Поисковый запрос: (<.>K=корекційно-розвивальні заняття<.>) |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1. |
Троян, Тетяна. Логопедична робота з молодшими школярами [Текст] : використання інформаційно-комунікативних технологій / Т. Троян> // Дефектолог. - 2012. - N 7. - С. 9-10
ББК 74.373.2
Рубрики: Логопедична робота--молодші школярі,
Логопедична робота--інформаційно-комп'ютерні технології
Кл.слова (ненормированные): корекційно-розвивальні заняття
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Лазарева, О. Об успешной инклюзии детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / О. Лазарева> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - N 9. - С. 47-50. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна
Кл.слова (ненормированные): інклюзивні групи -- корекційно-розвивальні заняття
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Бондар, А. Порушення пізнавальних процесів та емоційної сфери [Текст] : корекційно-розвивальні заняття / А. Бондар> // Психолог. - 2013. - N 3. - С. 21-25
ББК 74.202.42
+ 88.6
Рубрики: Інклюзивне навчання--пізнавальна діяльність--психокорекція,
Корекційно-розвивальні заняття--молодші школярі--пізнавальні процеси--порушення,
Шкільний психолог--робота--учні--особливі потреби,
Адаптація--діти з особливими потребами--школа
Дескрипторы: порушення пізнавальних процесів -- корекційно-розвивальні заняття -- корекція сприйняття -- збільшення обсягу пам'яті Аннотация: У зв'язку із введенням інклюзивної освіти багато дітей з особливостями інтелектуального розвитку навчаються в загальноосвітніх школах. Адаптація і навчання таких дітей проходять нелегко: у них спостерігається неадекватність поведінки, порушення в емоційно-вольовій сфері, труднощі в засвоєнні шкільної програми, пов'язані з вираженими порушеннями розвитку пізнавальних процесів. Такі діти потребують супроводу фахівців, зокрема і кваліфікованого психологічного супроводу.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Бойко, Олена. Тематичне планування корекційно-розвивальних занять з розвитку мовлення у 4 класі допоміжної школи [Текст] / О. Бойко> // Дефектолог. - 2013. - N 4. - С. 11-14
ББК 74.57
Рубрики: Логопедична робота--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормированные): корекційно-розвивальні заняття
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Данілова, Н. Формування мотивації навчальної діяльності [Текст] : програма занять / Н. Данілова> // Психолог. - 2013. - N 10. - С. 15-20
ББК 88.6
Рубрики: Корекційно-розвивальні заняття--учні--мотивація навчальної діяльності
Кл.слова (ненормированные): мотивація навчання -- корекційно-розвивальні заняття -- мотиваційне ставлення -- актуалізація позитивних емоцій -- самовдосконалення Аннотация: Мотивація навчання - це спрямованість учня на різні сторони навчальної діяльності. Одних учнів більше мотивує сам процес пізнання у процесі навчання, інших - стосунки з іншими людьми під час навчання.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Романенко, Л. Д. Програма корекційно-розвивальних занять для першокласників з розвитку емоційно-вольової сфери / Л. Д. Романенко> // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 9-17. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.621.4
Рубрики: Корекційно-розвивальні заняття--молодші школярі--емоційна сфера
Кл.слова (ненормированные): емоційно-вольова сфера -- корекційно-розвивальні заняття -- першокласники
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Миронова, С. Планування роботи вчителя-дефектолога в інклюзивному навчальному закладі: ділова документація [Текст] / С. Миронова, Т. Олійник> // Заступник директора школи : щомісячний журнал готових рішень. - 2016. - N 6. - С. 34-42
ББК 74.5
Рубрики: Корекційний навчальний заклад--вчитель-дефектолог--документація,
вчитель-дефектолог--планування роботи
Кл.слова (ненормированные): вчитель-дефектолог -- річний план роботи -- корекційно-розвивальні заняття Аннотация: Оформлення ділової документації будь-якого фахівця є однією зі складових його роботи. Однак нормативно-правова база не завжди містить точні вказівки або роз'яснення щодо ведення документів. Вчитель-дефектолог, який здійснює психолого-педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами, також часто стикається з труднощами, зокрема, під час планування своєї діяльності.
Доп.точки доступа Олійник, Т.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. |
Тимченко, Катерина. Цікаві гудзики [Текст] : підгрупове корекційно-розвивальне заняття із зороводепривованими дітьми старшого дошкільного віку / К. Тимченко> // Дефектолог. - 2016. - N 11. - С. 15-16
ББК 74.520.91
Рубрики: Тифлопедагогіка--дошкільна
Кл.слова (ненормированные): корекційно-розвивальні заняття -- здоров'язбережувальні методики
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9. |
Решетіло, С. В. Граючись - розвиваюсь : корекційно-розвивальні заняття для учнів 2-3 класу / С. В. Решетіло> // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2016. - N 12. - С. 8-29
ББК 88.6
Рубрики: Шкільний психолог--корекційна робота
Кл.слова (ненормированные): корекційно-розвивальні заняття
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|