Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Облова, С.$<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2008г. N 7/8
Зміст:
Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2008-2008 навчальному році. - С.2-8.
Слободянюк, О. "День Европи" в школі. Сценарій виховного заходу / О. Слободянюк. - С.8-11.
Демченкова, Н. Урок-портрет перекладача / Н. Демченкова, Т. Тимошенко. - С.11-13.
Ісаєва, О. Розвивати літературознавчі компетенції учнів / О. Ісаєва, . - С.14-18.
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. - С.24-28.
Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів. - С.28-30.
Положення про навчальний кабінет зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах (проект). - С.31-39.
Хроменко, І. Підручник, який вчить "бачити"цілісну картину світу / І. Хроменко. - С.40-43.
Слободянюк, О. Культурологічний компонент у вивченні зарубіжної літератури. З досвіду реалізації / О. Слободянюк. - С.47-49.
Слободянюк, О. Антічна література. Найвідоміші цикли давньогрецьких міфів. Система уроків / О. Слободянюк. - С.50-66.
Криворучко, О. Компоративний аналіз як засіб розвітку полікультурної компетентності учнів на уроках зарубіжної літератури / О. Криворучко. - С.67-70.
Криворучко, О. Образ Гобсека у світлі справжніх життєвих цінностей. Система уроків за творчістю Оноре де Бальзака (з елементами компаративістики) / О. Криворучко. - С.70-75.
Криворучко, О. Любов. Страждання. Боротьба... і Слово. Сценарій літературного вечора, присвяченого Лесі Українці та Генріху Гейне / О. Криворучко. - С.76-79.
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури. 8 клас (І семестр). - С.80-83.
Сутула, О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури / О. Сутула, . - С.84-93.
Півнюк, Н. Художня література як мистецтво слова. Матеріал до вступного уроку / Н. Півнюк. - С.94-95.
Шерстюк, В. Герої Давньої Еллади. Шкільний міні-спектакль / В. Шерстюк. - С.96-97.
Гладишев, В. Франц Кафка. "Перевтілення": матеріали до варіативного вивчення. Використання біографічного контексту художнього твору. На матеріалі новели "Перевтілення". 11 клас. (До 125-річчя від дня народження письменника) / В. Гладишев. - С.98-100
Семенюк, С. Осягнути особливості метафоричного світобачення автора. Здвоєний інтегрований мультимедійний урок-роздум з елементами дискусії за новелою Ф.Кафки "Перевтілення" / С. Семенюк, Т. Плотникова. - С.100-106.
Панчук, Л. Трагізм світобачення Франца Кафки та Миколи Хвильового. Урок компаративного аналізу новел "Перевтілення" та "Я (Романтика)" / Л. Панчук. - С.107-108.
Черняхівська, Н. Учні в ролі літературознавців. З практики проблемного вивчення творчості Ф.Кафки / Н. Черняхівська. - С.108-109.
Овчаренко, Н. Новий світовий міф та його вплив на художню свідомість митця. На матеріалі романів Т.Фіндлі "Пілігрим" та Дж. Фаулза "Волхв" / Н. Овчаренко. - С.114-117.
Методические рекомендации к изучению языков и литератур в 2008/2009 учебном году в общеобразовательных учебных заведениях с обучением на языках национальных меньшинств. - С.118-120.
Облова, С. Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения / С. Облова. - С.121-128.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.
74.261.3
О-18


    Облова, С.
    Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения [Текст] / С. Облова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2008. - N 7/8. - С. 121-128.
ББК 74.261.3

Рубрики: методика викладання--російська мова,  словникова робота,  диктанти--словникові,  робота з текстом,  культура мови,  фонетика,  Планування уроків
   Росія
Держатели документа:
Б-ф №6 : вул. Будьонного, 33-б

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2008г. N 9
Зміст:
Горбатенко, О. Проблемне навчання як засіб формування критично мислячої особистості / О. Горбатенко. - С.8-10.
Толок, В. Клас створює кінофільм "Тарас Бульба" / В. Толок. - С.11-13.
Хроменко, І. Покажчик матеріалів за новою програмою із зарубіжної літератури для 12-річної школи ( 5-7 класи ) / І. Хроменко. - С.15-23.
Лінецька, Р. Зарубіжна література. Календарно-тематичне планування уроків. 5 клас / Р. Лінецька. - С.24-25.
Семенюк, О. Виховувати компетентну читацьку особистість - завдання уроку літератури / О. Семенюк. - С.26-27.
Семенюк, О. "Кошик мудрості" як структуроутворюючий елемент уроку. З практики вивчення п’єси-казки С.Маршака "Дванадцять місяців" / О. Семенюк. - С.28-31.
Ціпов'яз, Л. Про хоку - і весело, і серйозно. Конспект уроку за творчістю Мацуо Басьо. 5 клас / Л. Ціпов'яз. - С.32-35.
Роскос, Т. П’ятикласники опановують поняття "антитеза". Конспект уроку за казкою Г.К. Андерсена "Соловей" / Т. Роскос. - С.35-36.
Войтанович, А. Вчимося переказувати казку : фрагмент уроку за "Сніговою королевою" Г.К. Андерсен / А. Войтанович. - С.37-38.
Сутула, О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури. 8 клас / О. Сутула, . - С.38-53.
Облова, С. Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения / С. Облова. - С.54-64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.
81.2
О-18


    Облова, С.
    Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения [Текст] / С. Облова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2008. - N 9. - С. 54-64.
ББК 81.2 + 74.261.3

Рубрики: методика викладання--російська мова,  Планування уроків,  розвиток мовлення,  знання учнів
   Україна
Держатели документа:
Б-ф №6 : вул. Будьонного, 33-б

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2008г. N 10
Зміст:
Кожен, у кого є нові ідеї, буде почутий : бесіда кореспондента журналу з голвним спеціалістом департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ Катериною Таранік-Ткачук. - С.2-4.
 л.слова: КУЛЬТУРОЛОГІЯ
Сафарян, С. Проблеми формування читацької компетенції школчрів у світлі сучасного змісту шкільної літературної освіти / С. Сафарян. - С.4-6.
 л.слова: ОСВІТА
Науменко, Є. Складові успіху / Є. Науменко. - С.7.
 л.слова: ВЧИТЕЛІ
"Яскрава агресивність" комп’ютерних технологій. - С.8.
 л.слова: ТЕХНОЛОГІЙ
Васюк, Л. Збуджувати думку учня / Л. Васюк. - С.9.
 л.слова: УРОК
Майборода, Н. Волочиські прототипи літературних героїв Олександра Купріна / Н. Майборода. - С.10.
 л.слова: ГЕРОЇ
Про зміни в організації навчального процесу у 2008/2009 навчальному році для випускників 11-х (12-х) класів загальноосвітніх навчальних закладів. - С.11-12.
 л.слова: ЗАРУБІЖНА
Єрошенко, Р. Аналіз образу-персонажа з використанням схеми "Колесо життя" : з досвіду / Р. Єрошенко. - С.13-15.
 л.слова: АНАЛІЗ, ТВОРУ, ХУДОЖНІЙ
Царлова, І. Урок літератури і формування критичного мислення / І. Царлова. - С.16-18.
 л.слова: МИСЛЕННЯ, КРИТИЧНЕ
Царлова, І. Роль антитези у казці "Снігова королева" Г.К. Андерсена : система уроків / І. Царлова. - С.18-22.
 л.слова: КАЗЦІ
Царлова, І. Літературна вікторина "Розумники й розумниці". За народними та літературними казками (5 клас) / І. Царлова. - С.22-23.
 л.слова: ВІКТОРИНА
Сутула, О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури. 8 клас / О. Сутула, . - С.24-32.
 л.слова: планування уроків
Гузь, О. Постигая образ героя, управляемого идеей : рекомендации к изучению романа Ф.М. Достоевского "Преступление и наказание" по методике учебного диалога (в свете концепции М.М. бахтина) / О. Гузь. - С.33-52.
 л.слова: ГЕРОЯ
Химаван, П. О красоте, которая спасет мир : о пафосе женского начала в творчестве Достоевского / П. Химаван. - С.53.
 л.слова: ТВОРЧЕСТВЕ
Облова, С. Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения / С. Облова. - С.54-64.
 л.слова: ПЛАНИРОВАНИЕ, УРОКИ, русский язык
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), 6Ф. (1)
Свободны: ЧЗ (1), 6Ф. (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2008г. N 11/12
Зміст:
Янкович, О. Інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) на уроках літератури / О. Янкович. - С.2-4.
 л.слова: ЛІТЕРАТУРА, ТЕХНОЛОГІЇ
Зінаїда Кирилюк: культурологія на уроці літератури не самоціль, а лише спосіб її глибшого осягнення : Бесіда кореспондента журналу з доктором філологічних наук, професором Зінаїдою Кирилюк. - С.4-7.
 л.слова: КУЛЬТУРОЛОГІЯ
Химера, Н. Творча лабораторія вчителя й учня / Н. Химера. - С.8-10.
 л.слова: КАБІНЕТ, ЛІТЕРАТУРА
Боднарчук, Г. Урок "Зарубіжної літератури" у 4 класі / Г. Боднарчук. - С.11.
 л.слова: ЗАРУБІЖНА
Присяжнюк, Н. Легенда про пам’ятник : до 200-річчя від дня народження Миколи Гоголя / Н. Присяжнюк. - С.11-12.
 л.слова: ПАМЯТНИК
Філоненко, С. Дитяча література в сучасному світі / С. Філоненко. - С.12-13.
 л.слова: ДИТЯЧА
Гревцева, Т. Освітяни в резиденції посла Японії / Т. Гревцева. - С.13.
 л.слова: ПОСОЛ
Бакало, Л. Біоадекватні технології навчання як один із напрямків модернізації методики викладання літератури. Опис досвіду / Л. Бакало. - С.14-15.
 л.слова: МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ, ЛІТЕРАТУРА
Бакало, Л. Прокладати шлях до твору, його образів через власне "я" : урок-майстерня за біологічно адекватними технологіями навчання (за трагедією "Фауст" Й.В. Гете) / Л. Бакало. - С.15-18.
 л.слова: УРОК, ТРАГЕДІЯ
Грачова, Н. Межпредметні зв’язки і урок зарубіжної літератури / Н. Грачова. - С.18-20.
 л.слова: ЗАРУБІЖНА
Грачова, Н. З досвіду реалізації міжпредметних зв’язків : урок-заочна екскурсія за творчістю Данте / Н. Грачова. - С.20-23.
 л.слова: УРОК
Лобода, О. Компоративістика як шлях формування читацької особистості / О. Лобода. - С.24-25.
 л.слова: КОМПАРАТИВІСТИКА
Лобода, О. Бойове товариство, побут і звичаї запорожців : урок за повістю Миколи Гоголя "Тарас Бульба" з елементами компаративістики / О. Лобода. - С.25-26.
 л.слова: УРОК, КОМПАРАТИВІСТИКА
Міщенко, Т. Технологія критичного мислення і урок літератури : опис досвіду / Т. Міщенко. - С.27-29.
 л.слова: УРОК
Міщенко, Т. Поетизація рідного краю й уславлення його історичної незалежності в баладі Роберта Льюїса Стівенсона "Вересовий трунок" : урок текстуального вивчення твору за технологією критичного мислення / Т. Міщенко. - С.29-30.
 л.слова: УРОК
Янкович, О. "Краса врятує світ - якщо світ врятує красу..." (за твором Рея Бредбері "Усмішка") : урок-створення сценарію до однойменного кінофільму (з використанням методу проектів). 6 клас / О. Янкович. - С.31.
 л.слова: УРОК
Сутула, О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури. 8 клас / О. Сутула, . - С.32-57.
 л.слова: УРОК, ПЛАНУВАННЯ, ЛІТЕРАТУРА
Лисак, Л. Маленькі новорічні історії. У літературній вітальні / Л. Лисак. - С.58-60.
 л.слова: СЦЕНАРІЇ
Облова, С. Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения / С. Облова. - С.61-76.
 л.слова: УРОКИ, ПЛАНИРОВАНИЕ
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), 6Ф. (1)
Свободны: ЧЗ (1), 6Ф. (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.
81
О-18


    Облова, С.
    Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения [Текст] / С. Облова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2008. - N 11/12. - С. 61-76.
ББК 81 + 74.261.3

Рубрики: методика викладання--російська мова,  розвиток мовлення,  культура мовлення,  орфографія,  робота з книгою,  тестові завдання--російська мова,  словникові диктанти,  Планування уроків
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
УРОКИ -- ПЛАНИРОВАНИЕ
Держатели документа:
Б-ф №6 : вул. Будьонного, 33-б

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2009г. N 1
Зміст:
Актуальні питання вивчення зарубіжної літератури в 12-річній загальноосвітній школі. - С.2-4.
 л.слова: ЗАРУБІЖНОЇ
Компетентнісно спрямована літературна освіта: стан, проблеми, перспективи. Питання для обговорення. - С.5.
 л.слова: ОСВІТА
Михед, Т. Яким має бути канон дитячої літератури / Т. Михед. - С.6-10.
 л.слова: ЛІТЕРАТУРА, ДИТЯЧА
Єрошенко, Р. Схеми і таблиці як носії художньо-текстової та навчальної інформації. урок систематизації та узагальнення знань за поемою М. Гоголя "мертві душі" (з використанням схеми "Колесо життя") : До 200-річчя від дня народження Миколи Гоголя: матеріали на конкурс / Р. Єрошенко. - С.11-13.
 л.слова: ГОГОЛЬ
Партала, Л. Образ еды - средство выявления душевной пустоты персонажей-помещиков. Урок-исследование / Л. Партала. - С.13-14.
 л.слова: УРОК
Нагорна, А. Види навчальної діяльності на уроках зарубіжної літератури із застосуванням філософських джерел. На матеріалі поеми "Мертві душі" М.Гоголя / А. Нагорна. - С.15-16.
 л.слова: ПОЕМИ
Тищенко, І. Міфологема дороги в поемі М.Гоголя "Мертві душі". Фрагменти наукової роботи слухача МАН / І. Тищенко. - С.16.
 л.слова: МІФОЛОГЕМА
Малигіна, Л. Викладати зарубіжну літературу крізь призму української ментальності. З досвіду / Л. Малигіна. - С.17-19.
 л.слова: ЛІТЕРАТУРА, ЗАРУБІЖНА
Малигіна, Л. З практики інтерпретації оповідання для комп’ютера та циркуля "Дамаскин" Милорада Павича. Система уроків / Л. Малигіна. - С.19-25.
 л.слова: УРОКІВ
Новосела, Т. Розвиток здібностей учнів сільської школи засобами літератури. З досвіду / Т. Новосела. - С.26-27.
 л.слова: ЛІТЕРАТУРА, ДОСВІД
Новосела, Т. Дбаючи про становлення літературно-компетентнісної особистості. Конспект підсумкового уроку за "Рідзвяною піснею у прозі" Ч.Діккенса / Т. Новосела. - С.27-28.
 л.слова: УРОКИ, ПІДСУМКОВОГО
Гузь, О. Культурологічний підхід до осягнення смислу твору. Урок-бесіда за поемою "Божественна комедія" Данте Аліг’єрі. 8 клас / О. Гузь. - С.29-31.
 л.слова: КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури. ІІ семестр. - С.31-35.
 л.слова: УРОКИ, ПЛАНУВАННЯ
Сутула, О. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури / О. Сутула, І. Тригуб. - С.36-55.
 л.слова: УРОКИ, ПЛАНУВАННЯ
Облова, С. Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения / С. Облова. - С.56-62.
 л.слова: ПЛАНИРОВАНИЕ, УРОКИ
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : 6Ф. (1), ЧЗ (1)
Свободны: 6Ф. (1), ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.
81
О-18


    Облова, С.
    Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения [Текст] / С. Облова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2009. - N 1. - С. 56-62.
ББК 81

Рубрики: методика викладання--російська мова,  розвиток мовлення,  культура мовлення,  урок-гра,  робота з книгою,  робота з текстом,  контрольні завдання,  орфографія
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
ПЛАНИРОВАНИЕ -- УРОКИ
Держатели документа:
Б-ф №6 : вул. Будьонного, 33-б

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
81.2
О-18


    Облова, С.
    Ориентировочное планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения [Текст] / С. Облова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2008. - N 10. - С. 54-64.
ББК 81.2 + 74.261.3

Рубрики: методика викладання--російська мова,  Планування уроків,  розвиток мовлення,  робота з словниками,  знання учнів,  практичні знання
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
ПЛАНИРОВАНИЕ, УРОКИ -- русский язык
Держатели документа:
Б-ф №6 : вул. Будьонного, 33-б

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей