Поисковый запрос: (<.>S=Інтегроване навчання -- музика -- образотворче мистецтво -- література<.>) |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10 |
>1. |
Сергієнко, Г. Осінні настрої: урок з музики, живопису та літератури [Текст] / Г. Сергієнко> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2008. - № 40. - 15-16 (вкладка).
ББК 74.268.53
Рубрики: Музика та співи--викладання,
Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Кривенкіна, Л. Гармонійне єднання людини з природою: інтегрований урок [Текст] / Л. Кривенкіна, О. Калниболотчук> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2009. - № 6. - 14-16 (вкладка).
ББК 74.268.53
Рубрики: Музика та співи--викладання--природа--людина,
Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література
Доп.точки доступа Калниболотчук, О.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Шміляк, Н. "Ave Maria" в музиці, живописі, літературі: урок-вернісаж [Текст] / Н. Шміляк> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2009. - № 10. - 8-13 (вкладка).
ББК 74.268.5
Рубрики: Мистецтво--викладання,
Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Чуб, О. Образ Александра Невского в русском искусстве: интеграция предметов искусства на уроке музыки в V классе [Текст] / О. Чуб> // Искусство в школе : Общественно-педагогический и научно-методический журнал. - 2009. - N 5. - С. 29-31.
. - ISSN 0859-4956 ББК 74.268.53
Рубрики: Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Гащенко, О. Ю. Осінні настрої: інтегрований урок з музики, образотворчого мистецтва та читання [Текст] / О. Ю. Гащенко> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2010. - N 26. - С. 11-12.
ББК 74.268.53
Рубрики: Музика та співи--викладання--осінь,
Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Грудьева, Н. Интеграция предметов гуманитарного цикла в современной школе [Текст] / Н. Грудьева> // Искусство в школе : Общественно-педагогический и научно-методический журнал. - 2012. - N 6. - С. 13-15
. - ISSN 0859-4956 ББК 74.268.53
Рубрики: Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Курдибаха, М. Інтеграція різних видів мистецтва на уроках музики [Текст] / М. Курдибаха> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2013. - № 5. - С. 1-4
ББК 74.268.53
Рубрики: Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. |
Тучинська, Ольга. Синергетична взаємодія різних видів мистецтва на уроках музики [Текст] / О. Тучинська> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2014. - № 1 : Музика, № 1. - С. 1-6
ББК 74.268.53
Рубрики: Гармонічний розвиток--музичне виховання,
Синергетичний підхід--естетичне виховання,
Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література
Кл.слова (ненормированные): синергізм
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9. |
Сергієнко, Галина. Синестезія мистецтв : інтеграція мистецтв у творчих завданнях на уроках музики / Г. Сергієнко> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2017. - № 9 : Музика, № 5. - С. 1-7
ББК 74.268.53
Рубрики: Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10. | 373.3.091.313:[78+74] Л 11
Лінник, Ніна. Дружба та братство - найбільше багатство [Текст] : розробка уроку для 3-го класу / Н. Лінник> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 3/4. - С. 119-121
Рубрики: Інтегроване навчання--музика--образотворче мистецтво--література,
Моральне виховання--дружба--3 кл.
Аннотация: Концепція НУШ передбачає інтегрований курс вивчення музичного мистецтва. Міжпредметні зв'язки були й раніше, інтеграція ж передбачає глибше проникнення в споріднені сфери мистецтва. Доречними видаються зв'язки музики з літературою, образотворчим і кіномистецтвом.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|