Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=В33/2016/10<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.


    Романюк, Ірина.
    Гурткова робота в дошкільному закладі: складові організації та керівництва [Текст] / І. Романюк // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 4-12
ББК 74.102.4

Рубрики: Гурткова робота--ДНЗ,  Планування роботи--дошкільний заклад--гурткова робота
Кл.слова (ненормированные):
гурткова робота -- профільне спрямування -- керівник гуртка
Аннотация: Усі діти - різні, і пересвідчитися в цьому можна під час спостереження за самостійною діяльністю дошкільників. Хтось із дітей старанно будує башту з кубиків, інший малює свою родину, а ще пара дітей захоплено грають м'ячем. Як задовольнити потреби кожної дитини, адже для індивідуальної роботи з ними у вихователыв бракує часу? Аби діти мали змогу самореалізуватися та гармонійно розвиватися з огляду на їхні можливості й інтереси, варто організувати в дошкільному закладі гурткову роботу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


   
    Створюємо гурток: крок за кроком [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 13
ББК 74.102.4

Рубрики: Гурткова робота--ДНЗ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


   
    Тест "Гурткова робота в дошкільному закладі" [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 14-15
ББК 74.102.4

Рубрики: Тест--гурткова робота--ДНЗ,  Тест--самодіагностики--керівник гуртка,  Гурткова робота--ДНЗ
Кл.слова (ненормированные):
керівники гуртків
Аннотация: Керівник гуртка передусім має бути компетентним у галузі науки, що пов'язана з обраним напрямком гурткової роботи. Не менш важливими для такого педагога є й розвинені власні здібності. Утім яким би творчим не був керівник гуртка, йому слід досконало знати методичні та організаційні вимоги до проведення гурткової роботи та керуватися ними у своїй діяльності. Перевірити знання педагогів, які є керівниками гуртків у дошкільному закладі, пропонуємо у формі тесту.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


   
    Виявлення освітніх запитів батьків [Текст] : анкета для батьків // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 17-18
ББК 74.105

Рубрики: Анкета--батьки--ДНЗ
Кл.слова (ненормированные):
анкета для батьків

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Яременко, Наталія.
    Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку [Текст] / Н. Яременко // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 18-24
ББК 74.102.414

Рубрики: Математика--дошкільна--гуртки,  Розвивальне навчання--логіко-математичне--дошкільники,  Інформаційно-комунікативні технології--дошкільний навчальний заклад
Кл.слова (ненормированные):
розвивальне навчання -- логіко-математичний розвиток -- інформаційно-комунікативні технології -- математичний гурток -- мультимедійні презентації -- програмне забезпечення
Аннотация: Використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі відкриває широкі перспективи як для педагогів, так і для дошкільників. ІКТ збагачують процес навчання, дають змогу зробити його ефективнішим, залучаючи до процесу сприймання навчальної інформації почуття дитини. А поєднання електронних засобів із ефективними освітніми технологіями дає змогу скоротити період навчання й при цьому підвищити його якість. Саме тому ми активно використовуємо ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Богомолова, Наталія.
    Маленькі шахісти в дошкільному закладі [Текст] / Н. Богомолова // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 25-31
ББК 74.100.55

Рубрики: Гуртки--дошкільні--шаховий
Кл.слова (ненормированные):
гра в шахи -- інтелектуальні здібності -- дидактичні ігри -- шаховий гурток
Аннотация: Із-поміж численних ігор, які педагоги організовувати для дошкільників, вигідно вирізняється потужним навчальним потенціалом справді інтелектуальна гра - гра в шахи. Проте дехто заперечить, що для дошкільників ця гра заскладна. Тож чи можна вважати шахи дитячою грою? І якщо так, то чи просто навчити дошкільників грати в таку складну інтелектуальну гру?

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Лінчук, Маргарита.
    Оздоровлення дошкільників на заняттях гуртка аквааеробіки [Текст] / М. Лінчук, Н. Шмарко, М. Чекулаєва // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 32-40
ББК 74.100.55

Рубрики: Фізичне виховання--дошкільне--аквааеробіка
Кл.слова (ненормированные):
авквааеробіка -- оздоровчий період -- плескальний відкритий басейн
Аннотация: Оздоровленню дітей усіляко сприяють природні чинники - сонце, вода та повітря. А як найліпше поєднати їх дію? За наявності в дошкільному навчальному закладі стаціонарного плескального басейну можна організувати гурток з аквааеробіки на свіжому повітрі.
Доп.точки доступа:
Шмарко, Наталія
Чекулаєва, Мілена


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Перепльотова, Н.
    Опануємо мистецтво художньої гімнастики [Текст] / Н. Перепльотова // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 41-44
ББК 74.100.55

Рубрики: Фізичне виховання--дошкільне--художня гімнастика
Кл.слова (ненормированные):
художня гімнастика -- гурткова робота -- фізичний розвиток дошкільників -- щіточковий масаж
Аннотация: Піклуючись про здоров'я дошкільників, педагоги переважно використовують традиційні способи, як-от організовують фізкультурні заняття, спортивні свята тощо. Пропонуємо урізноманітнити фізкультурно-оздоровчу роботу в дошкільному закладі, організувавши для дівчаток гурток із художньої гімнастики. А що як серед ваших вихованок є майбутні чемпіонки?

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Сєлуянова, Лідія.
    Перші кроки до поетичного олімпу, або Розвиток словотворчості дошкільників [Текст] / Л. Сєлуянова // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 45-54
ББК 74.102.413

Рубрики: Гуртки--словотворчості
Кл.слова (ненормированные):
гурткова робота -- виразне декламування -- рима -- гурток словотворчості -- виховання поетичної культури
Аннотация: Як помітити в дітях поетичний талант? Насправді - дуже просто. Є маленькі особистості, які ще не вміють читати і, тим паче, не знають "секретів" написання віршів, але починають римувати слова. Можливо, спочатку виходить така собі "абракадабра", проте й така своєрідна творча діяльність свідчить про наявність у дитини поетичних здібностей. Головне - вчасно помітити їх, підтримати бажання "грати" у вірші, спонукати до прояву словотворчості, створити відповідні умови для розвитку здібностей, відкрити дитині двері у поетичний світ. Саме із цією метою в дошкільному навчальному закладі варто започаткувати гурток словотворчості.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Гасюк, Людмила.
    Світ паперових чудес у техніці оригамі [Текст] / Л. Гасюк // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 55-61
ББК 74.102.41

Рубрики: Гурткова робота--ДНЗ,  Орігамі--дошкільники
Кл.слова (ненормированные):
орігамі -- конструювання з паперу -- техніка орігамі
Аннотация: Здавалося б, що, окрім елементарного літачка чи ще кількох нескладних виробів, можна виготовити зі звичайного аркуша паперу? Проте за допомогою простих прийомів техніки оригамі й безмежної фантазії із паперових аркушів можна створити цілий дивовижний світ. Крім того, робота з папером у техніці оригамі сприяє розвитку в дітей креативності, образного й логіко-математичного мислення, дрібної моторики, конструкційних навичок, вихованню посидючості й зосередженості. Тож якщо ваші вихованці ще не творили в цій техніці - саме час скористатися наданими методичними рекомендаціями щодо організації гурткової роботи з навчання оригамі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Морєва, Олена.
    Оплачуємо роботу вихователя-методиста дошкільного навчального закладу як керівника гуртка [Текст] / О. Морєва // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 62-65
ББК 74.104

Рубрики: Вихователь-методист--ДНЗ--керівник гуртка
Кл.слова (ненормированные):
оплата праці -- керівник гуртка
Аннотация: Вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів часто є ще й керівниками гуртків у тих самих закладах. Розглянемо, на яких умовах виконувати таку роботу та як вона має бути оплачена в кожному випадку.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


   
    Оформлюємо документи: положення про гурток [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 66-69
ББК 74.104

Рубрики: Гуртки--дошкільні,  Положення--гуртки ДНЗ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


   
    Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 70-71
ББК 74.104

Рубрики: Вихователь-методист--ДНЗ--циклограма діяльності, листопад

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей