.Т.,  культура державного управління, культура государственного управления,  лютий 2015, февраль 2015,  методологія державного управління, методология государственного управления,  Навчально-методичний посібник,  принципи державного управління, принципы государственного управления,  регіональна політика, региональная политика,  регіональне управління, региональное управление,  соціально-економічний розвиток, социально-экономическое развитие
Доп.точки доступа:
Лагодієнко В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Подолян П.І.
    Шляхи вдосконалення діяльності державної судової адміністрації (на прикладі територіального управління ДСА в м. Києві) [Текст] : дисертація у формі наукової доповіді на здобуття наукового ступеня доктора наук в галузі державного управління / Подолян П.І. - К. : [б. и.], 2009. - 54 с. - б\ц

Рубрики: Автореферат,  адміністративно-державне управління, административно-государственное управление,  державне управління, государственное управление,  Право України №6 2005,  принципи державного управління, принципы государственного управления,  судова адміністрація, судебная администрация,  судова влада, судебная власть,  судова система, судебная система,  судове управління, судебное управление,  судові органи, судебные органы,  судово-правова система, судебно-правовая система

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


   
    Профільне навчання в старшій школі: шляхи розвитку [Текст] : Науково-допоміжний бібліографічний покажчик. Вип. 2. - [Б. м. : б. и.], 2010. - 218 с. - 40грн.00коп. р.

Рубрики: 91 Бібліографічні посібники,  методи навчання, методы обучения,  методика навчання, методика обучения,  методики навчання в школі, методики обучения в школе,  навчання, обучение,  організація навчання, организация обучения,  принципи навчання, принципы обучения,  профільне навчання, профильное обучение,  січень 2012, январь 2012

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-24 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей