Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=74.480.22<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Онкович, Ганна.
    Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія [Текст] / Г. Онкович // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 4. - С. 85-92. - Бібліогр.: с. 92-93
ББК 74.480.22

Рубрики: Вища освіта--медіаосвітні технології
Кл.слова (ненормированные):
наукові конференції -- медіаосвітні технології -- інформаційна грамотність -- медіаінформаційна грамотність
Аннотация: Розвиток інноваційних підходів організації навчання, інтерактивність навчального процесу відбувається з використанням засобів масової комунікації - медіа. Медіаосвітні технології передбачають включення в систему освіти різних медіапродуктів, розроблення нових методичних і технологічних форм навчання. У статті розглядаються різні жанри наукових конференцій. Об'єднує їх парасольковий термін "інтерактивна медіаосвітня технологія"

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Камишин, Володимир.
    Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму [Текст] / В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 103-116 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.480.22

Рубрики: Процес навчання--вища школа
Кл.слова (ненормированные):
Інформаційний бум -- дидактичні одиниці -- орієнтовані зв'язані графи -- оптимізаційний шлях
Аннотация: З урахуванням перманентного інформаційного буму, що має переконливу аналогію з відомим законом Мура, уперше здійснене науково-теоретичне обгрунтування можливості застосування теорії графів для формування організаційної структури взаємодії дидактичних одиниць у багатовимірному просторі знань. Наведені рекомендації з формування характеристик та показників дидактичних одиниць, а також обгрунтовані процедури згортки вершин орієнтованого зв'язаного графу, що сприяє знаходженню оптимального шляху на ньому, тобто мімізації часу, потрібного для опанування дидактичних одиниць тими, хто навчається.
Держатели документа:
НБ УІПА
Доп.точки доступа
Рева, Олексій
Добровольська, Наталія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей