Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (34)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей (9)Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Гнатюк, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 39
Показаны документы с 1 по 20
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.
811.161.2(079)
Г 56


    Гнатюк, Л. П.
    Українська мова [Текст] : Навч. посібник для старшокл. та вступ. до вищих навч. закладів України / Л. П.Гнатюк, О. В.Бас-Кононенко. - К. : Знання-Прес, 2002. - 255 с. - 13.40 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 81.2Укр-923

Рубрики: Українська мова,  навчальна література
Доп.точки доступа
Бас-Кононенко, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
811.161.2(079)
Г56


    Гнатюк, Л. П.
    Українська мова [Текст] : Навч. посібник для старшокласників та вступників до вузів / Л.П. Гнатюк, О.В. Бас-Кононенко. - 3-те вид., випр. і доп. - К. : Знання-Прес, 2004. - 259 с. - 19.00 р.
ГРНТИ
УДК
ББК 81.2Укр-923

Рубрики: Українська мова,  навчальна література
Доп.точки доступа
Бас-Кононенко, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
811.161.2(079)
Г56


    Гнатюк, Л. П.
    Українська мова [Текст] : Навч. посібник для старшокл. та вступників до вузів / Л.П. Гнатюк, О.В. Бас-Кононенко. - 4-те вид., випр. і доп. - К. : Знання, 2006. - 259 с. - ISBN 966-311-035-Х : 22.80 р.
ГРНТИ
УДК
ББК 81.2Укр-923

Рубрики: Українська мова,  навчальна література
Доп.точки доступа
Бас-Кононенко, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
811.161.2(075)
Г56


    Гнатюк, Л. П.
    Українська мова [Текст] : учебное пособие / Л.П. Гнатюк, О.В. Бас-Кононенко. - К. : Femina, 1995. - 190 с. - (Старшокласнікам і абітурієнтам). - 3.00 р.
ГРНТИ
УДК
ББК 81.2Укр-93

Рубрики: Українська мова,  навчальна література
Доп.точки доступа
Бас-Кононенко, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
811.161.2'27
Г 56


    Гнатюк, Л. П.
    Українська мова. Особливості практичного застосування [Текст] / Л. П. Гнатюк, О. В. Бас-Кононенко. - К. : Знання-Прес, 2006. - 259 с. - ISBN 966-311-052-Х (в опр.) : 20.00 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 81.2Укр-923

Рубрики: Українська мова
Доп.точки доступа
Бас-Кононенко, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.58
Ф 79


   
    Формування духовного світу студента (на матеріалі досліджень у СНАУ) [Текст] : Монографія / ред. Л. В. Гнатюк. - Суми : ВТД "Університетська книга", 2006. - 263 с. - ISBN 966-680-301-1 : 20.00 грн.
    Содержание:
Дрозд, І. П. Роль релігії в формуванні Духовного світу особистості / І. П. Дрозд. - С .169-201.
Релігія як специфічна форма суспільної свідомості і духовне значчення . - С .169-174.
Релігійний світогляд і духовний світ людини . - С .175-178.
Соціальна роль і основні функції релігії . - С .179-181.
Виховне значення релігії й церкви . - С .182-195.
Релігія і студентська молодь . - С .196-201.
Кубрак, О. В. Суспільно-політична активність молоді як складова її соціалізації (на тлі розвитку громадянського суспільства) / О. В. Кубрак. - С .202-233.
Молодь і політика: спроба аналізу політичної свідомості. загальні характеристики суспільно-політичної свідомості молоді . - С .202-207.
Молодіжний рух: основні акценти . - С .208-209.
Соціально-психологічні особливості молодіжного політичного лідерства . - С .210-213.
Декілька штрихів загальноукраїнських тенденцій соціально-політичного розвитку . - С .214-221.
Суспільно-політичний портрет студента СНАУ (порівняно із загальноукраїнським) . - С .222-233.
Тарапина-Більченко, Л. Г. Масова художня культура і студентська молодь: негативні аспекти комунікації / Л. Г. Тарапина-Більченко. - С .234-260.
ББК 74.58 + 88.5

Рубрики: Формування духовного світу,  Студенти--виховання,  Розвиток особистості,  Сенс життя,  Системи виховання,  Дослідження--соціально-психологічні,  Навчальний процес,  Цінності--моральні,  Концепції--соціологічні,  Філософія і психологія,  Соціологія освіти,  Саморозвиток студентів
Доп.точки доступа
Гнатюк, Л.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
78.03(477)(091)
К 67


    Корній, Л. П.
    Історія української музичної культури від давнини до початку XX століття [Текст] / Л. П. Корній ; ред. Л. Гнатюк. - Київ : Музична Україна, 2018. - 364 с. - Бібліогр.: с. 350-353. - ISBN 978-966-8259-84-5 (в опр.) : 102.35 грн.
    Содержание:
Епоха Середньовіччя (IX-XIV століття) . - С .23
Сакрально-християнська галузь культури . - С .26
Фольклорна галузь культури . - С .38
Світська галузь музичної культури . - С .39
Від Середньовічя до Нового часу (XV-перша половина XVIII століття) . - С .44
Становлення зв'язків із гуманістичною європейською культурою . - С .50
Культурно-освітні осередки . - С .54
Церковна монодія: середньовічні традиції та новаційні стильові особливості . - С .59
Музичний фольклор . - С .62
Зародження кантової культури . - С .65
Світське музичне виконавство . - С .66
Барокова доба (друга половина XVII-перша половина XVIII століття) . - С .68
Музичне мистецтво . - С .74
Багатоголосна (партесна) церковна музика . - С .74
Розвиток кантової музики . - С .81
Шкільна драма з музикою . - С .82
Музичне виконавство в міському побуті . - С .94
Діяльність українських музикантів у Росії (XVII-XVIII століття) . - С .95
Доба Просвітництва. Від Бароко до Класицизму (друга половина XVIII століття) . - С .103
Музичне життя і музична освіта . - С .112
Стильове оновлення музичного мистецтва . - С .117
Максим Березовський. Духовні твори. Інструментальна та оперна творчість . - С .123
Дмитро Бортнянський. Духовна музика. Оперний жанр. Інструментальна музика . - С .133
Артем Ведель. Духовна музика . - С .146
Доба Романтизму (XIX століття) . - С .151
Музична культура першої третини XIX століття . - С .151
Фольклористика . - С .164
Музична освіта і музичне життя . - С .168
Музична творчість . - С .176
Музична культура середини-другої половини XIX століття . - С .197
Музичне життя і музична освіта . - С .209
Музична фольклористика та музикознавство . - С .219
Музична творчість попередників та сучасників Миколи Лисенка . - С .223
Микола Лисенко . - С .242
На зламі століть (кінець XIX-початок XX століття) . - С .274
Пізній період культурницької діяльності й творчості Миколи Лисенка . - С .290
Кирило Стеценко . - С .296
Яків Яциневич . - С .307
Микола Леонтович . - С .313
Станіслав Людкевич . - С .321
Василь Барвінський . - С .334
Яків Степовий . - С .341
Федір Якименко . - С .345
ГРНТИ
УДК
ББК 85.313(4Укр)

Рубрики: Історія музики--української,  Музика--історія--Україна,  Музичне мистецтво--українське,  Музичне мистецтво--історія--Україна,  Історія музики--стародавня--Україна,  Історія музики--Середньовічна--Україна,  Історія музики--Новий час--Україна,  Історія музики--новітня--Україна,  Культура--сакральна,  Сакральна культура--музична,  Фольклор--музичний--історія--Україна,  Музична культура--історія--Україна,  Культура--музична--історія--Україна,  Музичний фольклор--історія--Україна,  Музика--церковна--історія--Україна,  Церковна музика--історія--Україна,  Кантова культура--історія--Україна,  Культура--кантова--Україна,  Музичне виконавство--історія--Україна,  Шкільна драма,  Композитори України, до 20 ст.,  Композитори України--в Росії,  Видатні композитори--українські,  Біографія композиторів--українських,  Бароко--українське,  Бароко в музиці--Україна,  Музиканти і композитори українські--в Росії,  Музиканти і композитори українські,  Просвітництво (епоха)--в музиці--Україна,  Класицизм в музиці--Україна,  Музична освіта--історія--Україна,  Освіта--музична--історія--Україна,  Історія освіти--музичної--Україна,  Духовна музика--історія--Україна,  Музика--духовна--історія--Україна,  Опера--історія--Україна,  Романтизм в музиці--Україна,  Музикознавство--історія--Україна
Аннотация: У монографії історія української музичної культури розглядається як цілісний процес від витоків до початку ХХ століття. Автор використовує комплексний підхід, яким передбачено розкриття розвитку музичної культури в історичному та загальнокультурному контекстах. Пріоритетним у висвітленні цього процесу на різних історичних етапах є музично-стильовий аспект. Книга орієнтована на музикознавців, культурологів, а також усіх, хто цікавиться історією української музичної культури.
Доп.точки доступа
Гнатюк, Л. \ред.\
Березовський, Максим Созонтович (укр. композитор, музикознавець ; 1745-1777) \о нем\
Бортнянський, Дмитро Степанович (укр. композитор ; 1751-1825) \о нем\
Ведель, Артемій Лук'янович (укр. композитор, диригент, співак, скрипаль ; 1767-1808) \о нем\
Лисенко, Микола Віталійович (укр. композитор, фольклорист, педагог, піаніст ; 1842-1912) \о нем\
Стеценко, Кирило Григорович (укр. композитор, педагог, культурно-освітній діяч ; 1882-1922) \о нем\
Яциневич, Яків Михайлович (укр. композитор, диригент, фольклорист ; 1869-1945) \о нем\
Леонтович, Микола Дмитрович (укр. композитор, хоровий диригент, громадський діяч, педагог ; 1877-1921) \о нем\
Людкевич, Станіслав Пилипович (укр. композитор, музикознавець, фольклорист, педагог, народний артист СРСР, лауреат Республіканської премії ім. Т. Шевченка ; 1879-1979) \о нем\
Барвінський, Василь Олександрович (укр. композитор, піаніст, музичний критик, педагог, диригент ; 1888-1963) \о нем\
Степовий, Яків Степанович (укр. композитор, педагог, музичний критик ; 1883-1921) \о нем\
Якименко, Федір Степанович (ук. композитор, піаніст, педагог ; 1876-1945) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
84.4укр6
Г56


    Гнатюк, Л.
    Кохання спалах і весна - найгеніальніше у світі! [Текст] / Л. Гнатюк // Дивослово. - 2004. - N2. - С. 81.
ГРНТИ
ББК 84.4укр6

Рубрики: художні твори

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Дивослово [Текст]. - Выходит ежемесячно
2004г. N 2
Зміст:
Кремінь, В. Українська освіта ХХI ст.: завдання і проблеми / В. Кремінь. - С.2-4.
Поляруш, О. "Вслухався я в той гомін золотий..." / О. Поляруш. - С.5-9.
Мариненко, Ю. Людина із " зеленавим настроєм дзеркал" / Ю. Мариненко. - С.10-13.
Новиков, А. Марко Кропивницький і українське театральне мистецтво / А. Новиков. - С.14-17.
Мовчун, Л. Стереотипний образ української мови / Л. Мовчун. - С.18-21.
Задорожний, В. Як треба читати тексти кирилівського письма / В. Задорожний. - С.22-25.
Бондаренко, А. Художнє мовомислення філософських поезій Івана Малковича / А. Бондаренко. - С.26-28.
Передрій, А. Вивчення складних питань шкільного словотвору / А. Передрій. - С.29-35.
Кващук, А. Про прийменник і сполучник для допитливих учнів / А. Кващук. - С.35-38.
Юрійчук, Н. Розвиток ділового мовлення старшокласників / Н. Юрійчук. - С.39-40.
Вертій, О. До проблеми викладання літератури / О. Вертій. - С.41-43.
Токмань, Г. Методи викладання літератури в їхній особистісній спрямованості на учня / Г. Токмань. - С.43-48.
Шульга, Н. Тести до теми " Творчість Івана Франка" / Н. Шульга. - С.48-50.
Бабич, Т. Чи засвоїли учні зміст творів? / Т. Бабич. - С.50.
Ковальчук, О. "Мистецтво жити" як альтернатива стратегіям буття / О. Ковальчук. - С.51-54.
Тищенко, О. Українська мова професійного спілкування / О. Тищенко. - С.55-58.
Яворська, С. Зміст і будова підручників з української мови / С. Яворська. - С.58-62.
Очеретянко, С. Полинова доля Валер’яна Підмогильного / С. Очеретянко. - С.63-67.
Складаний, І. Степан Павленко: " З дітьми мені гарно й щасливо, тільки щастя яке трудне" / І. Складаний. - С.68-73.
Павленко, С. Україна в моєму лелечому серці / С. Павленко. - С.73.
Мойсеїв, І. "Теодицея" Коси Косяківни / І. Мойсеїв. - С.74-77.
Круть, Ю. Оригінальний підручник для студентів / Ю. Круть. - С.78-80.
Гнатюк, Л. Кохання спалах і весна - найгеніальніше у світі! / Л. Гнатюк. - С.81.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Тема [Текст]. - Периодичность H
2004г. N 3/4
Зміст:
Нев’ярович, Н. Ю. Щоб відбувався діалог, школа має навчити кожного учня розуміти мову мистецтва / Н. Ю. Нев’ярович ; Н.Ю. Нев'ярович. - С.4-6.
Нев’ярович, Н. Ю. Пробудити в учнях потребу перебувати у діалозі культур / Н. Ю. Нев’ярович ; Н.Ю. Нев'ярович. - С.7-8.
Нев’ярович, Н. Ю. Знайти Овідія Назона, або Діалоги з античністю про сучасне мистецтво (уроки-діалоги за романом К.Рансмайра "Останній світ") / Н. Ю. Нев’ярович ; Н.Ю. Нев'ярович. - С.9-24.
Фурсова, Л. О. Інтерактивне навчання унеможливлює пасивність учня на уроці (з практики його застосування під час вивчення теми "Фантастика" (за оповіданнями А.Азімова, Г.Веллса) / Л.О. Фурсова. - С.25-41.
Гаврилюк, М. В. Через інтерактивне навчання - до естетично розвиненого учня / М.В. Гаврилюк. - С.41-43.
Гаврилюк, М. В. Розвивати творчу самостійність і пізнавальний інтерес учнів засобами інтерактивного навчання (система уроків за романом Ф.М.Достоєвського "Злочин і кара") / М.В. Гаврилюк. - С.43-59.
Міхеєнко, В. Г. Виховання асоціативного мислення як одного із засобів самоактуалізації особистості учня : (на матеріалі уроків за творчістю Мацуо Басьо та Гійома Аполлінера) / В.Г. Міхеєнко. - С.90-96.
Сутула, О. В. З’ясовуємо специфіку символів через асоціативне мислення учнів (два уроки за творчістю Поля Верлена) / О.В. Сутула. - С.112-124.
Крушицька, Г. В. Роль проблемно-пошукового методу навчання в організації дослідницької діяльності учнів / Г.В. Крушицька. - С.180-185.
Тригуб, І. А. Асоціативна Лірика А.А. Фета : (урок-рецепція поезії крізь призму імпресіоналізму) / Тригуб. - С.125-130.
Вичерова, Л. В. Урок літератури в контексті проблемно-модульної системи навчання / Л.В. Вичерова, Т.В. Семенюк. - С.162-172.
Мурзо, Т. Є. Краще один раз побачити і запам’ятати, ніж сто разів почути... й забути (візуалізація інформації як засіб осмислення навчального матеріалу) / Т.Є. Мурзо. - С.176-180.
Солошко, Н. І. Методика критичного мислення як інструмент самостійного опанування навчального матеріалу : (з досвіду використання цієї методики) / Н.І. Солошко. - С.186-192.
Гнатюк, Л. Н. Аналізувати текст відповідно до законів, за якими він збудований (два уроки за творчістю Ісікава Такубоку) / Л.Н. Гнатюк. - С.193-198.
Мухомеджанова, С. О. Ставити учня в ситуацію спілкування з героями твору (система уроків за романом А.Камю "Чума") / С.О. Мухомеджанова. - С.223-228.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2005г. N 5 . - 3.72, р.
Зміст:
Подолян, І. Попелюшка чи соболевий черевичок? / І. Подолян. - С.5-6.
Гладишев, В. В. Учні краще вчаться тоді, коли оцінювання їхньої праці позбавлене каральності: Думки з приводу 12-бальної системи / В.В. Гладишев. - С.6-10.
Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для основної та старшої школи. - С.11-18.
Горбатенко, О. С. Етичний потенціал уроку літератури / О.С. Горбатенко. - С.19-20.
Гнатюк, Л. Н. Вчитель літератури - педагог і літературознавець в одній особі / Л.Н. Гнатюк. - С.23-25.
Ніколенко, О. М. Жанри та стилі ранніх епох (античність, Середньовіччя) / О.М. Ніколенко. - С.25-33.
Сіптарова, С. В. Марк Твен. "Пригоди Тома Сойєра": матеріали до варіативного вивчення / С.В. Сіптарова, Л.М. Мельник, Н.Б. Новикова. - С.34-36.
Кухар, О. М. О.Генрі. "Вождь червоношкірих": матеріали до варіативного вивчення / О.М. Кухар, С.І. Гержан. - С.40-41.
Сіптарова, С. В. Бернард Шоу. "Пігмаліон" : матеріали до варіативного вивчення / С.В. Сіптарова, О.Л. Хмельницька, О.С. Олендарь. - С.42-45.
Сінєгіна, С. М. "Захист власних проектів" на уроках зарубіжної літератури: З практики використання цього методу в профільних класах / С.М. Сінєгіна. - С.46-48.
Солодовник, Н. Г. На вітрилах надій: Сценарій свята останнього дзвоника / Н.Г. Солодовник. - С.49-50.
Нестерук, Н. Ф. "Рідній школі низько я вклоняюсь": Сценарій випускного вечора для 9-класників / Н.Ф. Нестерук. - С.50-51.
Симакова, Л. А. Основные концептуальные положения курса "Литература" (русская и зарубежная) для школ с русским языком обучения и их реализация в новой программе 12-летней школы / Л.А. Симакова, В.В. Снегирева. - С.52-54.
Давидюк, Л. В. Календарное планирование уроков русского языка для 9 класса школ с украинским языком обучения / Л.В. Давидюк. - С.54-56.
Программы для общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения. Русский язык. 5 класс. - С.57-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Гнатюк, Л.
    То якою ж мовою писав Григорій Сковорода?: Погляд крізь призму староукраїнської мовної свідомості [Текст] / Л. Гнатюк // Дивослово. - 2006. - №3. - С. 44-48.
ББК 81.2Укр + 83.34УКР1

Рубрики: методика викладання--українська мова,  письменники--українські, 19 ст.,  церковнослов'янська мова
Доп.точки доступа
Сковорода, Григорій Савович (укр. філософ., просвітник, письменник... ; 1722-94) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.

   Журнал

Дивослово [Текст]. - Выходит ежемесячно
2006г. N 3
Зміст:
Токмань, Г. Україна як простір мови і політичного виховання / Г. Токмань. - С.4-9.
Кручко, Н. Планування і моделювання уроків з української літератури. 5 клас, 2 семестр / Н. Кручко. - С.10-16.
Ліпінська, Н. Тарасові світанки : Урок з елементами рольової гри. 6 клас / Н. Ліпінська. - С.16-18.
Куцевол, О. Методика літератури - наука, заснована на творчості / О. Куцевол. - С.19-24.
Тоцька, Н. Ділове українське мовлення: методичний аспект / Н. Тоцька. - С.25-27.
Баранник, Н. Функціонально-стилістичний підхід до вивчення односкладних речень / Н. Баранник. - С.27-29.
Пентилюк, М. Традиційність? Модернізація! / М. Пентилюк. - С.30-31.
Мовчун, А. Етика. 5 клас: Розробки уроків / А. Мовчун, Л. Хоружа. - С.35-43.
Гнатюк, Л. То якою ж мовою писав Григорій Сковорода?: Погляд крізь призму староукраїнської мовної свідомості / Л. Гнатюк. - С.44-48.
Харчук, Р. Проблема прототипу в творчості Тараса Шевченка / Р. Харчук. - С.49-54.
Александрова, Г. "Портрет" Миколи Гоголя і "Художник" Тараса Шевченка: загадка таланту і світу мистецтва / Г. Александрова. - С.55-58.
Скоць, А. До проблеми періодизації творчості Тараса Шевченка / А. Скоць. - С.58-62.
Шиленко, Ю. Списки Шевченкових творів / Ю. Шиленко. - С.62-64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2003г. N 4
Зміст:
Збагачуючи учня естетичними та моральними цінностями (Післямова до "Письмового твору для вчителя"). - С.2-4.
Уліщенко, В. В. Підготовку учнів до сприйняття мистецтва модернізму починати з 10 класу (Про особливості методики такої підготовки) / В.В. Уліщенко. - С.5-9.
Методичний лекторій для вчителя зарубіжної літератури. - С.10-13.
Півнюк, Н. О. Папатекст як джерело додаткової інформації (Використання фонових знань під час аналізу компонентів, що супроводжують художній текст / Н.О. Півнюк. - С.14-17.
Дем’яненко, О. О. Перед останнім дзвінком (З практики проведення завершальних уроків зарубіжної літератури, 5-11 класи) / О. О. Дем’яненко, Н. В. Химера. - С.18-22.
Фурсова, Л. О. Через антитезу до осягнення змісту (Інтегрований урок (зарубіжна література - музика - образотворче мистецтво) за оповіданням А.П. Чехова "Товстий і тонкий") / Л.О. Фурсова, І.В. Швецова, Є.В. Ісайкіна. - С.23-25.
Теплинський, М. В. Діалог - засіб розкриття рівня свідомості персонажів : (матеріал до вивчення оповідання А.П. Чехова "Зловмисник") / М.В. Теплинський. - С.25-27.
Соловцова, І. В. До змісту драми - через її форму : (На прикладі новаторських п’єс "Пігмаліон" Б. Шоу та "Матінка Кураж" Б. Брехта) / І.В. Соловцова. - С.27-30.
Гнатюк, Л. Н. Інтерактивні засоби у процесі вивчення драматичних творів (Використання прийомів "Мозковий штурм", "Коло думок", "Акваріум", "Мікрофон" та деяких інших на уроках зв`язного мовлення за п`п’єсами Б. Шоу "Пігмаліон", А. Чехов "Вишневий сад" і М. Метерлінка "Синій птах") / Л.Н. Гнатюк. - С.30-33.
Вознюк, О. В. Розшифрувати символіку драми - означає осягнути естетику та етику митцу (Два уроку за драмою "Синій птах") / О.В. Вознюк. - С.34-35.
Турянська, І. М. Виховувати здатність учнів до власних естетичних суджень (Інтегрований урок-відгук на виставу "Пігмаліон" за п'п’єсою Б. Шоу (Сценічна версія С. Данченка) / І.М. Турянська. - С.35-38.
Тараник, К. В. Габріель гарсія Маркес. "Стариган із крилами": у пошуках методичних варіантів / К. В. Тараник. - С.39-45.
Мєснова, Г. М. Образ абсурду сприяє відображенню картин реальної дійсності (До вивчення п’єси Е. Йонеско "Носороги" / Г.М. Мєснова. - С.46-48.
Ніколенко, О. М. Постмодернізм - один з найвагоміших мистецьких напрямів 20 ст. (Матеріал до уроку-огляду) / О.М. Ніколенко. - С.48-51.
Разумовская, А. Страна Бродскивия (Материал к уроку) / А. Разумовская. - С.51-53.
Волощук, Є. В. Створити досконалий аромат (Методичні рекомендації до проведення уроку за романом "Запахи" П. Зюскінда) / Є.В. Волощук. - С.54-59.
Ратушняк, О. М. Хозарська міфологія від Милорада Павича (Спроба літературознавчого коментаря до роману "Хозарський словник") / О.М. Ратушняк, Л.В. Ковбасенко. - С.60-62.
Давидюк, Л. В. Календарное планирование уроков русского языка для 7 класса школ с украинским языком обучения / Л.В. Давидюк. - С.63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Зарубіжна література в навчальних закладах [Текст]. - Периодичность F
2002г. N 10
Зміст:
Про постмодернізм у школі та інше. Науковці відповідають. - С.2-6
Шалагінов, Б. Б. Королевою має стати література / Б.Б. Шалагінов. - С.7-8
Ковбасенко, Ю. І. Біографія письменника і викладання літератури / Ю.І. Ковбасенко. - С.9-17
Гуменюк, В. І. Планування. 5 клас. Уроки 14-17 / В.І. Гуменюк. - С.18-22
Борківська, О. П. Планування. 6 клас. Уроки 13-17 / О.П. Борківська. - С.22-25
Конопицька, З. Т. Планування. 7 клас. Уроки 13-23 / З.Т. Конопицька. - С.25-33
Верхоланцева, Л. Т. Планування. 8 клас. Уроки 14-15 / Л.Т. Верхоланцева, І.А. Мосійчук. - С.34-37
Антоневська, І. В. Планування. 9 клас. Уроки 11-19 / І.В. Антоневська, І.П. Гавриш, Л.О. Фурсова. - С.37-49
Градовський, А. В. Планування. 10 клас. Уроки 14-18 / А.В. Градовський. - С.50-54
Дітькова, С. Ю. Планування. 11 клас. Уроки 15-17 / С.Ю. Дітькова. - С.54-57
Говдя, Б. С. Шедеври живопису та скульптури на уроках зарубіжної літератури. 9 клас / Б.С. Говдя. - С.58-59
"Діла добрих оновляться..." Щомісяця з Віктором Рогозинським : Зустріч восьма. - С.60-63
Гнатюк, Л. Н. Дім, де зустрічаються розбиті серця. Літературний етюд / Л.Н. Гнатюк. - С.64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2007г. N 4
Зміст:
Кузнецов, Ю. Навчити думати : ще раз про мету філологічної освіти у профільній школі / Ю. Кузнецов. - С.9-11. - Библиогр. в конце ст.: 11 назв.
Клименко, Ж. Організація виразного читання перекладних художніх творів / Ж. Клименко. - С.12-13. - Библиогр. в конце ст.: 10 назв.
Сіптарова, С. Марк Твен. "Пригоди Тома Сойєра" : матеріали до варіативного вивчення / С. Сіптарова, Л. Савченко. - С.14-16.
Сутула, О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури: 6 клас / О. Сутула, І. Тригуб. - С.17-23.
Семеняк, Г. О. Грін. "Пурпурові вітрила" : матеріали до варіативного вивчення: 7 клас / Г. Семеняк. - С.24-30.
Штанько, Л. О. Вайльд "Портрет Доріана Грея" : матеріали до варіативного вивчення: 10 клас / Л. Штанько, О. Сироватка, Л. Фурсова. - С.31-37.
Сироватка, О. Кольористика вайльдівського роману : спроба її аналізу / О. Сироватка. - С.35-36.
Гнатюк, Л. Виявити спорідненість письменників на філософському та образно-стильовому рівні : урок компаративного аналізу за п’єсами М. Метерлінка "Синій птах" Лесі Українки "Лісова пісня" / Л. Гнатюк. - С.38-40. - Библиогр. в конце ст.: 4 назв.
Соломка, Л. Інтерактивні форми роботи на уроках зарубіжної літератури в 10 класі / Л. Соломка. - С.41-42.
Драчук, А. Г.Белль. "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." / А. Драчук. - С.43-45.
Гнатюк, Л. Типологія образу "крилатої людини" у творах Г. гарсія Маркеса, баладі І. Драча "Крила" та поезіях модерністів : урок компаративного аналізу / Л. Гнатюк. - С.47-48.
Бобир, О. До 340-річчя від дня народження Джонатана Свіфта : вчити учнів сучасному сприйняттю класики: методичні рекомендації до організації вивчення його роману "Мандри Гуллівера" / О. Бобир. - С.49-53.
Мацапура, В. Чехов - драматург - новатор : на материале пьес "Чайка" и "Вишневый сад" / В. Мацапура. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.: 11 назв.
Давидюк, Л. Календарное планирование уроков русского языка для 11 класса школ с украинским языком обучения / Л. Давидюк. - С.60-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
17.
74.261.8(3)
Г 56


    Гнатюк, Л.
    Виявити спорідненість письменників на філософському та образно-стильовому рівні [Текст] : урок компаративного аналізу за п’єсами М.Метерлінка "Синій птах" Лесі Українки "Лісова пісня" / Л. Гнатюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2007. - N 4. - С. 38-40. - Библиогр. в конце ст.: 4 назв.
ББК 74.261.8(3) + 74.261.8Укр

Рубрики: методика викладання--зарубіжна література,  методика викладання--українська література,  письменники--українські, 19 ст.,  письменники--бельгійські
Доп.точки доступа
Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\
Метерлінк, Маріс (бельг. письменник, лауреат Нобелівської премії-1911року ; 1862-1949) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
74.261.8Укр
Г 56


    Гнатюк, Л.
    Типологія образу "крилатої людини" у творах Г. Гарсія Маркеса, баладі І. Драча "Крила" та поезіях модерністів [Текст] : урок компаративного аналізу / Л. Гнатюк // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2007. - N 4. - С. 47-48.
ББК 74.261.8Укр

Рубрики: письменники--українські, 20 ст.,  письменники--колумбійські,  методика викладання--зарубіжна література,  методика викладання--українська література
Доп.точки доступа
Драч, Іван Федорович (укр. поет, шестидесятник, критик ; 1936-2018) \о нем\
Маркес, Габріель Гарсіа (колумбійський письменник ; 1928) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.

   Журнал

Українознавство [Текст]. - Выходит ежеквартально
2008г. N 4 . - 55.22, р.
Зміст:
Кононенко, П. Українська земля і люди у світовому часопросторі. Українці у світовій цивілізації та культурі / П. Кононенко. - С.10-30.
Набруско, В. Національний інформаційний простір: виклики і перспективи : доповідь Віктора Набруска, президента національної радіокомпанії України, секретаря національної спілки журналістів України / В. Набруско. - С.35-39.
Калакура, Я. Новітнє українознавство в джерельному та історіографічному вимірах / Я. Калакура. - С.40-44.
Обушний, М. Теоретико-методологічні засади сучасного українознавства / М. Обушний, Т. Воропаєва, О. Мостяєв. - С.45-50.
Недюха, М. Ризики вітчизняного освітнього простору : доповідь Миколи Недюхи, доктора філософських наук, професора, провідного спеціаліста НДІУ / М. Недюха. - С.51-52.
Лукашенко, В. Засадничі аспекти загальнодержавної сертифікації рівнів володіння українською мовою та українознавством : доповідь Віктора Лукашенка, директора Кримської філії НДІУ / В. Лукашенко. - С.52-56.
Мацюк, Г. Українознавчий зміст категорії "свідомий вплив на розвиток мови" : доповідь Галини Мацюк, доктора фіологічних наук, професора Львівського університету імені Івана Франка / Г. Мацюк. - С.57-62.
Гнатюк, Л. Українська мова та її історія очима західноєвропейських лінгвістів XXI ст., або міфи і правда про українську мову в Європі (на матеріалі німецькомовних видань) / Л. Гнатюк. - С.63-65.
Дробноход, М. Про проблему "національного" в українському державотворенні : доповідь Миколи Дробнохода, президента АН ВШ України, лауреата державної премії України в галузі науки і техніки / М. Дробноход. - С.66-69.
Фігурний, Ю. Проблеми дослідження української етнічної історії у контексті українознавства / Ю. Фігурний. - С.70-76.
Токар, Л. Нові тенденції в суспільних процесах на початку 21 століття та їх осмислення в українознавчих дослідженнях / Л. Токар. - С.76-80.
Іванець, А. Партнерство українців та кримських татар у 1917 році / А. Іванець. - С.80-84.
Ключковська, І. Українознавчі студії як джерело поширення знань про Україну в європейській спільноті / І. Ключковська. - С.84-87.
Конверський, А. Філософія освіти як імператив української культури / А. Конверський, В. Бугров. - С.88-91.
Чирков, О. Актуальні питання українознавства у зв’язку з суспільно-історичним поступом українства на сучасному етапі : інтерв'ю з науковим співробітником відділу української етнології НДІУ / О. Чирков. - С.91-95.
Ухвала секції № І : "історіографічні, філософсько-світоглядні та теоретико-методологічні проблеми розвитку українознавства в ХХІ ст.". - С.96-98.
Ухвала секції № 2 : "Українознавство і проблеми етнонаціогенезу в незалежній Україні". - С.98.
Ухвала секції № 3 : "українська мова в світоглядній та прагматичній проекціях українознавства". - С.98-99.
Ухвала секції № 4 : "українознавство і розвиток національної культури". - С.99-100.
Ухвала секції № 5 : "українознавчі проблеми національного державотворення та побудови громадянського суспільства в Україні"
Ухвала секції № 6 : "українознавство в структурі та змісті національної освіти та виховання". - С.102.
Ухвала секції № 7 : "природо-екологічна складова в самопізнанні й самотворенні українського народу". - С.102-103.
Ухвала секції № 8 : "українознавчі центри в Україні й за кордоном: нові рівні, форми взаємодії та шляхи інтеграції України до євроатлантичного простору". - С.103-104.
Ухвала секції № 9 : "управління (організація і впровадження) науковими дослідженнями". - С.104.
Алексєєва, В. "Ціную майстра, а не чин": сторінками життя Валентини Шляхової / В. Алексєєва. - С.106-108.
Фігурний, Ю. Роман Шухевич - визначний український державний, військовий і політичний діяч : до 100-річчя від дня народження / Ю. Фігурний. - С.108-111.
Лозован, М. На вечорницях в Івана Семеновича Козловського / М. Лозован, Л. Науменко. - С.112-114.
Зінчук, М. Микола Зінчук - людина, яка присвятила життя казці : бесіда з письменником М. Зінчуком / М. Зінчук. - С.114-118.
Фігурний, Ю. Державотворча діяльність Павла Скоропадського в українознавчому вимірі : до 135-річчя від дня народження гетьмана та 90-ліття утворення української держави / Ю. Фігурний. - С.118-123.
Пасемко, І. 100-літній ювілей Григорія Кочури / І. Пасемко. - С.124.
Кононенко, Т. Парадигмальні виміри українознавчої наукової концепції / Т. Кононенко. - С.126-131.
Кононенко, Т. Українознавство ХХІ століття - філософія нового, відкриття та винахідництва / Т. Кононенко [и др.] . - С.132-140.
Інші автори: Дідух Л., Терлецький В., Тарковська О.
Печеранський, І. Декілька слів про методологічну концепцію Ореста Новицького / І. Печеранський. - С.142-146.
Новікова, С. Землеволодіння у Греків Маріупольського повіту : 60-90-і роки ХІХ століття / С. Новікова. - С.146-179.
Лєбєдєва, Ю. Українознавчий погляд на зародження та становлення державницького напряму української історіографії / Ю. Лєбєдєва. - С.150-155.
Семеніоченко, О. "Світогляд" як українознавче базове поняття / О. Семеніоченко. - С.156-160.
Крамар, О. Міжнародні зв’язки української кооперації в умовах становлення тоталітарного режиму : 20-і роки ХХ століття / О. Крамар. - С.161-164.
Костюк, Є. Участь добровільного товариства укравтодор у розвитку шляхової інфраструктури : кінець 20-х - перша половина 30-х років ХХ століття / Є. Костюк. - С.165-168.
Шляхова, В. Українознавче наповнення нового покоління підручників рідної мови / В. Шляхова. - С.170-173.
Задорожна-Княгницька, Л. "Провінційний університет для бідних": Глухівський вчительський інститут 1874-1917 років / Л. Задорожна-Княгницька. - С.174-178.
Січкаренко, Г. Початок структурних перетворень в системі вищої освіти незалежної України / Г. Січкаренко. - С.179-183.
Семенова, О. Вивчення українських прізвищ у навчально-виховному процесі середньої школи : науково-методичні рекомендації / О. Семенова. - С.183-188.
Купрата, Н. Національне питання у світоглядній концепції Олени Пчілки / Н. Купрата. - С.188-191.
Карацюба, А. Студентство історико-філологічного факультету університету Св. Володимира періоду навчання М. Грушевського (1886-1890) / А. Карацюба. - С.191-196.
Левчишена, О. Пріоритетність знань у трансформаційному суспільстві / О. Левчишена. - С.196-201.
Кузьменко, А. Деякі сторінки розвитку освіти національних меншин України (1917-1920) / А. Кузьменко. - С.201-203.
Фєсік, О. Взаємодія сім’ї та освітніх закладів як необхідна умова продуктивності навчально-виховного процесу, виховання підростаючого покоління / О. Фєсік. - С.203-206.
Чегусова, З. Скромна привабливість Тамари Придатко / З. Чегусова. - С.206-207.
Придатко, Т. Народне декоративне мистецтво як феномен культури України : на допомогу вчителям з українознавства середніх шкіл / Т. Придатко. - С.207-217.
Чемеркін, С. Публіцистичний стиль української мови в Інтернеті: диференційні ознаки / С. Чемеркін. - С.220-224.
Радевич-Винницький, Я. Комунікативна поведінка білінгів у ситуації непаритетної двомовності: психолінгвістичний аспект / Я. Радевич-Винницький. - С.224-232.
Борисенко, В. "Народ мій завжди буде" / В. Борисенко. - С.234-235.
Івашина, Н. Вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років у США / Н. Івашина. - С.235-237.
Москалець, В. Лад - українська національна ідея / В. Москалець, С. Сворак. - С.238-243.
Гнатюк, Д. Ще раз про українську національну ідею / Д. Гнатюк. - С.246-249.
Гоцалюк, А. Українські свята та обрядові дійства весняно-літнього циклу / А. Гоцалюк. - С.250-252.
Кочура, Н. Культурно-естетична генонема українського національного світогляду / Н. Кочура. - С.252-257.
Костенко, Л. Часова регламентація оранки та сівби рослин на лівобережному Поліссі / Л. Костенко. - С.257-260.
Борисенко, В. Доля українського етносу в роки голодомору (1932-1933) / В. Борисенко. - С.262-265.
Ващак, М. Особливості українського менталітету / М. Ващак. - С.266-269.
Кононенко, М. Науково-технічний рівень часів Київської Русі та українського козацтва / М. Кононенко. - С.269-274.
Дякова, О. Концептуальні засади збереження ідентичності української діаспори в демократичних країнах / О. Дякова. - С.276-281.
Мельник, Л. Внесок українців Москви у розвиток українознавства в ХІХ столітті : на прикладі діяльності Осипа Бодянського / Л. Мельник. - С.281-283.
Губський, С. Людина, яка стала прапором боротьби / С. Губський, О. Федоренко. - С.286-288.
Лісовський, Б. "Рецепти її молодості" / Б. Лісовський. - С.289-290.
Шкрібляк, П. 15-річчя наукової установи на Гуцульщині: основні аспекти роботи / П. Шкрібляк. - С.290-293.
Кононенко, П. Яблунево-цвітно / П. Кононенко. - С.293-294.
Цвіт, А. Поезії / А. Цвіт. - С.294-296.
Фігурний, Ю. Новий і незаанжагований погляд на вітчизняну етнічну історію / Ю. Фігурний. - С.296-299.
Кульчинський, О. Футбольні меценати : олігархам вартувало б вкладати не так у стадіони, як у інтелегенцію / О. Кульчинський. - С.299-300.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
20.
74.261.4
Г 56


    Гнатюк, Л.
    Українська мова та її історія очима західноєвропейських лінгвістів XXI ст., або міфи і правда про українську мову в Європі (на матеріалі німецькомовних видань) [Текст] / Л. Гнатюк // Українознавство. - 2008. - N 4. - С. 63-65.
ББК 74.261.4

Рубрики: Мова--українська,  історія української мови,  походження української мови
Аннотация: У статті зроблено огляд німецькомовних праць західноєвропейських лінгвістів XXI ст., присвячених українській мові та її історії. Показано найбільш прикрі випадки неправильного тлумачення феномена української мови та викривлення її історії.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-39 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей