Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (34)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (44)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (8)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дія<.>)
Общее количество найденных документов : 248
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.204.21
П 24


   
    Педагогічна майстерність [Текст] : Підручник / Ред. І.А. Зязюн. - Київ : Вища школа, 1997. - 349 с. : ил. - ISBN 5-11-004706-5 (в пер.) : 8.00 грн
    Содержание:
Сутність педагогічної діяльності вчителя . - С .8
Педагогічна майстерність і особистість учителя . - С .27
Педагогічна техніка вчителя . - С .47
Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці . - С .67
Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі . - С .84
Спільне і відмінне в театральному і педагогічному мистецтві . - С .111
Майстерність педагогічного спілкування . - С .199
Майстерність організації педагогічної взаємодії у навчанні . - С .268
ББК 74.204.21

Рубрики: Педагогічна майстерність
Аннотация: Підручник орієнтований не тількі на теоретичну підготовку майбутніх учителів, а й на розвиток його творчого потенціалу особистості педагога, формування практичної готовності до керівництва навчально-виховним процесом. Крім теоретичного матеріалу, подано розробку лабораторно-практичних занять, які допоможуть студентам грунтовне опанувати курс "Педагогічна майстерність", нещодавно введений в навчальні плани. Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Може бути використаний у педагогічних училищах і коледжах.
Доп.точки доступа:
Зязюн, І.А. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 18 [Текст] : научное издание. - Київ : Радянська школа, 1979. - 156 с. - 2.93 р.
    Содержание:
Войтко, В. І. А. С. Макаренко і психологічна наука / В. І. Войтко. - С .3-13. - Бібліогр. у кінці ст.
Платонов, К. К. Ппрор психологічну структуру особистості / К. К. Платонов. - С .14-19. - Бібліогр. у кінці ст.
Малков, М. Ю. Індивідуальні особливості нейродинаміки у старших школярів / М. Ю. Малков. - С .19-26
Болотова, А. К. Про сприймання тривалості власних рухів в онтогенезі / А. К. Болотова. - С .26-29. - Бібліогр. у кінці ст.
Балл, Г. О. Цілеспрямована дія як об`єкт психологічного аналізу / Г. О. Балл. - С .29-38. - Бібліогр. у кінці ст.
Педагогічна психологія
Ільюк, Б. А. Про взаємозв`язок наслідування і творчості / Б. А. Ільюк. - С .39-47. - Бібліогр. у кінці ст.
Мунтян, В. Л. Методика дослідження учбових здібностей у старшокласників / В. Л. Мунтян. - С .47-55
Сапожникова, Л. С. Про вплив оцінних ставлень підлітків на їх взаємини / Л. С. Сапожникова. - С .55-62. - Бібліогр. у кінці ст.
Дригус, М. Т. Взаємозалежність між самооцінкою і ставленням учнів до учбової діяльності / М. Т. Дригус. - С .63-70. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Чепелєва, Н. В. Особливості смислового сприймання науково-популярних текстів студентами / Н. В. Чепелєва. - С .70-76
Максименко, С. Д. Про індивідуальні особливості розв`язання навчальних завдань підлітками / С. Д. Максименко, Р. Ю. Таращанська. - С .77-84
Ящишин, О. О. Дослідження рівня розвитку оперативної пам`яті старшокласників з метою профконсультації / О. О. Ящишин. - С .85-95. - Бібліогр. у кінці ст.
Ткаченко, О. М. Виявлення і оцінка особливостей інтелектуального розвитку абітурієнтів педагогічних навчальних закладів / О. М. Ткаченко. - С .96-105. - Бібліогр. у кінці ст.
Гапонов, В. П. Методика оцінки просторового сприймання і уявлення у молодших школярів / В. П. Гапонов. - С .106-111. - Бібліогр. у кінці ст.
Торічна, С. І. Зв`язок розумінян викладачем музичних здібностей студента із стилем його педагогічної діяльності / С. І. Торічна. - С .112-121. - Бібліогр. у кінці ст.
Приходько, Ю. О. Вплив мотивів спільної діяльності дошкільників на їх емоції / Ю. О. Приходько. - С .121-129. - Бібліогр. у кінці ст.
Котирло, В. К. Вплив мовлення дорослого на регулювання поведінки дошкільника / В. К. Котирло, В. М. Переверзєва. - С .129-138. - Бібліогр. у кінці ст.
Пенькова, О. І. Відставання з мови як об`єкт шкільної психодіагностики / О. І. Пенькова. - С .138-145
Бах, К. Р. Питання статевого виховання і підготовки учнів до сімейного життя / К. Р. Бах. - С .145-154
ББК 88

Рубрики: Психологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
81.2Укр-213
Р 88


    Русанівський, В. М.
    Дієслово - рух, дія, образ [Текст] : к изучению дисциплины / В.М. Русанівський. - Київ : Радянська школа, 1977. - 111 с. - 0.72 р.
ББК 81.2Укр-213

Рубрики: Українська мова--дієслово,  Дієслово

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.262.23
Ч-87


    Чуйко, О. В.
    Фізика в живій природі [Текст] : методический материал / О. В. Чуйко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2005. - 96 с. - (Б-ка ж-лу "Фізика в школах України"). - ISBN 966-333-252-2 : 3.95 р.
    Содержание:
Програма інтегрованого курсу "Фізика живої природи (біофізика)" . - С .5
Електричні явища в живій природі
Електричні явища в рослинах . - С .21
Рослини-хижаки . - С .24
Живі електростанції . - С .26
Нове джерело електроенергії . - С .28
Електричні явища в нервовій системі . - С .29
Біоелектричні явища в серцевому м'язі . - С .32
Що таке ЕКГ? . - С .34
Що таке ЕЕГ? . - С .35
Біострумовий маніпулятор . - С .36
Організм людини та електричні заряди . - С .38
Електротерапія . - С .39
Статичний душ . - С .40
Застосування постійного струму з лікувальною метою . - С .40
Застосування високочастотних коливань з лікувальною метою . - С .40
Мікрохвильова терапія . - С .41
Електроанестезія та електросон . - С .42
Дія електричного струму на організм людини . - С .42
Задачі до теми . - С .47
Серйозно і жартома . - С .48
Література . - С .49
Біофізика звуку
Голосовий апарат людини . - С .50
Органи слуху . - С .51
Вплив шуму на здоров'я людини . - С .53
Фізика і музика . - С .56
Інфразвуки та ультразвуки . - С .57
Перкусія . - С .59
Аускультація . - С .59
Голоси у тваринному світі . - С .60
Природні сонари . - С .62
Сонар дельфіна . - С .63
Біоакустика риб . - С .65
Калейдоскоп . - С .67
Література . - С .70
Оптичні явища в природі
Що таке світло? . - С .71
Процес сприйняття світла живими організмами . - С .72
Фоторецептори . - С .73
Око людини . - С .77
Чутливість ока до світла . - С .78
Як бачить бджола? . - С .80
Світло морських глибин . - С .80
Особливості світіння живих організмів . - С .82
Особливості світіння живих організмів . - С .84
Інтерференція і жива природа . - С .86
Застосування інфрачервоних, ультрафіолетових і рентгенівських променів у медицині . - С .86
Рентгенівське випромінювання . - С .88
Ікс-промені - неприємна річ . - С .89
Застосування спектрального і рентгеноструктурного аналізу для вивчення будови гемоглобіну . - С .90
Оптичні прилади в медицині . - С .92
Низькоінтенсивна лазерна терапія . - С .93
Література . - С .96
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика. Методика викладання,  Фізика--природа

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
Обкладинка
83.3(0)3я73
А 72


   
    Антична література. Греція. Рим [Текст] : хрестоматія для ВНЗ / сост. Т. В. Михед. - Київ : Центр навчальної літератури, 2006. - 952 с. - (в обкл.) : 108.00 р.
    Содержание:
Греція. Міфологія. Походження світу і богів
Гомер. Іліада / Гомер
Одіссея
Гесіод. Роботи і дні / Гесіод
Алкей. До Сапфо / Алкей
Відповідь Сапфо
Езоп. Ворон і лисиця / Езоп
Мурашки й Цикада
Лисиця і Терен
Подорожні і Відмідь
Собака з шматком м'яса
Вовк і Чапля
Хлібороб і його діти
Хлібороб і Змія
Хліборобові діти
Есхіл. Прометей закутий / Есхіл
Софокл. Ангтігона : Епісодій 1-5 / Софокл
Арістофан. Хмари : Епісодій 1-8 / Арістофан
Евріпід. Медея : Епісодій 1-6 / Евріпід
Арістотель. Поетика / Арістотель
Менандр. Відлюдник : Дія I-IV / Менандр
Теокріт. Тірсіс, або Пісня / Теокріт
Чарівниця
Фалісії
Сіракузянки, або свято Адоніса
Плутарх. Порівняльні життєписи. Перікл. Александр Македонський / Плутарх
Лукіан. Розмови богів. Гефест і Зевс / Лукіан
Розмови в царстві мертвих. Гермес і Харон
Лонг. Дафніс і Хлоя : Кн. I-IV / Лонг
Рим. Боги і герої Стародавнього Риму
Тіт, Макцій (Макк) Плавт. Скарб : Дія I-V / Макцій (Макк) Плавт Тіт
Тіт, Лукрецій Кар. Про природу речей : Кн. I-VI / Лукрецій Кар Тіт
Гай, Валерій Катулл. Ліричні поезії / Валерій Катулл Гай
Марк, Туллій Ціцерон. Про оратора / Туллій Ціцерон Марк
Гай, Юлій Цезарь. Галльська війна : Кн. I-VII / Юлій Цезарь Гай
Публій, Вергілій Марон. Буколіки / Вергілій Марон Публій
Енеїда : Кн. I-XII
Георгіки
Квінт, Горацій Флакк. Оди. Еподи. Сатири. Послання / Горацій Флакк Квінт
Публій, Овідій Назон. Фасти. Кінець аріадни / Овідій Назон Публій
Метаморфози. Скорботні Елегії. Понтійські послання
Луцій, Анней Сенека. Федра / Анней Сенека Луцій
Федр. Байки : Книга I-V / Федр
Марк, Валерій Марціал. Епіграми / Валерій Марціал Марк
Децім, Юній Ювенал. Сатири / Юній Ювенал Децім
Луцій, Апулей. Амур і Псіхея : Книга IV-VI / Апулей Луцій
ББК 83.3(0)3я73

Рубрики: Всесвітня література--антична,  Антична література--тексти
Аннотация: Хрестоматія знайомить з найважливішими явищами літературного життя античності. У посібнику представлені твори, що репрезентують основні жанри давньогрецькогї та давньоримської літератури: міфологічні сказання, епічні поеми, лірика (декламаційна, пісенна), байка, драма (трагедія, комедія), художня біографія, сатира, роман. Пропонований посібник, сподіваємось, стане при нагоді у користуванні підручниками з історії античної літератури, доповнюючи їх живим і барвистим словом.Хрестоматія призначена для використання у навчальних цілях, для самостійної роботи, а також при підготовці до семінарських занять та іспитів із античної літератури.

Доп.точки доступа:
Михед, Т.В. \сост.\
Якубіна, Ю.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.204.2я73
П 24


   
    Педагогічна майстерність [Текст] : підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос ; ред. І. А. Зязюн. - 3-тє вид., допов. і переробл. - Київ : СПД Богданова А.М., 2008. - 376 с. - ISBN 978-966-96711-8-9 : 35.00 р.
    Содержание:
Сутність педагогічної діяльності вчителя
Педагогічна майстерність і особистість учителя
Педагогічна техніка вчителя
Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці
Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі
Спільне і відмінне в театральному і педагогічному мистецтві
Майстерність педагогічного спілкування
Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні
Технологія організації педагогічної взаємодії у процесі індивідуальної бесіди
Майстерність організації педагогічної взаємодії у навчанні
Майстерність побудови діалогічної взаємодії на уроці
ББК 74.204.2я73

Рубрики: Педагогічна майстерність,  Вчитель--професійне вдосконалення,  Особистісно орієнтоване навчання--вчитель,  Вчитель--особистісно орієнтоване навчання
Аннотация: Підручник є невід'ємною частиною дидактичного комплексу "Педагогічна майстерність" - цілісного дослідження з проблем творчої діяльності вчителя. Це третє доповнене видання книжки. У теоретичному курсі висвітлено сутність, природу і складники педагогічної майстерності. В лабораторно-практичних заняттях розкрито шляхи опанування її секретами. Система особистісно зорієнтованого навчання вчителя, розроблена авторами, становить оригінальну технологію фориування готовності педагога до професійного самовдосконалення й саморозвитку, а через нього - до продуктивної педагогічної діяльності. Книжка буде корисна широкому освітянському загалу, передусім керівникам та педагогам загальноосвітніхі вищих навчальних закладів, керівникам, викладачам та майстрампрофесіно-технічних навчальних закладів, спеціалістам відділів освіти, працівникам методичних служб, усім, хто не байдужий до педагогічної професії.
Доп.точки доступа:
Зязюн, І.А.
Крамущенко, Л.В.
Кривонос, І.Ф.
Зязюн, І.А. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
84(4Укр)6
Ш 37


    Шевчук, В.
    Срібне молоко [Текст] : роман / В. Шевчук. - Львів : Кальварія ; Киiв : Книжник, 2002. - 192 с. - ISBN 966-663-046-X : 18.50 р.
ББК 84(4Укр)6

Рубрики: Українська література (твори)--сучасна,  Трагікомедія
Аннотация: Новий роман Валерія Шевчука, дія якого відбувається наприкінці XVII століття, вибудуваний нетрадиційно, у формі барокової трагікомедії. Смішне й печальне, високе й низьке, мислительне й розважальне, реальне й фантастичне сплелися в цьому лексично багатому, сюжетно динамічному творі, головним героєм якого постає мандрований дяк-учитель, автор славетної пісні про комара та муху - своєрідний Дон-Жуан.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.4
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Текст] : науково-методичний збірник. Вип.1. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2002. - 230 с. - 20.00 р.
    Содержание:
Теоретико-методологічні проблеми неперервної професійної освіти . - С .7
Вільш, І. Системний підхід до освітніх реформ / І. Вільш. - С .9
Мещанінов, О. Моделі університетської системи освіти: сьогодення та майбуття / О. Мещанінов. - С .18
Дьомін, А. Суперечлива дія "закону ефекту" і формування витривалості в активній навчальній діяльності / А. Дьомін, О. Дьомін, П. Лузан. - С .32
Цехмістер, Я. Допрофесійна підготовка учнів у ліцеї медичного профілю: структура моделі, планування діяльності, специфіка управління / Я. Цехмістер. - С .41
Павленко, О. Становлення іміджу навчального закладу нового типу / О. Павленко. - С .54
Мамєшина, О. Екологічна психологія в системі неперервної освіти / О. Мамєшина. - С .61
Дидактика та освітні технології . - С .71
Сисоєва, С. Особистісно орієнтовані педагогічні технології: метод проектів / С. Сисоєва. - С .73
Шамес, Й. Психодіагностика культурно-професійної спрямованості студентів в індивідуалізації педагогічного процесу / Й. Шамес. - С .81
Волкова, Н. Проблема підготовки майбутніх економістів до управлінської діяльності / Н. Волкова. - С .93
Волошинова, Л. Аудіовізуальні мистецтва у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .102
Джелілова, Л. Реалізація принципу наступності в математичній підготовці майбутніх учителів / Л. Джелілова. - С .107
Лісова, Н. До проблеми професійного вдосконалення молодого вчителя / Н. Лісова. - С .112
Методологія і методика педагогічних і психологічних досліджень . - С .119
Воловик, П. Проблема порівняння результатів педагогічних експериментів / П. Воловик. - С .121
Проблеми професійного розвитку особистості . - С .129
Васильєва, М. Професійне визначення особистості: філософський аспект / М. Васильєва. - С .131
Вітковська, О. Дослідження психологічних факторів професійного самовизначення особистості / О. Вітковська. - С .141
Тимченко, Н. Формування професійно-етичних якостей у майбутнього фахівця митної служби / Н. Тимченко. - С .148
Малкова, Т. Формування професійної спрямованості у слухачів вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ / Т. Малкова. - С .155
Сергєєнкова, О. Психологічна допомога старшокласникам щодо вибору професії / О. Сергєєнкова. - С .165
Проблеми культурології та мистецької освіти . - С .171
Смирнова, Т. Диригентсько-хорова підготовка у вищих педагогічних закладах освіти України / Т. Смирнова. - С .173
Андрейко, О. Формування виконавської майстерності музиканта-інструменталіста / О. Андрейко. - С .182
Проблеми порівняльної професійної педагогіки . - С .189
Абашкіна, Н. Професійні якості вчителя в оцінках німецьких дослідників XX століття / Н. Абашкіна. - С .191
Гайда, І. Педагогіка любові до дитини Януша Корчака / І. Гайда. - С .201
Педагогічні пошуки А.С. Макаренка . - С .215
До історіїї Полтавської трудової колонії ім. М. Горького . - С .217
ББК 74.4

Рубрики: Організація освіти,  Безперервна освіта,  Підвищення кваліфікації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.268.3УКР
Г 17


    Гальонка, О. А.
    Шкільний календар: літературні свята [Текст] : сборник / О. А. Гальонка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2011. - 107 с. - (Б-ка ж-лу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип.5). - ISBN 978-617-00-0919-7 : 3.83 р.
    Содержание:
"Не зневажай душі своєї цвіту..." Дія I (за творами Миколи Олійника "Дочка Прометея" та Лесі Українки "Лісова пісня") . - С .5
"Не зневажай душі своєї цвіту..." Дія II (за творами Миколи Олійника "Дочка Прометея" та Лесі Українки "Лісова пісня") . - С .17
Українська ніч (літературно-музичні фрагменти за творами М. Гоголя) . - С .40
Честь, кохання, зрада (за мотивами повісті М. Гоголя "Тарас Бульба") . - С .49
Струни серця (за мотивами українських народних пісень, творів Тараса Шевченка) . - С .60
У казематі (за творами Т. Шевченка, О. Іваненко "Тарасовими шляхами", В. Шевчука "Син волі") . - С .67
Прекрасний народ і чарівна краса України . - С .79
За честь, за славу рідної землі (літературно-музичний вечір за творами українських письменників, приурочений до дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні) . - С .91
ББК 74.268.3УКР

Рубрики: Українська література--сценарії свят,  Свята--літературні

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
Обкладинка
74.268.8
Я 51


    Яланська, С. Ю.
    Підлітки: заняття з психології / С. Ю. Яланська. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2012. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-2754-05-6 : 30.65 р.
    Содержание:
Як подружитися зі школою (5 клас) . - С .9
Давайте познайомимось! . - С .12
Знання - джерело розуму . - С .16
Впевненість - запорука успіху . - С .21
Плануємо свою діяльність . - С .30
Розвиваємо понятійне мислення . - С .35
Щасти тобі! . - С .38
Вчимося спілкуватися, або Подорож до країни Порозуміння (6 клас) . - С .44
Вирушаємо у подорож! . - С .46
Мис Знайомств . - С .52
Архіпелаг Засобів Спілкування. Острів Мови та Інтонації . - С .56
Айсберги Конфліктів у морі Суперечок . - С .63
Болото Образ . - С .69
Здоровим бути здорово, або Твоє здоров'я - найвища цінність (7 клас) . - С .74
Здоров'я - скарб безцінний . - С .75
Шкідливі звички. Кому і навіщо вони потрібні? . - С .78
Що я знаю про куріння . - С .82
Підступна дія алкоголю . - С .85
Спокуслива пастка . - С .88
Як навчитися говорити "ні!" . - С .92
Пізнай себе (8 клас) . - С .97
Починаємо знайомство . - С .100
Твій зовнішній вигляд . - С .104
Життєві цінності . - С .110
Як ти сприймаєш інформацію . - С .115
Підбиваємо підсумки . - С .120
ББК 74.268.8

Рубрики: Психологія дитяча--підліток, --Психологія для старшокласників,  Психологія--навчання
Аннотация: Заняття з психології для підлітків допомагають розвинути базові життєві компетентності учнів, долати шкільні та особистісні труднощі. Школярі набувають досвіду стосунків, вчаться свідомо обирати стиль спілкування. Запропонований курс пропагує здоровий спосіб життя, позитивне мислення як умову підтримки та збереження психологічного здоров'я. Книжка призначена насамперед практичним психологам системи освіти, класним керівникам студентам - майбутнім психологам тощо.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
65.271я73
Я 22


    Яворська, Т. В.
    Страхові послуги : навчальний посібник / Т. В. Яворська. - Київ : "Знання", 2008. - 350 с. - ISBN 978-966-346-317-9 : 36.00 р.
    Содержание:
Предмет і метод дисципліни "Страхові послуги" . - С .11
Страхування, страхова діяльність, страхові послуги: сутність та визначення. Що вивчає дисципліна "Страхові послуги" . - С .11-15
Види страхування та його класифікація . - С .15-18
Принципи страхування і страхова термінологія . - С .18-25
Особливості методології дослідження страхових послуг. Роль та значення дисципліни "Страхові послуги" для підготовки нового покоління фахівців з фінансово-банківського бізнесу . - С .25-27
Теоретичні опори розвитку страхових послуг . - С .34
Сутність та характерні ознаки ринку страхових послуг . - С .34-43
Страхові посередники на ринку страхових послуг . - С .43-53
Нетрадиційні канали реалізації страхових послуг та їх характеристика . - С .53-56
Роль та значення реклами на ринку страхових послуг . - С .56-59
Анатомія договору страхування та його елементи . - С .66
Сутність та порядок укладення договору страхування . - С .66-74
Права й обов`язки суб`єктів страхових відносин . - С .74-77
Відмова у страхових виплатах. Припинення дії договору страхування . - С .77-81
Дія договору страхування у країнах Європейського співтовариства . - С .81-84
Страхові накопичувальні послуги . - С .91
Особливості розвитку страхових послуг щодо захисту життя в Україні . - С .91-96
Умови договору страхування життя . - С .96-103
Види страхових послуг щодо захисту життя . - С .103-107
Страхові послуги щодо довічної пенсії . - С .107-112
Страхові послуги у разі нещасних випадків . - С .119
Нещасні випадки та їх класифікація . - С .119-121
Сутність та особливості страхових послуг громадянам у разі нещасних випадків . - С .121-124
Добровільні страхові послуги громадянам у разі нещасних випадків . - С .124-130
Обов`язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті . - С .130-133
Страхові медичні послуги . - С .141
Стан і тенденції розвитку обов`язкових страхових медичних послуг в Україні . - С .141-144
Добровільні страхові медичні послуги . - С .144-153
Особливості страхових медичних послуг для туристів . - С .153-158
Форми страхових медичних послуг для туристів . - С .158-162
Страхові послуги у майновому секторі домогосподарства . - С .170
Страхові послуги щодо захисту майна . - С .170-176
Страхові послуги щодо захисту майна громадян і його ознаки . - С .176-180
Страхові послуги щодо захисту будівель фізичних осіб . - С .180-185
Страхові послуги щодо захисту домашнього майна громадян . - С .185-189
Страхові автотранспортні послуги . - С .196
Суть та види страхових послуг у автотранспорті . - С .196-204
Основні умови укладання договору обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів . - С .204-211
Порядок здійснення страхового відшкодування за договором обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів . - С .211-214
Міжнародна система страхових автомобільних послуг "зелена картка" . - С .214-220
Страхові послуги у підприємницькій діяльності . - С .228
Страхові послуги у майновому секторі підприємства . - С .228-235
Страхування фінансових ризиків: законні механізми та тіньові схеми . - С .235-239
Основні засади договору страхування фінансових ризиків підприємства . - С .239-242
Умови страхування відповідальності роботодавця та виробника . - С .242-245
Страхові послуги у банківництві . - С .252
Сутність та форми страхових послуг на кредитному ринку . - С .252-257
Механізми надання страхових послуг у разі неповернення кредиту . - С .257-262
Страхові послуги на ринку іпотечного кредитування . - С .262-266
Страхові комплексні послуги у банківництві: стан та проблеми . - С .266-270
Актуальні галузеві види страхових послуг та їх специфіка . - С .277
Страхові послуги в аграрному секторі . - С .277-281
Страхові послуги в авіації: суть та умови . - С .281-286
Страхові морські послуги: об`єкти та види . - С .286-291
Страхові послуги при проведенні будівельно-монтажних та експлуатаційних робіт . - С .291-293
Страхові послуги за кордоном та в Україні: організація, механізми і перспективи . - С .301
Організаційні основи надання страхових послуг . - С .301-309
Особливості та механізми оподаткування страхової діяльності (із досвіду розвинутих країн світу) . - С .309-314
Страхові накопичувальні послуги: різноманіття видів і процедур . - С .314-319
Вектори і перспективи розвитку страхових послуг в умовах глобалізації . - С .319-321
ББК 65.271я73

Рубрики: Страхування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
65.246
Т 66


    Третьяков, О. В.
    Охорона праці : навчальний посібник з тестовим комплексом на CD / О. В. Третьяков, В. В. Зацарний, В. Л. Безсонний. - Київ : "Знання", 2010. - 167 с. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 978-966-346-605-7 : 60.00 р.
    Содержание:
Державне управління охороною праці . - С .13-14
Органи державного управління та їх компетенції . - С .14-21
Служба охорони праці підприємства . - С .21-29
Державний нагляд за охороною праці . - С .29-31
Громадський контроль за охороною праці . - С .31-36
Аналіз, прогнозування, профілактика травматизму та професійних захворювань. Перша долікарська допомога . - С .36-37
Методи навчання та профілактики виробничого травматизму . - С .37-43
Надання першої долікарської допомоги . - С .43-63
Законодавство в галузі гігієни праці. Мікроклімат виробничих приміщень . - С .63-64
Положення законодавства щодо санітарних норм . - С .64-68
Мікроклімат і мікрокліматичні умови . - С .68-76
Освітлення виробничих приміщень. Шум, вібрація, ультразвук та інфразвук . - С .76-77
Основні світлотехнічні поняття та одиниці . - С .77-83
Параметри та види вібрації, її дія на організм людини . - С .83-89
Шум та його види . - С .89-99
Природні та штучні джерела електромагнітних полів (ЕМП) та іонізуючих випромінювань . - С .99-100
Характеристика іонізуючих випромінювань та заходи радіаційної безпеки . - С .100-107
Основні властивості ЕМП . - С .107-112
Безпека експлуатації систем під тиском і кріогенної техніки. Засоби індивідуального захисту . - С .112-113
Експлуатаційна безпека виробничого процесу та устаткування . - С .113-124
Засоби індивідуального захисту . - С .124-128
Електробезпека . - С .128-129
Електротравматизм та дія електричного струму на організм людини . - С .129-134
Класифікація приміщень за ступенем небезпеки ураження електричним струмом . - С .134-135
Системи засобів і заходів безпечної експлуатації електроустановок . - С .135-143
Класифікаційні групи з електробезпеки електротехнічного персоналу . - С .143-148
Загальні відомості про процес горіння. Показники пожежовибухонебезпечності речовин та матеріалів . - С .148-149
Види горіння . - С .149-152
Оцінка об`єктів щодо їх вибухопожежонебезпеки . - С .152-155
Евакуація людей із будівель та приміщень . - С .155-156
Способи і засоби гасіння та виявлення пожеж . - С .156-160
Організація забезпечення пожежної безпеки . - С .160-165
ББК 65.246

Рубрики: Охорона праці--навчальний посібник
Доп.точки доступа:
Зацарний, В.В.
Безсонний, В.Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
68.9я73
Б 40


   
    Безпека життєдіяльності : навчальний посібник / уклад. П. С. Атаманчук [и др.]. - Київ : Центр учбової літератури, 2011. - 276 с. - ISBN 978-611-01-0245-2 : 65.00 р.
    Содержание:
Безпека життєдіяльності у звичайних умовах
Вступ . - С .13-19
Правові та організаційні основи безпеки життєдіяльності . - С .19
Конституційні основи безпеки життєдіяльності: право на життя і здоров`я, працю, свободу та державний захист . - С .19-21
Закони, законодавчі та нормативні акти, кодекси та інші регламентуючі БЖД документи. Законодавчі та нормативні акти, що регламентують рівень індивідуального ризику . - С .21-25
Основи безпеки життєдіялькості . - С .31
Сутність життєдіяльності. Поняття безпеки . - С .31-33
Основні джерела та чинники небезпеки (внутрішні й зовнішні). Глобальні небезпеки згідно офіційних стандартів . - С .33-35
Ризик як оцінка небезпеки. Прогнозування небезпек та захист від їхньої дії. Напрямки забезпечення безпечної життєдіяльності . - С .35-42
Безпека людини у життєвому середовищі . - С .42
Механічні небезпеки, їх джерела, наслідки . - С .42-43
Побутовий травматизм . - С .43-44
Безпека на ігрових та спортивних майданчиках . - С .44-45
Відпочинок на воді (льоду). Правила безпеки на воді. Небезпечність льодоходу. Допомога при переохолодженні або обмороженні . - С .45-48
Безпека перебування на вулицях: правила дорожнього руху, дорожно-транспортні пригоди за участю пішоходів, їх причини та наслідки. Типові травмування пішоходів . - С .48-50
Небезпека контактів з бродячими тваринами . - С .50-51
Газ у побуті. Вплив газу та продуктів його згоряння на здоров`я людини. Правила безпечного користування газом. Дії у різі витоку газу . - С .51-54
Людина в екстремальних умовах навколишнього середовища. Подолання стресового ствну . - С .54-57
Правила розпалювання вогнища.Забезпечення водою та їжею. Повідомлення про своє місце знаходження. Орієнтування за природними ознаками . - С .57-62
Біологічні небезпеки: збудники інфекційних хвороб, шляхи проникнення їх в організм людини. Інфекційні захворювання, шляхи їх розповсюдження, профілактичні заходи . - С .62-65
Харчові отруєння, джерела, наслідки, профілактичні заходи . - С .65-67
Епідемія ВІЛ-інфекції в Україні, її соціально-економічні наслідки та національні програми, спрямовані на подолання . - С .67-71
Хімічні небезпеки . - С .71
Небезпечні хімічні речовини, джерела, вплив на людину. Клаифікація хімічних речовин. Шляхи проникнення шкідливих речовин в організм людини . - С .71-74
Параметри, які характеризують небезпеку хімічних речовин: токсичність, токсична доза, концентрація, щільність зараження, стійкість, гранично допустима концентрація . - С .74-75
Сильнодіючи отруйні речовини: хлор, аміак, сірководень, азотна, сірчана, соляна кислоти. Дії людей в зоні зараження . - С .75-77
Характеристика шкідливих хімічних речовин, забруднювачів атмосфери, літосфери, гідросфери . - С .77-79
Забруднювасі атмосфери: чадний газ, окис азоту, діоксид сірки, смог, сірководень, сполуки хлору та фтору, свинець, кадмій, ртуть . - С .79-81
Забруднювачі водного середовища . - С .81-83
Забруднення ґрунту (отрутохімікати, пестициди, нітрати) . - С .83-88
Медикаментозне отруєння . - С .88-90
Засоби побутової хімії як джерела небезпеки . - С .90-94
Безпека людини у соціальному середовищі . - С .94
Політичні небезпеки (конфлікти на міжнародному, міжнаціональному рівні, боротьба за владу). Дискримінація людини за певними ознаками . - С .94-98
Соціальне середовище як складова середовища існування. Сфери суспільного життя. Соціальні відносини людей . - С .98-102
Соціальні небезпеки. Небезпеки, спричинені низьким духовним та культурним рівнем. Небезпеки психотропного впливу . - С .102-105
Групи ризику щодо інфікування ВІЛ/СНІД та хворобами, що передаються статевим шляхом . - С .105-108
Небезпеки психологічного та фізичного впливу на людину . - С .108-117
Емоційне навантаження (психічна неврівноваженість, агресивність, жорстокість). Суїцид . - С .117-119
Дезінформація як джерело небезпек . - С .119-122
Безпека життєдіяльності в надзвичайних ситуаціях
Правові та організаційні основи цивільного захисту населення і територій . - С .123-126
Надзвичайні ситуації мирного і військового часу та їх вплив на життєдіяльність населення . - С .126-133
Моніторинг радіаційної, хімічної та бактеорологічної небезпеки . - С .133-138
Основні заходи захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій . - С .138-149
Організація і проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт . - С .149-153
Долікарська допомога при надзвичайних ситуаціях . - С .153-160
Методика підготовки і проведення занять з питань ЦО в установах, закладах та на виробництві . - С .160-165
Небезпеки життєдіяльності у виробничій сфері та побуті
Правові та організаційні основи охорони праці . - С .166-167
Конституційні основи охорони праці. Закони, законодавчі та нормативні документи про охорону праці . - С .167-173
Система правового захисту та нагляду за дотриманням безпеки і охорони праці на виробництві. Організація служби охорони праці в закладах та установах . - С .173-178
Відповідальність за порушення законодавства про охорону праці . - С .178-179
Міжнародне співробітництво в галузі охорони праці, використання світового досвіду організації роботи щодо поліпшення умов та безпеки праці . - С .179-180
Гарантії прав громадян на охорону праці . - С .180-181
Охорона праці жінок . - С .181-182
Охорона праці молоді . - С .182-183
Пільги і компенсації за важкі та шкідливі умови праці . - С .183-184
Відшкодування шкоди потерпілому . - С .184-185
Робочий час . - С .185-188
Навчання з питань охорони праці . - С .188-192
Нещасні випадки та виробничий травматизм . - С .192
Основні поняття охорони праці . - С .192-195
Проблема виробниичого травматизму . - С .195-196
Розслідування та облік нещасних випадків . - С .196-197
Повідомлення про нещасні випадки . - С .197-200
Спеціальне розслідування нещасних випадків . - С .200-203
Розслідування та облік професійних захворювань та отруєнь . - С .203-205
Небезпека механічних та електромагнітних коливань . - С .205
Вібрація. Визначення поняття "вібрація". Параметри вібрації: амплітуда, частота. Джерела вібрації . - С .205-206
Вплив вібрації на організм людини, функціональні порушення окремих систем та регуляторні функції центральної нервової системи. Заходи та засоби колективного та індивідуального захисту від вібрації . - С .206-207
Шум. Визначення поняття "шум". Параметри звукового поля: звуковий тиск, інтенсивність, частота. Звукова потужність джерела звуку. Діапазон частот та звукового тиску, що сприймаються органами слуху людини, нижній поріг спраймання, поріг больового відчуття. Одиниці вимірювання . - С .207-*209
Дія шуму на організм людини, зміни у функціонуванні окремих систем організму. Нормування шумів. Заходи та засоби колективного та індивідуального захисту від шуму . - С .209-211
Інфра-та ультразвук. Параметри інфра-та ультразвукових коливань; їх джерела, характерні ознаки. Дія ультра- та інфразвуку на організм людини. Методи та засоби захисту від ультра- та інфразвуку . - С .211-213
Природні та штучні джерела електромагнітних полів (ЕМП). Параметри полів і випромінювань. Діапазони електромагнітних хвиль . - С .213-214
Чинники, від яких залежать наслідки дії ЕМП на біологічні об`єкти. Наслідки впливу ЕМП на людину. Заходи захисту від ЕМП . - С .214-216
Електромагнітні випромінювання радіочастотного діапазону . - С .216-217
Випромінювання оптичного діапазону. Спектр випромінювання Сонця. Видиме випромінювання . - С .217-218
ІЧВ, його властивості, вплив на організм людини. Заходи та засоби захисту від ІЧВ. Захист від надмірного опромінення. Природні та штучні джерела випромінювання . - С .218
Ультрафіолетове випромінювання (УФВ), особливості дії на організм людини. Область використання УФВ. Негативні наслідки надмірного опромінення. Заходи і засоби захисту від УФВ . - С .218-221
Радіаційна безпека . - С .221
Іонізуюче випромінювання. Радіоактивне випромінювання, його властивості. Корпускулярне та електромагнітне випромінювання, його проникаюча та іонізуюча здатність. Радіонукліди, їх властивості . - С .221-222
Явище природної радіоактивності. Природні та штучні джерела іонізуючого випромінювання. Внутрішнє та зовнішнє опроміння людини . - С .222-224
Параметри іонізуючого випромінювання. . - С .224-225
Біологічна активність іонізуючого випромінювання. Соматичні та генетичні наслідки опромінення. Променева хвороба, стадії її розвитку. Заходи захисту від зовнішнього і внутрішнього випромінювання . - С .225-229
Заходи захисту від зовнішнього і внутрішнього випромінювання. Наслідки аварії на ЧАЕС. Зона зараження. Параметри, що характеризують радіаційне забруднення місцевості. Норми радіаційної безпеки, державні гігієнічні нормативи . - С .229-233
Електробезпека . - С .234
Поняття "електробезпека", "електротравма" та "електротравматизм" . - С .234-235
Дія електричного струму на людину. Електричні травми . - С .235-237
Чинники, що впливають на наслідки враження електричним струмом. Джерела електробнебезпеки. Допустимі значення струму. Характеристика дії електричного струму . - С .237-240
Захист людей від ураження електричним струмом . - С .240-244
Пожежна безпека . - С .244
Визначення понять "пожежа" та "пожежна безпека" . - С .244
Основні причини пожеж у побуті та навчальних закладах . - С .244-245
Суть процесу горіння . - С .245-247
Пожежонебезпечні властивості матеріалів і речовин . - С .247-250
Система попередження пожеж . - С .250-251
Суть і складові системи пожежного захисту, її призначення. Правила поведінки в зоні пожежі . - С .251-256
Засоби виявлення пожежі та оповіщення про неї. Пожежна сигналізація . - С .256-258
Способи і засоби гасіння пожеж. Вибір типу та визначення кількості вогнегасників . - С .260-263
Первинні засоби гасіння пожеж. Вибір типу та визначення уількості вогнегасників . - С .260-263
Стаціонарні засоби гасіння пожежі. Протипожежне водопостачання . - С .263-265
Евакуація людей. Засоби колективного та індивідуального захисту людей від небезпечних і шкідливих факторів пожежі . - С .265-273
ББК 68.9я73

Рубрики: Безпека життєдіяльності
Доп.точки доступа:
Атаманчук, П.С. \уклад.\
Мендерецький, В.В. \уклад.\
Панчук, О.П. \уклад.\
Чорна, О.Г. \уклад.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
Обкладинка
74.202.7
П 32


    Підласий, Іван Павлович.
    Спільна дія / І. П. Підласий. - Х. : Видавнича група "Основа", 2012. - 224 с. - (Адміністратору школи). - ISBN 978-617-00-1325-5 : 28.00 р.
    Содержание:
Продуктивний урок . - С .5
Навчання під протоколом . - С .60
Виховання замовляли? . - С .136
ББК 74.202.7

Рубрики: Продуктивний урок,  Організація уроку,  Сучасний урок
Аннотация: У книзі розкрито проблеми організації продуктивного уроку та створення його синергетичного ефекту. Окремий розділ присвячено сучасним проблемам виховання учнів. Для широкого кола педагогів, керівників навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
83.3(4Укр)
К 65


    Копач, О.
    Хрестоматія з нової української літератури для шкіл і курсів українознавства / О. Копач ; авт. передмови Л. Храплива-Щур. - 2-е вид., доп. - Львів : Каменяр, 1993. - 258 с. : портр. - ISBN 5-7745-0585-5 : 10.00 р.
    Содержание:
Антонич, Богдан Ігор. ARS POETICA II = Мистецтво поезії, ІІ, 2. / Б. І. Антонич. - С .8
Антонич, Богдан Ігор. Різдво / Б. І. Антонич. - С .9
Антонич, Богдан Ігор. Коляда / Б. І. Антонич. - С .9
Антонич, Богдан Ігор. Проповідь до риб / Б. І. Антонич. - С .9
Антонич, Богдан Ігор. Дороги / Б. І. Антонич. - С .10
Антонич, Богдан Ігор. Ліс / Б. І. Антонич. - С .10
Антонич, Богдан Ігор. Самаритянка біля криниці / Б. І. Антонич. - С .11
Андієвська, Емма. Троянда пішла від місяця / Е. Андієвська. - С .13
Андієвська, Емма. Я в камені згубив своє обличчя / Е. Андієвська. - С .13
Барка, Василь. Сад / В. Барка. - С .15
Барка, Василь. Ріка / В. Барка. - С .17
Бердник, Олесь. Мати = Повість-монолог / О. Бердник. - С .19
Бердник, Олесь. Космічна казка / О. Бердник. - С .38
Бойчук, Богдан. Десь суть була / Б. Бойчук. - С .41
Бойчук, Богдан. Мій шлях / Б. Бойчук. - С .42
Вінграновський, Микола. Сонет / М. Вінграновський. - С .43
Вінграновський, Микола. Скажи мені, Дніпре / М. Вінграновський. - С .44
Вовк, Віра. Орхідеї / В. Вовк. - С .46
Вовк, Віра. Баляда про дівчину / В. Вовк. - С .47
Вовк, Віра. Чорні акації / В. Вовк. - С .48
Голобородько, Василь. Золота птиця / В. Голобородько. - С .49
Голобородько, Василь. Я вплетений до нитки / В. Голобородько. - С .50
Голобородько, Василь. Груш натрусили / В. Голобородько. - С .51
Голобородько, Василь. Хмаро / В. Голобородько. - С .52
Голобородько, Василь. А нам би / В. Голобородько. - С .53
Гончар, Олесь. Собор / О. Гончар. - С .55
Гуцало, Євген. Велика Ведмедиця / Є. Гуцало. - С .61
Гуцало, Євген. Зелена радість конвалій / Є. Гуцало. - С .62
Гуцало, Євген. Олень Август / Є. Гуцало. - С .63
Гуменна, Докія. Вічні вогні Алберти / Д. Гуменна. - С .73
Дзюба, Іван. Перший розум наш / І. Дзюба. - С .76
Дзюба, Іван. У дивосвіті рідної хати / І. Дзюба. - С .80
Драч, Іван. Смерть Шевченка / І. Драч. - С .96
Драч, Іван. Баляда про соняшник / І. Драч. - С .96
Драч, Іван. Ніж у Сонці / І. Драч. - С .97
Драч, Іван. Крила / І. Драч. - С .98
Довженко, Олександр. Зачарована Десна (уривок) / О. Довженко. - С .100
Загребельний, Павло. Диво (уривок) / П. Загребельний. - С .113
Зореслав. Цить / Зореслав. - С .134
Зореслав. У пристані / Зореслав. - С .135
Зуєвський, Олег. Отут її незаймана хода - / О. Зуєвський. - С .136
Зуєвський, Олег. Протей / О. Зуєвський. - С .137
Іваничук, Роман. Шрами на скалі / Р. Іваничук. - С .139
Качуровський, Ігор. В повітрі / І. Качуровський. - С .151
Качуровський, Ігор. І знову ніч / І. Качуровський. - С .151
Керницький, Іван. Верб'яний коник / І. Керницький. - С .152
Керницький, Іван. "Мона Ліза" / І. Керницький. - С .154
Костенко, Ліна. Доля / Л. Костенко. - С .156
Костенко, Ліна. Баба Віхола / Л. Костенко. - С .157
Костенко, Ліна. Летять на землю груші, як з рогаток / Л. Костенко. - С .158
Костенко, Ліна. Чайка на крижині / Л. Костенко. - С .158
Костенко, Ліна. Крила / Л. Костенко. - С .160
Костенко, Ліна. Є вірші - квіти / Л. Костенко. - С .161
Костенко, Ліна. Естафети / Л. Костенко. - С .161
Костенко, Ліна. Кобзареві / Л. Костенко. - С .162
Кочерга, Іван. Ярослав Мудрий (перша дія) / І. Кочерга. - С .166
Мосендз, Леонід. Пророк (уривок) / Л. Мосендз. - С .183
Нитченко, Дмитро. З Новогвінейських вражень (уривок) / Д. Нитченко. - С .196
Нитченко, Дмитро. У таборі полонених / Д. Нитченко. - С .201
Нитченко, Дмитро. З полону / Д. Нитченко. - С .201
Нитченко, Дмитро. Їдучи на чужину / Д. Нитченко. - С .202
Нитченко, Дмитро. Елегійне / Д. Нитченко. - С .203
Олександрів, Борис. Каштан / Б. Олександрів. - С .204
Олександрів, Борис. Пам’яті М. Рильського / Б. Олександрів. - С .205
Понеділок, Микола. Зорепад (уривок) / М. Понеділок. - С .207
Симоненко, Василь. Світ який / В. Симоненко. - С .213
Симоненко, Василь. Лебеді Материнства / В. Симоненко. - С .214
Симоненко, Василь. Ти знаєш / В. Симоненко. - С .215
Славутич, Яр. Стус / Я. Славутич. - С .216
Славутич, Яр. Полярні сонети / Я. Славутич. - С .217
Стус, Василь. Пам’яті Алли Горської / В. Стус. - С .219
Стус, Василь. Колеса глухо стукотять / В. Стус. - С .221
Стус, Василь. Тут ніби зроду / В. Стус. - С .222
Стус, Василь. Скільки в небі шамотіння / В. Стус. - С .223
Стус, Василь. Отак і вікувати / В. Стус. - С .224
Стус, Василь. Верстаю шлях / В. Стус. - С .225
Стус, Василь. До ПЕН-КЛЮБУ / В. Стус. - С .226
Стус, Василь. Двоє слів читачеві / В. Стус. - С .227
Тарнавський, Остап. Людське життя - це шукання правди / О. Тарнавський. - С .229
Храплива, Леся. На день 22 січня / Л. Храплива. - С .239
Храплива, Леся. Провесна / Л. Храплива. - С .240
Храплива, Леся. Великдень 1972 / Л. Храплива. - С .242
Храплива, Леся. Різдво 1991 / Л. Храплива. - С .242
Храплива, Леся. І настало свято / Л. Храплива. - С .243
Чорнобицька, Галина. Перше враження від австралійської землі / Г. Чорнобицька. - С .244
Чорнобицька, Галина. На березі / Г. Чорнобицька. - С .245
Чорнобицька, Галина. Ліричний жарт Д. Чубові / Г. Чорнобицька. - С .246
Шевчук, Валерій. Мій батько надумав садити сади / В. Шевчук. - С .247
Шевчук, Валерій. Середохрестя / В. Шевчук. - С .250
ББК 83.3(4Укр)

Рубрики: Українська література (твори)--хрестоматія
Аннотация: Хрестоматія містить твори найяскравіших представників української літератури - від Богдана Ігоря Антоновича до Валерія Шевчука. У порівнянні з попереднім дане видання поряд з оновленням інформації про авторів доповнено зразками творчості Романа Іванчука, Дмитра Нитченка, Василя Стуса та Лесі Храпливої. Тексти при перевиданні подаються із збереженням орфографії та пунктуації, прийнятих у першому виданні.
Доп.точки доступа:
Храплива-Щур, Л. \авт. передмови.\
Віра Селянська
Василь Очерет
о. Севастіян Сабол
Чуб Дмитро
Зарічастий Остап
Далека Лідія
Лу Кія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
88
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського : збірник наукових праць. Вип.4. Психологічні науки. Т.2 / ред.: С. Д. Максименко , Н. О. Євдокимова. - Миколаїв : ТОВ "Фірма "Іліон", 2010. - 314 с. - (Психологічні науки). - 43.00 р.
    Содержание:
Максименко, С. Д. Реалізація нужди у підлітковому віці / С. Д. Максименко. - С .6
Аношин, П. В. Особливості сприймання часу наркозалежними / П. В. Аношин. - С .10
Антоненко, І. Ю. Особливості дослідження та формування механізмів психологічного захисту особистості у системі педагогічної взаємодії / І. Ю. Антоненко. - С .13
Бабаян, Ю. О. Роль рефлексії у подоланні внутрішньоособистісних конфліктів / Ю. О. Бабаян. - С .18
Борисюк, А. С. Професійно значущі якості як складова професійної ідентичності майбутнього медичного психолога / А. С. Борисюк. - С .21
Бочелюк, В. Й. Особистісне зростання персоналу як проблема психології управління / В. Й. Бочелюк. - С .26
Васильев, Я. В. Спорт и самоутверждение личности в юношеском возрасте (рос) / Я. В. Васильев, О. В. Гордус. - С .29
Васюк, К. М. Особливості егоцентричних проявів особистості у період кризи пенсійного віку / К. М. Васюк. - С .36
Вільдгрубе, С. А. Самоставлення підлітків в умовах соціальної депривації / С. А. Вільдгрубе. - С .40
Вілюжаніна, Т. А. Психолого-педагогічні умови розвитку ціннісно-смислової сфери студентів-психологів / Т. А. Вілюжаніна. - С .43
Головіна, І. Ф. Ефективна міліція - це професійна робота її персоналу / І. Ф. Головіна. - С .47
Гончаренко, М. С. Роль особистісних особливостей у формуванні здоров'я молоді / М. С. Гончаренко, Н. В. Самойлова, Я. В. Копилова. - С .51
Горбань, Г. О. Соціально-психологічний аналіз процесу прийняття рішення / Г. О. Горбань. - С .54
Грищенко, Г. В. Еколого-психологічний підхід до психофізіологічної діагностики студентів / Г. В. Грищенко. - С .60
Докторович, М. О. Делінквентна поведінка особистості: факторний аналіз / М. О. Докторович. - С .65
Дроботун, О. С. Феноменологічний аналіз життєвих домагань / О. С. Дроботун. - С .69
Євдокімова, О. О. Теоретичні основи психологічної підтримки особистісного розвитку студентів у період адаптації до освітнього процесу технічного вузу / О. О. Євдокімова. - С .72
Євдокимова, Н. О. Організаційно-діяльнісні ігри у системі освіти / Н. О. Євдокимова. - С .77
Євдокимова, Т. О. Становлення екологічної свідомості у підлітковому віці / Т. О. Євдокимова. - С .82
Заброцький, М. М. Педагогічна взаємодія як предмет екопсихологічного аналізу / М. М. Заброцький. - С .87
Зонтов, О. В. Методологічні засади дослідження підліткового віку у контексті задач сучасної психології / О. В. Зонтов. - С .91
Іванцова, Н. Б. Формування професійної спрямованості студентів-психологів засобами експериментального навчання / Н. Б. Іванцова. - С .95
Каневський, В. І. Типология целевой направленности и личность суицидента (рос.) / В. І. Каневський. - С .100
Корнієнко, І. О. Особливості саморегуляції поведінки особистості студента у ситуації неуспіху / І. О. Корнієнко. - С .104
Корнієнко, О. В. Безпека психосоматичного здоров'я студентів як чинник розвитку національної освіти / О. В. Корнієнко. - С .108
Костенко, Л. Д. Відповідальність й емпатія як професійно-значущі якості практичного психолога / Л. Д. Костенко, О. Р. Костенко. - С .113
Кочарян, О. С. Психологічні особливості типів жіночої сексуальності / О. С. Кочарян, Н. О. Смахтіна. - С .117
Кудря, В. В. Психолого-юридична характеристика гендерної політики у соціально-історичному вимірі / В. В. Кудря. - С .122
Кунцевська, А. В. Казка як засіб рефлексіїї життєвого досвіду / А. В. Кунцевська. - С .125
Кучеренко, С. В. Особливості структури самосвідомості підлітків і юнаків / С. В. Кучеренко. - С .129
Кучманич, І. М. Особливості формування самооцінки й рівня домагань підлітка у контексті сімейної ситуації / І. М. Кучманич. - С .132
Лебідь, Н. К. Стресовий епізод як чинник функціональних порушень ритму серця / Н. К. Лебідь. - С .135
Лисенко, І. М. Практичні аспекти вивчення особливостей особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою / І. М. Лисенко. - С .139
Луньов, В. Є. Методологічні підходи до розробки моделі психодіагностичного дослідження юридичного мислення оперативних працівників / В. Є. Луньов. - С .146
Ляхова, В. П. Субкультури як соціально-психологічне явище / В. П. Ляхова. - С .150
Можайкіна, О. С. Соціально-психологічний аналіз делінквентної поведінки неповнолітніх / О. С. Можайкіна. - С .155
Мороз, Р. А. Психологічний феномен ідентичності особистості: категоріальне визначення / Р. А. Мороз. - С .159
Москаленко, Є. М. Поняття стратегії пошуку розв'язку задач у вітчизняній та зарубіжній літературі / Є. М. Москаленко. - С .164
Муханова, І. Ф. Особливості зв'язку проявів психологічних механізмів захисту з психоемоційними станами студентів-психологів / І. Ф. Муханова, І. Аксьонова. - С .168
Муханова, І. Ф. Профилактика виктимного поведения молодежи (рос.) / І. Ф. Муханова, К. М. Голобородько. - С .171
Назар, М. М. Психологічний вплив спілкування у мережі Інтернет на формування особистісних особливостей її користувачів / М. М. Назар. - С .174
Невідома, Я. Г. Проблеми дослідження соціального статусу у сучасній психології / Я. Г. Невідома. - С .178
Новак, Т. А. Соціальна компетентність: аналіз наукових підходів / Т. А. Новак. - С .182
Оселедько, О. О. Особливості професійно-особистісного зростання студентів-психологів в умовах навчального процесу / О. О. Оселедько. - С .186
Підберезних, І. Є. Духовність далекосхідного культурного регіону / І. Є. Підберезних. - С .190
Підгорна, О. М. Творча задача як адекватна модель діагностики креативності / О. М. Підгорна. - С .193
Рождественський, А. Ю. Методологія дослідження психічної реальності: сучасний стан та способи переосмислення / А. Ю. Рождественський. - С .198
Савченко, Н. І. Методологічні основи та методичні засоби вивчення психологічного захисту / Н. І. Савченко. - С .202
Самойлова, Н. В. Тренінгові технології у формуванні психологічної складової культури здоров'я студентів / Н. В. Самойлова. - С .206
Тараканова, О. Б. "Циклічний тест часу" Т. Коттла як методика дослідження сприймання історичного часу / О. Б. Тараканова. - С .209
Ткаченко, Н. В. Характерологічні засади вивчення особистості молодшого школяра / Н. В. Ткаченко. - С .213
Тополов, Є. В. Аналіз основних теорій агресивності людини / Є. В. Тополов. - С .216
Трофимишина, А. О. Формування образу практичного психолога серед студентської молоді / А. О. Трофимишина. - С .222
Тюптя, О. В. Рефлексія батьківських установок / О. В. Тюптя, Н. М. Лук'яненко. - С .226
Уличний, І. Л. Психологічні чинники активізації професійного самовизначення учнівської молоді / І. Л. Уличний. - С .230
Філіп'єва, О. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до валеологічного виховання учнів як пріоритетний напрям діяльності вищої школи / О. А. Філіп'єва. - С .234
Філіп'єва, Т. І. Психолого-педагогічні аспекти нових підходів до викладання іноземних мов (англ.) / Т. І. Філіп'єва. - С .238
Фомічова, В. М. Соціальні уявлення у проблематиці сучасної соціальної психології / В. М. Фомічова. - С .242
Фролова, Е. В. Особенности регуляции учебной активности у студентов гуманитарных и технических специальностей (рос.) / Е. В. Фролова. - С .245
Хозраткулова, І. А. Особливості застосування методів математичної статистики на етапі інтерпретації отриманих даних у психолого-педагогічних дослідженнях / І. А. Хозраткулова. - С .250
Хоржевська, І. М. Професійне становлення спеціаліста та профдеформація / І. М. Хоржевська. - С .254
Чайка, Н. С. Психофізична готовність майбутніх фахівців до успішної професійної діяльності / Н. С. Чайка, Н. М. Педашевська, М. Ю. Коржевський. - С .258
Черепєхіна, О. А. Концептуальні засади використання тренінгових форм навчання у формуванні професіоналізму майбутніх психологів / О. А. Черепєхіна. - С .261
Чуйко, О. А. Дія ектремальних факторів в умовах виконання професійної діяльності / О. А. Чуйко. - С .265
Чуйко, О. В. Дослідження "образу професії" соціального працівника у студентів різних років навчання / О. В. Чуйко, І. В. Романенко. - С .268
Шапошникова, Ю. Г. Рефлексія майбутніми студентами-психологами майбутньої професійної діяльності / Ю. Г. Шапошникова. - С .272
Швалб, Ю. М. Агрессия в структуре современного образа жизни (рос.) / Ю. М. Швалб. - С .276
Шевченко, М. В. Проблеми дослідження страхів дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення / М. В. Шевченко. - С .280
Шегда, О. В. Адаптація студентів як стадія професійного становлення / О. В. Шегда. - С .284
Шевяков, О. В. Психологічне забезпечення розвитку соціотехнічної системи діяльності фахівців-операторів: концепція досліджень / О. В. Шевяков. - С .288
Шличек, О. Ю. Компаративний аналіз категоріального визначення свідомості / О. Ю. Шличек. - С .292
Яланська, С. П. Психолого-педагогічна модель "Банк розвитку творчості майбутнього вчителя біології" / С. П. Яланська. - С .295
ББК 88

Рубрики: Психологія--наукові праці
Доп.точки доступа:
Максименко , С.Д. \ред.\
Євдокимова, Н.О. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
Обкладинка
84(4Укр)6
І-23


    Іванцова, Міла.
    Вітражі [Текст] : роман / М. Іванцова. - Київ : Нора-Друк, 2010. - 205 с. - (Коронація слова) (День Європи). - ISBN 978-966-2961-55-3 : 48.00 р.
ББК 84(4Укр)6

Рубрики: Українська література (твори)--сучасна, XXI ст.
Аннотация: Дія роману відбувається в сучасному Києві. Поліна, перекладачка з французької, має замовлення на переклад роману Франсуази-Саган, але власні проблеми видаються їй набагато важливішими та болючішими, ніж "надумані проблеми ситих французьких дівчат". Робота не йде.
Все змінюється, коли раптом ламається комп`ютер. Дізнавшись паролі, програміст Богдан читає листування Поліни з "далеким другом", з якого довідується, що вона рано залишилася сиротою і була вихована бабусею Ніколь, яка дивним чином після війни потрапила з Франції до Радянського Союзу. Також він дізнається, що Стефка - колишня подруга Поліни - написала книжку, привласнивши чужу історію. Богдан добуває цю книжку і влаштовує зустріч двох подруг.
Згодом Поліна дізнається справжню історію бабусі Ніколь... Новий роман Міли Іванцової ні на хвилину не залишає читача байдужим.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
Обкладинка
74.204.2
М 74


    Мозговий, В. Л.
    Режисура педагогічної дії: теоретичний і методичний аспекти : монографія / В. Л. Мозговий. - Миколаїв : Іліон, 2014. - 492 с. - ISBN 978-617-534-243-5 : 55.00 р. - ISBN 978-617-534-243-5 : 50.00 р.
ББК 74.204.2

Рубрики: Майбутній вчитель--педагогічна дія,  Педагогічна майстерність--режисура педагогічної дії,  Режисура--педагогіка
Аннотация: У монографії досліджуються теоретичний і методичний аспекти підготовки майбутніх вчителів до режисури педагогічної дії. Обґрунтовано методологію, концептуальні засади, теоретичну, аксіологічну нормативну моделі та методику підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
74.204.2
М 74


    Мозговий, В. Л.
    Практикум із режисури педагогічної дії : навчальний посібник / В. Л. Мозговий. - Миколаїв : Іліон, 2014. - 130 с. - ISBN 978-617-534-264-0 : 30.00 р.
ББК 74.204.2

Рубрики: Майбутній вчитель--педагогічна дія,  Педагогічна майстерність--режисура педагогічної дії,  Режисура--педагогіка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
Обкладинка
74.262.23
С 91


    Сущенко, С. С.
    Сучасний урок фізики / С. С. Сущенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2016. - 126 с. - (Б-ка ж-лу "Фізика в школах України" ; вип.7). - ISBN 978-617-00-2721-4 : 6.71 р.
    Содержание:
Вивчення окремих питань шкільного курсу фізики . - С .5
Методика вивчення першого закону термодинаміки . - С .5
Вивчення рідких кристалів та їхніх властивостей . - С .12
Вивчення надпровідності та її застосування . - С .17
Вивчення рентгенівського випромінювання і його спектрів . - С .23
Методика вивчення теми "Атомне ядро. Ядерна енергетика" в 9 класі . - С .29
Як пояснити учням розпад вільного нейтрона . - С .38
Як розповісти учням про гравітаційні хвилі . - С .40
Як провести узагальнювальне заняття за темою "Фізика і науково-технічний прогрес" . - С .45
Декілька порад учителю . - С .59
Використання наукових методів пізнання на уроках фізики . - С .59
Інтерактивні технології під час вивчення електромагнітної індукції на уроках фізики . - С .65
Структура навчального матеріалу з фізики і шляхи її удосконалення . - С .73
Нерозв'язані проблеми сучасної фізики . - С .77
Як правильно вимовляти деякі фізичні терміни . - С .83
Організація і проведення лабораторних робіт у 7-8 класах . - С .84
Фізичні задачі як засіб формування творчого потенціалу учнів . - С .90
Прогностичні експериментальні задачі з електрометром . - С .90
Якісні задачі з теми "Фотоелектричний ефект" . - С .99
Використання методів моделювання та аналогії під час розв'язування фізичних задач . - С .111
Дидактичний матеріал до уроку за темою "Біологічна дія йонізувального випромінювання" . - С .117
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Сучасний урок--фізика
Аннотация: Посібник містить методичні рекомендації щодо вивчення окремих питань шкільного курсу фізики, які ще недостатньо розроблені в методичній літературі. До таких питань автори віднесли вивчення рідких кристалів, надпровідності, рентгенівських спектрів, атомного ядра та ін. Значну увагу приділено сучасному уроку фізики, на конкретних прикладах показана можливість використання на уроці наукових методів пізнання та інтерактивних технологій навчання. Посібник розрахований на вчителів фізики загальноосвітніх шкіл, студентів і магістрантів фізико-математичних факультетів вищих навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей