Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 302090 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область поиска1
в найденном
 Найдено в других БД:Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (748)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>DP=202002$<.>
Общее количество найденных документов : 654
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Обкладинка
821(477.73)
І-98


    Іщенко, Світлана Вікторівна.
    Дерева злетіли парами [Текст] : зібране / Світлана Вікторівна Іщенко. - Миколаїв : ФОП Швець В.М., 2019. - 556 с. - ISBN 978-617-7421-80-0 : 98.00 р.
УДК

Рубрики: Миколаївщина--Поезія
Аннотация: У книгу зібраних творів Світлани Іщенко "Дерева злетіли парами" увійшли поезії періоду 1988-2019 років. Переважна більшість цих творів побачила світ окремими книгами і журнальними добірками української і закордонної преси Канади, США і Англії. Зібране містить широкий діапазон літературних жанрів. Книга вбирає в себе не тільки великий період творчості поетеси, але й її погляд на історію України, культуру, національні цінності, людину і суспільство, міфологію і реалії життя, еміграцію, кохання у всіх його виявах, сценічні ролі і артистизм бачення світу очима художника. Зібраті твори є портретом самої поетеси, різнобічності її талантів і перспектив.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
Обкладинка
821(477.73)
М 74


    Моісєєва, Інна.
    Смак бунни [Текст] : про пристрасть, пожорожі, каву і справжнє щастя / Інна Моісєєва. - Київ : Брайт Букс, 2019. - 152 с. - ISBN 978-617-7766-09-3 : 70.00 р.
Есть автограф: Моісєєва, І.
УДК

Рубрики: Миколаївщина--література--сучасна
Аннотация: Ця книжка про те, що приводом для розлучення може стати й туга за собою справжньою. Так часом трапляється: усі живі-здорові, забезпечені, а людина почувається цілком нещасною… А ще ця історія про подорожі, каву, успіх, пристрасть і справжнє щастя.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
Обкладинка
821(477.73)
К 56


    Ковалевський, Сергій Володимирович.
    Орден знань. Поєдинок зі смертю [Текст] : фантастична повість / Сергій Ковалевський. - Миколаїв : Іліон, 2019. - 120 с. - ISBN 978-617-534-536-8 : 60.00 р.
Есть автограф: Ковалевський, С.
УДК

Рубрики: Миколаївщина--література--фантастична повість
Аннотация: Світ Дмитра в одну мить перевернувся. Його наставник Арман помер у нього на руках, встигнувши лише попросити його врятувати спадкоємицю Ордену, остання з яких померла вісімнадцять років тому. Хто був зацікавлений у смерті Армана? Про кого він говорив? На ці та багато інших питань Дмитру доведеться знайти відповіді і зірвати завісу з минулого своєї родини.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
821(477.73)
В 48


    Вінграновський, Микола Степанович.
    З обійнятих тобою днів [Текст] : поезії / Микола Вінграновський ; авт. предисл. І. М. Дзюба ; худож. В. В. Лісовський. - Київ : Веселка, 1993. - 303 с. : іл. - ISBN 5-301-01069-7 : 27.00 р.
УДК

Рубрики: Українська література (твори)--поезія,  Миколаївщина--література--поезія
Аннотация: До книжки одного з провідних сучасних українських поетів, лауреата Державної премії України ім. Т. Г. Шевченка ввійшли вірші, написані в різні часи: від пам'ятних 60-х років - до наших днів. Тож читач старшого віку має змогу ще раз пригадати собі, а молодший - відкрити для себе чарівний світ поезії Миколи Вінграновського.

Доп.точки доступа:
Дзюба, І.М. \авт. предисл.\
Лісовський, В.В. \худож.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
Обкладинка
37.018.32-053.6
Н 33


    Наточій, Анатолій Миколайович.
    Виховання підлітків у загальноосвітніх школах-інтернатах України: теорія і практика [Текст] : монографія / Анатолій Миколайович Наточій. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 460 с. - ISBN 978-617-534-083-7 : 55.00 р.
    Содержание:
Виховання особистості як наукова проблема . - С .9
Виховання як педагогічна категорія . - С .9-36
Аналіз сучасних концепцій виховання . - С .37-51
Методологічні підходи до організації виховного процесу в навчальних закладах . - С .51-60
Загальноосвітня школа-інтернат у сучасному освітньому просторі України . - С .61
Загальноосвітня школа-інтернат як категорія педагогіки . - С .61-68
Загальноосвітня школа-інтернат як соціально-педагогічна система . - С .68-82
Специфіка виховної роботи у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .82-93
Педагогічне управління як компонент соціально-педагогічної системи загальноосвітньої школи-інтернату . - С .93-106
Організація виховної роботи з підлітками у сучасній загальноосвітній школі-інтернаті . - С .107
Психофізіологічні особливості учнів підліткового віку . - С .107-135
Програмно-методичне забезпечення виховної роботи у загальноосвітніх школах-інтернатах . - С .135-142
Стан виховної роботи з підлітками в загальноосвітній школі-інтернаті . - С .142-152
Характеристика рівнів вихованості підлітків у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .152-161
Педагогічні умови організації ефективного виховного процесу в загальноосвітній школі-інтернаті . - С .162
Виховна система загальноосвітньої школи-інтернату як мета і результат виховання підлітків . - С .162-177
Розвивальне виховне середовище загальноосвітньої школи-інтернату . - С .177-195
Активна пізнавальна та соціально-громадська діяльність підлітків . - С .195-220
Самоврядування підлітків у системі виховної роботи загальноосвітньої школи-інтернату . - С .220-230
Управління виховною системою загальноосвітньої школи-інтернату . - С .231-251
Експериментальна методика виховання підлітків у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .252
Теоретичні позиції дослідження . - С .252-258
Експериментальна модель виховання підлітків у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .258-264
Зміст експериментальної роботи з виховання підлітків . - С .264-294
Порівняльна характеристика рівнів вихованості підлітків на констатувальному і прикінцевого етапах експерименту . - С .295-299
Моніторинг результативності й ефективності виховної роботи з підлітками у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .300
Поняття моніторингу в освіті . - С .300-302
Критерії результативності та ефективності функціонування загальноосвітньої школи-інтернату . - С .302-304
Кваліметричний підхід в управлінні загальноосвітньою школою-інтернатом і розвитком особистості вихованців . - С .304-308
Педагогічна діагностика як засіб експертної оцінки й основа прийняття управлінського рішення . - С .308-310
Експертиза виховної системи школи-інтернату . - С .311-345
Риси характеру. Таблиці . - С .348-349
Модель випускника основної ланки загальноосвітньої школи-інтернату (9 клас) . - С .350-351
Особистісно зорієнтована модель методичної роботи в загальноосвітній школі-інтернаті . - С .352-361
Програма семінару для вихователів загальноосвітньої школи-інтернату з проблеми "Виховання особистості дитини на основі багатоваріантності методик виховання" . - С .362-365
Програма семінару з проблеми "Виховні системи і технології особистісно орієнтованого виховання" . - С .366-371
Спеціальний курс "Виховна система школи: підходи і технології конструювання" . - С .372
Лікувальна педагогіка (Програма спецкурсу для педагогічних працівників і студентів педагогічних спеціальностей) . - С .373-378
Модель річного плану роботи загальноосвітньої школи-інтернату . - С .379
Індивідуальна організаційно-виховна робота з підлітками . - С .380-384
Організація індивідуалізованого навчання у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .385-387
Гуманізація взаємин між суб'єктами виховної системи загальноосвітньої школи-інтернату . - С .388-393
Цільова комплексна програма "Дозвілля" . - С .394-398
Цільова комплексна програма "Спосіб життя" . - С .399-404
Цільова комплексна програма "Соціально-педагогічна реабілітація" . - С .405-410
Цільова комплексна програма "Спілкування" . - С .411-416
Список використаних джерел . - С .417-456
УДК

Рубрики: Школи-інтернати--виховна робота,  Підлітки--виховання--школи-інтернати
Аннотация: У монографії представлені результати психолого-педагогічного дослідження з питань функціонування в системі освіти України загальноосвітніх шкіл-інтернатів, у яких виховуються діти з певними соціально-психологічними проблемами. На основі розробленої моделі розкрито зміст, форми і засоби ефективного виховання підлітків у загальноосвітніх школах-інтернатах та обгрунтовується доцільність і важливість функціонування цих закладів виховання в системі освіти України. Монографія може бути цікавою для науковців, викладачів, студентів, фахівців із питань соціальної роботи, державних службовців. Вона буде корисною педагогічним працівникам загальноосвітніх шкіл-інтернатів, працівникам управлінь освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
159.922.7-053.6
Н 33


    Наточій, Анатолій Миколайович.
    Підлітки [Текст] : практико-орієнтований посібник / А. Наточій. - Миколаїв : Іліон, 2007. - 276 с. - ISBN 978-966-2056-06-8 : 27.00 р.
    Содержание:
Наукові основи підліткового віку . - С .7
Психологічні особливості дітей підліткового віку . - С .8-19
Особливості підліткового віку: пелагогічний аспект . - С .19-43
Соціальне становлення особистості підлітка . - С .44-60
Підлітки шукають своє місце у світі . - С .61
Нові світоглядні і ціннісні орієнтації . - С .62-71
Міжособистісні взаємини з дорослими та однолітками . - С .72-94
Соціально-психологічні деформації у розвитку підлітків . - С .95
Девіантна поведінка підлітків . - С .95-101
Агресивна поведінка підлітків . - С .101-105
Деякі типи деструктивної поведінки . - С .105-110
Проблеми невротичних станів у підлітковому віці . - С .110-120
Соціально-психологічні фактори суїцидальної поведінки підлітків . - С .121-124
Підлітки і секти . - С .124-127
Виховання підлітків: особистісно орієнтовані технології . - С .127
Філософія виховання в контексті подолання підліткової депривації . - С .128-131
Проблеми гуманістичного виховання підлітків . - С .131-134
Наукові засади створення особистісно орієнтованих виховних технологій . - С .134-138
Сучасні підходи до виховання підлітків . - С .138
Проблеми статевого виховання підлітків . - С .138-153
Сучасний підліток-школяр . - С .153-182
Родина і школа у вихованні підлітка . - С .183-192
УДК

Рубрики: Підлітки--психологія,  Підлітки--виховання,  Психологія--підлітки
Аннотация: Одним із найскладніших періодів в онтогенезі людини є підлітковий вік. Підлітковий період у житті людини називають періодом "бурі й натиску". У цей період відбувається корінна перебудова раніше сформованих психологічних структур, виникають новоутворення, закладаються основи свідомої поведінки, вимальовується загальна спрямованість у формуванні моральних уявлень і соціальних установок. Відбувається Друге Народження особистості. Так хто ж вони, сучасні підлітки? Які психологічні і соціально-педагогічні аспекти їхнього життя? Про що вони мріють? Якими є і якими хотіли б бути? На ці та інші питання відповідає посібкик, який адресується педагогам, психологам, науковцям, батькам, усім, хто опікується проблемами щасливого буття підростаючих поколінь.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
159.922.7
Н 33


    Наточій, Анатолій Миколайович.
    Психологія дитини [Текст] : навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів / А. Наточій. - Миколаїв : Іліон, 2018. - 262 с. - ISBN 978-617-534-478-1 : 60.00 р.
    Содержание:
Феномен дитинства як наукова проблема . - С .8
Дитинство як соціально-педагогічна категорія . - С .8-10
Світ дитинства очима видатних людей . - С .10-16
Діти у сучасному світі . - С .16-21
Дитяча психологія як людинознавча наука . - С .22
Предмет і завдання дитячої психології . - С .22-24
Методологія і методи дитячої психології . - С .24-26
Основи періодизації психічного розвитку дітей . - С .27-28
Фактори, умови і рушійні сили психічного розвитку дитини . - С .28-30
Індивідуально-психологічні відмінності дітей . - С .30-34
Психічний розвиток дитини . - С .35
Критерії і показники психічного розвитку дитини . - С .35-37
Психічні особливості дитини в кожному віковому періоді . - С .37-101
Кризи як специфічні переходи від сходинки до сходинки у психічному розвитку . - С .101-107
Діяльність як детермінанта психічного розвитку дитини . - С .107-115
Психологічні основи формування особистості дитини . - С .116
Особистість у психологічній науці . - С .116-119
Передумови формування особистості у немовлячому віці . - С .119-123
Передумови формування особистості у ранному віці . - С .124-129
Умови розвитку особистості дитини дошкільного віку . - С .129-144
Причини негативних особистісних утворень у дітей . - С .144-145
Методики вивчення психіки дитини . - С .146
Основні і допоміжні методи вивчення психіки дитини . - С .146-149
Діагностування рівнів розвиненості пізнавальних психічних процесів у дітей . - С .149-152
Діагностування рівнів розвиненості емоційних процесів . - С .152-157
Діагностування особистісного зростання дитини на різних вікових етапах . - С .158-163
Методики вивчення готовності дитини до школи . - С .163-166
Матеріали для самостійної роботи студентів . - С .167
Специфіка навчального процесу у вищій школі . - С .167-170
Організація самостійної навчальної, науково-дослідної роботи студентів . - С .170-180
Особливості самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни "Дитяча психологія" . - С .180-185
Тематика завдань з дисципліни "Дитяча психологія" для самостійного опрацювання . - С .185-219
Рекомендована література . - С .220-226
Термінологічний словник . - С .227-237
Що треба знати дорослим про психічний розвиток дитини . - С .238-251
Як можна розвивати дитину . - С .251-261
УДК

Рубрики: Психологія--дитяча,  Дошкільники--психологія
Аннотация: У посібнику представлено матеріали для організації ефективної самостійної роботи по вивченню психіки дитини на етапі дошкільного дитинства. Матеріали посібника відповідають навчальній програмі з дисципліни "Дитяча психологія". Навчально-методичний посібник буде корисним для студентів як майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти, педагогічним працівникам, методистам і керівникам дошкільних установ, батькам та всім дорослим, які мають справу з дітьми і прагнуть проникнути у незвичайний світ дитинства.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
94(477)".../084"
Т 42


   
    Тіні згаданих предків. Від склавинів до русинів. Прадавня Україна, Русь і походження українців [Текст] / упоряд. К. Галушко. - Харків : Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2016. - 352 с. : іл. - ISBN 978-617-12-0460-7 : 78.00 р.
    Содержание:
Народи України у найдавнішу добу (М. Відейко) . - С .5
Загальний склад населення території сучасної України у доісторичну добу . - С .5-6
Вони були першими . - С .6-15
Трипілці . - С .15--28
Сусіди трипільців . - С .28-33
Тіні "аріїв" . - С .33-35
Люди зі степів . - С .35-44
На північ від степу . - С .44-51
Кімерійці . - С .51
Народ із легенди . - С .51-56
Північні сусіди Кімерії . - С .56-61
Кімерійці та світова історія . - С .61-65
Скіфи . - С .65-67
Онуки Зевса і Борисфена, які прийшли з глибин Азії . - С .67-72
Скіфи проти "скіфів" . - С .72-74
Повість про Даріїв похід . - С .74-77
Останні століття Скіфії . - С .77-82
Спільноти лісу та лісостепу . - С .82
Відновлення міського життя . - С .82-88
Про мешканців лісостепу . - С .88-91
Фракійці і кельти . - С .92
Сармати . - С .96
Нові лицарі степів . - С .96-105
Україна від зламу двох ер до доби великого переселення народів . - С .106
У пошуках слов'ян . - С .106-117
Перехрестя епох: етнокультурні процеси на півдні Східної Європи в останні століття до нової ери . - С .117-141
Епоха нестабільності: південь Східної Європи у І-ІІ ст. нової ери . - С .141-154
Країна Ойкум: "держава" Германаріха та "імперія" Аттіли . - С .154-169
Анти і склавини: історичний дебют . - С .169-184
Слов'янські спільноти на території сучасної України в VIII-X ст. . - С .185-205
Початки Русі та ранні етапи розвитку держави . - С .206-223
Кочові народи Півдня України у VIІ - середині ХІ ст. . - С .224
Хозари . - С .224-242
Давні мадяри (угри) . - С .242-247
Печеніги . - С .247-254
Торки (огузи, гузи) . - С .254-257
Русь: від варварського народу до держави (середина - друга половина Х ст.) . - С .258-281
"Золота доба" Русі (від початку ХІ ст. до смерті Ярослава) . - С .282-314
Етнічні процеси та самоназви в регіоні Південної Русі . - С .315-349
УДК

Рубрики: Історія України--походження українців,  Історія України--стародавня

Доп.точки доступа:
Галушко, К. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
Обкладинка
821(438)
С 31


    Сенкевич, Генрик.
    Пан Володыевский [Текст] : роман / Г. Сенкевич ; пер. с пол.: Г. Языкова, К. Старосельская, С. Тонконогова. - Харьков : СП "Фолио", 1993. - 480 с. - (Золотой век). - ISBN 5-7150-0080-7 : 40.00 р.
УДК

Рубрики: Польська література (твори)--історичний роман
Аннотация: Роман "Пан Володыевский" описывает военные события польско-турецкой войны середины XVII века, вплоть до взятия 100-тысячной турецко-татарской армией в августе 1672 года Каменца - крупнейшей в Подолии крепости, и гибели главного героя.

Доп.точки доступа:
Языкова, Г. \пер. с пол.\
Старосельская, К. \пер. с пол.\
Тонконогова, С. \пер. с пол.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
Обкладинка
655.41(02.053.2)
О-36


    Огар, Емілія Ігорівна.
    Дитяча книга: проблеми видавничої підготовки [Текст] : навчальний посібник для студ. ВНЗ / Е. І. Огар ; Українська академія друкарства. - Львів : Аз-Арт, 2002. - 160 с. - ISBN 966-7912-11-6 : 38.00 р.
УДК

Рубрики: Видавнича справа,  Дитяча книга--видавнича підготовка
Аннотация: У посібнику викладються теоретичні та практичні засади редакційно-видавничої підготовки творів дитячої літератури. Основні складові комунікативної системи "твір-видання-читач" розглядаються з урахуванням нових культурних та економічних реалій суспільного життя, сучасних психолого-педагогічних поглядів, здобутків вітчизняної та світової практики дитячого книговидання. Для студентів спеціальності "Видавнича справа і редагування", викладачів, видавців, що працюють на ринку дитячої книги.

Доп.точки доступа:
Українська академія друкарства


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей