1. | > Газета Дефектолог . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2007 - . - Выходит ежемесячно 2016г. N 4 (Квітень)
Зміст: Чорна, І. Навички письма у молодших школярів / Ірина Чорна. - С.4–5. - Бібліогр.: 3 назви. л.слова: навчання письма, діти з особливими потребами, корекційно-розвивальні методи Щербатюк, Г. Інноваційні методи та прийоми навчання на уроках української мови та літератури / Галина Щербатюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 8 назв. л.слова: розумово відсталі учні, критичне мислення, інформаційно-комунікативні технології Радченко, В. Формування критичного мислення у молодших школярів із вадами слуху / Вікторія Радченко, Наталія Горіна. - С.9–14. л.слова: діти з порушенням слуху, критичне мислення Мавроді, М. Розрізнення музикальних голосів : фронтальне заняття, 4 кл. / Марія Мавроді. - С.15–16. л.слова: музикальні голоси, слухове сприймання, усне мовлення учнів Ярушко, Л. У гостях у діда Панаса : (український народний побут) : інтегроване заняття з елементами ейдетики у старшій спеціалізованій групі / Лариса Ярушко. - С.17–19. л.слова: побут українського народу, розвиток мовлення Рибак, О. Рідна мова – чисте джерело : мовознавча година : для учнів початкових класів із легкою та помірною розумовою відсталістю / Ольга Рибак, Євгенія Пархомчук. - С.20–21. л.слова: українська мова, початкові класи, словниковий запас Буток, Л. Особиста гігієна : виховна година, 4 кл. / Людмила Буток. - С.22–23. л.слова: особиста гігієна, правила гігієни, засоби гігієни Бабіч, Г. Магічні числа : математична казка / Галина Бабіч. - С.24–25. л.слова: основи математики, математичні казки, початкова школа Дзюбенко, Л. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з української мови : у підготовчому класі інтенсивної педагогічної корекції / Любов Дзюбенко, Лідія Ліпінська, Людмила Тарновська. - Вкладка. – С.1–24. л.слова: початкові класи, інтенсивна педагогічна корекція, уроки української мови Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1)
Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
|
>