Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (57)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (2)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (31)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=лінгводидактика<.>)
Общее количество найденных документов : 56
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-56 
1.
74.102.413
Д 71


   
    Дошкільна лінгводидактика [Текст] : Хрестоматія. Ч. 1 / Упоряд. А.М. Богуш. - Київ : Вища школа, 1999. - 211 с. - ISBN 5-11-004784-7 : 10.00 грн
ББК 74.102.413

Рубрики: Розвиток мови--дошкільники,  Лінгводидактика--дошкільна--посібник для внз,  Дошкільники--лінгводидактика
Доп.точки доступа
Богуш, Алла Михайлівна (1939) \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.102.413
Д 71


   
    Дошкільна лінгводидактика [Текст] : Хрестоматія. Ч. 2 / Упоряд. А.М. Богуш. - Київ : Вища школа, 1999. - 292 с. - ISBN 966-549-254-3 : 10.00 грн
ББК 74.102.413

Рубрики: Розвиток мови--дошкільники,  Лінгводидактика--дошкільна--посібник для внз,  Дошкільники--лінгводидактика
Доп.точки доступа
Богуш, Алла Михайлівна (1939) \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.268.1(2Рос)
П 22


    Пашковская, Н. А.
    Лингводидактические основы обучения русскому языку [Текст] : Пособие для учителя / Н.А. Пашковская. - Киев : Радянська школа, 1990. - 192 с. - (Б-ка учителя русского языка и литературы). - ISBN 5-330-01136-1 : 2.92 р.
ББК 74.268.1(2Рос)

Рубрики: Російська мова--викладання,  Лінгводидактика,  Двомовність українсько-російська--методика викладання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.102.413
Д 71


   
    Дошкільна лінгводидактика. Хрестоматія [Текст] : Навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закл. / Упоряд. А.М. Богуш. - Київ : Видавничий Дім "Слово", 2005. - 720 с. - ISBN 966-8407-49-0 : 65.18 р.
    Содержание:
Науково-теоретичні засади методики навчання дітей рідної мови та ознайомлення з явищами навколишнього життя . - С .9
Потебня, О. О. Поезія. Проза. Згущення думки / О. О. Потебня. - С .9-11
Сосюр, Фердінан де. Мова та її визначення / Фердінан де Сосюр. - С .11-13
Сосюр, Фердінан де. Місце мови серед явищ мовної діяльності / Фердінан де Сосюр. - С .13-17
Красногорський, М. І. Вища нервова діяльність дитини / М. І. Красногорський. - С .17-18
Піаже, Ж. Егоцентричне мовлення / Ж. Піаже. - С .18-22
Рубінштейн, С. Л. Мовлення. Мовлення і спілкування / С. Л. Рубінштейн. - С .22-27
Виготський, Л. С. Мислення і мовлення. Проблема і метод дослідження / Л. С. Виготський. - С .27-28
Виготський, Л. С. Думка і слово / Л. С. Виготський. - С .28-31
Баєв, Д. Ф. Психологія внутрішнього мовлення / Д. Ф. Баєв. - С .31-33
Синиця, І. О. Мова і мовлення / І. О. Синиця. - С .33-36
Синиця, І. О. Основні різновиди мовлення / І. О. Синиця. - С .36-41
Костюк, Г. С. Психологія розуміння / Г. С. Костюк. - С .41-43
Леонтьєв, О. О. Поняття мовленнєвої діяльності / О. О. Леонтьєв. - С .43-44
Леонтьєв, О. О Суспільні функції та функціональні еквіваленти мови як проблема мовленнєвої діяльності / О. О Леонтьєв. - С .44-45
Богуш А. М. Навчання дітей дошкільного віку рідної мови / А. М. Богуш. - С .45-47
Федоренко, Л. П. Закономірності засвоєння рідної мови / Л. П. Федоренко. - С .47-48
Федоренко, Л. П. Закономірності поняття методики / Л. П. Федоренко. - С .48-49
Федоренко, Л. П. Закономірності засвоєння мови / Л. П. Федоренко. - С .49-51
Федоренко, Л. П. Принципи методики навчання мови / Л. П. Федоренко. - С .51-53
Короткова, Е. П. До проблеми вивчення принципів навчання / Е. П. Короткова. - С .53-56
Чуковський, К. І. Дитяче чуття мови / К. І. Чуковський. - С .56
Чуковський, К. І. Неусвідомленна майстерність / К. І. Чуковський. - С .56-57
Піроженко, Т. О. Мовлення дитини як відображення розвитку форм спілкування / Т. О. Піроженко. - С .57-64
Піроженко, Т. О. Методика обстеження і координати зростання мовленнєвого розвитку дошкільника / Т. О. Піроженко. - С .64-65
Піроженко, Т. О. Ознаки комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільника / Т. О. Піроженко. - С .65-70
Богуш А. М. Діяльність, активність, мовлення / А. М. Богуш. - С .70-78
Кочерган, М. П. Функції мови / М. П. Кочерган. - С .78-80
Луценко, І. О. Взаємозв'язок між розвитком мовлення і становленням спілкування / І. О. Луценко. - С .80-86
Гавриш, Н. В. Структура і функції мовленнєвотворчої діяльності дошкільників / Н. В. Гавриш. - С .86-92
Гавриш, Н. В. Характеристика типів мовленнєвотворчої діяльності дітей / Н. В. Гавриш. - С .92-99
Становлення дошкільної лінгводидактики як науки . - С .99
Коменський, Я. А. В яких заняттях поступово повинні вправлятися діти від самого народження, щоб на шостому році життя вони засвоїли ці вправи / Я. А. Коменський. - С .99-101
Коменський, Я. А. У який спосіб потрібно вправляти дітей у розумінні речей / Я. А. Коменський. - С .101-104
Коменський, Я. А. У якій спосіб потрібно майстерно впраіляти дітей у розвитку мови / Я. А. Коменський. - С .104-106
Коменський, Я. А. Рівні мови / Я. А. Коменський. - С .106
Коменський, Я. А. Про користь точного найменування речей / Я. А. Коменський. - С .106-107
Коменський, Я. А. У ході розмови / Я. А. Коменський. - С .107-108
Коменський, Я. А. Мистецтво спілкування / Я. А. Коменський. - С .108-109
Локк, Джон. Розумовий розвиток / Д. Локк. - С .109-112
Руссо, Ж. -Ж. Виховання немовляти / Ж. -Ж. Руссо. - С .112-114
Песталоцці, Й. Г. Книга матерів або Порадник для матерів, як їм навчати своїх дітей спостерігати і говорити / Й. Г. Песталоцці. - С .114-122
Монтессорі, М. Вправи повсякденного життя / М. Монтессорі. - С .122
Монтессорі, М. Розумове виховання / М. Монтессорі. - С .122-126
Кергомар, П. Предметні уроки / П. Кергомар. - С .126-127
Одоєвський, В. Ф. Розмови здітьми / В. Ф. Одоєвський. - С .127-137
Срезневський, І. І. Про вивчення рідної мови загалом і особливо в дитячому віці / І. І. Срезневський. - С .137-140
Срезневський, І. І. Правила навчання рідної мови / І. І. Срезневський. - С .140-144
Ушинський, К. Д. Рідне слово / К. Д. Ушинський. - С .144-148
Ушинський, К. Д. Керівництво до викладання за "Рідним словом" / К. Д. Ушинський. - С .148-150
Конділяк, Етьєн. Про наочне навчання / Е. Конділяк. - С .150-152
Русова, Софія. Навчання мови / С. Русова. - С .152-155
Русова, Софія. Мова / С. Русова. - С .155-162
Русова, Софія. Оповідання / С. Русова. - С .162-165
Русова, Софія. Предметові лекції / С. Русова. - С .165-167
Огієнко, І. Наука про рідномовні обов'язки, рідномовний катехизис для вчителів, робітників пера, духовенства, адвокатів, учнів і широкого громадянства. Передмова / І. Огієнко. - С .167-179
Грушевський, М. Мова українська і руська / М. Грушевський. - С .179-182
Грушевський, М. Законопроєкт про учнєніє української мовою / М. Грушевський. - С .182-183
Водовозова, Є. М. Виховання розуму / Є. М. Водовозова. - С .183-189
Тихеєва, Є. І. Ігри-заняття з іграшками / Є. І. Тихеєва. - С .189-195
Тихеєва, Є. І. Словник дітей. Вправи з розвитку мовлення / Є. І. Тихеєва. - С .195-200
Тихеєва, Є. І. Заняття з живим словом / Є. І. Тихеєва. - С .200-210
Тихеєва, Є. І. Листи / Є. І. Тихеєва. - С .210-212
Сухомлинський, Василь Олександрович. Рідне слово / В. О. Сухомлинський. - С .212-214
Завдання, методи і форми роботи з розвитку мовлення . - С .214
Сохін, Ф. О. Основні завдання з розвитку мовлення / Ф. О. Сохін. - С .214-225
Львов, М. Р. Завдання і шляхи розвитку мовлення дітей / М. Р. Львов. - С .225-230
Ушакова, О. С. Основні напрями роботи з розвитку мовлення дошкільників / О. С. Ушакова. - С .230-239
Богуш А. М. Мовленнєва компетенція дошкільника як лінгводидактична проблема / А. М. Богуш. - С .239-247
Баєв, В. Ф. Технічні засоби у навчанні, вихованні й розвитку дошкільників / В. Ф. Баєв. - С .247-252
Богуш А. М. Педагогічна оцінка в навчальній діяльності дошкільників як чинник підготовки їх до школи / А. М. Богуш. - С .252-258
Бабич, Н. Д. Мова і мовлення у житті людини / Н. Д. Бабич. - С .258-262
Бабич, Н. Д. Культура побутового мовлення / Н. Д. Бабич. - С .262-270
Богуш А. М. Розв'язання програмних завдань на заняттях з розвитку мовлення / А. М. Богуш. - С .270-275
Методика розвитку мовлення дітей перших трьох років життя . - С .275
Рубінштейн, С. Л. Розвиток мовлення в дітей / С. Л. Рубінштейн. - С .275-278
Виготський, Л. С. Розвиток усного мовлення / Л. С. Виготський. - С .278-280
Аркін, Ю. А. Короткий огляд структури нервно-психічної діяльності дитини / Ю. А. Аркін. - С .280-284
Лурія, О. Р. Слово та його семантичнв будова / О. Р. Лурія. - С .284-286
Ельконін, Д. Б. Розвиток мовлення в ранньому віці / Д. Б. Ельконін. - С .286-290
Аксаріна, Н. М. Орієнтовані показники розвитку мовлення дітей раннього віку / Н. М. Аксаріна. - С .290-293
Кольцова, М. М. У чому полягає зв'язок рухів пальців рук і мовлення / М. М. Кольцова. - С .293-296
Богуш А. М. Розвиток мовлення дітей перших трьох років життя / А. М. Богуш. - С .296-307
Методика розвитку зв'язного мовлення . - С .307
Аркін, Ю. А. Короткий огляд структури розвитку нервової системи і нервово-психічної діяльності дитини / Ю. А. Аркін. - С .307-308
Рубінштейн, С. Л. Розвиток зв'язного мовлення / С. Л. Рубінштейн. - С .308-310
Виготський, Л. С. Функція соціалізованого та егоцентричного мовлення / Л. С. Виготський. - С .310-311
Виготський, Л. С. Зміни функції мовлення у практичній діяльності / Л. С. Виготський. - С .311-313
Лурія, О. Р. Розгорнуте мовне повідомлення і його породження / О. Р. Лурія. - С .313-316
Лурія, О. Р. Усне діалогічне мовлення / О. Р. Лурія. - С .316-317
Лурія, О. Р. Усне монологічне мовлення / О. Р. Лурія. - С .317-320
Леушина, Г. М. Розвиток зв'язного мовлення в дошкільників / Г. М. Леушина. - С .320-324
Леушина, Г. М. Загальні висновки / Г. М. Леушина. - С .324-326
Менг, К. Онтогенез мовленнєвого спількування / К. Менг. - С .326-331
Крафт, Б. Загальні й онтологічні аспекти спільного планування як однієх з форм комунікації / Б. Крафт. - С .331-337
Вашуленко М. С. Текст як одиниця мови і мовлення / М. С. Вашуленко. - С .337-340
Маркова, А. К. Періодизація мовного розвитку / А. К. Маркова. - С .340-344
Ладиженська, Т. О. Поняття "усне мовлення" в лінгвистичній літературі / Т. О. Ладиженська. - С .344-345
Скалкин, В. Л. Особливості діалогічного мовлення / В. Л. Скалкин. - С .345-348
Виноградова, Н. Ф. Види дитячих розповідей про природу / Н. Ф. Виноградова. - С .348-353
Фльоріна, Є. О. Розмовне мовлення в дитячому садку / Є. О. Фльоріна. - С .353-355
Фльоріна, Є. О. Бесіда в дитячому садку / Є. О. Фльоріна. - С .355-362
Фльоріна, Є. О. Розповідання в дошкільній практиці / Є. О. Фльоріна. - С .362-365
Дементьєва, А. М. Види занять з розповідання / А. М. Дементьєва. - С .365-373
Орланова, Н. П. Складання казок дітьми старшого дошкільного віку / Н. П. Орланова. - С .373-379
Короткова, Е. П. Навчання розповідання в дитячому садку / Е. П. Короткова. - С .379-386
Ушакова, О. С. Розвиток зв'язного мовлення / О. С. Ушакова. - С .386-391
Луцан, Н. Креативне мовлення в дошкільній лінгводидакції / Н. Луцан. - С .391-398
Луцан, Н. Пояснювальне мовлення у структурі мовленнєвої діяльності / Н. Луцан. - С .398-405
Методика формування граматичної правільності мовлення . - С .405
Гвоздєв, О. М. Спостереження за загальним характером засвоєння граматичної будови / О. М. Гвоздєв. - С .405-411
Ельконін, Н. Д. Розвиток граматичної будови мови / Н. Д. Ельконін. - С .411-417
Ельконін, Н. Д. Розвиток граматичної будови мовлення / Н. Д. Ельконін. - С .417-421
Ніколенко, Д. Ф. Засвоєння дітьми ранього віку граматичної будови мови / Д. Ф. Ніколенко. - С .421-426
Чуковський, К. І. Величезний трудівник / К. І. Чуковський. - С .426
Чуковський, К. І. Засвоєння граматики / К. І. Чуковський. - С .426-427
Ушакова, Т. М. Про механізм дитячого словотворення / Т. М. Ушакова. - С .427-431
Богуш А. М. Шляхи формування граматично правильної мови в дітей дошкільного віку / А. М. Богуш. - С .431-437
Богуш А. М. Методи формування граматично правільної мови в дитячому садку / А. М. Богуш. - С .437-441
Лоза, Г. Ф. Про деякі прийоми формування граматичної будови мовлення в дітей переддошкільного віку / Г. Ф. Лоза. - С .441-446
Крутій, К. Л. Лінгвістичні ігри як засіб діагностування рівня сформованості граматично правільного мовлення у дошкільників / К. Л. Крутій. - С .446-452
Крутій, К. Л. Варіанти використання граматичних вправ для роботи з дітьми старшого дошкільного віку / К. Л. Крутій. - С .452-460
Крутій, К. Л. Врахування нейро-психологічних факторів у процесі подолання аграматизмів дітей дошкільного віку / К. Л. Крутій. - С .460-469
Методика словникової роботи та ознайомлення дітей з явищами навколишнього життя . - С .469
Аркін, Ю. А. Словник / Ю. А. Аркін. - С .469-472
Аркін, Ю. А. Етапи розвитку мовлення / Ю. А. Аркін. - С .472-475
Виготський, Л. С. Дослідження розвитку наукових понять у дитячому віці / Л. С. Виготський. - С .475-478
Виготський, Л. С. Псевдопоняття / Л. С. Виготський. - С .478-480
Ельконін, Д. Б. Розвиток словника / Д. Б. Ельконін. - С .480-483
Синиця, І. О. Лексика усного монологічного мовлення / І. О. Синиця. - С .483-487
Кулибчук, Л. М. До проблеми розвитку образного мовлення учнів / Л. М. Кулибчук. - С .487-492
Кулибчук, Л. М. Образний потенціал українського усного літературного мовлення / Л. М. Кулибчук. - С .492-499
Руденко, Ю. А. Слово та образ як лінгводидактична проблема / Ю. А. Руденко. - С .499-502
Руденко, Ю. А Мовленнєва експресія казкового тексту: спроба лінгвистичного аналізу / Ю. А Руденко. - С .506-509
Руденко, Ю. А Семантика мовних одиниць казкового тексту / Ю. А Руденко. - С .509-512
Логінова, В. Й. Формування словника / В. Й. Логінова. - С .512-519
Ляміна, Г. М. Словникова робота / Г. М. Ляміна. - С .519-528
Іваненко, А. П. Оволодіння дітьми четвертого року життя значення слова / А. П. Іваненко. - С .528-532
Іваненко, А. П. Теоретичні засади словникової роботи з дітьми молодшодошкільного віку / А. П. Іваненко. - С .532-538
Богуш А. М. Екскурсії-огляди, розглядання предметів та бесіди про них / А. М. Богуш. - С .538-543
Глухенька, Л. І. Місце картинки як дидактичного посібника серед іншіх наочних посібників дитячого садка / Л. І. Глухенька. - С .543-549
Глухенька, Л. І. Організація, навчально-виховної Протипожежної роботи в дошкільних закладах / Л. І. Глухенька. - С .549-552
Степаненкова, Е. Я. Зміст роботи з ознайомлення з правилами дорожчого руху / Е. Я. Степаненкова, М. Ф. Філенко. - С .552-554
Методика виховання звукової культури мовлення дітей . - С .554
Гвоздєв, О. М. Чинники, що визначають засвоєння фонетичного боку мовлення / О. М. Гвоздєв. - С .554-557
Гвоздєв, О. М. Усвідомлення дітьми особливостей вимовин / О. М. Гвоздєв. - С .557-558
Гвоздєв, О. М. Боротьба дітей за правільну вимову / О. М. Гвоздєв. - С .558-560
Гвоздєв, О. М. Як діти дошкільного віку спостерігають явища мови / О. М. Гвоздєв. - С .560-571
Рубінштейн, С. Л. Розвиток виразності мовлення / С. Л. Рубінштейн. - С .571-573
Ельконін, Д. Б. Розвиток звукового боку мовлення / Д. Б. Ельконін. - С .573-578
Бельтюков, В. І. Про засвоєння дітьми звуків мови / В. І. Бельтюков. - С .578-585
Салахова, А. Д. Розвиток звукового боку мовлення дитини / А. Д. Салахова. - С .585-586
Максаков, О. І. Звукова культура мовлення / О. І. Максаков, М. Ф. Фомичова. - С .586-587
Фомичова, М. Ф. Головний принцип формування правільної вимови / М. Ф. Фомичова. - С .587-590
Блик, О. П. Фонетика. Звук мовлення і фонема / О. П. Блик. - С .590-593
Рождєственська, П. В. Особливості вимови дітей-дошкільників / П. В. Рождєственська, Є. І. Радіна. - С .593-596
Жильцова, О. Л. До проблеми виразності мовлення (лінгвістичний аспект) / О. Л. Жильцова. - С .606-612
Методика художнього читання та розповідання дітям дошкільного віку . - С .612
Франко, І. Я. Коли ще звірі говорили / І. Я. Франко. - С .612-613
Франко, І. Я. Байка про байку / І. Я. Франко. - С .613
Сухомлинський, Василь Олександрович. Кімната казки / В. О. Сухомлинський. - С .613-622
Запорожець, О. В. Психологія сприймання дитиною дошкільником літературного твору / О. В. Запорожець. - С .622-628
Фльорша, Є. О. Живе слово в дошкільному закладі / Є. О. Фльорша. - С .628-634
Карпинська, Н. С. Сприймання дітьми літературних творів / Н. С. Карпинська. - С .634-641
Карпинська, Н. С. Виразне читання вихователя / Н. С. Карпинська. - С .641-644
Карпинська, Н. С. Гра-драматизація як засіб розвитку творчих здібностей дітей / Н. С. Карпинська. - С .644-646
Таллер, Л. О. Здраствуй, книго / Л. О. Таллер. - С .646-650
Методика навчання дітей елементів грамоти . - С .650
Ушинський, К. Д. Про час початку навчання / К. Д. Ушинський. - С .650-652
Ушинський, К. Д. Про початкове навчання грамоті взагалі / К. Д. Ушинський. - С .652-655
Сухомлинський, Василь Олександрович. Як ми вчилися читати й писати / В. О. Сухомлинський. - С .655-662
Сохін, Ф. О. Усвідомлення мовлення старшими дошкільниками / Ф. О. Сохін. - С .662-666
Журова, Л. Є. До питання про формування фонетичного сприймання в дітей дошкільного віку / Л. Є. Журова, Д. Б. Ельконін. - С .666-671
Журова, Л. Є. Психологічні засади початкового навчання / Л. Є. Журова. - С .671-674
Журова, Л. Є. Фонематичний слух дитини і її вміння здійснювати звуковий аналіз слів / Л. Є. Журова. - С .674-678
Каноникін, М. П. Метод Монтессорі / М. П. Каноникін. - С .678-684
Каноникін, М. П. Метод Макіндер / М. П. Каноникін. - С .684-688
Іваненко, А. Л. Основи підготовки дітей до засвоєння грамоти / А. Л. Іваненко. - С .688-691
Журова, Л. Є. Заняття з навчання грамоти в старшій групі / Л. Є. Журова, Н. С. Варенцова, Н. В. Дурова. - С .691-694
Богуш А. М. Підготовка руки дитини до письма / А. М. Богуш. - С .694-704
Богуш А. М. Мовна підготовка дітей до школи / А. М. Богуш. - С .704-708
ББК 74.102.413

Рубрики: Дошкільники--лінгводидактика,  Лінгводидактика--дошкільна--посібник для внз,  Розвиток мови--дошкільники
Аннотация: Вміщено праці та урівки з творів вітчизняних і зарубіжних педагогів-класиків, методистів, фізіологів, які зробили вагомий внесок у методику розвитку та навчання дітей дошкільного віку рідної мови. Посібник укладено відповідно до чинної програми з "Методики розвитку рідної мови та ознайомлення з явищами навколишнього життя в дошкільному закладі". Для студентів дошкільних відділів педагогічних навчальних закладів України.
Доп.точки доступа
Богуш, Алла Михайлівна (1939) \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.268.01Укр
Л 54


    Лещенко, Г. П.
    Українська словесність. Конспекти бінарних уроків. 5 клас [Текст] : посібник для вчителя / Г. П. Лещенко ; рец. К. Ф. Шульжук. - Тернопіль : "Навчальна книга-Богдан", 2007. - 128 с. - ISBN 978-966-408-258-4 : 10.00 р.
ББК 74.268.01Укр

Рубрики: Лінгводидактика,  Українська мова. Методика викладання,  Українська словесність. Методика викладання--конспекти бінарних уроків
Доп.точки доступа
Шульжук, К.Ф. \рец.\
Назарук, Н.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
74.03(4Укр)
Н34


   
    Наукова школа академіка Алли Богуш : монографія / упоряд., ред. А. М. Богуш. - Київ : Видавничий Дім "Слово", 2009. - 528 с. : ил. - ISBN 978-966-194-021-4 : 32.00 р.
    Содержание:
Від автора . - С .3
Мій довгий шлях у науку . - С .4
Наукова школа Алли Богуш за регіонами . - С .13
Інтерв'ю з академіком Аллою Богуш - Жаровцева Т. Г. . - С .14
Слово від учнів . - С .23
Горіна, Ж. Д. "У чому полягає сенс щасливого життя? / Ж. Д. Горіна. - С .24
Котик, Т. М. Українська дошкільна лінгводидактика: наукова школа А.М. Богуш / Т. М. Котик. - С .27
Докторські дисертації учнів А. М. Богуш . - С .35
Лисенко, Неллі Василівна. Формування еколого-педагогічної культури в майбутніх вихователів дошкільних закладів / Н. В. Лисенко. - С .36
Гавриш, Наталія Василівна. Розвиток мовленнєвотворчої діяльності в дошкільному дитинстві / Н. В. Гавриш. - С .47
Крутій, Катерина Леонідівна. Формування граматично правильного мовлення у дітей дошкільного віку / К. Л. Крутій. - С .59
Котик, Тетяна Миколаївна. Сучасний стан та перспективи лінгводидактики як науки / Т. М. Котик. - С .66
Луцан, Надія Іванівна. Розвиток зв'язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності / Н. І. Луцан. - С .77
Довлідження докторантів . - С .85
Степанова, Тетяна Михайлівна. Основні періоди трансформації змісту вітчизняної передшкільної освіти (20-30 р. ХХ ст.) та їх особливості / Т. М. Степанова. - С .86
Казанцева, Лариса Іванівна. Професійно-мовленнєва компетентність як здатність вихователя до навчання дітей української мови в дошкільних закладах національних спільнот / Л. І. Казанцева. - С .93
Ковтун, Олена Віталіївна. До проблеми формування загальномовленевих умінь у майбутніх фахівців авіаційної галузі / О. В. Ковтун. - С .111
Борова, Валентина Євгенівна. До проблеми корегування звукової культури мовлення старших дошкільників / В. Є. Борова. - С .119
Дідук-Ступ'як, Галина Іванівна. Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі / Г. І. Дідук-Ступ'як. - С .128
Горіна, Жанна Дмитрівна. Теоретико-методологічні засади формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх словесників у полікультурному освітньому просторі / Ж. Д. Горіна. - С .137
Долинський, Борис Тимофійович. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учітелів до формування здоров'язберігаючих навичок у молодших школярів у навчально-виховній діяльнсоті / Б. Т. Долинський. - С .145
Садова, Тетяна Анатоліївна. До проблеми дослідження підготовки майбутніх вчителів до організації пізнавальної діяльності / Т. А. Садова. - С .153
Луценко, Ірина Олександрівна. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх вихователів до формування комунікативно-мовленнєвої діяльлності дітей дошкільного віку / І. О. Луценко. - С .160
Кандидати педагогічних наук
Науменко, Тетяна Іванівна. Развитие речи детей раннего возраста / Т. І. Науменко. - С .168
Оліяр, Марія Петрівна. Формування навчально-пізнавальної культури молодших школярів на уроках української мови / М. П. Оліяр. - С .175
Войцешук, Лариса Адамівна. Явища інтерференції і транспозиції у засвоєнні орфоепічних норм російської мови студентами педагогічних ВНЗ України / Л. А. Войцешук. - С .179
Ткачук, Ореста Владиславівна. Використання спадщини І.І. Срезневського в сучасній лінгводидактиці / О. В. Ткачук. - С .186
Котик, Тетяна Миколаївна. Підготовка студентів до навчання дошкільників української мови як функціонально другої / Т. М. Котик. - С .192
Луценко, Ірина Олександрівна. Інтерференція і транспозиція у засвоєнні дітьми дошкільного віку лексики української мови / І. О. Луценко. - С .201
Чулкова, Ганна Валентинівна. Методика обучения диалогической речи детей дошкольного возраста / Г. В. Чулкова. - С .206
Фесенко, Лариса Іванівна. Розвиток зв'язного монологічного мовлення дошкільників засобами української народної казки / Л. І. Фесенко. - С .217
Лещинський, Олександр Петрович. Становлення і розвиток базового етапу в системах вищої освіти США і України / О. П. Лещинський. - С .222
Луцан, Надія Іванівна. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку засобами українських народних ігор / Н. І. Луцан. - С .229
Ляпунова, Валентина Анатоліївна. Індивідуалізація та диференціація навчання дітей дошкільного віку української мови / В. А. Ляпунова. - С .234
Боднар, Світлана Вікторівна. Використання мовних і немовних засобів комунікації у процесі навчання англійської мови дітей старшого дошкільного віку / С. В. Боднар. - С .240
Непомняща, Ірина Миколаївна. Використання лінгводидактичних ідей Є.І. Тихеєвої у збагаченні побутового словника дітей старшого дошкільного віку / І. М. Непомняща. - С .253
Крутій, Катерина Леонідівна. Активізація вживання службових частин мови в мовленні старших дошкільників / К. Л. Крутій. - С .261
Хаджирадєва, Світлана Костянтинівна. Формування культури мовленнєвого спілкування у дітей старшого дошкільного віку / С. К. Хаджирадєва. - С .265
Аматьєва, Ольга Петрівна. Навчання виразності мовлення дітей старшого дошкільного віку / О. П. Аматьєва. - С .272
Кирста, Наталія Романівна. Використання поетичної спадщини Марійки Підгірянки в лексичній роботі з дітьми старшого дошкільного віку / Н. Р. Кирста. - С .276
Маліновська, Наталія Василівна. Концепція мовної освіти і мовленнєвого розвитку дітей у педагогічній спадщини Софії Русової / Н. В. Маліновська. - С .283
Садова, Тетяна Анатоліївна. Розвиток вітчизняної дошкільної лінгводидактики (друга половина ХІХ століття - перша половина ХХ століття) / Т. А. Садова. - С .291
Паскаль, Олена Вікторівна. Педагогічне коригування вимовних навичок російського мовлення учнів перших класів / О. В. Паскаль. - С .297
Трифонова, Олена Сергіївна. Український фольклор як засіб виховання звукової культури в дітей старшого дошкільного віку / О. С. Трифонова. - С .305
Постоян, Тетяна Григорівна. Розвиток зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку / Т. Г. Постоян. - С .312
Бугайчук, Олена Віталіївна. Подолання лексико-граматичної інтерференції в усному українському мовленні студентів нефрологічних факультетів / О. В. Бугайчук. - С .317
Кулибчук, Людмила Миколаївна. Розвиток образного мовлення учнів 5-7-х класів / Л. М. Кулибчук. - С .325
Ласунова, Світлана Валеріївна. Розвиток описового мовлення старших дошкільників засобами української народної іграшки / С. В. Ласунова. - С .332
Горчакова, Ольга Анатоліївна. Гуманістична спрямованість педагогічних поглядів М.І. Пирогова / О. А. Горчакова. - С .340
Чепелюк, Наталія Іувіналіївна. Збагачення словника молодших школярів дієсловами суфіксально-префіксального творення / Н. І. Чепелюк. - С .348
Горіна, Жанна Дмитрівна. Розвиток українського розмовного мовлення студентів національнихгруп ВНЗ Південного регіону України / Ж. Д. Горіна. - С .355
Артемова, Ольга Івановна. Лінгвистичні засоби як чинник впливу на розвиток креативного мовлення молодших школярів / О. І. Артемова. - С .364
Ількова, Антоніна Павлівна. Использование пословиц и поговорок в словарной работе с дошкольниками / А. П. Ількова. - С .372
Скринська, Ольга Леонідівна. Дисциплінуюче виховання в педагогічній спадщині Джона Локка / О. Л. Скринська. - С .381
Монке, Олена Станіславівна. Формування оцінно-етичних суджень у художньо-мовленнєвій діяльністі дітей старшого дошкільного віку / О. С. Монке. - С .389
Біла, Олена Мансафівна. Використання спадщини І. Огієнка в позакласній роботі з української мови / О. М. Біла. - С .395
Шиліна, Наталія Євгенівна. Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі / Н. Є. Шиліна. - С .402
Ємельянова, Наталія Леонідівна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи над засвоєнням старшими дошкільниками народознавчої лексики / Н. Л. Ємельянова. - С .406
Босак, Ніна Федорівна. Формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічних факультетів ВНЗ Південно-Східного регіону України / Н. Ф. Босак. - С .413
Білан, Олександра Іванівна. Навчання дітей старшого дошкільного віку розповіді за ілюстраціями / О. І. Білан. - С .420
Руденко, Юлія Ангатоліївна. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української казки / Ю. А. Руденко. - С .426
Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна. Професійна діяльність учителя з формування цілісності знань з гуманітарних предметів в учнів початкових класів / А. Д. Цимбалару. - С .434
Орєхова, Лариса Іванівна. Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-словесників / Л. І. Орєхова. - С .439
Березовська, Людмила Іванівна. Мовленнєтворче самовираження дошкільників в ігрових казкових ситуаціях / Л. І. Березовська. - С .449
Савінова, Наталія Володимирівна. Коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності / Н. В. Савінова. - С .455
Попова, Ірина Іванівна. Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поетичного гумору / І. І. Попова. - С .464
Копіца, Євгенія Петрівна. Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі / Є. П. Копіца. - С .471
Соцька, Олена Петрівна. Формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису / О. П. Соцька. - С .477
Пікінер, Вікторія Анатоліївна. Розвиток педагогічних ідей К.Д. Ушинського у практиці сучасного дошкільного закладу / В. А. Пікінер. - С .481
Кардаш, Ірина Миколаївна. Філологічна спадщина О. Потебні і сучасна лінгводидактика / І. М. Кардаш. - С .488
Бєляєва, Олександра Вікторівна. Розвиток зв'язного діалогічного мовлення першокласників у процесі опрацювання художніх текстів різних жанрів / О. В. Бєляєва. - С .495
Дослідження аспірантів . - С .503
Зотова, Ірина Василівна. Мовленнєве спілкування дітей у різновіковому дитячому колективі / І. В. Зотова. - С .504
Аллі Михайлінв присвячується . - С .511
Фотоепізоди наукового життя . - С .529
Видання А.М. Богуш . - С .539
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: Педагогіка--персоналії--Україна
Аннотация: У монографії представлено результати наукових досліджень наукової школи дійсного члена НАПН України, доктора педагогічних наук, профессора А. М. Богуш.

Доп.точки доступа
Богуш, Алла Михайлівна (1939) \упоряд., ред.\
Бугайчук, Олена Віталіївна \.\
Казанцева, Лариса Іванівна \.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
74.102.413
Б 73


    Богуш, Алла Михайлівна (1939).
    Педагогічне коригування мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності [Текст] : монографія / А. М. Богуш, Н. В. Савінова. - Миколаїв : Атол, 2007. - 252 с. - ISBN 966-8147-88-X : 28.00 р.
    Содержание:
Теоретичні засади коригування мовленнєвих недоліків у дітей в ігровій діяльності . - С .5
Сутність феноменів "корекція" і "корегування" мовлення / 5-17
Нормативність мовлення . - С .17-26
Мовленнєві помилки та їх класифікація . - 26-37
Порушення звуковимови дітей дошкільного віку . - С .37-47
Типи граматичних помилок / 47-55
Ігрова діяльність як засіб удосконалення мовлення дітей . - С .55-69
Коригування мовлення дітей в ігровій діяльності . - С .69
Стан використання ігрової діяльності як засобу коригування мовлення дітей у сучасній педагогічній практиці . - С .69-86
Характеристика рівнів розвитку мовлення дітей . - С .86-122
Теоретичні з-асади організації експериментального дослідження (формувальний етап) . - С .122-134
Змістовий аспект коригування мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності . - С .134-174
Порівняльні дані сформованості рівнів розвитку мовлення дітей на прикінцевому етапі . - С .174-187
ББК 74.102.413

Рубрики: Мовленнєвий розвиток--дошкільники,  Дошкільне навчання--мовленнєвий розвиток,  Ігрова діяльність--мовленнєвий розвиток
Аннотация: У монографії визначено сутність понять "корекція" , "корегування", "коригувально-мовленнєва діяльність", "нормативність мовлення", "корекційна лінгводидактика"; описано та уласифіковано типи мовленнєвих помилок у мовленні дітей. Розкрито ігрову діяльність як засіб удосконалення і коригування мовлення дітей та запобігання мовленнєвих помилок. Подано систему ігор і мовленнєвих вправ на коригування мовлення дітей. Видання адресоване науковцям, студентам, магістрантам факультетів дошкільного виховання та дефектологічних факультетів дошкільного вихованя та дефектологічних факультетів, педагогам і логопедам дошкільних навчальних закладів.

Доп.точки доступа
Савінова, Н.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
74.268.1
Л 59


   
    Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : навчально-методичний посібник / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай ; ред. В. Г. Редько ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2013. - 360 с. - ISBN 978-966-644-356-7 : 80.00 р.
    Содержание:
Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти у старшій школі
Лінгводидактичні засади рівневого навчання іноземних мов учнів старшої школи
Методологічні основи системи навчання іноземної мови старшокласників
Науково-теоретичні підходи до побудови змісту елективних курсів з іноземної мови
Професійна орієнтація старшокласників на уроках іноземної мови
Урок іноземної мови у старшій школі
Педагогічні технології навчання іноземних мов учнів старшої школи
Самостійна робота старшокласників з іноземної мови
Моніторинг освітніх досягнень з іноземної мови учнів старшої школи
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--навчання в ЗНЗ,  Лінгводидактика--старшокласники,  Іншомовна освіта--старшокласники
Кл.слова (ненормированные):
профілізація -- елективні курси -- портфоліо
Аннотация: Навчально-методичний посібник присвячено актуальним питанням навчання іноземної мови учнів старшої (профільної) школи. У ньому обґрунтовані стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти у старшій школі; окреслено лінгводидактичні засади рівневого навчання іноземної мови старшокласників; розглянуто методологічні основи системи навчання; з’ясовано науково-теоретичні підходи до конструювання змісту уроків іноземної мови і до побудови елективних курсів; cхарактеризовано особливості організації самостійної роботи з іноземної мови старшокласників; досліджено й рекомендовано найбільш адекватні сучасним цілям і завданням іншомовної освіти педагогічні технології навчання; визначено об’єкти, види й технології моніторингу та критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземної мови учнів старшої школи тощо. Посібник призначено для вчителів іноземних мов різних типів загальноосвітніх навчальних закладів, методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти, авторів підручників з іноземних мов, студентів - майбутніх учителів іноземних мов, аспірантів і докторантів

Доп.точки доступа
Редько, В.Г.
Полонська, Т.К.
Басай, Н.П.
Редько, В.Г. \ред.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки НАПН України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
Обкладинка
74.102.413я73
Б 74


    Богуш, Алла Михайлівна (1939).
    Дошкільна лінгводидактика. Теорія і методика навчання дітей рідної мови в дошкільних навчальних закладах : підручник / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш. - 2-е вид., доп. - Київ : Видавничий Дім "Слово", 2015. - 704 с. - ISBN 978-966-194-088-7 : 96.00 р.
ББК 74.102.413я73

Рубрики: Дошкільне навчання--мовленнєвий розвиток,  Лінгводидактика--дошкільна,  Мовленнєва діяльність--дошкільникі
Аннотация: Висвітлено науково-теоретичні положення лінгводидактики, що грунтуються на здобутках вітчизняної та зарубіжної методики розвитку мовлення дошкільників. У друге видання, доповнене, включена модульна програма курсу "Дошкільна лінгводидактика". Зміст підручника відповідає вимогам креативно-модульної системи. Практичний матеріал побудовано на іноваційних педагогічних та лінгводидактичних технологіях їз конкретними дидактичними завданнями для самостійної роботи студентів, що передбачає перехід на модульну систему навчання.

Доп.точки доступа
Гавриш, Н.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
Обкладинка
81.2Укря2
С 48


   
    Словник-довідник з української лінводидактики / ред. М. І. Пентилюк. - Х. : Видавнича група "Основа", 2016. - 172 с. - (Б-ка ж-лу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип.7). - ISBN 978-617-00-2715-3 : 6.71 р.
ББК 81.2Укря2

Рубрики: Українська мова--лінгводидактика
Аннотация: Словник-довідник містить інформацію про поняття і терміни, які використовуються в сучасній українській методиці викладання мови. Серед них словникові статті про фонетику, лексикологію, фразеологію, словотвір, морфологію, синтаксис, стилістику, розвиток мовлення та методику ії викладання. Для вчителів української мови та літератури , методистів, студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів.

Доп.точки доступа
Пентилюк, М.І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Іноземні мови в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2002 - . - Выходит ежеквартально
2009г. N 6
Зміст:
Вчимо англійську разом із Британською радою. - С.6-8.
Мацелюх, І. Література Великої Британії та Сполучених Штатів Америки: програма курсу за вибором (10-12 класи) / І. Мацелюх. - С.10-20.
Ухіна, Н. Турецька мова: навчальна програма для спеціалізованих шкіл, гімназій із поглибленим вивченням турецької мови (1-12 класи) / Н. Ухіна. - С.21-28.
Першукова, О. "Стратегія знань"- це впевненість, відповідальність, надійність: фінський досвід формування світогляду школярів засобами іноземної мови і двомовного навчання / О. Першукова. - С.30-39.
Буренко, В. Як добре вміти читати!: методичні поради / В. Буренко. - С.40-46.
Івашньова, С. У процесі гармонійного оволодіння іноземною мовою: з досвіду проведення інтегрованих уроків у початковій школі / С. Івашньова. - С.48-54.
Басай, Н. На засадах комунікативного та особистісно орієнтованого підходів: З Guten Tag! 9 завершується навчання німецької мови в основній школі / Н. Басай. - С.55-59.
Календарно-тематичне планування Guten Tag! 9 клас, восьмий рік навчання. - С.60-65.
Кудрявцев, В. Мовна практика як нагорода: програма літньої школи з англійської мови для обдарованих учнів / В. Кудрявцев. - С.66-73.
Степаненко, Л. "Тиха ніч, свята ніч...": конспект уроку-свята на тему "Різдво і Новий рік в Іспанії" в 7 класі спеціалізованої школи / Л. Степаненко. - С.74-77.
Дулин, О. Для найздібніших і найсміливіших: план-сценарій виховного заходу з іспанської мови для учнів 5-7 класів / О. Дулин. - С.78-81.
Мальковський, Г. Лінгводидактика тексту / Г. Мальковський. - С.92-96.
Гульпа, Л. Оцінюємо підручники: думка вчителів: методичне дослідження результату якісного використання підручника у навчанні іноземної мови / Л. Гульпа. - С.102-105.
Токова, А. Окружна міжшкільна методична комісія діє: з досвіду організації методичної роботи в сільській школі / А. Токова. - С.106-107.
Каменецька, Н. Європейський вимір у навчально-виховний процес!: з досвіду роботи Євроклубу "Райдуга" / Н. Каменецька. - С.108-109.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1997 - . - Выходит 8 раз в год
2015г. N 2
Зміст:
Шелехова, Галина. Урахування сучасних підходів до навчання української мови учнів 8-9 класів / Г. Шелехова. - С.2-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний підходи
Сидоренко, Вікторія. Формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів засобами технології кооперативного навчання / В. Сидоренко. - С.7-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: синтаксична компетентність, пунктуаційна компетентність, технологія кооперативного навчання
Новосьолова, Валентина. Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / В. Новосьолова. - С.15-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: комунікативно-діяльнісний підхід, синтаксис, пунктуація
Галаєвська, Людмила. Психологічні передумови мовленнєвої комунікації учнів 8-9 класів / Л. Галаєвська. - С.20-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: спілкування, комунікація, мовленнєва діяльність
Яценко, Таміла. Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду (1970-1984 рр.). Частина II / Т. Яценко. - С.25-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: типологія уроків літератури, самостійна робота учнів
Бондаренко, Юрій. Характеристика літературних героїв за рисами внутрішнього світу / Ю. Бондаренко. - С.30-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: внутрішній світ героя, риси характеру, читання в ролях
Бронзенко, Тетяна. Вивчення біографії Михайла Коцюбинського в аспекті його мистецького феномена / Т. Бронзенко. - С.35-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: життєпис, прийоми вивчення біографії, методичні принципи
Єрмоленко, Світлана. Упровадження ноосферної освіти у вищих навчальних закладах (на матеріалі курсу "Вступ до філології") / С. Єрмоленко. - С.39-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: ноосфера, ноосферна освіта, пізнавальні вправи
Семеног, Олена. Наукова робота юного лінгвіста у вимірах педагогічної взаємодії: загальноосвітня школа - Мала академія наук - вищий навчальний заклад - наукова установа / О. Семеног. - С.45-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: наукова робота учня-дослідника, Мала академія наук, вищій педагогічний навчальний заклад
Савченко, Ірина. Пунктуаційна система збірки поезій "Кобзарь Т. Шевченка" (1840 р.) / І. Савченко. - С.50-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: пунктуаційна норма, розділові знаки, кома
Адаменко, Вікторія. До 85-річчя від дня народження Ліни Костенко / В. Адаменко. - С.55-57
Біляєв Олександр Михайлович (до 90-річчя від дня народження видатного українського лінгводидактика). - С.58-59
Овдійчук, Лілія. Про сугестію, філософію та методику, або Тріада Анатолія Гризуна / Л. Овдійчук. - С.61-63
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.

   Журнал

Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - Київ : Видав. дім " Академперіодика", 2001 - . - ISSN 1682-3540. - Выходит ежеквартально
2016г. N 1
Зміст:
Казимирова, Ірина. Українська лінгвістична термінологія в працях А.Ю. Кримського: традиції і новаторство / І. Казимирова. - С.3-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: історичне термінознавство, термін лінгвістики, лінгвістичне джерелознавство
Степаненко, Микола. Погляди Михайла Жовтобрюха на систему лінгвістичної освіти у вищих навчальних закладах / М. Степаненко. - С.13-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: сучасна українська літературна мова, методичні рекомендації, лінгводидактика
Мозер, Міхаель. "Суржик" чи "суржики"? / М. Мозер. - С.27-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 28 назв.
 л.слова: суржик, мовний код
Хентшель, Герд. Чи існує в Україні українсько-російський мовний конфлікт? Про співіснування, протистояння та змішування української та російської мов / Г. Хентшель, М. Брюггеманн. - С.55-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 39 назв
 л.слова: мовна політика, мовне планування, українська мова
Сюта, Галина. Іншомовна цитата в українському поетичному тексті / Г. Сюта. - С.77-87. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: текст світової культури, іншомовна цитата, міжкультурний діалог
Висоцька, Зоряна. Діалогічність мови економічних праць Івана Франка / З. Висоцька. - С.88-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: діалогічність наукової мови, чужа мова, експліцитна форма цитатності
Півньова, Лілія. Кольорономени в українській лексиці туризму / Л. Півньова. - С.100-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: кольорономен, спеціальна лексика туризму, професійне спілкування
Бойко, Надія. Науковий центр з історії українського мовознавства при кафедрі української мови Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / Н. Бойко, С. Зінченко. - С.111-115
 л.слова: науковий центр, регіональні лінгвістичні дослідження, історія українського мовознавства
Штанденко, Уляна. Становлення національних літературних мов / У. Штанденко. - С.120-124. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Велична постать Марії Яківни Плющ. - С.151-158
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2016г. N 11/12
Зміст:
Бех, Іван. Духовний шлях зростаючої особистості: обґрунтування орієнтирів / І. Бех. - С.3-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: духовність, цінності, виховні приписи
Коберник, Олександр. Проектна діяльність у системі національно-патріотичного виховання учнів / О. Коберник. - С.13-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: проектування, проектна технологія, соціальні проекти
Сисоєва, Світлана. Наукові ступені в галузі освіти: міжнародна практика / С. Сисоєва. - С.18-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: докторський ступінь, доктор філософії у галузі освіти, доктор наук у галузі освіти
Алєксєєнко, Тетяна. Технології реалізації стратегії гейткіпінгу в соціально-педагогічній підтримці дитини і сім'ї / Т. Алєксєєнко. - С.25-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: соціально-педагогічна підтримка дитини і сім'ї, гейткіпінг, технологія ведення випадку
Кочубей, Тетяна. Лінгводидактичні основи розвитку мислення дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / Т. Кочубей. - С.33-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: лінгводидактика, розвиток мислення дитини, "дитинство мислення"
Харуліна, Василина. Особистість у колективі : до 100-річчя від дня народження В.О. Сухомлинського / В. Харуліна. - С.37-39
Антонець, Михайло. Василь Сухомлинський: Батьківщина - це твоє рідне слово / М. Антонець. - С.40-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: творча спадщина В. Сухомлинського, рідне слово, патріотизм
Бондаренко, Вікторія. Василь Сухомлинський: світовий вимір : виставка у Педагогічному музеї України / В. Бондаренко. - С.45-47
Биковська, Олена. Педагогіка позашкільної освіти як субдисципліна педагогіки / О. Биковська. - С.48-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: педагогіка позашкільної освіти, наука, категорії
Єгорова, Олександра. Розвиток позашкільної освіти у США: обґрунтування періодів і тенденцій / О. Єгорова. - С.54-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: позашкільна освіта, США, позашкільні навчальні заклади
Свінцицька, Надія. Професійна орієнтація учнів позашкільних навчальних закладів на педагогічні спеціальності: пошук підходів / Н. Свінцицька. - С.61-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: вищій навчальний заклад, позашкільний навчальний заклад, професійна орієнтація
Горлач, Поліна. Всеукраїнський форум педагогічних працівників позашкільної освіти "Позашкільна освіта в умовах децентралізації" / П. Горлач. - С.64-66
Товстяк, Марія. Формування професійної готовності менеджера освітньої галузі в умовах магістратури / М. Товстяк. - С.67-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: освітній менеджмент, магістратура, професійна підготовка
На допомогу вчителям і викладачам англійської мови : рекомендаційний бібліографічний список із циклу 2016 рік - Рік англійської мови в Україні. - С.73-76
Хемчян, Ірина. Бібліотекознавчі читання пам'яті Павли Рогової / І. Хемчян, А. Рубан. - С.76
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - Київ : Видав. дім " Академперіодика", 2001 - . - ISSN 1682-3540. - Выходит ежеквартально
2019г. N 4
Зміст:
Єрмоленко, С. Я. Слово Т. Шевченка VS слово П. Куліша: джерела національної ідентичності / С. Я. Єрмоленко. - С.3-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: мова як засіб самопізнання, художні тексти, козакофільська романтика
Гриценко, П. Ю. База даних Загальнослов'янського лінгвістичного атласу і український діалектний простір / П. Ю. Гриценко, Г. С. Кобиринка, М. М. Ткачук. - С.14-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: діалектна база даних, Загальнослов'янський лінгвістичний атлас, слов'янські діалекти
Степаненко, М. І. Динамічні процеси в перифрастичній сфері: 2018-2019 рр. / М. І. Степаненко. - С.32-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: перифраз, перифрастичне поле, конотативний потенціал
Білоусенко, П. І. Єсть извѣстnое художество блгw и глати и писати обучащєє : граматиці М. Смотрицького 400 років / П. І. Білоусенко. - С.47-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: церковнослов'янська мова, суспільна полеміка, католицизм
Фаріон, І. Д. Мелетій Смотрицький: мовно-світоглядний гібридизм? / І. Д. Фаріон. - С.57-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 25 назв.
 л.слова: староукраїнська (руська) мова, мовно-світоглядний гібридизм, сакральний універсалізм
Наєнко, Г. М. Граматики Лаврентія Зизанія та Метелія Смотрицького в контексті наукового текстотворення середньоукраїнського періоду / Г. М. Наєнко. - С.70-83. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: історія української мови, історія українського мовознавства, науковий дискурс
Ярошевич, І. А. Невідмінювані частини мови в "Граматиці" Мелетія Смотрицького: поняттєво-термінологічний аспект / І. А. Ярошевич. - С.84-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: церковнослов'янська мова, граматична термінологія, невідмінювані частини мови
Данилевська, О. М. Параметри аналізу мовної ситуації у сфері шкільної освіти в Україні на початку ХХІ століття / О. М. Данилевська. - С.90-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: мовна ситуація, мовна політика, білінгвізм
Васецька, О. І. Уваги до проблеми авторських термінів / О. І. Васецька. - С.105-111. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: автор, авторський термін, авторська термінотворчість
Петренко, А. С. Термінологічне уточнення базових понять прецедентності / А. С. Петренко. - С.112-121. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: прецедентний феномен, прецедентна одиниця
Масенко, Л. Т. Нові здобутки шевельовознавства / Л. Т. Масенко. - С.122-127
Городенська, К. Г. Українська лінгводидактична термінологія і сучасний фаховий дискурс : рецензія на: Омельчук Сергій. Сучасна українська лінгводидактика: норми в термінології і мовна практика фахівців. Київ, 2019 / К. Г. Городенська. - С.128-132
Костусяк, Н. М. Системно-структурна організація морфологічного рівня сучасної української літературної мови: функційно-категорійний вимір : рецензія на: І.Р. Вихованець, К.Г. Городенська, А.П. Загнітко, С.О. Соколова. Граматика сучасної української літературної мови. Морфологія. Київ, 2017 / Н. М. Костусяк, О. Г. Межов. - С.133-140
Яворська, Г. М. Соціолінгвістичний портрет української школи : рецензія на: Данилевська О.М. Українська мова в українській школі на початку ХХІ століття: соціолінгвістичні нариси. Київ, 2019 / Г. М. Яворська. - С.141-146
Гнатюк, Ірина. Покликаний словом : світлої пам'яті В.В. Жайворонка (07.11.1941-12.08.2019) / І. Гнатюк. - С.159-163
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.


    Бородіна, Н.
    Українська лінгводидактична термінологія у 20-30-х роках ХХ ст. [Текст] / Н. Бородіна // Вересень : Науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. - Миколаїв, 2006. - N 1/2. - С. 155-159.
ББК 81-5

Рубрики: Лінгвістика--українська,  Лінгводидактика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Єрмоленко, С.
    Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці [Текст] / С. Єрмоленко // Українська мова та література. - 2007. - N 40. - С. 3-7.
ББК 74.268.1Укр

Рубрики: Українська мова--викладання,  Комунікативна компетенція--лінгводидактика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Гальскова, Н. Д.
    Еще раз о лингводидактике [Текст] / Н. Д. Гальскова // Иностранные языки в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N 8. - С. 2-10. . - ISSN 0130-6073
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання,  Лінгводидактика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Плахотник, В.
    Вправи і завдання в лінгводидактиці [Текст] / В. Плахотник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 3. - С. 43-45.
ББК 74.268.1Укр-5

Рубрики: Українська мова--викладання--лінгводидактика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Мальковський, Г.
    Лінгводидактика тексту [Текст] / Г. Мальковський // Іноземні мови в навчальних закладах : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 6. - С. 92-96.
ББК 74.268.1англ

Рубрики: Англійська мова--викладання--Мовлення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-56 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей