Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Колегія Павла Галагана<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

   Журнал

Історико-педагогічний альманах . - Київ : Академія педагогічних наук України, 2004 - . - Выходит дважды в год
2015г. N 1
Зміст:
Сухомлинська, Ольга. Толерантність як підхід до розгляду ідей В.О. Сухомлинського про дитину / О. Сухомлинська. - С.7-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: толерантність, багатоманіття, співпереживання
Шелюх, Галина. Внесок С. Миропольського у методичне забезпечення початкових шкіл духовного відомства (кінець ХIХ - початок ХХ ст.) / Г. Шелюх. - С.13-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: методичне забезпечення, церковнопарафіяльна школа, народні школи
Чередняк, Юлія. Внесок Бориса Мітюрова у дослідження педагогічних ідей Івана Франка / Ю. Чередняк. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: педагогічні ідеї, педагогічна спадщина, школа
Литвин, Андрій. Колегія Павла Галагана в житті та діяльності Андроника Степовича (1857-1935 рр.) / А. Литвин. - С.22-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 43 назв.
 л.слова: Колегія Павла Галагана, новаторський навчально-виховний заклад
Панченко, Єлизавета. Історія плекання лідерів: початки скаутського руху у США (початок ХХ ст. - 20-і рр. ХХ ст.) / Є. Панченко. - С.36-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 29 назв.
 л.слова: скаутський рух, лідерство, морські скаути
Березівська, Лариса. Історія зарубіжної шкільної освіти у сучасних підручниках з історії педагогіки / Л. Березівська. - С.43-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: історія педагогіки, історія зарубіжної шкільної освіти
Янченко, Тамара. Інституційне оформлення педології в Україні (20-ті роки ХХ ст.) / Т. Янченко. - С.48-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 28 назв.
 л.слова: педологія, досвідно-педологічна станція, шкільна педологічна служба
Міхно, Олександр. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як передумова реалізації індивідуального підходу у вітчизняній школі 1940-1980-х років: джерелознавчий аспект / О. Міхно. - С.56-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 72 назв.
 л.слова: індивідуальний підхід, джерелознавча евристика, соціокультурний контекст
Тичина, Ірина. Підготовка військових фахівців в Україні у ХIХ - на початку ХХ сторіччя / І. Тичина. - С.65-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: психолого-педагогічна характеристика учня, джерелознавча евристика, соціокультурний контекст
Курило, Людмила. Генеза форм і методів навчання студентів у класичних університетах України (ХIХ - початок ХХ ст.) / Л. Курило. - С.70-73. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: університетська лекція, лекційний метод викладання, викладач університету
Токуєва, Наталія. Розвиток загальноосвітніх інтернатних закладів сільської місцевості в Україні (40-50-і роки ХХ століття) / Н. Токуєва. - С.74-78. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: сільська загальноосвітня школа-інтернат, діти-сироти, трудове виховання
Бойко, Ольга. Період тимчасового згортання ліквідації неписемнності в Україні (1921-1923 рр.) / О. Бойко. - С.79-84. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: ліквідація неписьменності, лікпункт, навчання грамоти
Дічек, Наталія. Питання індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу у діяльності українського Науково-дослідного Інституту дефектології (1948-1954 рр.) / Н. Дічек. - С.85-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 50 назв.
 л.слова: діти з психофізичними вадами, індивідуалізація навчально-виховного процесу, диференціація спеціальних шкіл
Кравченко, Оксана. Першоджерела до історії діяльності пролеткульту / О. Кравченко. - С.97-109. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: Пролеткульт, робочий клуб, пролетарський університет
Ничипоренко, И. И. Несколько положений из моего педагогического катехизиса... / И. И. Ничипоренко. - С.110-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Інформація для дослідників у галузі історії педагогіки. Персоналія як тема історико-педагогічних досліджень (покажчик тем дисертаційних досліджень зі спеціальності 13.00.01, закоординованих у 1995-2014 роках). - С.114-134
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Шевчук, Оксана.
    Історія створення Колегії Павла Галагана [Текст] / О. Шевчук // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - N 1. - С. 87-95. - Бібліогр. у кінці ст.: 37 назв.
ББК 74.03(4Укр)52-03

Рубрики: Історія освіти України--колегії, ХIХ ст.,  Колегія П. Галагана
Кл.слова (ненормированные):
Статут -- Колегія Павла Галагана
Аннотация: У статті розглянуто історичні передумови створення Колегії Павла Галагана - освітньо-виховного закладу для хлопчиків, а також її національну спрямованість. Подано короткі біографічні відомості про Григорія Галагана та його сина Павла. Проаналізовано погляди Г. Галагана, його національні переконання, які справили вплив на організацію і зміст навчально-виховного процесу Колегії.
Доп.точки доступа
Галаган, Павло \о нем\
Галаган, Григорій Павлович \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Литвин, Андрій.
    Колегія Павла Галагана в житті та діяльності Андроника Степовича (1857-1935 рр.) [Текст] / А. Литвин // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - N 1. - С. 22-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 43 назв.
ББК 74.03(4Укр)5

Рубрики: Історія освіти України--Колегія П. Галагана, кінець ХIХ- поч. ХХ cт.
Кл.слова (ненормированные):
Колегія Павла Галагана -- новаторський навчально-виховний заклад
Аннотация: У статті висвітлено внесок Колегії Павла Галагана в житті та діяльності одного із директорів закладу - Андроника Степовича (1857-1935 рр.). Колегія Павла Галагана відома в історії української культури і освіти як унікальний новаторський навчально-виховний заклад другої половини ХIХ - початку ХХ століття. Автором з'ясовано, що Колегія Павла Галагана мала вирішальне і визначне значення в житті і діяльності А. Степовича: вона сформувала його світогляд, визначила його наукові спрямування і дала можливість реалізувати свої найкращі якості педагога-новатора, керівника нової формації, Учителя з великої букви.
Доп.точки доступа
Степович, Андроник Іоаникійович (вчений-славіст, педагог, директор Колегії Павла Галагана ; 1857-1935) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Ничипоренко, И. И.
    Несколько положений из моего педагогического катехизиса... [Текст] / И. И. Ничипоренко // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - N 1. - С. 110-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
ББК 74.03(4Укр)5-8

Рубрики: Історія освіти України--персоналії
Кл.слова (ненормированные):
Колегія Павла Галагана
Аннотация: У статті на основі архівних джерел, здійснено системний і комплексний аналіз новаторських педагогічних ідей українського педагога, освітнього діяча Івана Івановача Ничипоренка, які втілювалися в очолюваній ним Колегії Павла Галагана. Схарактеризовано постать І.І. Ничипоренка- - людини широких поглядів, професіонала, відданого справі освіти, який не лише хотів, а й докладав багато зусиль до втілення в навчально-виховний процес Колегії всього нового та прогресивного. До наукового обігу введено маловідомий документ, що розширить історико-педагогічне знання про існування в шкільній практиці України такого унікального явища, як Колегія Павла Галагана, колектив якої зберігав кращі традиції і прагнув нового в організації навчально-виховного процесу.
Доп.точки доступа
Ничипоренко, Іван Іванович (український педагог, освітній діяч ; 1842-1910) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей