Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>K=методологічний модуль<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.


    Фурман, А. В.
    Модульно-розвивальний оргпростір методологування: аргументи розширення / А. В. Фурман // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2017. - N 1. - С. 34-45. - Бібліогр.: с. 4548
УДК
ББК 88.5в

Рубрики: Методологія соціальної психології
Кл.слова (ненормированные):
методолог -- миследіяльність -- методологування -- методологічне мислення -- методологічний модуль -- методологічні дослідження
Аннотация: Методологічне дослідження здійснює рефлексивну реконструкцію проблемного поля двох інваріантних способів створення багатопараметричного та комунікативно розвивального часопростору (довкілля) - освоєного у системомиследіяльнісній методології і новаційного, конструйованого в авторській науковій школі. В останньому випадку пропедевтичний підхід проведення вчинково-методологічних сесій показав, що організація такого простору уможливлює проблемно-полілогічні розмірковування і суб'єктивно втягує в свою синергійну динаміку всіх учасників, породжуючи в них чисте мислення як осереддя методологічного думання з виходом на схематизацію, зреалізовану в контексті топологічно розгорнутої логіки рефлексії. Новизна здобутого теоретичного змісту зосереджується на оновленій (друга версія) схемі-матриці модульно-розвивального оргпростору професійного методологування, що обіймає сто функціональних місць у чотирьох вимірах-координатах : пояси мислення, наскірізні процеси миследіяльності, періоди методологування і часова тривалість методологічної сесії. Задля підтвердження евристичності запропонованої схеми-матриці детально висвітлено вісім аргументів-доказів стосовно доречності, а головне - реальної можливості, збагачення у такий спосіб здійснюваного вчинково-рефлексивного конструювання структури, змісту, розміщення місць та функціональних зв'язків між ними за логікою творення модульно-розвивального оргпростору компетентного методологування.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей