Поисковый запрос: (<.>K=ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ<.>) |
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11 |
>1. |
Листопадова, О. Домашнее задание [Текст] / О. Листопадова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2011. - № 4. - С. 37-39
ББК 74.202.65
Рубрики: Домашні завдання
Кл.слова (ненормированные): педагогика -- организационные формы обучения -- домашні завдання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Логачевська, Тетяна. Виконання домашніх завдань з математики в групі продовженого дня [Текст] / Т. Логачевська, Т. Снісаренко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 51-56
. - ISSN 0131-5358 ББК 74.200.61
Рубрики: Групи продовженого дня--самопідготовка--математика
Кл.слова (ненормированные): домашні завдання
Доп.точки доступа Снісаренко, Тетяна
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Садкіна, В. І. Домашні завдання [Текст] / В. І. Садкіна> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 18-21
ББК 74.202.65
Рубрики: Домашні завдання
Кл.слова (ненормированные): ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Ситченко, Анатолій. Оцінка - рушійна сила навчального процесу [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 19-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
ББК 74.202.8
Рубрики: Оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормированные): оцінка -- усна перевірка знань -- письмова перевірка знань -- домашні завдання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Полянська, О. Творчі завдання на уроках музики і вдома [Текст] / О. Полянська> // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 25-28, 37-38
ББК 74.268.53
Рубрики: Домашні завдання--музика
Кл.слова (ненормированные): уроки музики -- учні основної школи -- домашні завдання -- творчі завдання Аннотация: Автор висвітлює проблему домашніх завдань у процесі музичного навчання учнів основної школи, обґрунтовує їхню користь та пропонує подавати у формі творчих завдань, наводить приклади їх виконання учнями.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Мальована, Л. Здоров'язбережувальні технології в школі [Текст] / Л. Мальована> // Завуч. - 2013. - N 15
ББК 74.202.5
Рубрики: Здоров'язберігаючі технології,
Управління школою--здоров'язбережна діяльність,
Педагогічна рада--здоров'язбережні технології
Кл.слова (ненормированные): методи здоров'язбереження -- технології навчання здорового способу життя -- КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я -- санітарно-гігієнічні умови -- раціональний режим -- домашні завдання -- еколого-просвітницька робота
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Даніш, Олена. Роль домашніх завдань у формуванні в учнів інтересу до навчання [Текст] / О. Даніш> // Заступник директора школи : щомісячний журнал готових рішень. - 2013. - N 9. - С. 42-48
ББК 74.202.77
Рубрики: Домашня робота--учні
Кл.слова (ненормированные): ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ -- творчі домашні завдання -- випереджувальні домашні завдання -- обсяг домашніх завдань
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. |
Сіра, Т. М. Сідаємо за уроки [Текст] : рекомендації батькам щодо підготовки домашніх завдань / Т. М. Сіра> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 37-42
ББК 74.205
Рубрики: Батьківські збори--домашні завдання
Кл.слова (ненормированные): ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9. |
Василішина, О. О. Ділова гра "Створюємо урок" . Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон "Капелюх чарівника" . Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків) [Текст] / О. О. Василішина> // Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 28-32
ББК 74.268.3
Рубрики: Література--викладання
Кл.слова (ненормированные): мотивація навчальної діяльності -- вивчення нового матеріалу -- домашні завдання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10. |
Басіч, А. С. Монстри і монстрики шкільного життя [Текст] / А. С. Басіч> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 41-42
Рубрики: Домашні завдання--шкільні
Кл.слова (ненормированные): домашні завдання Аннотация: Це есе про найскладніше у роботі вчителя - домашнє завдання. Його потрібно диференціювати. Воно має розкривати індивідуальні здібності учнів, бути цікавим та невеликим за обсягом. Автор статті знайшла власний шлях розв'язання цієї проблеми.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>11. |
Пашковська, Н. Домашні завдання - через технології [Текст] / Н. Пашковська> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2019. - N 11. - С. 6-11
Рубрики: Географія--викладання--домашні завдання
Кл.слова (ненормированные): ментальні карти -- домашні завдання Аннотация: Автор ділиться досвідом щодо розвитку інтересу учнів до вивчення географії завдяки системі вільного вибору домашнього завдання: зосереджує увагу на використанні під час уроку ментальних карт, які учні створюють самостійно як домашнє завдання. Автор радить скористатися можливостями Google-сервісів, які пропонують вебкввести, що особливо подобаються школярам.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|