Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (6)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Грисенко, Л. П.$<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2008г. N 3
Зміст:
Кудрявцев, М. Г. Достоєвський і Винниченко: до проблеми художньої інтерпретації злочину і покари в історико-літературному контексті / М. Г. Кудрявцев. - С.2-9.
Мельник, Т. Н. Гоголевские мотивы в творчестве Василия Шукшина / Т. Н. Мельник. - С.10-12.
Гурдуз, А. І. Рей Бредбері, Ернест Хемінгуей і машина до Кіліманджаро / А. І. Гурдуз. - С.12-13.
Мельник, О. В. Байрон у творчій рецепції Тараса Шевченка / О. В. Мельник. - С.14-19.
Гладишев, В. В. Осмысление мотива "волк и его судьба" при изучении басни И.А. Крылова "Волк и Ягненок" и сказки М.Е. Салтыкова-Щедрина "Бедный волк" / В. В. Гладишев. - С.22-24.
Вознійчук, С. А. Фрагменти посібника "Синтез різних видів мистецтва на уроках зарубіжної літератури" / С. А. Вознійчук. - С.26-30.
Хроменко, І. А. Два уроки за твором Шандора Петефі "Коли ти муж - будь мужнім...", 6 клас / І. А. Хроменко. - С.31-33.
Гузь, О. О. Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей: урок за оповіданням Джеймса Олдріджа "Останній дюйм", 7 клас / О. О. Гузь. - С.34-35.
Гудзик, О. А. Витівки Джонні Дорсета: урок додаткового читання за оповіданням О. Генрі "Вождь червоношкірих", 7 клас / О. А. Гудзик. - С.36-38.
Дмітращук, Я. Г. Просвітляється розум: читацька конференція за творами Дж.К. Ролінг про Гаррі Поттера / Я. Г. Дмітращук. - С.38-41.
Линецька, Р. С. Міжнародна конференція "Книжка Дж.К. Ролінг "Гаррі Поттер і філософський камінь": за та проти: інтегрований урок: зарубіжна література та іноземна мова, 5 клас / Р. С. Линецька. - С.42.
Голуб, О. Б. Турнір "Найрозумніший" за романом О.С. Пушкіна "Євгеній Онегін", 9 клас / О. Б. Голуб. - С.43-45.
Тіхомірова, О. А. Лірика Єсеніна: урок засвоєння знань, 8 клас / О. А. Тіхомірова. - С.46-47.
Антипчук, І. В. Вивчення поезії Роберта Бернса "Чесна бідність", 5 клас / І. В. Антипчук. - С.48.
Складан, І. Й. Конспект уроку з вивчення драми Шиллера "Підступність і кохання", 9 клас / І. Й. Складан. - С.49-50.
Белей, Н. І. "Історії з життя "Беатрікс Поттер": урок-презентація, 5 клас / Н. І. Белей. - С.51-56.
Федоренко, В. Л. Поетичні афоризми з творів Івана Крилова в українських перекладах / В. Л. Федоренко. - С.57-60.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема "Проза і поезія межами західного світу": [Кобо Абе] / Л. П. Грисенко. - С.обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Выходит ежемесячно
2008г. N 4
Зміст:
Ружевич, Т. М. У погоню за щастям: за романом Стендаля "Червоне і чорне" / Т. М. Ружевич, Я. І. Ружевич. - С.2-4.
Гончар, М. Р. Проникливий спостерігач людських характерів: урок-ток-шоу за романом Стендаля "Червоне і чорне" / М. Р. Гончар. - С.5-7.
Фінчук, Г. В. Особливості творчості Проспера Меріме / Г. В. Фінчук. - С.7-9.
Марусик, Л. Я. Вечно живая Кармен: конспект урока по новелле Проспера Мериме / Л. Я. Марусик. - С.10-11.
Швець, В. В. "Голландець, гідний пензля Рембранта, чи філософ цинічної школи"?: урок за повістю Бальзака "Гобсек" / В. В. Швець. - С.11-15.
Кондратюк, О. Л. Люди та хімери: матеріали до вивчення Гюго "Собор Паризької Богоматері" / О. Л. Кондратюк. - С.16-18.
Хроменко, І. А. Підсумковий урок за романом Віктора Гюго "Собор Паризької Богоматері": урок-дослідження за технологією "Intel® Навчання для майбутнього" / І. А. Хроменко. - С.19-20.
Фінчук, Г. В. Любов і ненависть Гюстава Флобера / Г. В. Фінчук. - С.21-24.
Мигальчинська, В. М. Провінційні історії: урок за романом Гюстава Флобера "Пані Боварі" / В. М. Мигальчинська. - С.25-26.
Фінчук, Г. В. Новели Гі де Мопассана / Г. В. Фінчук. - С.26-30.
Матюшкіна, Т. П. Еміль Золя та його "новий роман" / Т. П. Матюшкіна. - С.31-35.
Гурдуз, А. І. Роман Еміля Золя "Земля": характер міфопоетики та ключові моменти організації міфологіки / А. І. Гурдуз. - С.36-38.
Кириченко, А. "Карнавал" доктора філософії: [про композитора Р. Шумана] / А. Кириченко. - С.40.
Грисенко, Л. П. Соціально-психологічна проза ХIХ ст. у французькій літературі: опорно-смислова схема / Л. П. Грисенко. - С.2 (обкл.)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2008г. N 4
Зміст:
Кирилюк, З. В. Проблеми культурологічного підходу у вивченні зарубіжної літератури / З. В. Кирилюк. - С.2-5.
Кудрявцев, М. Г. Романи Чингіза Айтматова "Буранний полустанок" ("І понад вік триває день") і "Плаха" у контексті застережливих візій доби: духовно-естетичний дискурс / М. Г. Кудрявцев. - С.6-12.
Дитькова, С. Ю. "Перед лицом ушедших былей не вправе мы кривить душой": повесть Александра Солженицына "Один день Ивана Денисовича" / С. Ю. Дитькова. - С.13-16.
Тихоненко, С. О. Секреты стихотворения Марины Цветаевой: "Когда обидой - опилась..." (из цикла "Деревья"): урок / С. О. Тихоненко. - С.17-20.
Івасюк, Н. Г. Застосування інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури: конспект уроків, 7 клас / Н. Г. Івасюк. - С.22-30.
Духовна, Т. Уміння бути сучасними: з досвіду роботи вчителів-методистів Галини Пуліної та Інни Бурлакової (Дніпропетровськ) / Т. Духовна. - С.31-33.
Бурлакова, І. Театр-студія "Нова драма": засідання в ліцейській арт-кав'ярні, 10 клас / І. Бурлакова, Г. Пуліна. - С.34-37.
Хроменко, І. А. Система уроків з вивчення роману Роберта Стівенсона "Острів скарбів", 6 клас / І. А. Хроменко. - С.38-45.
Кіяшко, Н. М. Два уроки за оповіданням Джеймса Олдріджа "Останній дюйм", 7 клас / Н. М. Кіяшко. - С.46-48.
Ялтанець, Т. Л. Два уроки з вивчення поеми М. Гоголя "Мертві душі", 10 клас / Т. Л. Ялтанець. - С.49-50.
Чернецька, О. М. Читаем главу "Чичиков появляется в городе": комментированное чтение при изучении поэмы Н. Гоголя "Мертвые души", 10 класс / О. М. Чернецька. - С.51-53.
Гузь, О. О. Новела Гі де Мопассана "Пампушка", 10 клас / О. О. Гузь. - С.54-56.
Кашуба, Є. І. Жінка на війні: урок за повістю Бориса Васильєва "А світанки тут тихі...", 8 клас / Є. І. Кашуба. - С.57-60.
Баліна, К. Н. "Рукописи не горять": урок за романом Булгакова "Майстер і Маргарита", 11 клас / К. Н. Баліна. - С.60-62.
Коваленко, Н. М. Літературний крос: гра-змагання, 6 клас / Н. М. Коваленко. - С.62-63.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема "Основні риси драматургії ХIХ століття, втілення в п'єсах Г. Ібсена і Б. Шоу / Л. П. Грисенко. - С.2 (обкл.)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2008г. N 5
Зміст:
Лимборський, И. В. Идеальный исторический тип "свой/чужой" в парадигме ценностей эпохи Просвещения" / И. В. Лимборський. - С.2-5.
Гурдуз, А. І. Міфологема "золотого віку" в романах О. Толстого "Гіперболоїд інженера Гаріна" та В. Винниченка "Сонячна машина" / А. І. Гурдуз, М. Л. Бояревич. - С.5-7.
Баліна, К. Н. Манливі лакуни прози Юрія Андруховича і Милорада Павича / К. Н. Баліна. - С.8-10.
Драч, А. С. Використання новітніх технологій навчання на уроках зарубіжної літератури: на матеріалі роману Умберто Еко "Ім'я троянди" / А. С. Драч. - С.11-15.
Ерошенко, Р. Эстетическое воспитание старшеклассников при изучении зарубежной литературы / Р. Ерошенко. - С.16-18.
Грисенко, Л. Зацікавити і навчити / Л. Грисенко. - С.19-20.
Грисенко, Л. П. Збережіть свій сад!: урок за п'єсою А. Чехова "Вишневий сад", 10 клас / Л. П. Грисенко. - С.21-25.
Штирляєва, Т. В. Друга світова війна у дзеркалі літератури: урок-семінар, 10 клас / Т. В. Штирляєва. - С.26-28.
Хроменко, И. А. В поисках света: литературная гостиная, посвященная Н.В. Гоголю / И. А. Хроменко. - С.29-35.
Івасюк, Н. Г. Сонячний світ дитинства у творі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра": урок засвоєння нових знань, 5 клас / Н. Г. Івасюк. - С.36.
Клименко, П. П. "Треба шукати серцем": два уроки з вивчення казки -притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц", 6 клас / П. П. Клименко. - С.37-38.
Ланецька, Т. В. Про що "кричать" Грегор Замза?: урок розвитку мовлення за новелою Франца Кафка "Перевтілення", 11 клас / Т. В. Ланецька. - С.39-42.
Гузь, О. О. Новела Шервуда Андерсона "Шедевр Блекфута", 10 клас / О. О. Гузь. - С.43-45.
Кіяшко, Н. М. Підслухані розмови квітів: урок за оповіданням Джеральда Даррелла "Балакучі квіти", 5 клас / Н. М. Кіяшко. - С.45-49.
Нерубайська, Л. Л. Муз жадана квітка: літературне свято / Л. Л. Нерубайська. - С.50-52.
Пулина, Г. А. Не отпускают выпускные: до випускного вечора / Г. А. Пулина. - С.52-54.
Шкаруба, Л. М. Очарованный странник: штрихи к творческому портрету Мацуо Басе / Л. М. Шкаруба. - С.60-63.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема "Основні риси драматургії ХIХ століття, втілені в п'єсі А. Чехова "Вишневий сад" / Л. П. Грисенко. - С.2 (обкл.).
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2008г. N 9
Зміст:
Кудрявцев, М. Типи і символи у пророчих візіях ліризованої та духовної прози Миколи Гоголя / М. Кудрявцев. - С.2-8.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема: Психологічна та лірична проза. Вірші у прозі / Л. П. Грисенко. - С.1-2 (обкл.)
Гладышев, В. В. Сергей Довлатов: о литературе и читателях / В. В. Гладышев. - С.9-11.
Стамат, Т. В. Образ Пенелопи в поемі Гомера "Одіссея" / Т. В. Стамат, Л. М. Шкаруба. - С.11.
Дем'яненко, О. О. Про методи оцінювання навчальних досягнень школярів з літератури і тести навчального призначення / О. О. Дем'яненко. - С.12-14.
Каніболоцька, О. А. Використання електронних енциклопедій у процесі вивчення художніх творів зарубіжної літератури: на матеріалі казки-новели А. Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер" / О. А. Каніболоцька. - С.15-20.
Гарат, Г. В. Чи треба виокремлювати уроки з розвитку зв'язного мовлення? / Г. В. Гарат. - С.21.
Гузь, О. О. Матеріали до вивчення поем Гомера "Іліада" та "Одісея", 8 клас / О. О. Гузь. - С.26-44.
Хроменко, І. А. Два уроки з вивчення лірики давньогрецьких поетів Тіртея, Архілоха, Анакреонта, Сапфо, 8 клас / І. А. Хроменко. - С.45-48.
Баліна, К. Н. Втілення в образі Тараса Бульби в однойменній повісті Гоголя кращих рис запорозького козака, 7 клас / К. Н. Баліна. - С.48-50.
Бей, Г. С. Діалог через століття: урок - літературний салон, 6 клас / 50-52.; 50-52. ; 50-52.; 50-52.
Вихрист, Н. С. Билина "Ілля Муромець і Соловей Розбійник", 7 клас / Н. С. Вихрист. - С.53-54.
Лімборська, С. М. Історія і доля людини: урок за романом В. Скотта "Айвенго", 7 клас / С. М. Лімборська. - С.54-56.
Сухарко, Г. М. Два уроки з вивчення творчості Оноре де Бальзака. 10 клас / Г. М. Сухарко. - С.56-60.
Денисюк, Т. Г. Тестові завдання із зарубіжної літератури / Т. Г. Денисюк. - С.61-64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Выходит ежемесячно
2008г. N 10
Зміст:
Белей, Н. І. "Історії з життя" Беатрікс Поттер: урок-презентація / Н. І. Белей. - С.2-7.
Кіяшко, Н. М. Підслухані розмови квітів: урок за оповіданням Джеральда Даррелла "Балакучі квіти" / Н. М. Кіяшко. - С.8-11.
Гудзик, О. А. Витівки Джонні Дорсета: урок додаткового читання за оповіданням О. Генрі "Вождь червоношкірих" / О. А. Гудзик. - С.12-13.
Солодич, О. С. Залізна логіка Шерлока Холмса: урок додаткового читання за оповіданням Конан Дойла "Пістряна стрічка" / О. С. Солодич. - С.14-16.
Янкович, О. В. Осінь у мистецтві: перлини зарубіжної поезії / О. В. Янкович, І. Д. Ханчук. - С.17-20.
Складан, І. Й. Конспект уроку з вивчення драми Шиллера "Підступність і кохання" / І. Й. Складан. - С.21-22.
Гузь, О. О. Новела Гі де Мопассана "Пампушка": урок / О. О. Гузь. - С.23-25.
Чоловська, О. С. Усмішки зірок: урок-подарунок за творами Антуана де Сент-Екзюпері (мемуари та твори "Маленький принц" і "Планета людей") / О. С. Чоловська. - С.26-35.
Мельник, О. Звучать Шевченкові слова: урок / О. Мельник. - С.36-40.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема "Проза і поезія поза межами західного світу" / Л. П. Грисенко. - С.1-2 (обкл.)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2008г. N 10
Зміст:
Островська, Г. О. Культурологічний підхід до вивчення літератури в школі як методична проблема / Г. О. Островська. - С.2-4.
Медвідь, Н. О. Вивчати - порівнюючи: світочі розуму й духовних ідеалів: європейські просвітителі і Г.С. Сковорода / Н. О. Медвідь. - С.5-8.
Пулина, Г. А. Чем может быть интересна Наташа Ростова современным девушкам? / Г. А. Пулина. - С.9-11.
Борківська, О. П. Методичні рекомендації до планування уроків зарубіжної літератури в 8-ому класі за темою "Мігель де Сервантес "Дон Кіхот" / О. П. Борківська. - С.12-13
Назарець, В. М. Світоглядні позиції та творча еволюція Альбера Камю / В. М. Назарець. - С.14-19.
Рогозинський, В. Сатири сивочолого чарівника: згадка про творчу спадщину Саші Чорного / В. Рогозинський. - С.20-21.
Хроменко, І. А. Урок з вивчення театру Еллади та трагедії Есхіла "Прометей закутий", 8 клас / І. А. Хроменко. - С.32-33.
Лімборська, С. М. Уламок дзеркала в серці Кая: конспект уроку з вивчення казки Г.К. Андерсена "Снігова Королева", 5 клас / С. М. Лімборська. - С.34-35.
Семенових, С. Б. Езоповими шляхами: урок-подорож з вивчення байки, 6 клас / С. Б. Семенових. - С.35-38.
Соляр, Г. І. Урок-захист творчих проектів за баладою Фрідріха Шиллера "Рукавичка", 7 клас / Г. І. Соляр. - С.39-41.
Приходько, Л. І. Тиціан - непевершений колорист епохи Відродження, геній живопису: урок-знайомство, 9 клас / Л. І. Приходько. - С.41-45.
Дорож, Н. В. Екскурсія в Ясну Поляну: матеріали до вивчення біографії Л.М. Толстого, 10 клас / Н. В. Дорож. - С.45-47.
Кругла, Л. В. Чи можна вважати Миколу Гоголя великим українцем?: урок-дискусія / Л. В. Кругла. - С.48-51.
Хроменко, И. А. "Я с вызовом ношу его кольцо": жизнь и судьба Марины Цветаевой / И. А. Хроменко. - С.52-58.
Семенюк, О. О. Своєрідність творчості Артюра Рембо: урок засвоєння нових знань, 10 клас / О. О. Семенюк. - С.59-63.
Грисенко, Л. П. Західна поезія першої половини ХХ століття / Л. П. Грисенко. - С.2 (обкл.)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2009г. N 1
Зміст:
Дітькова, С. Ю. Блакитна Квітка і "Квіти зла" / С. Ю. Дітькова. - С.6-10.
Гурдуз, А. І. Літературна мінотавріана ХХ - початку ХХI ст. / А. І. Гурдуз. - С.13-17.
Назарец, В. М. Глаза булгаковских персонажей / В. М. Назарец. - С.18-19.
Гладишев, В. В. "Психологічна реконструкція характеру" головного героя повісті Оноре де Бальзака "Гобсек" / В. В. Гладишев, А. А. Веселкова. - С.20-25.
Островська, Г. О. "Письменники народжені, щоб втручатися": мистецтво художнього слова проти війни / Г. О. Островська. - С.26-29.
Єфімова, І. В. Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" та інтерактивні методи перевірки знань / І. В. Єфімова. - С.30-35.
Скобельская, О. И. Скандальные произведения мировой литературы: литературный кружок для учащихся 10-11 классов / О. И. Скобельская
Борківська, О. П. Система уроків з вивчення роману Мігеля де Сервантеса Сааведри "Дон Кіхот", 8 клас / О. П. Борківська. - С.39-42.
Приходько, Л. І. Вивчення поезії Шандора Петефі. 6 клас / Л. І. Приходько. - С.42-44.
Баліна, К. Н. "Треба прагнути бути людиною": вивчення новели О. Генрі "Останній листок". 7 клас / К. Н. Баліна. - С.44-46.
Янкович, О. В. "Чорний вітер" і "блакитне сяйво": урок порівняльного лінгвістичного аналізу тексту за поемою Данте Аліг'єрі. 8 клас / О. В. Янкович. - С.47-49.
Кашуба, Є. І. Шукаймо істину буття: система уроків за трагедією Й.В. Гете "Фауст". 9 клас / Є. І. Кашуба. - С.50-58.
Маньківська, Д. Троянди, подорожі, дзеркала...: нотатки до порівняльного дослідження архетипів у казці Андерсена та деяких творів світової літератури / Д. Маньківська. - С.59-63.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема: символізм - один із найвизначніших літературних напрямів останньої третини ХIХ - початку ХХ століття / Л. П. Грисенко. - С.2 (обкл.)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Выходит ежемесячно
2009г. N 1
Зміст:
Медвідь, Н. Героїчний епос у порівняльному вивченні: "Слово о полку Ігоревім" та "Пісня про Роланда" / Н. Медвідь. - С.2-6.
Казанжи, О. Анакреонтичні та гораціанські оди у творчості Г. Сковороди і В. Капніста / О. Казанжи. - С.6-9.
Братко, В. Український фольклор і твір Миколи Гоголя "Тарас Бульба" / В. Братко. - С.10-12.
Кудрявцев, М. Достоєвський і Винниченко: до проблеми художньої інтерпретації злочину і покари в історико-літературному контексті / М. Кудрявцев. - С.13-20.
Гурдуз, А. Міфологема "золотого віку" в романах О. Толстого "Гіперболоїд інженера Гаріна" та В. Винниченка "Сонячна машина" / А. Гурдуз, М. Бояревич. - С.21-23.
Лопушан, Т. Ідея абсурдності буття в романах Докії Гуменної "Хрещатий яр" та А. Камю "Чума" / Т. Лопушан. - С.24-26.
Матюшкіна, Т. Незабутні "чари дитинства" у творах О. Довженка "Зачарована Десна" та Р. Бредбері "Кульбабне вино" / Т. Матюшкіна. - С.27-29.
Машкевич, С. Сучасні освітні технології: компаративний підхід при викладанні зарубіжної літератури / С. Машкевич. - С.30-34.
Набок, М. Своєрідність епічного героя українських народних дум у порівнянні з епосом інших народів світу / М. Набок. - С.35-38.
Гурдуз, А. Твори Гарсіа Маркеса "Стариган із крилами" та Р. Бредбері "Дядечко Ейнар" / А. Гурдуз. - С.39-40.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема: основні риси драматургії ХIХ століття, втілені в п'єсі А. Чехова "Вишневий сад" / Л. П. Грисенко. - С.2 (обкл.).
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Выходит ежемесячно
2009г. N 3
Зміст:
Гладишев, В. В. Літературознавчий контекст -засіб виявлення своєрідності естетизму О. Вайльда: етюд "Оскар Вайльд" К. Чуковського / В. В. Гладишев. - С.2-4.
Назарець, В. М. "У мені живе трагік, а поряд з ним клоун": сходження на драматичний олімп ірландця Бернарда Шоу / В. М. Назарець, Є. М. Васильєв. - С.5-8.
Новиков, А. Тема духовного здоров'я українського народу в п'єсах драматургів театру корифеїв / А. Новиков. - С.9-12.
Єременко, О. Трансформація художніх засобів і форм інформаційної компресії в малій прозі Б. Грінченка / О. Єременко. - С.12-14.
Терещенко, М. Є. "Тремтіння вічного" в поезії Стефана Малларме: інтегроване заняття: література, живопис, музика / М. Є. Терещенко. - С.15-20.
Чоловська, О. С. Відголосок чужої мелодії: два уроки з вивчення роману О. Вайльда "Портрет Доріана Грея" / О. С. Чоловська. - С.21-25.
Галелюк, І. О. "У пошуках щастя для інших": урок за твором Метерлінка "Синій птах" / І. О. Галелюк. - С.26-28.
Янкович, О. В. Психологія літературного героя у контексті психології особистості: урок-компаративне дослідження за творами К. Гамсуна та М. Коцюбинського / О. В. Янкович, І. Д. Ханчук. - С.29-34.
Коваленко, В. В. Проблема соціальної несправедливості крізь призму п'єси Бернарда Шоу "Пігмаліон": урок поглибленого аналізу художнього твору / В. В. Коваленко. - С.35-37.
Розвозчик, М. Мавка - новий тип особистості у драмі-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня" / М. Розвозчик. - С.38-40.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема "Література на межі ХIХ-ХХ ст." / Л. П. Грисенко. - С.2 (обкл.).
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2009г. N 3
Зміст:
Матвіїшин, В. Г. Слов'янські та козакофільські мотиви у творчій спадщині Проспера Меріме / В. Г. Матвіїшин. - С.2-7.
Кудрявцев, М. Г. Екзотичні мотиви та образи у поетичних драмах О. Пушкіна та Лесі Українки: духовно-етичний дискурс / М. Г. Кудрявцев. - С.8-15.
Островська, Г. О. Реалізація принципу діалогічності під час вивчення життя та творчості письменника / Г. О. Островська. - С.16-21.
Каніболоцька, О. А. Вивчення драми Б. Брехта "Життя Галілея" з використанням різних типів аналізу художнього твору / О. А. Каніболоцька. - С.22-25.
Ненич, Г. М. Багатогранність ренесансного кохання: урок-літературний салон за сонетами Шекспіра, 8 клас / Г. М. Ненич. - С.26-27.
Павлович, В. М. Світло і тіні Ельсинора: урок за трагедією Вільяма Шекспіра "Гамлет", 8 клас / В. М. Павлович. - С.27-30.
Лукашенко, С. В. У пошуках дорогоцінних скарбів: урок-подорож за сторінками роману Стівенсона "Острів скарбів", 6 клас / С. В. Лукашенко. - С.31-33.
Кірган, Л. М. То який же він, Михайло Лермонтов:: урок-портрет, 9 клас / Л. М. Кірган. - С.34-35.
Глибовец, В. В. "История болезни, написанная рукой мастера...": урок проблемного исследования, 9 класс / В. В. Глибовец. - С.35-40.
Кругла, Л. В. Подорожі з М.В. Гоголем у часі та просторі: Україною, Росією, Європою, Єрусалимом, Всесвітом, 9 клас / Л. В. Кругла. - С.41-42.
Чечетіна, Л. А. "Я завжди буду добра до тих, хто любить один одного...": урок-семінар за казкою М. Метерлінка "Синій птах", 10 клас / Л. А. Чечетіна. - С.43-45.
Гарна, С. Ю. Таємниця сімейного щастя: урок-дослідження за п'єсою Г. Ібсена "Ляльковий дім", 10 клас / С. Ю. Гарна. - С.46-47.
Азьомова, Т. М. Людину неможливо перемогти: урок поглибленого аналізу повісті Хемінгуея, 11 клас / Т. М. Азьомова. - С.48-52.
Гукова, О. О. Дивний ангел у дивному світі: урок з вивчення оповідання Гарсіа Маркеса "Стариган із крилами", 11 клас / О. О. Гукова. - С.52-53.
Градовський, А. В. Структуральний аналіз на уроці зарубіжної літератури: на прикладі феєрії Моріса Метерлінка "Синій птах" / А. В. Градовський. - С.56-57.
Гладишев, В. В. Доріан Грей - приречений чи винний?: спроба "психологічної реконструкції" характеру / В. В. Гладишев, А. А. Веселкова. - С.57-62.
Бальмонт, К. Поэзия Оскара Уайльда / К. Бальмонт. - С.63.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема: постмодернізм (домінуючий напрям сучасної літератури) / Л. П. Грисенко. - С.2 (обкл.).
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2009г. N 12
Зміст:
Хроменко, І. А. "Сонце російської поезії": життєвий і творчий шлях Олександра Пушкіна. 9 клас / І. А. Хроменко. - С.2-6.
Баліна, К. Н. Своєрідність поезії вагантів, її провідні теми. 8 клас / К. Н. Баліна. - С.9-11.
Снєгірьова, В. В. Королева середньовічної літератури: вивчення лірики трубадурів у 8 класі / В. В. Снєгірьова. - С.16-17.
Сімакова, Л. А. Братство свободи і радості: вивчення лірики вагантів у 8 класі / Л. А. Сімакова. - С.18-19.
Назарець, В. М. "Витвір дуже нестриманої і саркастичної фантазії": повість-казка Гофмана "Малютка Цахес на прізвисько Цинобер" / В. М. Назарець. - С.23-26.
Ружевич, Т. М. Гофман і Гоголь: сміх із присмаком гіркоти / Т. М. Ружевич. - С.27-28.
Борківська, О. П. Творчість Миколи Гоголя в контексті традицій готичного роману: навчальний проект / О. П. Борківська. - С.29-32.
Братко, В. О. Вплив ренесансних ідей на становлення жанру сонета в поезії доби Відродження: матеріали до проведення спецкурсу / В. О. Братко. - С.33-36.
Мигальчинская, В. М. Загадка рассказа Леонида Андреева "Иуда Искариот": заседание литературного кружка во время изучения творчества М. Булгакова. 11 класс / В. М. Мигальчинская. - С.37-40.
Веремійчук, О. Д. "І народився на землі Вітмен...": інтегрований урок зарубіжної літератури та англійської мови. 10 клас / О. Д. Веремійчук, В. Я. Бойчук. - С.41-43.
Синюкова, Л. В. Запорозька Січ очима митців: картина Рєпіна "Запорожці пишуть листа турецькому султану" в контексті вивчення повісті Гоголя "Тарас Бульба". 7 клас / Л. В. Синюкова. - С.44-46.
Кашуба, Є. І. Любов і біль злилися воєдино: система уроків за творчістю Генріха Гейне / Є. І. Кашуба. - С.47-51.
Худа, Г. О. "Боротися й шукати...": підсумковий урок за романом Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан". 6 клас / Г. О. Худа. - С.52-56.
Звершховська, І. І. Новорічний стартинейджер / І. І. Звершховська. - С.56-57.
Веренько, Н. Природа. Мир. Тайник Вселенной: сценарий литературного вечера, посвященного Сергею Есенину / Н. Веренько. - С.60-62.
Гурдуз, А. І. Постійність рухливого: ізоморфізм ключових традиційних образів і мотивів у літературі / А. І. Гурдуз. - С.63-64.
Грисенко, Л. П. Волт Вітмен "Листя трави" / Л. П. Грисенко. - С.2 обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 2
Зміст:
Іваненко, З. М. Система інтерактивних уроків з вивчення "Божественної комедії" Данте Аліг'єрі. 8 клас / З. М. Іваненко. - С.2-6.
Годлевська, Ю. Образ автора в романах Оскара Вайлда "Портрет Доріана Грея" і Ж.К. Гюїсманса "Навпаки" / Ю. Годлевська. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кудрявцев, М. Драма ідей Антона Чехова / М. Кудрявцев. - С.24-27.
Іщенко, О. Г. Усвідомлення модерністської літератури крізь призму читацького сприйняття / О. Г. Іщенко, О. В. Сервачак. - С.28-31.
Бугай, Л. М. "П'яний корабель" А. Рембо - яскравий зразок символістського пошуку "відповідностей" різних проявів життя, багатства асоціацій": конспект уроку з використанням комп'ютерних технологій. 10 клас / Л. М. Бугай. - С.32-34.
Хроменко, І. "Душа в заветной лире": вивчення лірики О. Пушкіна ("До моря", "Я мить чудову пам'ятаю...", "Я вас любив...", "Пам'ятник") / І. Хроменко. - С.35-36.
Кугай, Л. І. Особливості стилю в повісті Ернеста Хемінгуея "Старий і море": урок-діалог з використанням сучасних інформаційних технологій. 11 клас / Л. І. Кугай. - С.43-46.
Горальська, В. М. Шерлок Холмс і доктор Вотсон - класичний детективний дует: урок з вивчення оповідань Конан Дойла. 7 клас / В. М. Горальська. - С.46-48.
Ціко, І. Г. "Природи не бездушний лик...": підсумковий урок за темою "Література і світ природи". 5 клас / І. Г. Ціко. - С.48-49.
Каніболоцька, О. А. Аудіокниги як засіб розвитку навичок мовного спілкування у процесі вивчення зарубіжної літератури: на матеріалі оповідання "Чинк" Е. Сетона-Томпсона / О. А. Каніболоцька. - С.50-51.
Пантелєєва, В. В. Літературна конференція в школі / В. В. Пантелєєва. - С.52-53.
Валентинова, Д. М. Использование эпистолярного наследия О. Уайльда при изучении биографии и творчества писателя / Д. М. Валентинова. - С.54-55.
Братко, В. О. Сонет в історії української літератури (огляд): матеріали до проведення спецкурсу / В. О. Братко. - С.56-58.
Шкаруба, Л. М. Английский театр шекспировского времени: предшественники далекие и близкие, современники / Л. М. Шкаруба. - С.59-64.
Грисенко, Л. П. Опорно-смислова схема: Артюр Рембо "П'яний корабель" / Л. П. Грисенко. - С.2 (обкл.)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - Київ : Антросвіт, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2015г. N 6
Зміст:
Грисенко, Л. П. "Свіча горіла на столі..." / Л. П. Грисенко. - С.2-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
Гаврилюк, В. С. "Україна у кожного в серці..." : сценарій літературно-музичної композиції / В. С. Гаврилюк, М. М. Ковальчук, В. В. Федотов. - С.7-13
П'яташ, В. С. "У кожній людині свої зірки" : сценарій випускного вечора / В. С. П'яташ. - С.13-15
Трибунська, Т. А. Будуйте храм у душі своїй: Біблія - Книга книг. Новий Заповіт / Т. А. Трибунська. - С.16-20
Сапегіна, В. А. "Треба прагнути бути людиною..." : урок з вивчення новели О. Генрі "Останній лист" / В. А. Сапегіна. - С.21-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Богосвятська, А. І. Емерджентне управління та самоуправління як новий педагогічний принцип / А. І. Богосвятська. - С.25-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
Бондарук, Л. М. Секрети японської казки / Л. М. Бондарук. - С.29-31
Пастушкова, І. С. Використання засобів мистецтва на уроках літератури / І. С. Пастушкова. - С.31-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
Лук'янченко, Н. І. Вивчаємо казку Г.Х. Андерсена "Снігова Королева" / Н. І. Лук'янченко. - С.35-39
Денисюк, О. Г. Геракл - улюблений герой стародавніх греків : 12 подвигів Геракла / О. Г. Денисюк. - С.40-41
Денисенко, Н. М. Вивчаємо байку Жана де Лафонтена "Зачумлені звірі" / Н. М. Денисенко. - С.42-43
Щелочиліна, С. М. Подорож у країну Байок / С. М. Щелочиліна. - С.44-46
Гузь, О. О. Уроки позакласного читання у 5 класі / О. О. Гузь. - С.47-54
Мрачковська, Г. М. Дві світочі людської думки: Йоганн Гете і Тарас Шевченко : компаративне дослідження / Г. М. Мрачковська. - С.55-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Дець, Н. С. Агата Крісті - всесвітньо відома "королева детективу" : літературна вітальня до 125-річчя від дня народження письменниці / Н. С. Дець. - С.58-61
Котова, І. С. Як створити довірливе середовище у школі : заняття 3 / І. С. Котова. - С.62-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Выходит ежемесячно
2015г. N 11
Зміст:
Богосвятська, А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів / А. І. Богосвятська. - С.2-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
Шаповалова, Е. Н. Проектная деятельность как один из способов воспитания духовности современного человека / Е. Н. Шаповалова. - С.7-10
Онуфрійчук, І. А. Урок-молитва за Україну / І. А. Онуфрійчук. - С.10-13
Гелемб'юк, К. Ф. "Верховино, світку ти наш..." : ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині..." / К. Ф. Гелемб'юк, Л. В. Грицюк. - С.14-15
Моцак, Т. М. Урок з вивчення повісті В. Короленка "Сліпий музикант" / Т. М. Моцак. - С.16-18
Грисенко, Л. П. "Свіча горіла на столі..." / Л. П. Грисенко. - С.19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
Онуфрійчук, І. А. Лист пораненому солдату : інтегрований урок світової літератури й образотворчого мистецтва у 5 класі / І. А. Онуфрійчук, Н. Ю. Гуляєва-Смагло. - С.23-24
Петричко, І. З. Запалімо в серцях до ближнього любов!. Вона врятує світ! / І. З. Петричко. - С.25-29
Головка, Л. М. Шкільний творчий проект "Гра в радість" : тиждень зарубіжної літератури / Л. М. Головка. - С.30-36
Сорока, І. І. Дороги, які ми вибираємо. Дороги, які обирають нас / І. І. Сорока. - С.37-40
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 2
Зміст:
Бойчук, П. М. Державна атестація з педагогіки - важливий складник визначення професіоналізму випускника педагогічного коледжу / П. М. Бойчук. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: державна атестація, здобувачі вищої освіти, молодший спеціаліст
Кущ, О. М. Юзабіліті персонального веб-ресурсу педагога / О. М. Кущ. - С.8-11. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: юзабіліті, персональний сайт, блог
Москалик, Г. Ф. Проблеми функціонування освіти об'єднаних територіальних громад в умовах децентралізації / Г. Ф. Москалик. - С.12-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: децентралізація, коефіцієнт чиновника, біосферний регіон
Сас, Н. М. Застосування системного підходу у професійній підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління / Н. М. Сас. - С.15-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: системний підхід, професійна підготовка, компетентнісна освітня парадигма
Курок, В. П. Обгрунтування змісту і структури інноваційних технічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технології / В. П. Курок. - С.18-21
 л.слова: вчитель технології, технічні дисципліни, технічна підготовка
Бочевар, А. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу у ВНЗ / А. Г. Бочевар. - С.22-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційні технології, дидактичні функції ІКТ
Рой, С. Д. Специфіка використання індивідуальних освітніх траєкторій у ВНЗ / С. Д. Рой. - С.25-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: індивідуалізоване навчання, індивідуальні освітні траєкторії, педагогічний супровід
Крамаренко, А. М. Авторський курс "Ноосферна освіта еколого орієнтованого майбутнього вчителя початкової школи" як складова підвищення якості професійної підготовки / А. М. Крамаренко. - С.27-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: екологічні цінності, ноосферна освіта, екологічна педагогіка
Ярова, Т. П. Формування пізнавального інтересу до образотворчого мистецтва у майбутніх учителів початкових класів / Т. П. Ярова. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: пізнавальний інтерес, нетрадиційні техніки малювання
Прокопенко, Ю. С. Аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури при вивчення дисципліни "Настільний теніс з методикою навчання" / Ю. С. Прокопенко. - С.36-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійна підготовка, інноваційні технології, інтерактивні методи
Марчук, С. С. Педагогічна олімпіада: традиції формування творчості особистості майбутнього вчителя в умовах коледжу / С. С. Марчук. - С.40-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: студентська олімпіада, педагогічний коледж, обдарована особистість
Олійник, І. О. Психолого-педагогічні основи вчительської любові / І. О. Олійник. - С.45-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: педагогічна любов, любов до дітей, педагогіка любові
Грисенко, Л. П. Дезадаптація студентів першого курсу: психологічний аспект / Л. П. Грисенко. - С.49-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: адаптація, дезадаптація, психічне здоров'я
Московець, Л. П. Гуманізація педагогічного спілкування як шлях формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів / Л. П. Московець. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: гуманізм, гуманізація освіти, механізми перцепції
Деркач, В. В. Пріоритети сучасної лінгводидактики вищої школи / В. В. Деркач. - С.57-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноваційні технології, когнітивістика, комунікативна компетентність
Самусь, Л. И. Происхождение названий рек и озер Украины и Западной Европы в лингвонародоведческом аспекте / Л. И. Самусь. - С.60-62
 л.слова: гидронімія, топоніми, етнографія
Кулікова, Т. В. Функціонально-стилістичне навантаження компаративів у романі В. Підмогильного "Місто" / Т. В. Кулікова. - С.63-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: ідеостиль, лінгвістика, художній стиль
Солодовникова, Л. Г. Формування професійних навичок керівника дитячого хореографічного колективу / Л. Г. Солодовникова. - С.67-69
 л.слова: формування професійних навичок, педагогічна майстерність, самостійна творча робота
Ціпов'яз, А. Т. Особливості методики тренувань у городковому спорті / А. Т. Ціпов'яз, М. П. Севрюк, Т. І. Кудряшова. - С.70-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: городковий спорт, методика тренувань, фізичні якості
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
17.


    Грисенко, Л. П.
    Опорно-смислова схема "Проза і поезія межами західного світу": [Кобо Абе] [Текст] / Л. П. Грисенко // Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - 2008. - N 3. - обкл.
ББК 74.268.3(5Япо)

Рубрики: Японська література--викладання--персоналії,  Опорно-смислова схема--японська література
Доп.точки доступа
Кобо, Абе (1924-1993) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Грисенко, Л. П.
    Соціально-психологічна проза ХIХ ст. у французькій літературі: опорно-смислова схема [Текст] / Л. П. Грисенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2008. - N 4. - 2 (обкл.)
ББК 74.268.3(0)

Рубрики: Світова література--викладання--Франція, ХIХ ст.,  Опорно-логічні схеми--французька література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Грисенко, Л. П.
    Опорно-смислова схема "Основні риси драматургії ХIХ століття, втілення в п'єсах Г. Ібсена і Б. Шоу [Текст] / Л. П. Грисенко // Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - 2008. - N 4. - 2 (обкл.)
ББК 74.268.3(0)

Рубрики: Світова література--викладання--драматургія, ХIХ ст.,  Опорно-смислові схеми--світова література, ХIХ ст.
Доп.точки доступа
Ібсен, Г. \о нем\
Шоу, Б. \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Грисенко, Л. П.
    Збережіть свій сад!: урок за п'єсою А. Чехова "Вишневий сад", 10 клас [Текст] / Л. П. Грисенко // Зарубіжна література в школах України : Методичний журнал. - 2008. - N 5. - С. 21-25.
ББК 74.268.3(4Рос)5

Рубрики: Російська література--викладання--персоналії,  Структурно-логічні схеми--зарубіжна література
Доп.точки доступа
Чехов, А.П. \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-32 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей