Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=кліпове мислення<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-22 
1.
    (Свободных экземпляров нет)

   Газета

Історія України . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1996 - . - Выходит дважды в месяц
2020г. N 7/8
Зміст:
Сліпченко, Валентина. Онлайн-інструменти, щоб навчати : трансляція уроку, робота з QR-кодами та файлами / В. Сліпченко. - С.8-23
Левінчук, Артур. Історія на відстані: досвід викладання історії в умовах карантину : бесіда з учителем історії та правознавства в Технічному ліцеї НТУУ "КПІ" у Вишгороді Левінчуком Артуром / А. Левінчук. - С.24-29
Слюсарева, Катерина. Корені Батьківщини : дистанційний урок-засвоєння нових знань / К. Слюсарева. - С.30-35
Синявська, Галина. Козацький характер : урок-бесіда засвоєння нових знань / Г. Синявська. - С.36-52
 л.слова: козацтво
Рокитянська, Ірина. Виховання смаку : урок засвоєння нових знань / І. Рокитянська. - С.54-60
Попович, Мирослава. Науковий прорив : технічні вдосконалення в роки Першої світової війни / М. Попович. - С.62-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: Перша світова війна, НТР
Козлова, Анна. Державний устрій : як побудована держава, у якій я живу? / А. Козлова. - С.90-95
Козлова, Анна. Чому ми такі є? : як та чому формується наше "Я"? / А. Козлова. - С.96-101
Дмитренко, Світлана. Click-навчання : методика організації освітнього процесу сучасного покоління молоді / С. Дмитренко, Д. Долгова, Н. Харченко. - С.102-107
 л.слова: "кліпове мислення"
Читання=зростання: підвищення кваліфікації засобами фахової педагогічної преси. - С.108-109
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Экз.1 (ЧЗ) занят

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.
74.100.544.1
Г 12


    Гавриш, Наталя.
    Книжка - вихователь і учитель, або Як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 6. - С. 4-12
ББК 74.100.544.1

Рубрики: Читання--дошкільне
Кл.слова (ненормированные):
текстоцентричний підхід -- літературні твори -- практично-чуттєвий досвід -- кліпове мислення -- інтелектуальна карта
Аннотация: Як побудувати роботу з книжкою так, щоб допомогти дошкільнику винести зі спілкування з нею важливі життєві уроки? Автор розглядає цю проблему як процес олюднення, окультурення людини за допомогою книжки.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Клепиков, Валерий Николаевич.
    Метод пластического моделирования и интерпретации текстов [Текст] = Как придать интерпретируемым текстам современное звучание? / В. Н. Клепиков // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2013. - N 3. - С. 101-109
ББК 81.055.1 + 88.261.41 + 74.024.1

Рубрики: Тексти--художні--інтерпретація,  Мислення--кліпове
Кл.слова (ненормированные):
духовно-інтелектуальне вдосконалення -- кліпове мислення -- текст -- контекст -- діалогове поле текстів -- міні-текст -- "кванти думки" -- асоціація -- метафора -- крапки здивування -- антиномії -- парадокси
Аннотация: В статье рассказывается о том, как в ходе освоения образовательного материала продуктивно использовать метод пластического моделирования и интерпретации текста. Суть метода заключается в том, что в процессе диалога с помощью тщательно подобранных текстов создается контекстное ассоциативно-метафорическое поле, которое генерирует объективные и субъективные смыслы, инициирующие понимание.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Сальный, Р. В.
    Методы преодоления "клипового мышления" школьников [Текст] / Р. В. Сальный // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2013. - N 5. - С. 119-130
ББК 74.202.41 + 76р

Рубрики: Мислення--кліпове,  Медіаосвіта--викладання--кліпове мислення
Кл.слова (ненормированные):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- "кліпове мислення" -- художнє мислення -- аудіовізуальне сприйняття -- екранний медіатекст
Аннотация: В статье рассматривается проблема преодоления "клипового мышления" у старшеклассников. На примере занятий по медиаобразованию приводится описание выполненных учащимися творческих работ, формирующих критическое и эмоционально-образное мышление. Материал также может быть полезен учителям литературы и других гуманитарных наук. По описанным ниже принципам можно рассматривать не только произведения игрового кинематографа, но и произведения литературы и искусства, исторические события и т.д.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Гич, Галина.
    "Кліпове мислення" дітей та підлітків як феномен сучасного навчального процесу [Текст] / Г. Гич // Вересень : Науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. - 2014. - N 3/4. - С. 14-19. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.621

Рубрики: Психологія навчання--кліпове мислення
Кл.слова (ненормированные):
КЛІПОВЕ МИСЛЕННЯ
Аннотация: У статті розглядається проблема важливості вивчення "кліпового мислення" як форми сприйняття навколишньої дійсності сучасними дітьми й підлітками за допомогою різноманітного, мозаїчного, фрагментарного сприйняття інформації. Вивчення цього феномена дозволить більш ефективно будувати процес навчання дитячо-юнацької аудиторії.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Горобец, Т. Н.
    "Клиповое мышление" как отражение перцептивных процессов и сенсорной памяти [Текст] / Т. Н. Горобец, В. В. Ковалев // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2015. - N 2. - С. 94-100. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.251.311.3

Рубрики: Мислення--кліпове
Кл.слова (ненормированные):
кліпове мислення -- перцепція -- сенсорна пам'ять -- свідомість
Аннотация: Статья отражает современное представление о том, какую роль играет современное восприятие мира человеком, погруженнім в виртуальную реальность Всемирной интернет-паутині. Представление о клиповом мышлении не отражает настоящего положения с реальностью психофизиологии познавательных процессов, что в данной статье находит свое отражение.
Доп.точки доступа
Ковалев, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Удовицька, Тетяна.
    Феномен покоління "NEXT" [Текст] = Кліпове мислення як форма сприйняття навколишньої дійсності / Т. Удовицька // Завуч. - 2016. - N 13. - С. 27-32
ББК 88.251.31

Рубрики: Мислення--види мислення
Кл.слова (ненормированные):
фрагментарність -- фрагментарне мислення -- кліпова свідомість -- кліпова поведінка -- кліпове мислення
Аннотация: У статті аналізується феномен кліпового мислення як форми сприйняття навколишньої дійсності сучасною молоддю. Виникненню такого типу мислення сприяють сучасні форми та способи подачі інформації. Розглянуто позитивні і негативні сторони кліпового мислення, позначено специфіку його прояву.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Юрко, О. Р.
    Сучасний урок: від / учнівського "не хочу" / до "знаю, вмію, застосовую" / О. Р. Юрко // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 16-23
ББК 74.202.70

Рубрики: Урок--сучасний--вимоги
Кл.слова (ненормированные):
кліпове мислення -- перевернутий клас -- флешмоби
Аннотация: У ХХІ столітті у провідних країнах світу суттєво змінилися підходи до освіти. Стало зрозумілим, що не можна зосереджувати зусилля на трансляції із покоління в покоління досить вузьких, в основному фрагментарних, технократично-орієнтованих знань, умінь та навичок. Навпаки, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіють іншими вміннями. Один із основних принципів педагогіки полягає в тому, що вчитель повинен чітко усвідомлювати, яку проблему він хоче вирішити, якої мети досягти, і, відповідно, використовувати ту чи іншу форму роботи на уроці.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Стекольнікова, Анастасія.
    Кліповість як феномен мислення сучасної молоді / А. Стекольнікова // Психолог. - 2017. - N 19/20. - С. 32-34
ББК 88.42-99

Рубрики: Мислення--психологія--кліповість--юнацький вік
Кл.слова (ненормированные):
кліпове мислення -- кліповість
Аннотация: Розширення та розвиток технологічних можливостей медіаструктур, глобальний характер інформаційного простору, укорінення й тотальність мереж Інтернет чинять свій закономірний вплив на життя сучасної людини, наповнюючи його інформацією, об'єм якої щоденно зростає в геометричній прогресії. "Кліпова свідомість" поступово проникає в усі сфери життєдіяльності людини і насамперед у діяльність соціального інституту, як-от освіта.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Рибіна, С. Ф.
    Реалізація реформ у середній освіті [Текст] / С. Ф. Рибіна // Хімія : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1/2. - С. 12-15. - Бібліогр. у кінці ст.
УДК

Рубрики: Шкільна реформа--Україна,  Хімія--викладання--нова українська школа,  Технологія критичного мислення
Кл.слова (ненормированные):
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА -- кліпове мислення -- технологія розвитку критичного мислення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Бєлєнька, Г.
    Сучасна дитина у світі казки, або Невже покоління Z не читатиме? [Текст] / Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання : Науково-педагогічний журнал для педагогів і батьків. - 2018. - N 2. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
УДК

Рубрики: Читання--дошкільне--покоління Z
Кл.слова (ненормированные):
покоління Z -- кліпове мислення -- іграшки-образи -- аудіокниги -- інтерактивні книжки

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Літвінова, Марина.
    Методи навчання фізики, адаптовані до сучасного стилю мислення учнівської молоді [Текст] / М. Літвінова // Фізика та астрономія в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 26-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
УДК

Рубрики: Мислення--фізичне
Кл.слова (ненормированные):
кліпове мислення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Булгар, О.
    Інформаційно-комунікаційна компетентність учителя та учня [Текст] : сучасні підходи до формування / О. Булгар // Завуч. - 2018. - N 13. - С. 4-18
УДК

Рубрики: Інформаційно-комунікаційна компетентність--учні,  Інформаційно-комунікаційна компетентність--вчитель
Кл.слова (ненормированные):
кліпове мислення -- інтернет-сервіси

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Кондратенко, Лариса.
    Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації [Текст] / Л. Кондратенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Учні--початкова школа--сприймання навчальної інформації
Кл.слова (ненормированные):
трансформації шкільного навчання -- зниження правності руки -- зниження обсягу слухової пам'яті -- уповільнення розвитку децентрації -- погіршення уваги -- кліпове мислення -- багатозадачність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
37.014.3(477)].011.3-051
К 70


    Корябіна, Юлія.
    Нова генерація педагогів [Текст] : методико-технологічна підготовка вчителів до роботи в умовах НУШ / Ю. Корябіна // Директор школи : для керівників середніх навчальних закладів. - 2020. - N 4. - С. 50-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.69
УДК

Рубрики: Нова українська школа--вчитель--неперервна освіта
Кл.слова (ненормированные):
ключові компетентності випускника -- учнівські компетентності -- методи навчання -- сторітелінг -- кліпове мислення -- професійна компетентність -- модель сучасного педагога -- педагогічна техніка
Аннотация: Нині перед українськими вчителями поставлено завдання сформувати в учнів не лише традиційні знання, уміння та навички, а й певні компетентності, необхідні для успішної самореалізації особистості. Для цього педагог у першу чергу має відповідати новим професійним вимогам, удосконалювати свою майстерність, спрямовувати свою діяльність на неперервну освіту протягом життя, самовираження тощо.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
373.5.018.43:004
Д 53


    Дмитренко, Світлана.
    Click-навчання [Текст] : методика організації освітнього процесу сучасної молоді / С. Дмитренко, Д. Долгова, Н. Харченко // Фізика. - 2020. - N 7/8. - С. 70-77
УДК

Рубрики: Click-навчання
Кл.слова (ненормированные):
"кліпове мислення" -- кліпове сприйняття інформації
Аннотация: Сучасна молодь, що за своїм бажанням в один клік може отримати доступ майже до будь-якої інформації з усіх куточків земної кулі, дедалі більше виявляє свою пасивність на уроках, відволікається від освітнього процесу на користь гаджетів, адже в мережі життя цікавіше, динамічніше, яскравіше. А вчителі безуспішно намагаються "виправити" зламану на їхню думку кліпову свідомість школярів. Та ці учні ніколи не будуть такими, як ми чи наші батьки.
Доп.точки доступа
Долгова, Дар'я
Харченко, Наталія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
373.5.018.43:004
Д 53


    Дмитренко, С.
    Click-навчання [Текст] : методика організації освітнього процесу сучасної молоді / С. Дмитренко, Д. Долгова, Н. Харченко // Управління освітою. - 2020. - N 7/8. - С. 34-39
УДК

Рубрики: Click-навчання,  Методика--Click-навчання
Кл.слова (ненормированные):
кліпове мислення
Аннотация: Методика "Click-навчання" спрямована на розуміння потреб та особливостей нового покоління та осучаснення освітнього процесу відповідно до вимог інформаційного суспільства.
Доп.точки доступа
Долгова, Д.
Харченко, Н.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
37.018.43:004
Д 53


    Дмитренко, Світлана.
    Click-навчання [Текст] / С. Дмитренко, Д. Долгова, Н. Харченко // Біологія : Газета для вчителів біології. - 2020. - N 7/8. - С. 102-109
УДК

Рубрики: Click-навчання,  Методика--Click-навчання
Кл.слова (ненормированные):
кліпове сприйняття інформації -- "кліпове мислення"
Аннотация: Сучасне покоління молоді, що за своїм бажання в один клік може отримати доступ майже до будь якої інформації з усіх куточків земної кулі, дедалі більше виявляє свою пасивність на уроках, відволікається від освітнього процесу на користь гаджетів, адже в мережі життя цікавіше, динамічніше, яскравіше. Методика "Click-навчання" спрямована на розуміння потреб та особливостей нового покоління й осучаснення освітнього процесу відповідно до вимог інформаційного суспільства.
Доп.точки доступа
Долгова, Дар'я
Харченко, Наталія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
373.5.018.43:004
Д 53


    Дмитренко, Світлана.
    Click-навчання [Текст] : методика організації освітнього процесу сучасного покоління молоді / С. Дмитренко, Д. Долгова, Н. Харченко // Психолог. - 2020. - N 7/8. - С. 108-115
УДК

Рубрики: Click-навчання,  Методика--Click-навчання
Кл.слова (ненормированные):
"кліпове мислення"
Аннотация: Сучасне покоління молоді, що за своїм бажання в один клік може отримати доступ майже до будь якої інформації з усіх куточків земної кулі, дедалі більше виявляє свою пасивність на уроках, відволікається від освітнього процесу на користь гаджетів, адже в мережі життя цікавіше, динамічніше, яскравіше. Методика "Click-навчання" спрямована на розуміння потреб та особливостей нового покоління й осучаснення освітнього процесу відповідно до вимог інформаційного суспільства.
Доп.точки доступа
Долгова, Дар'я
Харченко, Наталія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
37
Д 53


    Дмитренко, С.
    Click-навчання [Текст] : методика організації освітнього процесу сучасного покоління молоді / С. Дмитренко, Д. Долгова, Н. Харченко // Здоров'я та фізична культура : Газета для вчителів фізкультури, основ здоров'я, ОБЖ. - 2020. - N 7/8. - С. 78-83
УДК

Рубрики: Click- навчання
Кл.слова (ненормированные):
кліпове мислення -- кліпове сприйняття інформації
Доп.точки доступа
Долгова, Д.
Харченко, Н.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-22 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей