Поисковый запрос: (<.>S=Брейн-ринг -- математичний<.>) |
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5 |
>1. |
Балада, Л. П. Урок-гра у 5 класі "Брейн-ринг" [Текст] / Л. П. Балада> // Математика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 23-25.
ББК 74.262.21
Рубрики: Брейн-ринг--математичний
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Лойко, Л. В. Математичний брейн-ринг [Текст] / Л. В. Лойко> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2010. - N 1/3. - С. 11-12.
ББК 74.262.21
Рубрики: Брейн-ринг--математичний
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Мацюк, Л. О. Брейн-ринг. Щасливий випадок [Текст] / Л. О. Мацюк> // Позакласний час : Часопис. - 2010. - N 7. - С. 104-106.
ББК 74.262.21
Рубрики: Брейн-ринг--математичний
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Калініченко, С. Г. Слідами Ейнштейна (брейн-ринг) [Текст] / С. Г. Калініченко> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2013. - N 1. - С. 10-11
ББК 74.262.21
Рубрики: Брейн-ринг--математичний
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Годованюк, Тетяна. Використання інноваційних технологій учителем математики у старшій школі [Текст] / Т. Годованюк> // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 22-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
ББК 74.262.21
Рубрики: Вчитель математики,
Інноваційні технології--математика,
Брейн-ринг--математичний,
Портфоліо
Кл.слова (ненормированные): інноваційна діяльність -- метод проектів -- брейн-ринг Аннотация: У статті розглянуто можливості використання вчителем інновацій під час навчання математики. Досліджено трактування понять "інновація", "інновація в освіті", "педагогічна інновація". Обгрунтовано можливості реалізації інноваційного потенціалу вчителем математики у старшій школі.
Доп.точки доступа Остроградський, М.В. (математик ; 1801-1862) \о нем\
Кравчук, Михайло Пилипович (доктор фізико-математичних наук, професор ; 1892-1942) \о нем\
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|