Поисковый запрос: (<.>K=математична модель<.>) |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1. |
Тищенко, В. Н. Математическая модель производственной практики студентов в системе СПО [Текст] / В. Н. Тищенко> // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2009. - N 9. - С. 75-79.
ББК 74.570.266
Рубрики: Виробнича практика--студенти
Кл.слова (ненормированные): математична модель
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Біляцький, С. Нас чекає епоха Великої відмови [Текст] / С. Біляцький, А. Добровольська> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 15-18.
ББК 65-971
Рубрики: Кризи--економічні,
Економічна криза--світова
Кл.слова (ненормированные): глобальні кризи -- математична модель -- концепція "золотого мільярда"
Доп.точки доступа Добровольська, А.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Сільвестров, А. Доцільність модернізації лабораторних робіт з електротехнічних дисциплін [Текст] / А. Сільвестров, В. Піксотов, О. Скринник> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 1. - С. 65-69
. - ISSN 1682-2366 ББК 74.580.26
Рубрики: Технічна освіта--вища--лабораторні роботи
Кл.слова (ненормированные): лабораторні роботи -- системний підхід -- математична модель -- статистичний аналіз -- статистична обробка результатів -- електротехнічні дисципліни
Доп.точки доступа Піксотов, В.
Скринник, О.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Кушнір, В. Технологія автоматизованого конструювання складних ірраціональних рівнянь певного виду [Текст] / В. Кушнір> // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 7/8. - С. 39-44
ББК 74.262.214
Рубрики: Алгебра--викладання--ірраціональні рівняння
Кл.слова (ненормированные): розв'язок рівнянь -- математична модель -- алгоритм Аннотация: Створюється, досліджується та розв'язується математична модель конструювання ірраціональних рівнянь певного виду. На основі способу розв'язування математичної моделі розробляється алгоритм і програма автоматизації конструювання таких рівнянь.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Кушнір, Василь. Технологія автоматизованого конструювання рівнянь і нерівностей з модулем і параметром [Текст] / В. Кушнір> // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 26-33
ББК 74.262.214
Рубрики: Алгебра--викладання--задачі--конструювання рівнянь
Кл.слова (ненормированные): модуль -- параметр -- математична модель Аннотация: Розглядається спосіб, математичні моделі та їх дослідження, алгоритми й програми як основні складові технології автоматизованого конструювання рівнянь і нерівностей з параметрами.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Ланде, Д. Електронна бібліотека як середовище адаптивного агрегування інформації [Текст] / Д. Ланде, О. Баркова> // Бібліотечний вісник : Науково-теоретичний та практичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 12-17. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 1029-7200 ББК 78.347.8
Рубрики: Електронна бібліотека
Кл.слова (ненормированные): електронна бібліотека -- математична модель -- комплектування -- пірингова мережа -- мережа масового обслуговування Аннотация: Автори статті пропонують схему функціонування мережі електронних бібліотек, яка ґрунтується на феномені конвергенції двох напрямів діяльності бібліотеки - обслуговування користувачів і формування фонду. Розглядаються окремі параметри мережі електронних бібліотек, дається оцінка інтенсивності поповнення фонду електронної бібліотеки у складі пірингової бібліотечної мережі.
Доп.точки доступа Баркова, О.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Чирчик, Сергій. Оптимізаційна модель "Інтеграл компетентності дизайнера" [Текст] / С. Чирчик> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 2. - С. 59-94
. - ISSN 1682-2366 ББК 74.48
Рубрики: Дизайн-освіта
Кл.слова (ненормированные): математична модель -- професійна компетентність -- дизайн інтер'єру -- дизайнер Аннотация: Представлена математична модель оцінки рівня професійної компетентності майбутніх дизайнерів інтер'єру, яка дає змогу оптимізувати ефективність професійної підготовки у ВНЗ. Наведено перелік виробничих функцій, типових завдань діяльності, зміст умінь та професійних компетенцій, якими мають володіти випускники ВНЗ за цим напрямом. Ця модель є універсальною, а тому може бути використана для інших напрямів підготовки шляхом заміни необхідних функціональних блоків.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. |
Резниченко, Н. С. Теоретические и практические аспекты применения нейросетевой экспертной системы для диагностики синдрома дефицита внимания с гиперактивностью [Текст] / Н. С. Резниченко> // Психологическая диагностика : Научно-методический и практический журнал. - 2014. - N 1. - С. 108-114
ББК 88.41
+ 88.753
Рубрики: Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ)--психодіагностика,
Психодіагностика--діти--синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ)
Кл.слова (ненормированные): нейромережеве прогнозування -- синдром дефіциту уваги з гіперактивністю (СДУГ) -- діагностика -- нейронні мережі -- медико-біологічне дослідження -- математична модель Аннотация: В статье представлены результаты экспериментального исследования применения нейросетевого подхода в диагностике синдрома дефицита внимания и гиперактивности. В результате создания и внедрения в практику экспертного нейросетевого комплекса появилась возможность значительно повысить эффективность диагностического процесса мозговых расстройств.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9. |
Сівачова, Н. Математичне моделювання у 5-му класі [Текст] : факультативне заняття з математики / Н. Сівачова> // Математика. - 2016. - N 1. - С. 36-39
ББК 74.262.21-058
Рубрики: Факультативні заняття--математика--математичне моделювання--5 кл.
Кл.слова (ненормированные): математична модель Аннотация: Пропонуємо розробку факультативного заняття у 5-му класі, під час якого учні вчаться розв'язувати задачі логічного характеру за допомогою математичної моделі (відрізка). Під час проведення будь-якого заняття такого типу стратегія уроку змушує вчителя створювати особливі прийоми для залучення всіх учнів до співпраці. Задачі, що пропонуються, є прикладними і наочними. Усі вони взяті з тестів ЗНО 2008-2010 років, учні 5-го класу про це знають.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|