Поисковый запрос: (<.>U=76.006.5<.>) |
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.  | 65.47 У 98
Уэллс, У. Реклама: принципы и практика [Текст] : Учебник / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти. - 2-е изд., испр. - СПб. : "Питер", 2001. - 736 с. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-8046-0153-9 : 32.50 р. ББК 65.47
+ 76.006.5
+ 60.842.6
Рубрики: Рекламна діяльність,
Реклама
Доп.точки доступа Бернет, Дж.
Мориарти, С.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  | 65.47 В 88
Вуйма, А. Ю. Музыка и звуковые эффекты в рекламе [Текст] : Учебно-метод. пособие / А.Ю. Вуйма. - СПБ. : СПб ГУКИ, 2000. - 52 с. - 4.00 р. ББК 65.47
+ 76.006.5
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормированные): ЗВУКОВІ ЕФЕКТИ
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  |
Бондаровська, В. Вплив реклами на людину [Текст] : нариси / В. Бондаровська> // Психолог. - 2007. - N 30. - С. 3-56.
ББК 76.006.5
+ 88.8
+ 88.53
Рубрики: Реклама,
Діти--Реклама,
Реклама--Вплив,
Діяльність--рекламна--Психологія
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  |
Курбацкая, Т. Б. Психологическая экспертиза рекламы как фактор сохранения психического здоровья детей [Текст] / Т. Б. Курбацкая> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2007. - N 4. - С. 87-99.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--Вплив,
Реклама--психологічна експертиза,
Психічне здоров'я--діти
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  |
Ростоцький, М. Гіпнотичний вплив реклами [Текст] / М. Ростоцький> // Психолог. - 2007. - N 40. - С. 10-12.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--Вплив,
Реклама--Вплив--гіпнотичний
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  |
Адам, О. Шокуюча реклама: як захистити дітей [Текст] / О. Адам> // Пані вчителька : Журнал для шкільного жіноцтва. - 2007. - N 10. - С. 34-35.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--діти,
Діти--Реклама
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Радина, Н. К. О воздействии рекламы на детей дошкольного возраста [Текст] / Н. К. Радина, Е. Ю. Галахова> // Психолог в детском саду : Научно-практический журнал. - 2007. - N 3. - С. 114-120.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--Вплив--дошкільники
Доп.точки доступа Галахова, Е.Ю.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8.  |
Острикова, Г. Рекламные игры и их последствия для детей и взрослых [Текст] / Г. Острикова> // Директор школы : Научно-методический журнал. - 2007. - N 8. - С. 93-96.
. - ISSN 1562-1308 ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--Вплив
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9.  |
Петров, В. П. СМИ как информационное оружие [Текст] / В. П. Петров, С. В. Петров> // ОБЖ. Основы безопасности жизни. - 2008. - N 3. - С. 48-54.
ББК 76.006.5
Рубрики: Засоби масової інформації
Доп.точки доступа Петров, С.В.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10.  |
Семчук, С. Вплив реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці [Текст] / С. Семчук> // Соціальна педагогіка: теорія та практика : Методичний журнал. - 2008. - N 1. - С. 18-22.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--Вплив--дошкільники
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>11.  |
Петров, В. П. Реклама как инструмент манипуляции [Текст] / В. П. Петров, С. В. Петров> // ОБЖ. Основы безопасности жизни. - 2008. - N 4. - С. 53-57.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--маніпуляція свідомістю
Доп.точки доступа Петров, С.В.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>12.  |
Манюков, С. В. От кока-колы до "оранжевой революции" [Текст] / С. В. Манюков> // ОБЖ. Основы безопасности жизни. - 2008. - N 5. - С. 46-50.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--Вплив,
Реклама--комерційна,
Реклама--соціальна,
Реклама--політична
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>13.  |
Манюков, С. В. От кока-колы до оранжевой революции [Текст] / С. В. Манюков> // ОБЖ. Основы безопасности жизни. - 2008. - N 6. - С. 49-52.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--Вплив
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>14.  |
Куриленко, О. Засоби масової інформації та політичний самообман МАС [Текст] / О. Куриленко> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N 5/6. - С. 1-6.
ББК 76.006.5
Рубрики: Засоби масової інформації--політика--Україна
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>15.  |
Манюков, С. В. От кока-колы до "оранжевой революции" [Текст] / С. В. Манюков> // ОБЖ. Основы безопасности жизни. - 2008. - N 7. - С. 39-43.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--Вплив
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>16.  |
Безносюк, Е. В. Осторожно: реклама [Текст] / Е. В. Безносюк> // Шкільна бібліотека. - 2009. - N 1. - С. 109-112.
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама--Вплив
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>17.  |
Маркова, Н. Е. Глобальные экономические интересы и СМИ [Текст] / Н. Е. Маркова> // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2008. - N 4. - С. 3-8.
ББК 76.006.5
Рубрики: Засоби масової інформації--глобальні економічні інтереси,
Інтернет
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>18.  |
Запесоцкий, А. С. Влияние СМИ на молодежь как проблема отечественной педагогики [Текст] / А. С. Запесоцкий> // Педагогика. - 2010. - N 2. - С. 3-16.
. - ISSN 0869-56IХ ББК 76.006.5
+ 74.6
Рубрики: Засоби масової інформації--молодь,
Молодь--засоби масової інформації,
Культурна деградація--молодь
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>19.  |
Назаретян, А. П. Насилие в СМИ: сегодня и завтра [Текст] / А. П. Назаретян> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2009. - № 5. - С. 114-126. - Библиогр.: 40 назв.
. - ISSN 0042-8841 ББК 76.006.5
Рубрики: Засоби масової інформації--насильство,
Насильство--засоби масової інформації
Кл.слова (ненормированные): насильство фізичне -- насильство моральне -- насильство віртуальне -- сублімація -- техно-гуманітарний баланс -- ретроспективна аберрація -- закон Грешема -- антропологічна константа -- реакційна зона Аннотация: По мнения автора, два распространенных в литературе суждения: о том, что насилие в мире растет, и о том, что эту негативную тенденцию подстегивают СМИ, - ошибочны. В статье описаны механизмы, обусловившие иллюзию растущего насилия. Приведены аргументы в пользу того, что в действительности насилие не только не возрастает, но и последовательно сублимируется из физической в символическую и виртуальную сферы, причем современные СМИ играют существенную роль в развитии этой тенденции. Вместе с тем показано, почему настоящую проблему составляет недостаточно интенсивное снижение насилия, которое при непредсказуемом совершенствовании технологий как никогда чревато глобальной катастрофой. Высказаны осторожные предположения по поводу возможного развития ситуации в ближайшие десятилетия.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>20.  |
Здіорук, С. І. Методичні рекомендації щодо ефективного використання засобів ЗМІ з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання і здорового способу життя [Текст] / С. І. Здіорук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.4
+ 76.006.5
+ 74.200.555.1
Рубрики: Психологія--підлітки--здоровий спосіб життя,
Психогігієнічне виховання,
Здоровий спосіб життя--підлітки,
Засоби масової інформації--підлітки--психогігієнічне виховання
Кл.слова (ненормированные): шкідливі звички -- профілактична робота
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|
|