Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Чмир, Людмила$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

   Газета

Завуч . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1998 - . - Выходит три раза в месяц
2018г. N 3
Зміст:
Бровкіна, Любов. Як зробити відкритий урок успішним : дорожня карта для заступника директора та вчителя / Л. Бровкіна. - С.4-6
Борисова, Олена. Реалізація виховного потенціалу уроку : основні напрями / О. Борисова. - С.7-10
Царюк, Олена. Виховання під час уроку- актуально як ніколи : рекомендації для проведення відкритих уроків виховного спрямування / О. Царюк. - С.11-15
Філь, Світлана. Досить боятися відкритих уроків! : як відкритий урок перетворити на успішний бенефіс / С. Філь. - С.16-19
Александрова, Олена. Відвідування уроків адміністрацією : матеріали для заступника директора / О. Александрова. - С.20-24
Бутрименко, Лариса. Відкритий урок у початковій школі : особливості планування, організації, аналізу / Л. Бутрименко, М. Жилкіна. - С.25-32
Карнаушенко, Руслана. Відкриті уроки для батьків : особливості організації та проведення / Р. Карнаушенко. - С.33-37
Чмир, Людмила. Декади відкритих уроків : система роботи над методичною проблемою школи / Л. Чмир. - С.38-41
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Чмир, Людмила.
    Декади відкритих уроків [Текст] : система роботи над методичною проблемою школи / Л. Чмир // Завуч. - 2018. - N 3. - С. 38-41
УДК

Рубрики: Методична робота--відкриті уроки

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей