Поисковый запрос: (<.>U=74.202.42<.>) |
Общее количество найденных документов : 589
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. | 74.202.42 Р 58
Робота з обдарованими дітьми [Текст] : навч. видання / М. О. Володарська, А. І. Настенко [и др.]. - Х. : Видавнича група "Основа", 2010. - 190 с. - ("Б-ка ж-лу "Початкове навчання та виховання" ; вип. 1 (73)). - ISBN 978-617-00-0432-1 : 5.00 р. Содержание: Стратегії успішної роботи з обдарованими дітьми Виявлення обдарованих та здібних дітей Етапи розвитку творчої особистості Особливості роботи з обдарованими дітьми Із досвіду роботи з обдарованими дітьми ББК 74.202.42
+ 88.621-724
Рубрики: Обдаровані діти--початкова школа
Доп.точки доступа Володарська, М.О.
Настенко, А.І.
Пілаєва, О.М.
Полуніна, С.М.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. | 74.202.42 Б 24
Барановська, Т. В. Організація системи роботи з обдарованою учнівською молоддю : інструктивно-методичний лист / Т. В. Барановська. - Миколаїв : ОІППО, 2011. - 20 с. - 4.00 р. ББК 74.202.42
Рубрики: Обдарована молодь--організація роботи
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. | 74.202.42 П 78
Про організацію впровадження інклюзивної освіти в навчально-виховний процес : інструктивно-методичний лист / упоряд.: К. О. Пінюгіна, В. П. Ляхова. - Миколаїв : ОІППО, 2011. - 64 с. - 7.00 р. ББК 74.202.42
Рубрики: Інклюзивна освіта--психологічний аспект,
Навчально-виховний процес--інклюзивна освіта
Доп.точки доступа Пінюгіна, К.О. \упоряд.\
Ляхова, В.П. \упоряд.\
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. | 74.202.42 Р 79
Ротфорт, Д. В. Індивідуальне навчання учнів 1-4 класів. Нормативно-правове забезпечення, орієнтовне календарно-тематичне планування, методичні рекомендації / Д. В. Ротфорт. - Х. : Видавнича група "Основа", 2012. - 238 с. - ISBN 978-617-00-1386-6 : 27.00 р. ББК 74.202.42
Рубрики: Початкова школа--індивідуальне навчання,
Індивідуальне навчання--1-4 класи
Аннотация: Посібник містить науково-методичні роз'яснення вимог чинних нормативно-правових актів МОН молодьспорту України щодо організації і проведення навчального процесу за індивідуальною та індивідуально-груповою формами навчання в початковій (малочисельній) школі; орієнтовне календарно-тематичне планування навчальних предметів за індивідуальною формою навчання у 1-4-х класах (для 1-го класу - за новою.навчальною програмою (К.:Видавничий дім "Освіта", 2012)); методичні рекомендації щодо організації самостійгної домашньої роботи молодших школярів.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. | 74.202.42 С 32
Сергеева, Т. Ф. Система работы с одаренными детьми: теория и практика [Текст] / Т. Ф. Сергеева, Н. А. Пронина, Е. В. Сечкарева. - Ростов-на-Дону : "Феникс", 2011. - 284 с. - (Школа развития). - ISBN 978-5-222-18803-3 : 55.00 р. ББК 74.202.42
Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи,
Обдаровані діти--методичні рекомендації,
Обдаровані діти--система роботи
Доп.точки доступа Пронина, Н.А.
Сечкарева, Е.В.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. | 74.202.42 О-64
Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи [Текст] : метод. посібник / М. І. Піддячий [и др.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2013. - 144 с. - ISBN 978-966-644-335-2 : 50.00 р. Содержание: Методологічні засади формування освітнього середовища профільної школи Методика професійної орієнтації в умовах освітнього середовища профільної школи ББК 74.202.42
Рубрики: Профільна школа--Інформаційний простір,
Професійна орієнтація,
Освітньо-виховний простір--формування
Кл.слова (ненормированные): інформаційний простір -- електронний підручник
Доп.точки доступа Піддячий, М.І.
Доротюк, В.І.
Левченко, Н.Г.
Туташинський, В.І.
Чудакова, В.П.
Національна академія педагогічних наук України Інститут педагогіки НАПН України
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. | 74.202.42 П 56
Пономаренко, Л. В. Особистісно орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання в початковій школі [Текст] : метод. посібник / Л. В. Пономаренко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2015. - 175 с. - ("Б-ка ж-лу "Початкове навчання та виховання" ; вип. 6). - ISBN 978-617-00-2404-6 : 3.00 р. ББК 74.202.42
Рубрики: Початкова школа--особистісно орієнтований підхід--навчання,
Особистісно орієнтований підхід--навчання--початкова школа
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. | 74.202.42 І-65
Інклюзивне навчання : досвід упровадження / упоряд. А. Колупаєва. - Київ : Шкільний світ, 2015. - 200 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-617-7287-12-3 : 65.00 р. Содержание: Законодавче забезпечення інклюзивного навчання . - С .8 Психологічний супровід у системі інклюзивного навчання . - С .22 Педагогічні умови організації інклюзивного навчання . - С .82 Діяльність асистента вчителя в інклюзивному середовищі . - С .104 Індивідуалізація як умова інклюзивного навчання . - С .124 Технології інклюзивного навчання . - С .148 Етика спілкування з особами з особливими потребами . - С .176 ББК 74.202.42
Рубрики: Інклюзивне навчання
Аннотация: Інклюзивна освіта як сучасна інноваційна тенденція широко обговорюється в наукових колах, педагогічною та градською спільнотами. Ця книжка допомагає узагальнити проблему, дати законодавчу базу для інклюзивного навчання в загальноосвітніх закладах України, розкрити досвід зарубіжних країн та представити конкретні розробки вітчизняних авторів. Зокрема, у виданні подано зразки уроків у школі з інклюзивним навчанням, методику складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами, діагностичні матеріали для учнів, батьків. Для шкільних психологів, педагогів, усіх, хто переймається проблемами інтеграції дітей з особливими потребами в загальносвітнє середовище.
Доп.точки доступа Колупаєва, А. \упоряд.\
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9. |
Марков, Н. У каждого старшеклассника гимназии - своя образовательная траектория [Текст] / Н. Марков> // Завуч для администрации школ : Научно-практический журнал. - 2004. - N5. - С. 5-10.
ББК 74.202.42
Рубрики: Диференційоване навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10. |
Програма розвитку профільного навчання учнів старшої школи Чернівецької області на 2003-2007 рр. [Текст]> // Управління освітою. - 2004. - №22. - С. 10.
ББК 74.202.42
Рубрики: Профільне навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>11. |
Дьякова, Л. Управление качеством дифференцированного образования [Текст] / Л. Дьякова> // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - 2004. - N21/24. - С. 57-60.
ББК 74.202.42
Рубрики: Диференційоване навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>12. |
Лаврентьев, В. В. Методические основы современного урока в школе с разноуровневым дифференцированным обучением [Текст] / В.В. Лаврентьев> // Завуч для администрации школ : Научно-практический журнал. - 2005. - N1. - С. 89-95.
ББК 74.202.42
+ 74.202.601
Рубрики: Диференційоване навчання,
Урок,
Урок--Методичні основи
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>13. |
Савельев, Д. С. Предметно-поточная организация - эффективный способ дифференциации обучения [Текст] / Д.С. Савельев, Н.А. Южанина, Л.М. Пондякова> // Завуч для администрации школ : Научно-практический журнал. - 2005. - N3. - С. 15-28.
ББК 74.202.42
Рубрики: Диференційоване навчання
Доп.точки доступа Южанина, Н.А.
Пондякова, Л.М.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>14. |
Скрипченко, Т. И. Использование внутриклассной дифференциации как средства диагностики учебного процесса (учебно-исследовательская работа на курсах повышения квалификации) [Текст] / Т.И. Скрипченко> // Завуч для администрации школ : Научно-практический журнал. - 2005. - N8. - С. 93-98.
ББК 74.202.42
Рубрики: Диференційоване навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>15. |
Конычева, Г. Разноуровневая многопрофильная дифференциация обучения [Текст] / Г. Конычева, Е. Симдянкина> // Директор школы : Научно-методический журнал. - 2006. - N4. - С. 63-67.
. - ISSN 1562-1308 ББК 74.202.42
Рубрики: Диференційоване навчання
Доп.точки доступа Симдянкина, Е.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>16. |
Логачевська, С. Диференціація - одна із форм інтерактивного навчання молодших школярів [Текст] / С. Логачевська> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 18-23.
. - ISSN 0131-5358 ББК 74.202.42
Рубрики: Диференційоване навчання--початкова школа
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>17. |
Паскал, Н. Залишаюсь прихильником диференціації [Текст] / Н. Паскал> // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди, 2006. - N 23/24. - С. 27-31.
ББК 74.202.42
Рубрики: Диференційоване навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>18. |
Швидун, В. Розвиток творчої компетенції школярів [Текст] / В. Швидун> // Школа : Інформаційно-методичний журнал. - Киiв : БФ "1 вересня", 2007. - N 3. - С. 59-61.
ББК 74.202.42
Рубрики: Компетентнісний зміст освіти,
Компетенції--ключові
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>19. |
Святченко, О. Диференціація - умова успішного навчання [Текст] / О. Святченко> // Початкова освіта. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2007. - N 12. - С. 3-5.
ББК 74.202.42
Рубрики: Диференційоване навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>20. |
Барановська, О. Дидактичні умови реалізації інтерактивних форм організації навчання в профільній школі [Текст] / О. Барановська> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - Київ : Етносфера, 2007. - N 3. - С. 14-18.
ББК 74.202.42
Рубрики: Профільне навчання,
Інтерактивні методи--навчання,
Інтегроване навчання,
Поліфонічне навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|
|