Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (204)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (75)Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (1)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (1)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (4)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=помилки<.>)
Общее количество найденных документов : 305
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.268.1(2Рос)
Ц 32


    Цейтлин, С. Н.
    Речевые ошибки и их предупреждение [Текст] : Учебное пособие / С.Н. Цейтлин. - 2-е изд., испр. - СПб. : Издательский Дом "МиМ", 1997. - 192 с. - ISBN 5-7562-0108-4 (в пер.) : 6.96 р.
ББК 74.268.1(2Рос)

Рубрики: Російська мова--викладання,  Російська мова--мовні помилки

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.262.21
М 54


   
    Методика викладання математики [Текст] : Респуб. науково-метод. збірник. Вип. 10 / Ред. Г.П. Бевз. - Київ : Радянська школа, 1975. - 188 с. - 2.98 р.
    Содержание:
Методика викладання математики
Шунда, Н. М. Питання тотожних і квазітотожних перетворень / Н. М. Шунда. - С .3
Ченакал, Є. О. Про графічний метод розв'язування ірраціональних рівнянь без параметра і з параметром / Є. О. Ченакал. - С .10
Савич, Є. Ф. Деякі питання еквівалентності при розв'язуванні нерівностей / Є. Ф. Савич. - С .19
Лисенко, В. І. Графіки з накладками в шкільному курсі математики / В. І. Лисенко. - С .26
Пасічник, К. М. Використання логарифмічної й напівлогарифмічної сіток у VIII класі / К. М. Пасічник. - С .30
Скрипник, Д. А. Запобігання помилок при запереченні / Д. А. Скрипник. - С .41
Климпуш, І. В. Методика навчання першим математичним доведенням у V класі / І. В. Климпуш, Т. М. Хмара. - С .50
Литовченко, З. М. Методика вивчення лінійних нерівностей та систем лінійних нерівностей з двома змінними / З. М. Литовченко. - С .56
Пікан, В. В. Прямі й обернені тригонометричні функції в IX класі / В. В. Пікан. - С .62
Войцеховський, А. П. До методики ознайомлення учнів з поняттям неперервності та поняттям складеної функції / А. П. Войцеховський. - С .67
Пасічник, Я. А. Роль класифікацій математичних понять та їх використання при викладанні математики в школі / Я. А. Пасічник. - С .78
Чашечникова, Л. Г. Групи перетворень і відношення еквівалентності в курсі геометрії восьмирічної школи / Л. Г. Чашечникова. - С .86
Тітова, Т. І. Принципи і методика добору задач і вправ з геометрії / Т. І. Тітова, Н. Д. Мацько. - С .91
Кржемінська, Г. К. Про вивчення подібних фігур у VII класі за новою програмою / Г. К. Кржемінська. - С .97
З досвіду викладання
Криволапов, В. П. Про деякі логічні помилки та способи їх усунення / В. П. Криволапов. - С .104
Возняк, Г. М. Про раціональне використання часу на уроках математики / Г. М. Возняк. - С .114
Сухіна, Л. А. Графічний метод розв'язування систем лінійних нерівностей з двома змінними / Л. А. Сухіна. - С .119
Барничка, Ю. Ю. Використання елементів цікавої математики під час вивчення десяткових дробів / Ю. Ю. Барничка. - С .126
Булавацький, М. М. Формування поняття множини цілих чисел в учнів V класу / М. М. Булавацький. - С .132
Паюл, М. В. З досвіду вивчення поняття кута у IV класі / М. В. Паюл. - С .137
Факультативні заняття
Куженко, В. А. Симплексний метод розв'язування задач лінійного програмування в школі / В. А. Куженко. - С .146
Нечипоренко, К. О. Елементи теорії чисел на факультативних заняттях у VII-VIII класах / К. О. Нечипоренко. - С .157
Методисти-математики
Рупасов, К. А. Костянтин Феофанович Лебединцев / К. А. Рупасов. - С .163
Олійник, Г. Ф. О.М. Астряб про зв'язок викладання математики в школі з життям / Г. Ф. Олійник. - С .170
Викладання математики за рубежем
Амаль, Ріад. Про перебудову математичної освіти в школах АРЄ / Ріад Амаль, Максимос Вадіє. - С .175
Степенко, Г. В. Про нову програму з математики для молодших середніх шкіл Японії / Г. В. Степенко. - С .181
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика. Методика викладання
Доп.точки доступа
Бевз, Г.П. \ред.\
Лебединцев, Костянтин Феофанович
Астряб, О.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.262.21
М 54


   
    Методика викладання математики [Текст] : Респуб. науково-метод. збірник. Вип. 9 / Ред. Г.П. Бевз. - Київ : Радянська школа, 1974. - 168 с. - 2.63 р.
    Содержание:
Конфорович, А. Г. Радянські математики в роки Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. / А. Г. Конфорович. - С .3
Барничка, Ю. Ю. Зв'язок викладання математики з життям як засіб підвищення інтересу учнів до математики / Ю. Ю. Барничка, В. М. Кухар. - С .9
Лисенко, В. І. Використання графічних зображень для формування поняття "функція" / В. І. Лисенко. - С .17
Мацько, Н. Д. Формування просторових уявлень - одна з неодмінних умов розвитку творчого мислення / Н. Д. Мацько. - С .25
Куженко, В. А. Закон показникового росту і ознайомлення з ним учнів у середній школі / В. А. Куженко. - С .33
Раухман, А. С. Про типові помилки у постановці запитань / А. С. Раухман. - С .35
Шунда, Н. М. Розв'язування деяких рівнянь, що містять знак функції антьє / Н. М. Шунда. - С .44
Мельничак, П. П. Розв'язування деяких нерівностей з модулем за допомогою кола / П. П. Мельничак, В. П. Дзондза. - С .54
Зоря, А. С. Система пропедевтичних вправ до введеня поняття визначеного інтеграла / А. С. Зоря. - С .65
Кржемінська, Г. К. Про одну помилку в розумінні відношень у школі / Г. К. Кржемінська. - С .70
Яценко, Т. С. Активізація розумової діяльності учнів IV класу при розв'язуванні геометричних задач / Т. С. Яценко. - С .74
Бевз, Г. П. Кути і тілесні кути в шкільному курсі геометрії / Г. П. Бевз. - С .81
Жовнір, Я. М. Типи ліній в курсі геометрії VI кл. / Я. М. Жовнір. - С .87
Пікан, В. В. Про можливість ознайомлення учнів середньої школи з аналітичною теорією тригонометричних функцій / В. В. Пікан. - С .93
Хмара, Т. М. Пропедевтика формування поняття про відношення еквівалентності в процесі розв'язування вправ на подільність / Т. М. Хмара. - С .97
Коваленко, В. Г. Активізація пізнавальної діяльності учнів при вивченні теми "Квадратні рівняння" / В. Г. Коваленко. - С .100
Булавацький, М. М. До вивчення послідовності натуральних чисел в IV класі / М. М. Булавацький. - С .109
Рашман, Й. М. До методики навчання учнів розв'язування задач з введенням невідомих / Й. М. Рашман. - С .114
Бородін, М. І. Розбиття класу чисел за модулем та об'єднання серій розв'язків тригонометричного рівняння / М. І. Бородін. - С .120
Криволапов, В. П. Чи потрібні поняття кванторів у курсі математики середньої школи / В. П. Криволапов. - С .127
Литовченко, З. М. Графічний спосіб розв'язування задач дробово-лінійного програмування / З. М. Литовченко. - С .133
Кованцова, Л. В. Заочні фізико-математичні школи як засіб підвищення математичної культури учнів / Л. В. Кованцова. - С .140
Городівська, Н. Г. Розробки питань викладання шкільного курсу геометрії на всеросійських з'їздах викладачів математики / Н. Г. Городівська. - С .146
Бугай, А. С. Іван Козьмич Андронов / А. С. Бугай. - С .154
Білий, Б. М. О.С. Смогоржевський та його науково-педагогічна спадщина / Б. М. Білий, О. П. Сергунова. - С .159
Олійник, Г. Ф. О.М. Астряб - організатор методико-математичної школи на Україні / Г. Ф. Олійник. - С .164
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика. Методика викладання
Доп.точки доступа
Бевз, Г.П. \ред.\
Андронов, Іван Козьмич
Смогоржевський, О.С.
Астряб, О.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.262.21
М 54


   
    Методика викладання математики [Текст] : Респуб. науково-метод. збірник. Вип. 8 / Ред. Г.П. Бевз. - Київ : Радянська школа, 1972. - 208 с. - 4.34 р.
    Содержание:
Кухар, В. М. Деякі питання виховання діалектико-матеріалістичного світогляду учнів у процесі викладання математики / В. М. Кухар. - С .3
Хромой, Я. В. Про елементи математичної логіки у викладанні математики в середній школі в світлі нових програм / Я. В. Хромой. - С .11
Ченакал, Є. О. До питання про необхідність і достатність при викладенні окремих тем з математики в середній школі / Є. О. Ченакал. - С .21
Побережник, І. Ю. Формування уявлень про ідею алгебраїчної структури на матеріалі раціональних чисел / І. Ю. Побережник. - С .29
Кржемінська, Г. К. Вивчення конгруентності геометричних фігур у 6 класі / Г. К. Кржемінська. - С .39
Кржемінська, Г. К. Про відношення подібності і гомотетичності фігур / Г. К. Кржемінська. - С .48
Чередниченко, В. І. Про трактування в школі геометричних понять на теоретико-множинній основі / В. І. Чередниченко. - С .55
Лисенко, В. І. Використання графічних зображень для формування понять "Дріб" і "Дробове число" / В. І. Лисенко. - С .63
Пилипенко, Л. Г. Виявлення ролі символічних записів при вивченні стереометрії / Л. Г. Пилипенко. - С .74
Зоря, А. С. Методика добору системи вправ до уроку математики / А. С. Зоря. - С .79
Шунда, Н. М. Алгоритм знаходження періоду деяких складних тригонометричних функцій і його застосування до розв'язування нерівностей / Н. М. Шунда. - С .86
Барничка, Ю. Ю. Підвищення інтересу учнів до математики / Ю. Ю. Барничка. - С .95
Бородін, М. І. Красу формальних теорій - проти формалізму у викладанні / М. І. Бородін. - С .101
Олійник, Г. Ф. Розв'язування задач як засіб розвитку дослідницьких здібностей учнів / Г. Ф. Олійник. - С .107
Волкова, Н. Д. До питання про роль експерименту в шкільному курсі геометрії / Н. Д. Волкова. - С .113
Скрипник, Д. А. Помилки в доведеннях / Д. А. Скрипник. - С .119
Яценко, Т. Ф. Формування в учнів 4 класу вміння розпізнавати геометричні фігури / Т. Ф. Яценко. - С .127
Клименченко, Д. В. Про вимоги до задач / Д. В. Клименченко. - С .137
Волкова, Н. Д. Про використання тетраедра для встановлення області існування просторової фігури / Н. Д. Волкова. - С .141
Резніченко, З. О. Елементи сферичної геометрії в шкільному курсі математики / З. О. Резніченко. - С .148
Олійник, Г. Ф. До історії введення пропедевтичного курсу геометрії в школі / Г. Ф. Олійник. - С .158
Білий, Б. М. До питання історії української математичної термінології / Б. М. Білий. - С .167
Шиманський, І. Є. Відомості про захист кандидатських дисертацій з методики викладання математики на Вченій Раді Київського державного педагогічного інституту ім. О.М. Горького / І. Є. Шиманський. - С .174
Артамонов, Ю. А. Деякі питання модернізації шкільного викладання математики за кордоном / Ю. А. Артамонов. - С .178
Городівська, Н. Г. Шкільний курс геометрії в Польській Народній Республіці / Н. Г. Городівська. - С .190
Тарабан, М. П. Психолого-педагогічне обгрунтування методу доцільних задач / М. П. Тарабан. - С .199
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика. Методика викладання
Кл.слова (ненормированные):
гомотетія
Доп.точки доступа
Бевз, Г.П. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.262.21
М 54


   
    Методика викладання математики [Текст] : Респуб. науково-метод. збірник. Вип. 7 / Ред. Г.П. Бевз. - Київ : Радянська школа, 1971. - 176 с. - 4.05 р.
    Содержание:
Кухар, В. М. Роль ленінської теорії пізнання в процесі формування в учнів математичних понять / В. М. Кухар. - С .3
Хромой, Я. В. Про уточнення мови викладання математичних дисциплін / Я. В. Хромой. - С .14
Скобелєв, Г. М. Логічний аналіз непрямих доведень теорем у шкільному курсі математики / Г. М. Скобелєв. - С .23
Овчаренко, О. П. Ознайомлення учнів середньої школи з ітераційними методами розв'язування систем лінійних рівнянь / О. П. Овчаренко. - С .29
Ченакал, Є. О. Розв'язування систем лінійних рівнянь векторним способом у середній школі / Є. О. Ченакал. - С .36
Шунда, Н. М. Використання властивості монотонності елементарних функцій при розв'язуванні рівнянь і нерівностей / Н. М. Шунда. - С .42
Михалевський, А. В. Про деякі наслідки з дослідження кубічної функції / А. В. Михалевський. - С .55
Скрипник, Д. А. Контрприклади в шкільному курсі математики / Д. А. Скрипник. - С .66
Скрипник, Д. А. Помилки в математичних поняттях / Д. А. Скрипник. - С .71
Слєдзінський, І. Ф. Формування поняття віддалі в курсі математики середньої школи / І. Ф. Слєдзінський. - С .77
Зазуляк, Б. М. Про побудову зображення кулі та її полюсів / Б. М. Зазуляк. - С .86
Шевченко, В. Є. Про вивчення елементів геометрії Лобачевського в школі / В. Є. Шевченко. - С .92
Резніченко, З. О. Елементи геометрії Лобачевського в шкільному курсі математики / З. О. Резніченко. - С .100
Крижко, Г. С. Алгоритм розв'язування задач алгебраїчним способом / Г. С. Крижко. - С .109
Волкова, Н. Д. До питання про дослідження геометричних задач / Н. Д. Волкова. - С .115
Клименченко, Д. В. Про деякі задачі з практичним змістом / Д. В. Клименченко. - С .123
Бевз, Г. П. Три задачі одновимірної геометрії / Г. П. Бевз. - С .130
Дудар, М. А. Елементи математичної логіки в ЮФМШ / М. А. Дудар. - С .134
Чайковський, М. А. Збудження естетичних емоцій в процесі навчання математики / М. А. Чайковський, Б. М. Зазуляк, В. П. Дзондза. - С .141
Бородін, М. І. "Сухі" теореми та їх естетичне сприймання / М. І. Бородін. - С .149
Кржемінська, Г. К. Відношення в шкільному курсі математики / Г. К. Кржемінська. - С .152
Городівська, Н. Г. Аналіз вітчизняних підручників з геометрії (початку XX ст.) / Н. Г. Городівська. - С .159
Боровик, В. Н. Про вимоги до підручника з математики для середньої школи (За працями акад. Д.М. Синцова) / В. Н. Боровик. - С .166
Данилюк, П. Ф. Деякі питання істрії культури математичних обчислень / П. Ф. Данилюк. - С .171
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика. Методика викладання
Доп.точки доступа
Бевз, Г.П. \ред.\
Синцов, Д.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 33 [Текст] : научное издание / Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1989. - 94 с. - 1.95 р.
    Содержание:
Проколієнко, Л. М. Питання психології у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. М. Проколієнко. - С .3-9. - Бібліогр. у кінці ст.
Пономарьова, Р. О. Ціннісні орієнтації старшокласників і вибір ними професії / Р. О. Пономарьова. - С .9-15. - Бібліогр. у кінці ст.
Фурман, А. В. Проблемно-діалогічні ситуації як умова розвитку пізнавальної активності школярів у процесі навчання / А. В. Фурман. - С .16-25. - Бібліогр. у кінці ст.
Перепелиця, П. С. Формування практичних умінь у процесі трудової підготовки учнів / П. С. Перепелиця. - С .25-29. - Бібліогр. у кінці ст.
Савчин, М. В. Особливості оцінки старшокласниками свого ставлення до різних видів діяльності / М. В. Савчин. - С .29-34. - Бібліогр. у кінці ст.
Шарган, О. М. Особливості усвідомлення старшокласниками моральних цінностей як умова розвитку дружніх взаємин / О. М. Шарган. - С .34-41. - Бібліогр. у кінці ст.
Смульсон, М. Л. Психологічні аспекти підготовки школярів до винахідницької діяльності / М. Л. Смульсон. - С .42-46. - Бібліогр. у кінці ст.
Волинець, А. Г. Психологічний зміст процесу зіставлення та його роль у навчанні / А. Г. Волинець. - С .46-52. - Бібліогр. у кінці ст.
Савченко, О. М. Помилки в узагальненні і психологічні шляхи їх подолання у процесі навчання / О. М. Савченко. - С .52-57. - Бібліогр. у кінці ст.
Бойправ, М. Д. Психолого-дидактична організація навчального експерименту на уроках ботаніки / М. Д. Бойправ. - С .58-63
Пророк, Н. В. Розвиток мотивів учіння у шести і семилітніх першокласників / Н. В. Пророк. - С .63-70
Андрієвська, В. В. Особливості розв`язування молодшими школярами перцептивно-мислительних задач в умовах індивідуальної і групової роботи / В. В. Андрієвська. - С .70-78
Бондарчук, О. І. Психологічні особливості застосування комп`ютерної гри у позакласній роботі з молодшими школярами / О. І. Бондарчук. - С .78-85
Папернюк, Г. Г. Емоційно-оцінювальний компонент педагогічного спілкування як засіб забезпечення психологічного клімату в колективі молодших школярів / Г. Г. Папернюк, Л. Г. Подоляк. - С .85-92
ББК 88

Рубрики: Психологія
Доп.точки доступа
Проколієнко, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
84(4Укр)6
Б 83


    Бортняк, А. А.
    Помилки Колумба [Текст] : Пародії, шаржі, епіграми / А.А. Бортняк. - Київ : Радянський письменник, 1991. - 111 с. - ISBN 5-333-00767-5 : 0.66 р.
ББК 84(4Укр)6

Рубрики: Українська література (твори)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
84(4Укр)1
Д 36


    Дерево пам'яті [Текст] : книга українського історичного оповідання. У 4-х вип. / упоряд. Ю. Хорунжий. - К. : Веселка, 1990 - 1993.
   Випуск 3 : Світова історія / Упоряд. Ю. М. Хорунжий. - 1991. - 511 с. - (Б-ка Золоті ворота). - ISBN 5-301-01086-7 (в обкл.) : 8.64 р., 3.23 р.
    Содержание:
Логвин, Ю. Про діяння Гільгамеша / Ю. Логвин
Опільський, Юліан. Танечниця з Пібаста / Ю. Опільський
Білик, І. Цар, якого вигодувала собака / І. Білик
Журба, Г. Ассірійська легенда / Г. Журба
Коваленко, Г. Король Маган / Г. Коваленко
Романова, О. Фартух коваля Кауе / О. Романова
Жмир, В. Гістієй, тиран Мілета / В. Жмир
Пригоди з Феогеном, прозваним згодом Марафонцем
Мушкетик, Ю. Смерть, Сократа / Ю. Мушкетик
Яцків, М. Афродіта з Кнідос / М. Яцків
Сенченко, І. Діоген / І. Сенченко
Зіньківський, Т. Кудою йти? / Т. Зіньківський
Дніпрова, Чайка. За душу / Чайка Дніпрова
Королева, Наталена. Центуріон / Наталена Королева
Гудзики
Логвин, Ю. Три помилки старого / Ю. Логвін
Алі-мореплавець
Колесниченко, Ю. Сага про Ярославен / Ю. Колесниченко, Ю. Хорунжий
Мосендз, Л. I'ha pagata / Л. Мосендз
Птах високого лету
Шевчук, В. Сота відьма / В. Шевчук
Дрозд, В. Жертва Диявола / В. Дрозд
Хорунжий, Ю. Чернець і князь / Ю. Хорунжий
Петров, В. Напередодні / В. Петров
Бердяєв, С. Наречений / С. Бердяєв
Яцків, М. Дівчина з XVIII віку / М. Яцків
Кибальчич, Н. Малий Ніно / Н. Кибальчич
Франко, І. Місія / І. Франко
Околітенко, Н. "Мій час іще настане" / Н. Околітенко
Грушевський, М. Бех-Аль-Джугур / М. Грушевський
Старицька-Черняхівська, Л. Мрія / Л. Старицька-Черняхівська
Косач, Ю. Вулиця D, помешкання 22 / Ю. Косач
ББК 84(4Укр)1

Рубрики: Українська література (твори)
Доп.точки доступа
Хорунжий, Ю. \упоряд.\
Хорунжий, Ю.М. \упоряд.\
Шевчук, В.О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.268.1(2Рос)
Ц 32


    Цейтлин, С. Н.
    Речевые ошибки и их предупреждение [Текст] : пособие для учителей / С. Н. Цейтлин. - М. : Просвещение, 1982. - 143 с. - (в пер.) : 1.21 р.
ББК 74.268.1(2Рос)

Рубрики: Російська мова--викладання,  Російська мова--мовні помилки

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
Обкладинка
81.2Укр я2
Т 11


    Тєлєжкіна, О. О.
    Українська мова [Текст] : навчально-практичний довідник / О. О. Тєлєжкіна. - Харків : Видавництво "Ранок", 2011. - 400 с. - ISBN 978-611-540-218-2 : 20.00 р.
ББК 81.2Укр я2

Рубрики: Українська мова--довідник,  Українська мова--посібник для ЗНЗ
Аннотация: Довідник складений відповідно до чинної програми з української мови, містить усі теми шкільного курсу. Запропоновано вправи для самоконтролю. Доречними є міні-словнички, які мають практичні призначення: "Слова з подвійним наголосом", "Найпоширеніші помилки в наголошуванні", "Лексична сполучуваність слів у російській та українській мовах", "Граматичне керування різних частин мови". Для учнів 5-11 класів, абітурієнтів, учителів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
74.489.278
П 31


    Пєхота, Олена Миколаївна.
    Основи педагогічних досліджень: від студента до наукової школи : навчально-методичний посібник / О. М. Пєхота, І. П. Єрмакова. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 340 с. - (Педагогічна освіта-ХХІ). - ISBN 978-966-534-070-6 : 34.00 р. - ISBN 978-966-534-070-6 : 45.00 р.
    Содержание:
Передмова . - С .8-13
Дослідницький підхід в освіті . - С .13-14
Методологічні підходи в сучасній педагогічній освіті . - С .14-26
Історія дослідницького підходу в освіті . - С .26-44
Зміст основних понять дослідницького підходу в освіті . - С .44-55
Реалізація дослідницького підходу в навчально-виховному процесі університету . - С .55-68
Організація науково-дослідницької роботи студентів в університеті . - С .71-72
Кафедра педагогіки середньої та вищої освіти і система науково-дослідницької роботи студентів . - С .72-87
Курс "Основи педагогічних досліджень": мета, завдання, структура, зміст . - С .87-92
Організація науково-дослідницької роботи студентів у позааудиторний час . - С .92-99
Конкурси студентських наукових досліджень як складова системи НДРС в університеті . - С .99-109
Апробація результатів науково-дослідницької роботи студентів із психолого-педагогічних дисциплін: доповіді та наукові публікації . - С .109-120
Фасилітаційна позиція викладача в науково-дослідницької діяльності студентів . - С .120-127
Дослідницька спрямованість курсової роботи з педагогічних дисциплін . - С .131-132
Загальна характеристика курсової роботи та її місце в системі вивчення психолого-педагогічних дисциплін . - С .132-136
Етапи виконання та структура курсової роботи . - С .136-148
Основні вимоги до оформлення курсової роботи . - С .148-152
Особливості захисту та критерії оцінювання курсових робіт . - С .152-155
Методи науково-педагогічного дослідження . - С .155-168
Особливості кваліфікаційних робіт із педагогічних дисциплін . - С .170-171
Дипломна робота бакалавра (спеціаліста) . - С .171-182
Особливості змісту та оформлення дипломної роботи магістра . - С .182-196
Автореферат дипломної роботи магістра . - С .196-200
Організація захисту та підходи до оцінювання кваліфікаційних робіт . - С .200-207
Типові помилки у написанні та оформленні наукових робіт студентів . - С .207-208
Підготовка та захіст кандидатської дисертації педагогічного напряму . - С .210-211
Наукова школа як центр організації науково-дослідницької роботи педагогічного спрямування . - С .211-217
Вибір, затрвердження та координація теми педагогічного дослідження . - С .217-222
Основні вимоги до дисертацій . - С .222-234
Правила оформлення дисертації . - С .234-247
Основні вимоги до авторефератів дисертацій . - С .247-252
Захист кандидатської дисертації . - С .252-260
ББК 74.489.278

Рубрики: Педагогічні дослідження,  Педагогіка--наукові дослідження,  Студенти--наукова діяльність
Доп.точки доступа
Єрмакова, І.П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
74.202.1
Т 28


   
    Творчість та обдарованість : матеріали круглого столу (28 січня 2009 року). - Київ : [б. и.], 2009. - Б. ц.
    Содержание:
Камишин, Володимир Вікторович. Філософсько-методологічні аспекти кількісного вимірювання обдарованості / В. В. Камишин, О. Ю. Буров. - С .3-5
Ліпін, Микола Вікторович. Тволрчість як проблема особистості / М. В. Ліпін. - С .5-7
Поліхун, Наталія Іванівна. Талант як передумова творчості / Н. І. Поліхун. - С .7-11. - Бібліогр. у кінці ст.
Шморгун, Олександр Олександрович. Проблема взаємозв'язку між творчістю та обдарованістю / О. О. Шморгун. - С .11-13
Курбатов, Сергій Володимирович. Психологічні підходи до формування поняття "обдарованість" / С. В. Курбатов. - С .15-17
Пролєєв, Сеогій Вікторович. Інтерсуб'єктивна природа обдарованості / С. В. Пролєєв. - С .17-19
Рябенко, Валерій Олександрович. Творчість та інтелігентність / В. О. Рябенко. - С .19-22
Міленіна, Мілена Михайлівна. Зарубіжній досвід у визначенні питань обдарованості та сприяння розвитку творчих здібностей обдарованих дітей. Британія. Ізраїль. Туреччина. Фінляндія / М. М. Міленіна. - С .22-25
Козловський, Віктор Петрович. Творчість, уява і фантазія як форми прояву людської обдарованості / В. П. Козловський. - С .25-28
Губенко, Олександр Володимирович. Деякі методологічні аспекти проблеми розвитку інтелектуальної обдарованості учнів / О. В. Губенко. - С .28-30. - Бібліогр. у кінці ст.
Тименко, Володимир Петрович. Діагностика інтелектуальної обдарованості дитини і етнічне здоров'я нації / В. П. Тименко. - С .31-32
Сагалакова, Анастасія Борисівна. Проблема творчості в історії розвитку філософської думки / А. Б. Сагалакова, І. О. Кільдяшова. - С .32-34
Тюрменко, Наталія Валентинівна. Розвиток творчих здібностей в дітей дошкільного віку. Помилки та правдивість про дитячий уяві / Н. В. Тюрменко. - С .34-37
Туров, Микола Петрович. Діагностика винахідницьких здатеостей першокласників / М. П. Туров. - С .38-42
Михайлова, Юлія Вікторівна. Творчий характер свідомості / Ю. В. Михайлова. - С .43-44
Яковина, Альона Василівна. Особливості використання комп'ютерних технологій при ідентифікації інтелектуальної обдарованості дітей / А. В. Яковина. - С .44-46
Сухий, Олексій Лукич. Інтернет-ресурси в роботі з обдарованими дітьми / О. Л. Сухий, Г. В. Онопченко, Т. А. Юрченко. - С .46-48
Єнотаєва, Людмила Євгеніївна. Проблема перетворення дитячих невдач у творчі надбання / Л. Є. Єнотаєва. - С .48-49
Петько, Людмила Василівна. Здібності та неперервна освіта / Л. В. Петько. - С .50-51
ББК 74.202.1

Рубрики: Особистість--творчий розвиток,  Обдаровані діти,  Творчі здібності--школярі,  Творчість--особистість

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
87.774
Р 15


    Радевич-Винницький, Я.
    Етикет і культура спілкування / Я. Радевич-Винницький. - Київ : Товариство "Знання" КОО, 2008. - 291 с. - ISBN 978-966-620-271-3 : 39.00 р.
    Содержание:
Спілкування як вид соціальної взаємодії . - С .14
Спілкування та його аспекти . - С .14-17
Комунікативна ситуація. Учасники спілкувального акту . - С .17-21
Комунікативна компетенція . - С .21-22
Етикет у спілкуванні . - С .25
Ввічливість-основа етикетного спілкування . - С .25-27
Спілкувальний етикет . - С .27-33
Вербальне спілкування . - С .35
Мова і мовлення . - С .35-38
Стилі мови і мовлення. Стилі спілкування . - С .38-40
Нормативність спілкування . - С .40-41
Двомовність і культура спілкування . - С .41-43
Фонетичні аспекти етикетного мовлення . - С .44
Види усного мовлення . - С .44-45
Артикулювання . - С .45-47
Наголошування . - С .47-49
Інтонування . - С .49-56
Мовчання . - С .56-59
Вибір мовних одиниць у мовленні . - С .60
Вибір слів і сталих зворотів . - С .61-63
Вибір граматичних форм і конструкцій . - С .63-66
Займенник у сфері етикетного спілкування . - С .66
Особові займенники. Я і ми скромності . - С .66-67
Пошанний займенник Ви . - С .67-68
Ми замість ти, Ви, ви . - С .69-70
Фрази без займенників . - С .70
Вживання слів, залежних від особових займенників . - С .70-71
Означення 3-ї особи (осіб) . - С .71-72
Гіперпошанна множина . - С .72-73
Деспективне вживання форм займенників та інших слів . - С .73-74
Надуживання особовими займенниками . - С .74
Як уживають займенники в інших етномовних суспільствах . - С .74-76
Іменники називання осіб і звернення до них . - С .76
Слова-індекси і слова-регулятиви . - С .76-85
Терміни спорідненості у ролі слів-регулятивів . - С .85-87
Чи вживати "по батькові" . - С .87-90
Кличний відмінок . - С .90-91
Вставні слова, словосполучення і речення як засіб етикетної модуляції мовлення . - С .92-96
Невербальні засоби спілкування . - С .98
Поза . - С .103-105
Погляд . - С .105-109
Міміка. Вираз обличчя . - С .109-111
Пантоміміка . - С .111-112
Жести . - С .112-116
Виражальні рухи інших частин тіла . - С .116-119
Неканонічні звукові знаки . - С .119-122
Симптоми . - С .122-123
Предметні знаки етикетного спілкування . - С .123-133
Симптоматичні предметні знаки . - С .133-135
Етикетна поведінка учасників акту спілкування . - С .136
Якщо Ви перша особа (рекомендації для адресата) . - С .136-147
Якщо Ви друга особа (рекомендації для адресата) . - С .147-151
Якщо Ви третя особа (рекомендації для присутнього при розмові) . - С .151-153
Спілкування у стандартних етикетних ситуаціях . - С .154
Вітання . - С .155-165
Звернення до незнайомої людини . - С .165-166
Привернення до себе уваги . - С .166-167
Знайомлення . - С .167-168
Знайомлення без посередника . - С .168-172
Знайомлення через посередника . - С .172-176
Запрошення . - С .176-178
Вибачення . - С .178-180
Прохання. Наказ . - С .180-182
Порада. Пропозиція . - С .182-1183
Згода . - С .183
Відмова / 183-184
Привітання . - С .184-187
Побажання . - С .187-189
Тост . - С .189-192
Подяка . - С .189-192
Розрада . - С .195
Співчуття . - С .195-196
Схвалення . - С .196-197
Комплімент . - С .197-199
Зауваження. Докір. Критика . - С .199-201
Висловлення сумніву . - С .201-202
Висловлення власного погляду . - С .202-203
Прощання . - С .203-206
Телефонування . - С .206-211
Листування . - С .211-217
Особистий підпис . - С .217-218
Користування візитними картками . - С .218-219
Спілкувальний етикет у сперечанні . - С .223-234
Антиетикет у спілкуванні . - С .235-237
Інвективна лексика і фраземіка . - С .237-252
Невербальні антиетикетні знаки . - С .252-254
Табу й евфемізми . - С .254-256
Помилки у мовлення-це порушення культури й етикету спілкування . - С .257-260
Фонетика . - С .260
Вимовляння звуків і звукосполучень . - С .260-263
Наголошування слів . - С .263-264
Найменоування літер . - С .264-265
Граматика . - С .265-269
Лексика і фраземіка . - С .269-272
Рекомендації . - С .273-286
ББК 87.774

Рубрики: Етикет,  Культура спілкування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
65.240
Д 21


    Дахно, І. І.
    Ділова кар'єра : навчальний посібник / І. І. Дахно. - Київ : Центр учбової літератури, 2011. - 528 с. - ISBN 978-611-01-0227-8 : 70.00 р.
    Содержание:
Праця . - С .13
Робота у далекому зарубіжжі . - С .13-20
Престижні роботи та спеціальності . - С .20-22
Професії . - С .22-41
Безробіття . - С .41-44
Робота і здоров`я . - С .44-50
Освіта . - С .51
Бізнес-освіта . - С .51
Бездипломники . - С .51-52
Магістри ділової адміністрації (МВА) . - С .52-54
Кращі бізнес-школи світу . - С .54-55
Ліцензія Європейської бізнес-компетентності . - С .55-56
Перекваліфікація . - С .56-57
Ділова іноземна мова . - С .57
Мова для бізнесу і бізнес-мова . - С .57-60
Тести з англійської мови . - С .60-62
Закордонна освіта . - С .62
Найпопулярніші країни міжнародної освіити . - С .62-65
Стажування українських студентів за кордоном . - С .65-66
Освітня мозаїка . - С .66
Недоліки студентства . - С .66-69
Ідеальний викладач . - С .69-70
Друга вища освіта . - С .70-72
Нові професії . - С .72-74
Освіта дітей . - С .74-76
Цікава вікторина . - С .76-79
Етикет . - С .79
Правила поведінки . - С .79
Десять основних правил . - С .79-82
Анкета . - С .82-83
Звичаї і традиції зарубіжних країн . - С .83-88
Вітання і прощання . - С .88-93
Візитівка . - С .93-97
Риторика . - С .97-101
Переговори . - С .101-107
Бізнес-ланч . - С .107-113
Листування . - С .113-117
Телефон . - С .117-120
Сувеніри . - С .120-122
Пошук роботи . - С .123
Контракти . - С .123-131
Досвід роботи . - С .131-132
Сезонність у пошуках роботи . - С .132-137
Роботодавці-обманщики . - С .137-140
Вдачі і невдачі у працевлаштуванні . - С .140-144
Співбесіда щодо працевлаштування . - С .145
Резюме (сі-ві) . - С .145-157
Інтев`ю . - С .157
Підготовка до співбесіди . - С .157-159
Літуни та зрілі віком . - С .159-161
Телефонна бесіда . - С .161-162
Одежда, жести і сміх . - С .162-163
Кадровики та їх прийоми . - С .163-165
Багаторівнева співбесіда . - С .165-166
Сторітеллінг і запитання шукача роботи до роботодавця . - С .166-169
Промахи на співбесіді . - С .169-173
Ознаки успішної співбесіди . - С .173-174
Зодіак і кадри
Начальник . - С .177
Начальник-це лідер . - С .177
Гарний керівник . - С .177-179
Начальник-початківець . - С .179-180
Риси лідерів . - С .180-184
Начальник і криза . - С .184-186
Здоров`я начальника . - С .186-188
Зміна керівництва . - С .188-189
Підлеглі в очах начальника . - С .189
Тімбілдинг . - С .189-193
Начальницькі помилки та вибачення . - С .193-196
Начальницький гумор . - С .196-197
Начальник в очах підлеглих . - С .197
Типи начальників . - С .197-203
Ставлення підлеглих до начальника . - С .203-208
Тест "Діагностика професійної компетентності керівника різного рівня" . - С .208-217
Кар`єра . - С .217
Стратегія і тактика кар`єри . - С .217
Планування кар`єри . - С .217
Кар`єротворчі прийоми . - С .220-222
Тест "Як планувати ділову кар`єру" . - С .222-224
Коучинг, менторинг, секондмент . - С .224-228
План кар`єри . - С .228-229
Поради новачку . - С .229-233
Випробувальний термін . - С .233-235
Співробітник стає начальником . - С .235-237
Кар`єрна криза . - С .237-238
Кар`єра у кризові часи . - С .238-239
Відновлення кар`єрного просування . - С .239-241
Офісна "Попелюшка" . - С .241-242
Досвід-професія-кар`єра . - С .242-245
Сумісництво . - С .145-247
Релоксація . - С .247-248
Дауншифтинг . - С .248-251
Літуни і кар`єра . - С .251-253
Завади на шляху кра`єри . - С .253-257
Збагачення . - С .257-262
Надомництво . - С .262-264
Взаємини у колективі . - С .265
Становлення взаємин . - С .265
Правила і поради . - С .265-271
Офісні табу . - С .271-273
Молоді новачки у колективі . - С .273-276
Входження у колектив нових працівників . - С .276
Поради і вимоги . - С .276-280
Тест "Як вписатися в новий колектив" . - С .280-282
Ставлення колективу до працівника . - С .282
Причини зневаги . - С .282-283
Тест про ставлення колег до працівника . - С .283-285
Вербальні та невербальні комунікації . - С .285
Лайливи вербальні комунікації . - С .285-288
Невербальні комунікації . - С .288
Жести . - С .288-289
Мова міміки . - С .289-290
Плітки і чутки . - С .290-293
Конфлікти . - С .293-296
Гендер . - С .297-298
Робота жінок . - С .298-304
Шлюб . - С .304
Одруження . - С .304-305
Вагітність . - С .305-308
Молода мама . - С .308-310
Подружжя на одній роботі . - С .310-314
Службовий секс . - С .314-316
Трудоголіки . - С .317
Пошук счасті у роботі і на роботі . - С .317
Ознаки службового щастя . - С .317-319
Щастя і робота . - С .319-326
Трудоголізм-шкідливе явище . - С .326-329
Самомотивація . - С .329
Самомотиваційні тренинги . - С .329-330
Брак часу . - С .330-333
Загальна мета і проміжні цілі . - С .333-335
Евристика . - С .335-336
Ранок буднів . - С .336-338
Відпустка . - С .338-342
Лінь, стомленість і депресія . - С .343
Симулянти і порушники . - С .343-343
Прискорення плину робочого часу . - С .343-346
Скорочення робочого дня . - С .346-351
Прогули і запізнення . - С .351-354
Втомлені і депресовані . - С .354
"Синдром згорання" та боротьба з ним . - С .354-359
Стрес і депресія . - С .359-364
Перепочинок . - С .364
Офісні ігри . - С .364-365
Заходи обідньої перерви . - С .365-369
Безсвідома робота мозку . - С .369-370
Зарплата . - С .371
Мотивація . - С .371
Інтерес-рушійна сила . - С .371-373
Моральне стимулювання . - С .373-374
Штрафи . - С .374-375
Ввічлівість і зарплата . - С .375-376
Зарплата-стимул та показник успіху . - С .376
Невизначеність зарплати . - С .376-378
Стартова зарплата . - С .378-379
Співбесіда про підвищення зарплати . - С .379-382
Платня жінок . - С .382-384
Зарплата в Україні і за кордоном . - С .384-388
Доходи: міфи і реальність . - С .388-390
Імідж . - С .391
Імідж і успіх . - С .391
Творці іміджу . - С .391-392
Формування іміджу . - С .392-394
Деякі складові іміджу . - С .394-395
Імідж організацій та корпоративна культура . - С .395-397
Діловий одяг і взуття . - С .397
Зовнішній вигляд і успіх . - С .397-399
Кольори одягу . - С .399-400
Бізнесові уніформи . - С .400-401
Жіноче і чоловіче взуття . - С .401-402
Одягові правила для чоловіків . - С .402-405
Чоловічий костюм . - С .405-406
Елітна чоловіча ділова одежа . - С .406-408
Жіноча ділова одежа . - С .408-409
Аксесуари . - С .409
Авторучки . - С .409-411
Предмети на пісьмовому столі . - С .411-412
Прикраси та інші речі . - С .412
Звільнення з роботи . - С .413
Звільнення за ініціативи керівництва . - С .413-414
Симптоми очікуваного звільнення . - С .414-417
Звільнення компетентних працівників . - С .417-418
Сторінка у соціальній мережі . - С .418-419
Дії звільнених . - С .419-421
Позовна заява . - С .421-424
Звільнення за ініціативою працівників . - С .424
Заходи працівників щодо збереження роботи . - С .424-425
Причини звільнення та їх інтерпретація . - С .425-428
Процедура звільнення . - С .428-432
Офіси . - С .433
Реальні та віртуальні офіси . - С .433-437
Запахи . - С .437-440
Робоче місце . - С .440-444
Офісні рослини . - С .444-446
Переїзд до нового офісу . - С .446-448
Корпоративні свята . - С .449
Сніданки та обіди . - С .449
Чай-кава в Україні та Британії . - С .449-451
Заклади Києва що годують вночі та раннім ранком . - С .451-452
Палички для їжі . - С .452-453
Обідня перерва . - С .453-454
Вечірки та пікники (кейтеринг) . - С .454
Десять "золотих правил" корпоративу . - С .454-455
Одяг для корпоративу . - С .455-456
Чоловик/жінка і корпоратив . - С .456
Поведінка на корпоративній вечірці . - С .456-460
Нові корпоративи . - С .460-461
Кейтеринг . - С .461-462
Новий рік . - С .462-463
Передсвяткові проблеми . - С .463-465
Підготовка до вживання спиртних напоїв . - С .465-466
Правила грамотного вживання алкоголю . - С .466-468
Похмілля . - С .468-469
Рецепти на ранок Нового року . - С .469-470
Післяноворічна дієта . - С .470-472
Інші корпоративні свята . - С .472-473
День народження . - С .473-475
Міжнародний жіночий день . - С .475-477
День сміху . - С .477-479
Вечірка флірта . - С .479-480
Бізнес . - С .481
Створення фірми . - С .481
Реєстрація . - С .481-483
Опадаткування . - С .483-484
Початок бізнесу . - С .484
Правила і поради для початківців . - С .484-488
Досвід-запорука бізнесу . - С .490
Функціонування бізнесу . - С .490
Прибуткове ведення бізнесу . - С .490-491
Запобігання краху бізнесу . - С .491-493
Досвід мафії . - С .493-494
Винахідливість в одержання прибутків . - С .494-495
Фріланс . - С .495-496
Левередж . - С .496
Всячина . - С .499
Відрядження . - С .499-501
Подорож літаком . - С .501
Харчування . - С .501-504
Пошук загубленого багажу . - С .504-505
Одежа для польоту . - С .505-506
Розрахунки під час зарубіжних мандрівок . - С .506-507
Чайові . - С .507-508
Зберігання цінностей у банку . - С .508-509
Кишенькові злодюги та шахраї . - С .509-512
Кардери . - С .512-513
Няня-домашня працівниця-гувернантка . - С .513-515
Тимчасова квартира . - С .515-516
ББК 65.240

Рубрики: Ділова кар’єра

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
88.3
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Помилки мислення в анфас і профіль / В. Ф. Калошин. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2012. - 128 с. - ISBN 978-966-2754-07-0 : 30.65 р.
    Содержание:
Основні помилки мислення . - С .7
Непохитні переконання . - С .49
Фактори впливу на поведінку людини . - С .90
Загальні способи подолання помилок мислення . - С .103
ББК 88.3

Рубрики: Мислення--помилки,  Мислення--людина

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
Обкладинка
74(4Укр)
П 24


   
    Педагогічна і психологічна науки в Україні : збірник наукових праць: в 5-ти т. Т.5. Вища освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 392 с. - ISBN 978-966-644-217-1 : 42.00 р.
    Содержание:
Андрущенко, В. П. Майбутнє університетів ХХІ століття: спроба прогностичного аналізу / В. П. Андрущенко. - С .11
Степко, М. Ф. Сучасні тенденції розвитку вищої освіти: можливості та доцільність їх реалізації в Україні / М. Ф. Степко. - С .30
Луговий, В. І. Оптимізація вищої освіти: робота над системними помилками / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С .46
Голубенко, О. Л. Європейські метаструктури кваліфікацій для сфери освіти / О. Л. Голубенко, Т. Ю. Морозова. - С .61
Мазаракі А. А. Європейський формат управління конкурентоспроможністю вищого закладу освіти / А. А. Мазаракі. - С .74
Горобець, Ю. І. Проблеми формування університетів "Світового класу" / Ю. І. Горобець, С. М. Порєв. - С .93
Бакіров, В. С. Ідентичність і соціокультурне призначення університетів у "суспільстві знань" / В. С. Бакіров. - С .106
Грищенко, І. М. Деякі економічні аспекти підвищення якості вищої освіти / І. М. Грищенко. - С .121
Глузман, О. В. Ідеї університетської освіти у контексті світової та європейської цивілізації / О. В. Глузман. - С .132
Балабанов, К. В. Модернізація вищої освіти України в умовах євроінтеграції (на прикладі діяльності Маріупольського державного університету) / К. В. Балабанов. - С .143
Пархоменко, В. Д. Роль інформації і знання у вихованні нової свідомості людини / В. Д. Пархоменко, А. О. Пархоменко. - С .158
Згуровський, М. З. Дослідження еволюції залишкових знань у складних навчальних системах / М. З. Згуровський, В. В. Ясінський, А. О. Болдак. - С .170
Таланчук, П. М. Які освіта та наука - таке й суспільство / П. М. Таланчук. - С .191
Скрипнюк, О. В. Конституційний процес в Україні: проблеми та перспективи розвитку / О. В. Скрипнюк. - С .210
Губерський, Л. В. Про підготовку дослідників нового покоління в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка / Л. В. Губерський, О. В. Третяк. - С .222
Євтух М. Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі університетської освіти / М. Б. Євтух. - С .228
Шевченко, Г. П. Тенденції модернізації виховного процесу у вищій школі / Г. П. Шевченко. - С .241
Кононенко, В. І. Лінгвокультурологія в системі мовної освіти / В. І. Кононенко. - С .255
Кузьмінський А. І. Формування працелюбності в учнів як важливий чинник збереження і зміцнення їхнього здоров’я у педагогічній теорії і практиці О.А. Захаренка / А. І. Кузьмінський. - С .268
Тугай, А. М. Мотиваційні засади формування та розвитку творчого потенціалу працівників вищих навчальних закладів / А. М. Тугай, А. Ф. Гойко. - С .284
Черваньов, Д. М. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців з менеджменту інноваційної діяльності / Д. М. Черваньов, О. М. Герасименко. - С .294
Ківалов, С. В. Теоретичні засади прогнозування розвитку професійної освіти в процесі реформування системи освіти України / С. В. Ківалов. - С .309
Олійник, Я. Б. Сучасні підходи дослідження наукових шкіл та напрямків у методології української суспільної географії / Я. Б. Олійник. - С .318
Мокін Б. І. Фазова площина в якості простору моделювання процесу засвоєння навчальної дисципліни та її особливі точки / Б. І. Мокін. - С .327
Загірняк, М. В. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей / М. В. Загірняк, О. П. Чорний. - С .339
Малахов, В. П. Кусочно-лінійна апроксимація характеристики цифрового фільтру, що перебудовується / В. П. Малахов [и др.]. - С .356
Другие авторы: Ситніков В.С., Грицкевич Г.О., Петров І.С., Ситніков Т.В.
Чалий, О. В. Педагогічні аспекти розвитку поняття маси: досягнення, помилки, нерозв’язані проблеми / О. В. Чалий. - С .366
Jάnos, Nagy. Oktatάs, kutatάs-fejlesztes a Debreceni Egyetemen / N. Jάnos. - С .378
ББК 74(4Укр) + 88(4Укр)

Рубрики: Педагогічна наука--Україна,  Психологічна наука--Україна
Аннотация: У книзі вміщено праці членів Відділення вищої освіти НАПН України і науковців Інституту вищої освіти НАПН України з актуальних проблем розвитку вищої освіти, методологічного та методичного забезпечення виконання університетами нової місії в сучасному демократичному суспільстві у всій різноплановості аспектів його розвитку та підготовки рекомендацій з формування державної політики у сфері реформування системи вищої освіти України. Видання розраховано на наукових, науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів, учителів.

Доп.точки доступа
Петров І.С., Ситніков Т.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
Обкладинка
74.102.413
Б 73


    Богуш, Алла Михайлівна (1939).
    Педагогічне коригування мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності [Текст] : монографія / А. М. Богуш, Н. В. Савінова. - Миколаїв : Атол, 2007. - 252 с. - ISBN 966-8147-88-X : 28.00 р.
    Содержание:
Теоретичні засади коригування мовленнєвих недоліків у дітей в ігровій діяльності . - С .5
Сутність феноменів "корекція" і "корегування" мовлення / 5-17
Нормативність мовлення . - С .17-26
Мовленнєві помилки та їх класифікація . - 26-37
Порушення звуковимови дітей дошкільного віку . - С .37-47
Типи граматичних помилок / 47-55
Ігрова діяльність як засіб удосконалення мовлення дітей . - С .55-69
Коригування мовлення дітей в ігровій діяльності . - С .69
Стан використання ігрової діяльності як засобу коригування мовлення дітей у сучасній педагогічній практиці . - С .69-86
Характеристика рівнів розвитку мовлення дітей . - С .86-122
Теоретичні з-асади організації експериментального дослідження (формувальний етап) . - С .122-134
Змістовий аспект коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності . - С .134-174
Порівняльні дані сформованості рівнів розвитку мовлення дітей на прикінцевому етапі . - С .174-187
ББК 74.102.413

Рубрики: Мовленнєвий розвиток--дошкільники,  Дошкільне навчання--мовленнєвий розвиток,  Ігрова діяльність--мовленнєвий розвиток
Аннотация: У монографії визначено сутність понять "корекція" , "корегування", "коригувально-мовленнєва діяльність", "нормативність мовлення", "корекційна лінгводидактика"; описано та уласифіковано типи мовленнєвих помилок у мовленні дітей. Розкрито ігрову діяльність як засіб удосконалення і коригування мовлення дітей та запобігання мовленнєвих помилок. Подано систему ігор і мовленнєвих вправ на коригування мовлення дітей. Видання адресоване науковцям, студентам, магістрантам факультетів дошкільного виховання та дефектологічних факультетів дошкільного вихованя та дефектологічних факультетів, педагогам і логопедам дошкільних навчальних закладів.

Доп.точки доступа
Савінова, Н.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
Обкладинка
84(4Укр)6
Р 64


    Роздобудько, Ірен.
    Одного разу [Текст] : роман / І. Роздобудько. - Харків : Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2014. - 224 с. - (Коронація слова). - ISBN 978-966-14-6918-0 : 43.90 р.
ББК 84(4Укр)6

Рубрики: Українська література (твори)--сучасна, XXI ст.
Аннотация: Одного разу ми народжуємося на світ. Починаємо шукати сенс життя. Робимо помилки. Розчаровуємося. Падаємо. Злітаємо. Віримо. Зневірюємося. Шукаємо вчителів - або самі стаємо вчителями. Любимо - або не знаходимо любові. Сперечаємось - або дозволяємо себе переконати. Робимо свій вибір - або пливемо за течією. Віримо, що добро перемагає зло, - або самі стаємо злом. Одного разу нам усім хочеться повірити в диво. Приміряти на себе бодай одну його пір'їнку. Можливо, ця книга - ота пір'їнка.

Доп.точки доступа
Роздобудько, Ирэн


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
Обкладинка
94
М 13


    Мазуркевич, С. А.
    Новейшая энциклопедия самых распространенных заблуждений : справочное издание / С. А. Мазуркевич. - Донецк : ООО "ПКФ "БАО", 2009. - 512 с. - ISBN 978-966-481-252-5 : 32.50 р.
ББК 94

Рубрики: Енциклопедія--поширених помилок,  Помилки--поширені--енциклопедія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
Обкладинка
84(7США)6
С 71


    Спаркс, Н.
    Найкраще в мені : роман / Н. Спаркс ; пер. з англ. О. Любарська. - Харків : Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-14-5204-5 : 47.20 р.
ББК 84(7США)6

Рубрики: Американська література (твори)
Аннотация: Вони не бачилися 25 років. За цей час багато що змінилося. Ніхто з них не прожив своє життя так, як сподівався. Але що, як вони насправді були призначені одне для одного? Що, коли роки минулися одним глибоким подихом і не згасили те кохання, що воно якось осяяло їхні серця? Чи зможуть Аманда та Довсон вибачити одне одному помилки юності й чи знайдуть відповідь на питання про здатність кохання перекреслити минуле?

Доп.точки доступа
Любарська, О. \пер. з англ.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей