Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=методи навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 54
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-54 
1.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2017г. N 3/4
Зміст:
Семенюк, Олег. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка: освітня місія / О. Семенюк. - С.3-5
Радул, Валерій. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості / В. Радул. - С.6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: особистість, відповідальність, поведінка
Галета, Ярослав. Соціальний розвиток особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: особистість, інформація, інформаційна культура
Дубінка, Микола. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка. - С.15-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: особистість школяра, самовизначення, соціальна самосвідомість
Довга, Тетяна. Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга. - С.20-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: імідж-портрет, професійні риси, особистісно-професійний імідж
Бабенко, Тетяна. Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутніх учителів історії / Т. Бабенко. - С.26-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інформаційна культура, професійна підготовка, соціальне середовище
Прибора, Тетяна. Ергономічний підхід до організації інтер'єру класу / Т. Прибора. - С.31-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: ергономіка, інтер'єр класу, зони класу
Мельничук, Сергій. Побут та традиції в системі формування естетичної культури майбутніх учителів / С. Мельничук. - С.36-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: естетика, естетична культура, етична поведінка
Андросова, Наталя. Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: методи навчання, поєднання методів, класифікація методів
Баранюк, Ірина. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: Павлиська школа, розумовий розвиток, образне мислення
Радул, Ольга. Народна педагогіка східних слов'ян про вікові періоди життя дитини / О. Радул. - С.51-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: народна педагогіка, східні слов'яни, вікові періоди життя дитини
Ткаченко, Ольга. Ігровий дитячий фольклор у змісті етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.57-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: ігрова культура педагога, етнопедагогічна компетентність учителя-вихователя, народна гра
Кравцова, Тетяна. До проблеми наукового обгрунтування феномена особистості (початок ХХ століття) / Т. Кравцова. - С.62-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: особистість, антропологічний підхід, біогенетичний підхід
Окольнича, Тетяна. Внесок Зенона Кузелі у вивченні виховних традицій українців / Т. Окольнича. - С.66-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: виховні традиції, родинна обрядовість, етнографічні дослідження
Савченко, Наталія. Сучасна практика позашкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / Н. Савченко. - С.70-75. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: позашкільна освіта, система позашкільної освіти
Язловецька, Оксана. Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті європейських країн / О. Язловецька. - С.75-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: фізична культура, фізичне виховання, шкільний спорт
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Газета

Шкільний світ [Текст] : Всеукраїнська газета для вчителів. - Київ : Редакція газети"Шкільний світ", 1997 - . - Выходит раз в две недели
2019г. № 21
Зміст:
Василинич, Владислава. Сучасні форми і методи навчання : методичний огляд для педагогів ЗЗСО / В. Василинич. - С.6-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: методи навчання
Клименко, Віра. Шерентинг: що це і чому не варто цього робити / В. Клименко. - С.14-16
Лютнєва, Людмила. Чотири лапи і хвіст: година спілкування до Всесвітнього дня домашніх тварин / Л. Лютнєва. - С.17-31
 л.слова: Всесвітній день домашніх тварин
Стефанович, Тетяна. Українська пісня - злет душі людської : літературно-музична вітальня / Т. Стефанович, Л. Цишевська, М. Кривдюк. - С.32-37
Решова, Валентина. Українські народні музичні інструменти : урок музичного мистецтва. 5-й клас / В. Решова. - С.1-5 (вкладка)
Галкіна, Лариса. Орієнтовне кадендарно-тематичне планування змісту уроків за програмою "Мистецтво" на ІІ семестр. 2-й клас / Л. Галкіна. - С.6-16 (вкладка)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Газета

Директор школи : для керівників середніх навчальних закладів. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1997 - . - Выходит еженедельно
2020г. N 4
Зміст:
Власенко, Олена. Інституційний аудит : контроль за діяльністю чи оцінювання якості закладів освіти? / О. Власенко. - С.8-23
Тутаєва, Майя. Інструментарій для допомоги та підтримки : розмова з заступником начальника управління, начальником відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти в Кіровоградській області Тутаєвої М. / М. Тутаєва. - С.24-31
Рябуха, Алла. Якісна освіта : як підвищити показники школи для внутрішнього аудиту / А. Рябуха. - С.32-49
Корябіна, Юлія. Нова генерація педагогів : методико-технологічна підготовка вчителів до роботи в умовах НУШ / Ю. Корябіна. - С.50-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.69
 л.слова: ключові компетентності випускника, учнівські компетентності, методи навчання
Янова, Вікторія. 14 ідей педагогіки співпраці : суть, ключові ідеї, форми та методи / В. Янова. - С.70-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогіка співпраці, навчальний діалог
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.


    Репкин, В. В.
    Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения [Текст] / В. В. Репкин, Н. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 1. - С. 1-6.
ББК 74.202.59 + 88.4

Рубрики: Психологія навчання--Розвиваюче навчання,  Розвиваюче навчання
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання -- учбова діяльність
Доп.точки доступа
Репкина, Н.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Култашева, Н. В.
    Методы и приёмы обучения познавательной деятельности в условиях профессионального училища / Н. В. Култашева // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2009. - N 4. - С. 28-31.
ББК 74.560.22

Рубрики: Професійно-технічна освіта,  Пізнавальна діяльність--початкова професійна освіта
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання -- репродуктивний метод -- метод емоційного стимулювання -- мозковий штурм -- прийоми навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Семиченко, В.
    Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы [Текст] / В. Семиченко, В. Дикань // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 44-61. - Бібліогр.: 29 назв.
ББК 74.580.22

Рубрики: Вища освіта--процес навчання,  Процес навчання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- теорія вищої освіти -- практика вищої освіти -- підходи у вищій школі -- рефлексивний підхід -- студенти -- навчання -- методи навчання -- процес навчання -- навчання студентів -- мислення -- критичне мислення -- самозвіт -- анкетування -- спостереження -- дослідна діяльність -- щоденники
Доп.точки доступа
Дикань, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Буряк В.
    Методологічні основи розвивального навчання [Текст] / В. Буряк // Рідна школа : наук.-пед. журн. - 2009. - № 5/6. - С. 3-7. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.59

Рубрики: Розвиваюче навчання
Кл.слова (ненормированные):
освітні технології -- навчання -- методи навчання -- аналітико-синтетичний метод навчання -- навчальна діяльність -- технології навчання -- розвивальне навчання -- методологія навчання -- педагогічні технології -- системи -- педагогічні системи -- стійкість систем -- розвиток систем -- ознаки систем -- інтегративність -- інтегративність систем -- ієрархія систем -- системи неорганічної природи -- матеріальні системи -- абстрактні системи -- діалектика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Підласий, І. П.
    Закони, принципи, методи навчання [Текст] / І. П. Підласий // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2009. - № 22/24. - С. 2-72.
ББК 74.202.53

Рубрики: Методи навчання
Кл.слова (ненормированные):
аксіоми педагогічні -- закони навчання -- педагогічна система -- навчально-виховний процес -- закономірності навчально-виховного процесу -- повторення -- принципи навчання -- активність навчання -- педагогічна діагностика -- діагностика навченості -- діагностична карта -- тестування досягнень і розвитку -- методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Наумов, Б. М.
    Яка школа навчить мислити? [Текст] : теорія і практика цілісної педагогіки / Б. М. Наумов // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 139-146. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.04

Рубрики: Інноваційні школи,  Класно-урочна система,  Особистість--розвиток
Кл.слова (ненормированные):
школи -- інноваційні школи -- школи-поліцентри -- системи навчання -- класно-урочне навчання -- методи навчання -- особистість -- розвиток особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Назаренко, С.
    Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.265.1

Рубрики: Основи здоров'я--викладання--інтерактивні методи,  інтерактивні методи навчання--Основи здоров'я
Кл.слова (ненормированные):
здоров'я -- основи здоров'я -- методика викладання -- навчання -- методи навчання -- інтерактивне навчання -- розвиток особистості -- підлітки -- шкідливі звички -- оздоровча робота -- розумова діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Дробчак, Я.
    Оптимальний вибір методів на уроках трудового навчання в початкових класах [Текст] / Я. Дробчак // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 44-46. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.263

Рубрики: Трудове навчання--початкові класи
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Каменєва, Л.
    Розвиток творчих здібностей учнів [Текст] / Л. Каменєва // Відкритий урок: Розробки. Технології, Досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 35-39.
ББК 74.202.42

Рубрики: Диференційоване навчання,  Творчі здібності,  Театральна педагогіка
Кл.слова (ненормированные):
диференціація -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Шевченко, О.
    Педагогічні умови застосування кейс-методу під час вивчення гуманітарних дисциплін у ВТНЗ [Текст] / О. Шевченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2010. - № 1. - С. 28-31. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.580.26

Рубрики: Вища освіта--технічна--гуманітарні дисципліни,  Кейс-метод--гуманітарні дисципліни
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- гуманітарні дисципліни -- методи навчання -- кейс-методи навчання -- принципи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Михайлик, Л. В.
    Формування освітнього середовища для розвитку обдарованої дитини [Текст] / Л. В. Михайлик // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 4. - С. 7-11.
ББК 74.204.1 + 88.8

Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи--Україна,  Освітнє середовище--Обдарована дитина,  Обдаровані діти--ліцей
Кл.слова (ненормированные):
обдарована дитина -- методи навчання -- проект "Творча обдарованість" -- інтелектуальний фон класу

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Коляда, М.
    Когнітивні методи навчання майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою [Текст] / М. Коляда // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 75-76. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.580.26

Рубрики: Освіта--вища освіта--фахівці з інформаційної безпеки,  Фахівці з інформаційної безпеки--підготовка
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- інформаційна безпека -- фахівці з інформаційної безпеки -- навчання -- методи навчання -- когнітивні методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Ступкевич, Олена.
    Школа культури здоров'я - школа розвитку сучасної компетентної особистості [Текст] / О. Ступкевич // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 3. - С. 17-24.
ББК 74.24(4УКР)7

Рубрики: Школи--інноваційні школи--школи культури здоров'я,  Школа сприяння здоров'ю,  Школа культури здоров'я
Кл.слова (ненормированные):
школи -- інноваційні школи -- школи культури здоров'я -- особистість -- розвиток особистості -- навчання -- зміст навчання -- методи навчання -- методи виховання -- інноваційні технології -- здоров'язберігаюче середовище -- компетентна особистість -- стратегії навчання
Аннотация: Висвітлено особливості роботи Одеської гімназії № 8 за програмою "Здоров'я, інтелект, духовність" в рамках розбудови Школи культури здоров'я - Школи розвитку сучасної компетентної особистості на засадах інтегрованого підходу, гуманізації змісту й методів навчання та виховання, інтенсивного використання сучасних інноваційних технологій. Описано принципи та передумови роботи такої Школи, її результативність. Представлено модель випускника та модель учителя.
Доп.точки доступа
\про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Кирнос, Вікторія.
    Забезпечення ефективності навчально-виховного процесу [Текст] : через упровадження інтерактивних методів навчання на прикладі викладання інформатики / В. Кирнос // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 5. - С. 69-78. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.263.2

Рубрики: Інформатика--викладання--інтерактивні методи,  Інтерактивні методи--навчання--інформатика
Кл.слова (ненормированные):
навчання -- методи навчання -- метод інтерактивного навчання -- форми роботи на уроці -- навчально-виховний процес -- уроки інформатики
Аннотация: Розкрита сутність методу інтерактивного навчання. Перераховані форми роботи, які реалізують інтерактивні методи навчання. Показані переваги даного методу навчання. Показані переваги даного методу для інтенсифікації і оптимізації навчально-виховного процесу. Метод розглядається на прикладі викладання курсу інформатики. Запропоновані розробки уроків з використанням інтерактивних методів навчання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Ревягина, Т. А.
    Значение игровой деятельности для когнитивного развития детей дошкольного возраста [Текст] / Т. А. Ревягина, Н. М. Сорокина // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 1. - С. 85-92. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.8 + 74.100.58

Рубрики: Психологія--дошкільний вік--ігрова діяльність,  Дошкільники--пізнавальний розвиток,  Ігрова діяльність--дошкільна,  Ігри--дошкільні--розвиваючі
Кл.слова (ненормированные):
когнітивний розвиток -- ігрова діяльність -- психолого-педагогічне забезпечення -- психолого-педагогічні умови -- види -- педагогічне спостереження -- пізнавальний розвиток -- дошкільники -- дошкільне виховання -- дидактичні методи -- дошкільна освіта -- методи навчання
Аннотация: В статті розкривається зміст поняття "когнітивний розвиток". Обгрунтовується можливість використання ігрової діяльності як універсального засобу когнітивного розвитку дітей докільного віку. Розкривається значення різних видів ігор (сюжетно-рольові; ігри-експериментування з предметами та матеріалами; театралізовані ігри, або ігри-драматизації; дидактичні ігри та навчаючі ігрові ситуації; ігри з правилами) для забезпечення когнітивного розвитку дитини-дошкільника, визначаються психолого-педагогічні умови їх реалізації. Запропоновано Карту педагогічного спостереження за когнітивним розвитком дитини в ігровій діяльності.
Доп.точки доступа
Сорокина, Н. М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Андреєв, Я.
    Метод проектів на уроках [Текст] / Я. Андреєв // Відкритий урок: Розробки. Технології, Досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 24-25
ББК 74.202.9

Рубрики: Метод проектів,  Проектне навчання
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Ковальчук, І. А.
    Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів [Текст] / І. А. Ковальчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика : Методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74р30

Рубрики: Вища педагогічна освіта--методи навчання,  Вища педагогічна освіта--соціальний педагог
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання -- інтерактивне навчання -- соціальний педагог

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-54 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей