Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=74.48<.>)
Общее количество найденных документов : 156
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.48
П 24


   
    Педагогика и психология высшей школы [Текст] : Учеб. пособ. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2002. - 544 с. - ISBN 5-222-02284-6 : 21.50 грн
ББК 74.48

Рубрики: Вища школа--педагогіка,  Вища школа--психологія,  Педагогіка--вища школа,  Психологія--вища школа

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.48
Б 11


    Бєланова, Р. А.
    Гуманізація та гуманітаризація освіти в класичних університетах (Україна-США) [Текст] / Р.А. Бєланова. - Київ : Центр практичної філософії, 2001. - ISBN 966-95855-4 : 20.50 грн
    Содержание:
Проблеми гуманізму наприкінці XX століття . - С .19
Основні теорії особистості в психології XX сторіччя . - С .45
Стан духовного розвитку особистості в Україні на зламі віків . - С .68
Поступ процесу гуманізації та гуманітаризації на теренах української освіти . - С .87
Історична перспектива гуманізації освіти в США . - С .111
Гуманізація освіти у вищій школі США . - С .144
Проблеми та перспективи гуманізації та гуманітаризації підготовки студентів в класичних університетах України . - С .163
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта--Україна,  Вища освіта--США

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.48
П 11


   
    Підвищення ефективності навчально-виховної роботи в сучасній вищій школі : Збірник наукових праць Південослов'янського інституту. - Миколаїв : Видавництво ПСІ КСУ, 2003. - 141 с. - 5.80 р.
    Содержание:
Скороходов, В. А. Створення, розбудова та менеджмент сучасного ВНЗ не бюджетного фінансування / В. А. Скороходов. - С .3
Бех І. Д. Виховання особистості в соціогенетичному дискурсі / І. Д. Бех. - С .9
Биков В. Ю. Проектний підхід і дістанційне навчання у професійній підготовці управлінських кадрів / В. Ю. Биков. - С .25
Семиченко, В. А. Пріоритети професійної підготовки / В. А. Семиченко. - С .38
Пєхота О. М. Вимоги до особистості сучасного викладача університету з позиції гуманізації освіти / О. М. Пєхота. - С .48
Скороходов, В. А. Розробка та впровадження варіативної частини державного стандарту вищої освіти з менеджменту / В. А. Скороходов, І. Ю. Биков, С. П. Шевчук. - С .53
Мещанінов, О. П. Нерівномірність розвитку університетської системи освіти / О. П. Мещанінов. - С .61
Щукін, Є. О. Особливості підготовки практичних психологів на етапі спеціалізації / Є. О. Щукін. - С .69
Яблонко, В. Я. Індивідуалізація навчально-виховного процесу - актуальна проблема вищої школи / В. Я. Яблонко. - С .72
Куц, В. А. Исследование результатов психологической напряженности в труде педагогических работников / В. А. Куц, И. В. Измайлова. - С .76
Мальцев, А. С. Психологические аспекты маневра последнего момента / А. С. Мальцев, И. М. Стариков. - С .80
Куц, В. А. Лонгитюдное исследование психологических особенностей ликвидаторов аварии на ЧАЭС / В. А. Куц, И. И. Тонкоглосюк. - С .84
Гетманцев, С. В. Новое экологическое сознание как дальнейший путь развития человеческой психики / С. В. Гетманцев. - С .87
Гетманцева, Л. Л. Особенности преподавания экопсихологии студентам-психологам / Л. Л. Гетманцева, С. В. Гетманцев. - С .92
Маргеліс, Н. В. Особливості соціалізації підлітків у сучасних умовах / Н. В. Маргеліс. - С .94
Патрик, И. П. Особенности формирования социальной и личностной самоидентификации студентов / И. П. Патрик. - С .105
Панкова, Н. М. Из опыта работы по преподаванию "Социальной педагогики" / Н. М. Панкова. - С .109
Старєва, А. М. Теоретичні основи підготовки педагогів до реалізації особистісно-орієнтованого навчання / А. М. Старєва. - С .113
Грушевский, В. А. Личностное и профессиональное развитие учащихся в современных условиях / В. А. Грушевский. - С .124
Шуляр, Василь Іванович. Професійна компетентність учителя літератури в умовах технологізації освіти / В. І. Шуляр. - С .128
Олейник, В. П. Психологічні особливості поведінки спортсменів / В. П. Олейник. - С .135
Шкуренко, К. А. Изучение миграционных процессов в Украине в курсе "Основы демографии" / К. А. Шкуренко. - С .137
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта. Педагогіка вищої школи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.48
О-75


   
    Основы педагогики психологии высшей школы [Текст] : Учеб. пособие / Ред. А.В. Петровский. - М. : Издательство Московского университета, 1986. - 304 с. - 4.39 р.
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта. Педагогіка вищої школи
Доп.точки доступа
Петровский, А.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.48
Н 74


   
    Новое в высшем образовании [Текст] : Материалы к научно-методической конференции / Ред. И.М. Болотников, С.Т. Махлина. - СПб. : Санкт-Петербургский государственный университет культуры и искусств, 1999. - 78 с. - 5.00 р.
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта. Педагогіка вищої школи
Доп.точки доступа
Болотников, И.М. \ред.\
Махлина, С.Т.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.48
М 11


   
    Міжнародне співробітництво та університетська освіта [Текст] : Матеріали міжнародної наукової конференції. - Миколаїв : МФ НаУКМА, 2000. - 264 с. - ISBN 966-7458-25-3 : 4.30 р.
    Содержание:
Міжнародне співробітництво і розвиток університетської освіти . - С .3
Будак, В. Д. Розвиток університетської освіти: міжнародний аспект / В. Д. Будак. - С .3
Пуховська, Л. П. Сучасні підходи до професіоналізму вчителя в різних освітніх системах: порівняльний аналіз / Л. П. Пуховська. - С .7
Семенов, И. Н. Рефлексивная организация диалогического мышления в условиях игрорефлексики / И. Н. Семенов. - С .14
Пехота, Елена Николаевна. Гуманистические основания педагогической подготовки учителя / Е. Н. Пехота. - С .23
Бутенко В. Г. Методологічні аспекти ефективного використання мистецтва у процесі підготовки майбутнього вчителя / В. Г. Бутенко. - С .32
Редько, В. Г. До проблеми сучасного шкільного підручника іноземної мови / В. Г. Редько. - С .40
Осіпов, П. І. Міжкультурна комунікація: проблеми і перспективи / П. І. Осіпов. - С .45
Ambrose, Jacqueline. A student's life: University in the United States of America / J. Ambrose. - С .52
Проблеми гуманізації неперервної освіти: концепції, системи, технології і досвід . - С .55
Любарська, О. М. Проблеми гуманізації педагогічної освіти / О. М. Любарська. - С .55
Мещанінов, О. П. Шляхи розвитку університетської освіти в Україні / О. П. Мещанінов. - С .60
Киктенко, А. И. Роль педагогических университетов в гуманизации образования в XXI столетии / А. И. Киктенко. - С .72
Білюк, О. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку принципів гуманізації та демократизації освіти / О. В. Білюк. - С .79
Абашкіна, Н. В. Проблеми гуманізації професійної освіти у філософській думці Німеччини XX століття / Н. В. Абашкіна. - С .81
Гришкова, Р. О. Ситуації успіху як фактор гуманізації процесу навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей / Р. О. Гришкова. - С .87
Стельмах, Н. В. Психолого-педагогічна підготовка майбутнього вчителя до гуманізації навчально-виховного процесу в школі / Н. В. Стельмах. - С .92
Корсунська, Н. О. Реформа змісту та методів професійної освіти. Шляхи інтегрування зарубіжного досвіду / Н. О. Корсунська. - С .98
Журецький, Я. І. Проблеми удосконалення зв'язків педагогічних вузів і загальноосвітньої школи в Україні та в Західноєвропейському регіоні / Я. І. Журецький. - С .101
Линенко, А. Ф. Методологические основы формирования готовности будущих учителей к профессиональной деятельности / А. Ф. Линенко. - С .103
Сотнікова, А. В. До питання про педагогічну самосвідомість / А. В. Сотнікова. - С .108
Мироненко, Т. П. Оптимальные условия формирования гражданской зрелости будущих учителей при изучении иностранного языка / Т. П. Мироненко. - С .111
Нагач, М. В. Вчитель у контексті особистісно керованої освіти: американський досвід / М. В. Нагач. - С .116
Авшенюк, Н. М. Особистісно орієнтована підготовка вчителя іноземної мови у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .121
Черкесова, І. Г. До питання особистісно орієнтованого підходу у підготовці фахівця образотворчого мистецтва / І. Г. Черкесова. - С .124
Новаченко, Т. В. Синергетический подход в воспитании и образовании / Т. В. Новаченко. - С .127
Олексюк, О. Є. Формування професійної спрямованності майбутнього вчителя в умовах діяльності асоціації "Педагогічна ініціатива" / О. Є. Олексюк. - С .130
Романова, С. М. Соціальна адаптація студентів у професійному навчальному закладі / С. М. Романова. - С .133
Васютин, Р. Н. Рефлексивно-психологическая оптимизация подготовки профессиональных управленцев в сфере маркетинга / Р. Н. Васютин. - С .136
Пономаренко, Т. Л. Ділова гра в системі навчальної роботи / Т. Л. Пономаренко. - С .139
Нор, К. Ф. Спілкування студентів у груповій навчальній діяльності / К. Ф. Нор. - С .142
Knodel, Ljudmila. Uber das system der fachausbildung in Deutshland / L. Knodel. - С .148
Бутенко, Н. І. Формування естетичного досвіду майбутнього вчителя у системі педагогічної освіти / Н. І. Бутенко. - С .151
Морозов, А. С. Педагогічні умови формування правової культури майбутніх працівників міліції в системі вищої школи / А. С. Морозов. - С .157
Проблеми викладання іноземних мов та створення альтернативних підручників для середньої та вищої школи . - С .161
Комарницька, Т. М. Кваліфікаційна характеристика вчителя іноземної мови в контексті сучасних наукових, психолого-педагогічних теорій, методів та технологій навчання / Т. М. Комарницька. - С .161
Баркасі, В. В. Комунікація як засіб формування студентського колективу / В. В. Баркасі. - С .165
Remchukova, L. Comparative Analysis Of Native And Foreign Methods And Approaches Of Teaching English Grammar And The Necessity Of Their Correlation / L. Remchukova. - С .171
Лощенова, І. Ф. Полікультурна освіта як складова частина педагогічної культури викладача / І. Ф. Лощенова. - С .174
Ambrose, Jacqueline. Why idioms are important for english language learners / J. Ambrose. - С .178
Матвєйцева, І. О. Підручник як інтелектуальний самовчитель / І. О. Матвєйцева. - С .181
Василенко, Марина. Internet і освіта: французький досвід / М. Василенко. - С .184
Yusupova, Y. G. "THE REGISTERS OF DNIEPER COSSACKS' ARMY" COMPILED IN 1649 AS ONE OF THE RICHEST MONUMENTS OF HISTORIC ANTHROPONYMY" / Y. G. Yusupova. - С .188
Никишина, В. В. Мотивация, как одно из необходимых условий развития коммуникативных навыков в обучении английскому языку / В. В. Никишина. - С .192
Васина, И. В. Проблема обучения иностранному языку в педагогическом лицее как в структурном подразделении педагогического университета / И. В. Васина. - С .197
Постова, Л. С. Формування духовного потенціалу у студентів-мовників / Л. С. Постова. - С .200
Айзікова, Л. В. До проблеми інтеграції теорії і практики в підготовці вчителя: міжнародний досвід / Л. В. Айзікова. - С .203
Шерман, М. І. Педагогічні аспекти використання гіпертексту в процесі інформатизації вищої школи / М. І. Шерман. - С .207
Проблема перекладу та інтеркультурної комунікації (герменевтика, психологія, мовноконцептуальні та когнітивні аспекти) . - С .211
Janowskij, O. M. UBERBLICK UBER DIE THEMEN UND SCHWERPUNKTE DER INTERKULTURELLEN "ERZIEHUNG" UND LEHRERFORTBILDUNG IN DER BUNDESREPUBLIK DEUTSCHLAND / O. M. Janowskij. - С .211
Адамчук, Н. В. Психолингвистические аспекты проблемы обучения чтению школьников / Н. В. Адамчук. - С .214
Садовая, А. Ю. О некоторых трудностях перевода антропонимов на немецкий язык (на материале рассказов И. Ильфа и Е. Петрова) / А. Ю. Садовая. - С .218
Тригуб, Л. Г. Коммуникативная организация предложения: сопоставительный анализ русского и английского языка / Л. Г. Тригуб, Е. Клименко. - С .222
Туманова, В. В. Проблемы адаптации и передачи иноязычных имен в русском и польском языках / В. В. Туманова, В. В. Першина. - С .225
Лысейко, Л. В. Лексико-семантическое значение слова / Л. В. Лысейко. - С .229
Діалог освітніх систем . - С .231
Budak, Sergei. The peculiarities of teaching humanitarian sciences in Friends University / S. Budak. - С .231
Ващенко, Марина. Soviet Leftovers in Our Education / М. Ващенко. - С .233
Gushlevskaya, Irina. New American technology of the use of the role-plays at the lessons of English in Cashiers' Summit School / I. Gushlevskaya. - С .235
Мироненко, В. Відповідність якості знань студентів міжнародним вимогам. Міжнародне співробітництво / В. Мироненко. - С .237
Titova, Katerina. From the work experience with people with learning, emotional and physical disabilities in New Jersey Camp Jaycee / K. Titova. - С .240
Бабкова, Н. П. Методические основы развития умений реально-информативной коммуникации / Н. П. Бабкова. - С .242
Mochenyova, Tetyana. Electives as an important opportunity for students of Southeastem Community College to make the right choi / T. Mochenyova. - С .247
Вороніна, М. В. Deutsche und ukrainische Studenten, -mehr Unterschiede? / М. В. Вороніна. - С .249
Мирошниченко, И. Субботний семинар в Беркли / И. Мирошниченко. - С .252
Коломийчук, Ю. Б. Практика в Германии: возможно ли это? / Ю. Б. Коломийчук. - С .255
Mekheda, Svetlana. The Educational System of Ukraine and Great Britain in the period of shift into an "Information Society" / T. Mekheda. - С .258
ББК 74.48

Рубрики: Університетська освіта--міжнародне співробітництво

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.48
П 12


    Павловський, Кшиштоф
    Трансформації вищої освіти в XXI столітті: польський погляд [Текст] : монография / Кшиштоф Павловський. - Киiв : Навчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення менеджмент - освіти в Україні", 2005. - 230 с. - ISBN 966-8487-33-8 : 39.88 р.
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта в XXI столітті,  Вища освіта--трансформація, XXI ст.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.48
К 89


    Кузьмінський, Анатолій Іванович (1943).
    Педагогіка вищої школи [Текст] : Навч. посібник / А.І. Кузьмінський. - Київ : "Знання", 2005. - 486 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - ISBN 966-346-002-4 : 70.40 р.
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта--педагогіка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.48
К 69


    Корсак, Костянтин Віталійович.
    Світова вища освіта [Текст] : порівняння і визначення закордонних кваліфікацій і дипломів / К. В. Корсак. - Київ : МАУП-МКА, 1997. - 208 с. - ISBN 5-86926-103-1 (в обкл.) : 9.10 р.
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта--Україна,  Вища освіта--зарубіжні країни

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.48
П 24


   
    Педагогіка вищої школи [Текст] : навчальний посібник для ВНЗ. - Київ : "Знання", 2007. - 495 с. - ISBN 966-346-270-1 (в обкл.) : 48.00 р.
ББК 74.48

Рубрики: Педагогіка вищої школи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
74.48
Я 44


   
    Якість вищої освіти - умова інноваційного розвитку суспільства [Текст] : збірка матеріалів магістрантських читань. - Миколаїв : МДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2007. - 207 с. - 13.00 р.
    Содержание:
Пєхота, Олена Миколаївна. Проблема суб'єкта в педагогічній освіті / О.М. Пєхота. - С .3-7
Математика
Веремієнко, М. О. Формування професійних умінь у майбутніх вчителів при викладанні геометрії / М.О. Веремієнко. - С .7-9. - Бібліогр. у кінці ст.
Нікітін, Д. С. Підготовка майбутніх вчителів математики до удосконалення навчального процесу на основі сучасних інформаційних технологій / Д. С. Нікітін. - С .9-14. - Бібліогр. у кінці ст.
Ткачова, О. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя математики з економічним напрямом в сучасному ВНЗ / О. В. Ткачова. - С .14-17. - Бібліогр. у кінці ст.
Сухих, М. А. Вивчення мови пролог у курсі "Основи штучного інтелекту" / М. А. Сухих. - С .17-20. - Бібліогр. у кінці ст.
Назарова, О. В. Дидактичні засади управління навчальною діяльністю майбутніх вчителів математики / О. В. Назарова. - С .20-23. - Бібліогр. у кінці ст.
Євстратьєв, С. В. Актуальність впровадження інформаційних технологій в педагогічну практику майбутніх вчителів математики / С. В. Євстратьєв. - С .23-26. - Бібліогр. у кінці ст.
Резнік, С. В. Чисельний розв'язок задач про вільні коливання пологих ортотропних оболонок з прямокутним планом в уточненій постановці / С. В. Резнік. - С .26-29. - Бібліогр. у кінці ст.
Фізика і астрономія
Бабій, Ю. В. Дослідження фазових діаграм та рівнянь стану неідеальної плазми парів металів на прикладі плазменої суміші литію з ванадієм / Ю. В. Бабій. - С .29-34. - Бібліогр. у кінці ст.
Пархоменко, О. Ю. Використання одночастотного лазерного інтерферометра для дослідження малих переміщень та деформацій поверхонь твердих тіл / О. Ю. Пархоменко. - С .34-38. - Бібліогр. у кінці ст.
Сай, О. В. Самостійна работа студентів в магістратурі як умова особистісно-професійного саморозвитку / О. В. Сай. - С .38-42. - Бібліогр. у кінці ст.
Помазан, А. В. Дослідження варіацій періоду зорі V859 СYG в астрономічній обсерваторії МДУ ім. В.О.Сухомлинського / А. В. Помазан, О. Г. Сергієнко. - С .42-46. - Бібліогр. у кінці ст.
Українська філологія
Доній, В. С. Концепти національної ідентичності в історичній романістці Л.Костенко / В. С. Доній. - С .46-49. - Бібліогр. у кінці ст.
Блінова, А. П. Теоретико-методичні засади організації самостійної роботи студентів філологічного факультету в умовах КМС організації навчального процесу / А. П. Блінова. - С .49-52. - Бібліогр. у кінці ст.
Костюченко, Л. Одописання християнському храмові на сторінках "Києво-Печерського патерика" / Л. Костюченко. - С .52-56. - Бібліогр. у кінці ст.
Гайдабас, Г. В. Стилістична функція означень у творах Романа Андріяшика "Люди зі страху", "Додому нема вороття" / Г. В. Гайдабас. - С .56-59. - Бібліогр. у кінці ст.
Мохон, Н. Д. Специфічні прийоми роботи зі стилістики під час вивчення розділу "Фразеологія" у загальноосвітній школі (практичний аспект) / Н. Д. Мохон. - С .59-63. - Бібліогр. у кінці ст.
Іванюк, Т. Специфіка аналізу драматичного твору / Т. Іванюк. - С .63-66. - Бібліогр. у кінці ст.
Лєнц, С. Мікро- і макроконфлікти драматургії В. Винниченка / С. Лєнц. - С .66-70. - Бібліогр. у кінці ст.
Суєтіна, О. Ю. До аналізу поеми в школі / О. Ю. Суєтіна. - С .70-73. - Бібліогр. у кінці ст.
Табунщик, Т. О. Рецепція проблем національної історії в художній інтерпретації І. Нечуя-Левицького / Т.О. Табунщик. - С .73-77. - Бібліогр. у кінці ст.
Шуляр, А. В. Психолого-педагогічні основи коректувального контролю під час самостійної роботи студента-філолога / А. В. Шуляр. - С .77-81. - Бібліогр. у кінці ст.
Терлецька, О. В. Семантико-функціональний аспект фразеологічних одиниць творів Олеся Ульяненка (на матеріалі романів "Сталінка", "Дофін Сатани") / О. В. Терлецька. - С .81-85. - Бібліогр. у кінці ст.
Іноземна філологія
Бевз, Ю. В. Функционирование многочленных сложных предложений в поэзии К. Симонова / Ю.В. Бевз. - С .85-88. - Бібліогр. у кінці ст.
Боровик, Е. С. Роль перцептивної метафори в сучасному публіцистичному стилі (на прикладі газети "Вечірній Миколаїв") / Е.С. Боровик. - С .88-92. - Бібліогр. у кінці ст.
Матвийчук, И. М. Особенности функционирования односоставных предложений в творчестве А. Поперечного / И.М. Матвийчук. - С .92-94. - Бібліогр. у кінці ст.
Чистякова, Т. Ф. Анализ обращений и подписей в письмах А.П. Чехова в личной и официально-деловой переписке / Т.Ф. Чистякова. - С .94-99. - Бібліогр. у кінці ст.
Історія
Котович, І. В. Підготовка майбутнього вчителя історії до використання на уроках карикатур, політичних плакатів, історичних фотоматеріалів / І.В. Котович. - С .99-102. - Бібліогр. у кінці ст.
Психологія
Жеряков, С. О. Психологічні особливості психосемантичного впливу на емоційну сферу особистості / С.О. Жеряков. - С .102-105. - Бібліогр. у кінці ст.
Рязанцева, В. В. Вплив соціально-психологічного тренінгу на розвиток особистості в умовах психологічного клубу / В.В. Рязанцева. - С .105-107. - Бібліогр. у кінці ст.
Настюк, С. І. Зоопсихологічні основи у профілактиці та корекції психічних та емоційних розладів / С.І. Настюк. - С .107-111. - Бібліогр. у кінці ст.
Середюк, О. Д. Вплив ранньої емоційної депривації на соціальну депривацію / О.Д. Середюк. - С .111-113. - Бібліогр. у кінці ст.
Старікова, М. Л. Гендерні особливості взаємовідносин, що призводять до розлучення / М.Л. Старікова. - С .113-115. - Бібліогр. у кінці ст.
Кіланова, Н. О. Психологічні наслідки емоційної депривації дитячого віку / Н.О. Кіланова. - С .115-119. - Бібліогр. у кінці ст.
Музика
Касьянова, О. О. Розвиток асоціативного мислення особистості в процесі моделювання уроків / О.О. Касьянова. - С .119-122. - Бібліогр. у кінці ст.
Миронова, Л. В. Психологічні особливості диригента-хормейстера та їх вплив на інтерпретацію хорового твору / Л.В. Миронова. - С .122-126. - Бібліогр. у кінці ст.
Панасенко, С. А. Формування комплексної виконавської майстерності піаніста / С.А. Панасенко. - С .126-130. - Бібліогр. у кінці ст.
Початкове навчання
Авраменко, М. В. Організація естетичного сприймання дійсності / М.В. Авраменко. - С .130-133. - Бібліогр. у кінці ст.
Гавриленко, С. О. Становлення та розвиток початкової освіти в Херсонській губернії (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / С.О. Гавриленко. - С .133-136. - Бібліогр. у кінці ст.
Гейнріхсон, Н. Ю. Реформування вищої освіти в Україні в умовах Болонського процесу / Н.Ю. Гейнріхсон. - С .136-139. - Бібліогр. у кінці ст.
Гуссіді, О. М. Психолого-педагогічні передумови формування моральної культури молодших школярів / О.М. Гуссіді. - С .139-141. - Бібліогр. у кінці ст.
Жаркова, О. С. Гра як засіб навчання та виховання першокласників / О.С. Жаркова. - С .141-146. - Бібліогр. у кінці ст.
Сагай, О. М. Виховання емоційно-ціннісного ставлення до природи учнів молодшого шкільного віку / О.М. Сагай. - С .146-149. - Бібліогр. у кінці ст.
Нарожна, Т. В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів у магістратурі за умов застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Т.В. Нарожна. - С .149-152. - Бібліогр. у кінці ст.
Лаліна, Г. В. Розвиток творчих здібностей обдарованої дитини в системі роботи вчителя початкових класів / Г.В. Лаліна. - С .152-155. - Бібліогр. у кінці ст.
Шепель, В. Ю. Теорія й практика організації дозвілля з молодшими школярами (на матеріалах літніх оздоровчих таборів) / В.Ю. Шепель. - С .155-158. - Бібліогр. у кінці ст.
Йосипенко, О. А. Особливості дослідження умов розвитку основ гуманістичного світогляду молодших школярів у позашкільних закладах освіти і виховання / О.А. Йосипенко. - С .158-162. - Бібліогр. у кінці ст.
Дошкільне виховання
Четверик, А. Розвиток естетичного сприймання старших дошкільників засобами образотворчого мистецтва / А. Четверик. - С .162-166. - Бібліогр. у кінці ст.
Савкіна, К. Є. Розвиток довільної уваги дітей старшого дошкільного віку на заняттях з формування елементарних математичних уявлень / К.Є. Савкіна. - С .166-169. - Бібліогр. у кінці ст.
Петрушко, Н. В. Дидактична гра як засіб мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н.В. Петрушко. - С .169-172. - Бібліогр. у кінці ст.
Михайлова, В. Г. Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами природи / В.Г. Михайлова. - С .172-176. - Бібліогр. у кінці ст.
Мельник, Н. М. Вплив навчання на розумовий розвиток дітей старшого дошкільного віку / Н.М. Мельник. - С .176-179. - Бібліогр. у кінці ст.
Шаповалова, А. С. Виховання гуманності у старших дітей дошкільного відділення загальноосвітньої школи-інтернату для дітей сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування / А.С. Шаповалова. - С .179-183. - Бібліогр. у кінці ст.
Фізична культура та спорт
Семенова, О. С. Теоретико-методичні аспекти виховання культури рухів у дітей засобами фітнесу / О.С. Семенова. - С .183-186. - Бібліогр. у кінці ст.
Куланов, М. М. Деякі особливості фізичного розвитку дітей та підлітків за умов тривалої дії на організм нітратів / М.М. Куланов. - С .186-191. - Бібліогр. у кінці ст.
Іванов, О. Г. Виховне значення військово-спортивних ігор у формуванні рухових якостей студентів кафедри військової підготовки / О.Г. Іванов. - С .191-193. - Бібліогр. у кінці ст.
Гуссіді, С. М. Педагогічні умови підвищення ефективності фізичної підготовки студентів, що навчаються на кафедрі військової підготовки / С.М. Гуссіді. - С .193-197. - Бібліогр. у кінці ст.
Дятлов, А. В. Порівняльна характеристика різних методів тренування у пауерліфтингу / А.В. Дятлов. - С .197-201. - Бібліогр. у кінці ст.
Маляран, Н. С. Дослідження кінематичних показників розбігу стрибунів у висоту / Н.С. Маляран. - С .201-203. - Бібліогр. у кінці ст.
Фартушний, К. Оптимізація методів виховання швидкісно-силових якостей у учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури з баскетболу / К. Фартушний. - С .203-207. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта--якість,  Освіта--сучасна
Аннотация: У матеріалах щорічних Магістрантських читань розглядаються актуальні питання розвитку сучасної освіти та науки. Відображено результати наукових досліджень, що проводяться в межах виконання магістрантських робіт випускниками Миколаївського даржавного університету імені В.О. Сухомлинського.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
74.48
Т 65


   
    Трансформація вузівської освіти на рубежі XX-XXI століть. Філософія, історія. мистецтвознавство, філологія [Текст] : науково-методичний збірник / ред. В. А. Скороходов. - Миколаїв : Південнослов'янський інститут, Миколаївська філія, 2001. - 101 с. - 3.00 р.
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта--збірник--Україна, ХХ-XXI ст.
   Україна--вища освіта, ХХ-XXI ст.
Доп.точки доступа
Скороходов, В.А. \ред.\
Смольська, А.К.
Шип, Н.А.
Левківський, К.М.
Бродовська, В.Й.
Грибанова, І.В.
Мітіна, В.І.
Полухіна, О.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
74.48
М 56


    Мещанінов, О. П.
    Методики оцінки розвитку університетської освіти [Текст] : навчально-методичний посібник для організації модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища Moodle / О. П. Мещанінов ; рец. В. С. Брюховецький. - Миколаїв : Видавництво МДГУ ім. П. Могили, 2006. - 96 с. - ISBN 966-336-058-5 : 10.40 р.
ББК 74.48

Рубрики: Університетська освіта--розвиток--методика оцінки,  Системи управління навчанням--інформаційні системи нового типу
Доп.точки доступа
Брюховецький, В.С. \рец.\
Глузман, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
74.48
М 56


    Мещанінов, О. П.
    Моделювання систем. Групова динаміка : навч. посібник / О. П. Мещанінов. - Миколаїв : Видавництво ЧДУ ім. Петра Могили, 2009. - 92 с. - ISBN 978-966-336-165-9 : 20.00 р.
ББК 74.48

Рубрики: Освіта--університетська система,  Оцінювання складних систем--університетська система освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
74.48
К 64


    Кононюк, А. Е.
    Университет мирового класса. Концепция равития науки и совершенствования высшего образования и начала её реализации. Научно-учебно-методическое обеспечение высшего образования и науки ХХІ века / А. Е. Кононюк. - Киев : Освіта України, 2011. - 140 с. - ISBN 978-966-188-229-3 : 100.00 р.
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта--концепція розвитку,  Наукове знання--концепція розвитку,  Підготовка спеціалістів вищої наукової кваліфікації--проект,  Вища освіта--проект підготовки наукових спеціалістів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
74.48
І-26


    Ігнатюк, О. А.
    Формуваня готовності майбутнього інженера до професійного самовдосконалення: теорія і практика : монографія / О. А. Ігнатюк. - Харків : НТУ "ХПІ", 2009. - 432 с. - ISBN 978-966-593-715-9 : 38.00 р.
ББК 74.48

Рубрики: Майбутній інженер--самовдосконалення,  Вища освіта--технічна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
Обкладинка
74.48
К 17


    Каленюк, І. С.
    Розвиток вищої освіти та економіка знань : монографія / І. С. Каленюк, О. В. Куклін. - Київ : "Знання", 2012. - 343 с. - ISBN 978-966-346-948-5 : 90.00 р.
    Содержание:
Теоретичні засади дослідження вищої освіти як суспільного інституту . - С .11-63
Еволюція наукової думки щодо сутності та ролі освіти в соціально-економічному розвитку суспільства . - С .11-33
Інститут вищої освіти в інституційній структурі суспільства . - С .34-45
Економічні детермінанти й суспільні результати функціонування інституту вищої освіти . - С .46-63
Концептуальні засади трансформації інституту вищої освіти в умовах становлення економіки знань . - С .64-123
Закономірності становлення інформаційного суспільства та економіки . - С .64-82
Трансформація умов і чинників розвитку інституту вищої освіти . - С .83-99
Орієнтація розвитку вищої освіти на потреби економіки знань . - С .100-123
Економічна функція вищої освіти та вдосконавлення механізму її реалізації . - С .124-179
Економічна функція в системі функцій вищої освіти . - С .124-140
Удосконалення механізму реалізації економічної функції вищої освіти . - С .141-163
Особливості реалізації економічної функції вищої освіти в Україні . - С .164-179
Економічний механізм функціонування вищої освіти в умовах становлення економіки знань . - С .180-238
Трансформація економічного механізму функціонування вищих навчальних закладів . - С .180-194
Розвиток інституційних форм та інструментів фінансування вищої освіти в сучасних умовах . - С .195-221
Взаємозв`язок економічного механізму функціонування вищих навчальних закладів та ефективності реалізації економічної функції вищої освіти . - С .222-238
Концептуальні основи стратегії розвитку інституту вищої освіти України відповідно до вимог економічних знань . - С .239-303
Стратегічні пріоритети трансформації вищої освіти в контексті інноваційного розвитку України . - С .239-260
Основні напрями внутрішніх організаційних змін в системі вищої освіти . - С .261-275
Основні цілі, інструменти та форми економічної політики держави щодо формування вищої освіти, адекватної до потреб економіки знань . - С .276-303
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта--розвиток,  Економіка знань,  Вища освіта--соціально-економічне значення

Доп.точки доступа
Куклін, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
74.48
А 38


   
    Академічні свободи, університетська автономія та освіта для сталого розвитку. Мовою документів. - Миколаїв : Видавництво ЧДУ ім. Петра Могили, 2009. - 288 с. - ISBN 978-966-336-130-7 : 22.00 р.
Примечания о происхождении:
З приватної бібліотеки В.І. Шуляра
    Содержание:
В СОВНАРКОМ от преподавателей Московского университета . - С .6
Обгрунтування створення Московського фізико-технічного інституту . - С .8
Академічні свободи, університетська автономія та освіта сталого розвитку у міжнародних документах (мовою оригіналу або офіційний переклад) . - С .11
Академічні свободи та університетська автономія . - С .12
Велика Хартія Університетів . - С .12
Лімська декларація . - С .15
"Етичний кодекс" членів Фулбрайтівського товариства України . - С .22
Декларация Академической Свободы (права человека в научной деятельности) . - С .30
Вища освіта . - С .40
Болонська Декларація . - С .40
Всемирная декларация о высшем образовании для XXI века . - С .44
Рамки приоритетных действий, направленных на реформу и развитие высшего образования . - С .64
Декларация о науке и использовании научных знаний . - С .74
Повестка дня в области науки - Рамки действий . - С .87
The Talloires Declaration On the Civic Roles and Social Responsibilities of Higher Education . - С .109
Декларация Глазго: Сильные университеты для сильной Европы . - С .112
Конвенция Саламанка: Формирование будущего . - С .120
Asturias Declaration . - С .125
Лиссабонская декларация: Университеты Европы после 2010 года: многообразие при единстве целей . - С .130
Tarragona Declaration for dialogue and cooperation between the Euro-Mediterranean universities . - С .143
Освіта для сталого розвитку . - С .146
Стратегия ЕЭК ООН для образования в интересах устойчивого развития . - С .146
Телуарська Декларація: 10-кроковий план дій . - С .168
The Luneburg Declaration on Higher Education for Sustainable Development . - С .171
Kyoto Declaration on Sustainable Development . - С .174
The Halifax Declaration . - С .177
Sapporo Sustainability Declaration (SSD). G8 University Summit Sapporo Sustainability Declaration (SSD). . - С .192
The Swansea Declaration . - С .199
Ubuntu Declaration On Education and Science and Technology for Sustainable Development . - С .201
Сталий розвиток . - С .204
Порядок денний на XXI століття (глави 35. 36) . - С .204
Рио-де-Жанейрская декларация по окружающей среде и развитию . - С .234
Академічні свободи та університетська автономія у національних нормативних актах . - С .241
Витяг із Конституції України . - С .242
Витяг із Закону України "Про освіту" . - С .244
Витяг із Закону України "Про вищу освіту" . - С .248
Витяг із Положення про державний вищий заклад освіти . - С .252
Проекти Ольвійської Декларації (Хартії Університетів України) та Рамок пріоритетних дій . - С .255
Хартія Університетів України "Академічні свободи, університетська автономія та освіта" . - С .256
The Olbian Declaration (The Charter of Ukrainian Universities) "Academic Freedom, University Autonomy and Education" . - С .264
Рамки пріоритетних дій "Втілення в життя Хартії Університетів України" . - С .272
The framework for priority actions "Realization of the Olbian Declaration" . - С .277
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта--витяги з нормативних документів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
Обкладинка
74.48
Г 65


    Гончаренко, Л. А.
    Підготовка вчителів до формування в учнів полікультурної картини світу : навчальний посібник / Л. А. Гончаренко, А. М. Зубко, В. В. Кузьменко. - 2-е вид. - Херсон : РІПО, 2010. - 196 с. - ISBN 978-966-2919-25-7 : 40.00 р.
    Содержание:
Картина світу людини у філософсько-культурологічних теоріях . - С .7
Поняття "картина світу" у наукових дослідженнях . - С .19
К.Д. Ушинський та В.О. Сухомлинський про формування картини світу дитини . - С .58
Особливості організації роботи з формування в учителів полікультурної картини світу в системі підвищення кваліфікації . - С .85
Полікультурна освіта як засіб розвитку полікультурної картини світу школярів . - С .101
Розвиток толерантності в сучасного вчителя . - С .118
Роль національно-культурної ідентичності особистості у формуванні полікультурної картини світу . - С .155
Значення міжкультурної комунікації у процесі розвитку полікультурної свідомості вчителя . - С .166
ББК 74.48

Рубрики: Картина світу людини--формування,  Вчитель--підготовка,  Полікультурна свідомість,  Полікультурна освіта
Аннотация: У посібнику обґрунтовано наукові підходи до розуміння терміна "картина світу", що дає можливість збагнути багатогранність поняття і відповідно виродити правильне розуміння такого аспекту як полікультурна картина світу; подано важливість організації роботи з формування в учителів полікультурного світогляду в системі підвищення кваліфікації; розкрито значення полікультурної освіти у розвитку багатокультурного образу світу школярів та необхідність розвитку толерантності в сучасного вчителя, що допомагає зрозуміти полікультурний простір; також обґрунтовано значення міжкультурної комунікації у процесі формування полікультурної картини світу та роль національно-культурної ідентичності особистості у формуванні полікультурної картини світу.

Доп.точки доступа
Зубко, А.М.
Кузьменко, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
Обкладинка
74.48
Г 65


    Гончаренко, Л. А.
    Розвиток полікультурної компетентності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів : навчальний посібник / Л. А. Гончаренко, А. М. Зубко, В. В. Кузьменко. - 2-е вид. - Херсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2012. - 215 с. - ISBN 978-966-2919-44-8 : 30.00 р.
    Содержание:
Організація полікультурної освіти в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів . - С .7
Наукова картина світу як основа полікультурної освіти школярів . - С .40
К.Д. Ушинський та В.О. Сухомлинський про формування картини світу дитини . - С .65
Зміст та структура полікультурної компетентності . - С .91
Роль системи післядипломної освіти у формуванні полікультурної компетентності педагогів . - С .121
Методика розвитку полікультурної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти . - С .135
Значення міжкультурної комунікації у процесі розвитку полікультурної свідомості вчителя . - С .188
ББК 74.48

Рубрики: Полікультурна компетентність педагога
Аннотация: У посібнику обґрунтовано процес організації полікультурної освіти в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників; розкрито важливість формування наукової картини світу як чинника полікультурної підготовки вчителів. Даний посібник спрямований на зацікавлення вчителів у набутті полікультурної компетентності, на вироблення навичок соціальної взаємодії, вміння аналізувати ситуації з життя різних етнічних груп, вміння самостійно приймати відповідальні рішення, на формування особистісних якостей та ціннісних орієнтацій, необхідних для життя і діяльності в умовах багатокультурного простору.

Доп.точки доступа
Зубко, А.М.
Кузьменко, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей