Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бандровський, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
63.3(0)3я721
Б 23


    Бандровський, О.
    Історія стародавнього світу [Текст] : Підручник для 6 кл. / О. Бандровський. - 2-ге вид., допрац. - К. : Либідь, 2000. - 590 с. - 13.50 грн.
ГРНТИ
ББК 63.3(0)3я721

Рубрики: Всесвітня історія--стародавня,  Історія стародавнього світу,  Стародавній світ,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
63.3(0)3я721
Б 23


    Бандровський, О.
    Історія стародавнього світу [Текст] : підручник для 6-го класу середніх загальноосвітніх навчальних закладів / О. Бандровський. - 2-ге вид., доопр. - К. : Генеза, 2001. - 304 с. : il., карты. - 16.00 грн.
ББК 63.3(0)3я721

Рубрики: Всесвітня історія--стародавня,  Історія стародавнього світу,  Стародавній світ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Історія в школах України [Текст]. - Периодичность G
2005г. N 2 . - 5.41, р.
Зміст:
Бандровський, О. Від "еволюції" до "цивілізації": Вузлові проблеми викладання історії стародавнього світу в середніх школах / О. Бандровський. - С.3-6.
Дьячков, С. Формувати історичне мислення через призму "людини в історії": Основні проблеми змісту курсу історії середніх віків у загальноосвітній школі / С. Дьячков. - С.7-8.
Балабушевич, Т. Визначити самобутність кожної нації: Середньовічна історія в контексті історії цивілізації / Т. Балабушевич, М. Кірсенко. - С.8-9.
 л.слова: СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
Баханов, К. "Якщо б я жив у давні часи...": Образи стародавнього світу в уявленнях шестикласників / К. Баханов. - С.10-13.
Захарова, Н. Насамперед - особисте ставлення: Вимоги до програми з курсу історії стародавнього світу: європейський контекст / Н. Захарова. - С.13-15.
Швидько, Г. В органічному зв’язку з історією європейською: Основні підходи до формування змісту шкільного курсу історії України з найдавніших часів до XVI століття / Г. Швидько. - С.15-17.
Шалагінова, О. Чому за нашим підручником хочеться навчатися? / О. Шалагінова. - С.18-21.
Подаляк, Н. Шкільний підручник з історії середніх віків: роздуми автора / Н. Подаляк. - С.22-24.
Буданова, В. В основі концепції історії стародавнього світу - цивілізаційний підхід: Змістові лінії курсу / В. Буданова. - С.24-27.
Вєнцева, Н. Пізнавати історію і себе...: Використання дискусійних методів при вивченні історії середніх віків / Н. Вєнцева. - С.32-35.
Малієнко, Ю. "Вчитатися" в минуле: Художня література на уроках історії середніх віків / Ю. Малієнко. - С.35-38.
Охредько, О. Гра - це діяльність: Дидактична гра на уроках історії стародавнього світу / О. Охредько. - С.39-43.
Карліна, О. На шляху до транснаціональної історії: Теоретичні засади інтерпретації соціальної історії Середньовіччя / О. Карліна. - С.44-46.
Нестеренко, Л. Уроки політичної історії Середньовіччя / Л. Нестеренко. - С.46-49.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Історія в школах України [Текст]. - Периодичность G
2005г. N 2 . - 5.41, р.
Зміст:
Бандровський, О. Від "еволюції" до "цивілізації": Вузлові проблеми викладання історії стародавнього світу в середніх школах / О. Бандровський. - С.3-6.
Дьячков, С. Формувати історичне мислення через призму "людини в історії": Основні проблеми змісту курсу історії середніх віків у загальноосвітній школі / С. Дьячков. - С.7-8.
Балабушевич, Т. Визначити самобутність кожної нації: Середньовічна історія в контексті історії цивілізації / Т. Балабушевич, М. Кірсенко. - С.8-9.
Баханов, К. "Якщо б я жив у давні часи...": Образи стародавнього світу в уявленнях шестикласників / К. Баханов. - С.10-13.
Захарова, Н. Насамперед - особисте ставлення: Вимоги до програми з курсу історії стародавнього світу: європейський контекст / Н. Захарова. - С.13-15.
Швидько, Г. В органічному зв'язку з історією європейською: Основні підходи до формування змісту шкільного курсу історії України з найдавніших часів до XVI століття / Г. Швидько. - С.15-17.
Шалагінова, О. Чому за нашим підручником хочеться навчатися? / О. Шалагінова. - С.18-21.
Подаляк, Н. Шкільний підручник з історії середніх віків: роздуми автора / Н. Подаляк. - С.22-24.
Буданова, В. В основі концепції історії стародавнього світу - цивілізаційний підхід: Змістові лінії курсу / В. Буданова. - С.24-27.
Вєнцева, Н. Пізнавати історію і себе...: Використання дискусійних методів при вивченні історії середніх віків / Н. Вєнцева. - С.32-35.
Малієнко, Ю. "Вчитатися" в минуле: Художня література на уроках історії середніх віків / Ю. Малієнко. - С.35-38.
Охредько, О. Гра - це діяльність: Дидактична гра на уроках історії стародавнього світу / О. Охредько. - С.39-43.
Карліна, О. На шляху до транснаціональної історії: Теоретичні засади інтерпретації соціальної історії Середньовіччя / О. Карліна. - С.44-46.
Нестеренко, Л. Уроки політичної історії Середньовіччя / Л. Нестеренко. - С.46-49.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Экз. 1 (ЧЗ) переплетен (см. І161033/2005/ Подшивка № 1) - cвободен

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей