Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Іноземні мови -- викладання -- вища освіта -- немовні вузи<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.


    Панасенко, Г.
    Особливості професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів у немовних вищих закладах [Текст] / Г. Панасенко, Т. Акопян // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2010. - N 1/2. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.580.26

Рубрики: Професійно-орієнтоване навчання--іноземні мови,  Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Доп.точки доступа:
Акопян, Т.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Дембровська, О. Б.
    Способи навчання та вивчення іноземної мови студентами немовних вищих навчальних закладів [Текст] / О. Б. Дембровська // Нові технології навчання : Науково-методичний збірник. - 2009. - N 57. - С. 80-82
ББК 74.580.26

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Дембровська, О. Б.
    Використання вправ, спрямованих на розвиток навичок читання і розуміння під час навчання студентів немовних ВНЗ іноземній мові [Текст] / О. Б. Дембровська // Нові технології навчання : Науково-методичний збірник. - 2010. - Том Вип. 63, N 1. - С. 62-67. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.580.26

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Аннотация: В статті розглядаються методичні передумови використання вправ для навчання читанню текстів іноземною мовою. Наводяться різні типи вправ, основною функцією яких є формування умінь необхідних для читання і розуміння будь-якого тексту.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Богданова, Н. В.
    Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов [Текст] / Н. В. Богданова, А. С. Коротков // Педагогика. - 2012. - N 2. - С. 71-78. - Бібліогр. в кінці ст.: 11 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.580.26

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Кл.слова (ненормированные):
Європейський мовний портфель -- компетентнісна модель
Аннотация: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовному вузі, проводиться класифікація і аналіз підходів і методів, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для будування курсів інтенсивної мовної підготовки учасників програм академічної мобільності в немовних вузах.
Доп.точки доступа:
Коротков, А.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Вікторова, Л. В.
    Навчання іноземних мов студентів нефілологічних спеціальностей : сучасні підходи , методи та умови [Текст] / Л. В. Вікторова // Нові технології навчання : Науково-методичний збірник. - 2010. - Том Вип. 63, N 2. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст.: 18 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 74.580.26

Рубрики: Вища аграрна освіта--Україна,  Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи,  Іноземні мови--викладання--вища освіта--комп'ютерні технології
Аннотация: У статті розглядаються питання можливої інтенсифікації навчання іноземних мов за допомогою ефективних методів, які характеризують когнітивний, комунікативний, імітаційно-ігровий та компетентнісний підходи до навчання. Обгрунтовується доцільність використання комп'ютерних технологій та інформаційної мережі Інтернет у процесі навчання іноземним мовам у вищих аграрних закладах освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Ширяева, Н. Н.
    Программа по иностранному языку для магистратуры не языкового вуза [Текст] / Н. Н. Ширяева // Педагогика. - 2013. - N 1. - С. 118-120. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 81р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Кл.слова (ненормированные):
іншомовна комунікація -- професійна компетентність -- магістратура -- немовні вузи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Змеева, Т. Е.
    Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур [Текст] / Т. Е. Змеева // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.480.26 + 81.2р30

Рубрики: Професійно-орієнтоване навчання--іноземні мови,  Діалог культур--іноземна мова,  Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Кл.слова (ненормированные):
професійно-орієнтоване навчання -- міжкультурна ділова комунікація -- андрагогічні принципи навчання
Аннотация: Для повышения эффективности профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур содержание обучения необходимо дополнить аспектом межкультурной деловой коммуникации, включающим знакомство с особенностями национальной культуры страны изучаемого языка и их влиянием на различные сферы деловой жизни. Расширение содержания требует не только разработки новых элективных курсов, но и создания учебно-методических материалов на основе андрогогических принципов обучения, позволяющих учитывать особенности взрослых обучающихся.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Змеева, Т. Е.
    Обучение иностранному языку в неязыковом вузе: новые задачи, новые методологические подходы [Текст] / Т. Е. Змеева // Педагогика. - 2014. - N 2. - С. 53-59 . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.480.26 + 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Кл.слова (ненормированные):
навчання іноземної мови -- андрогогіка -- вища школа
Аннотация: В статье анализируются роль иностранного языка в профессиональной подготовке современного специалиста, недостатки существующей практики преподавания иностранных языков в неязыковых вузах, некоторые проблемы, связанные с применением технологии обучения взрослых в процессе обучения иностранному языку в высшей школе. Автор анализирует особенности андрагогической модели обучения, специфику деятельности и функции преподавателя-андрагога, применимые к деятельности преподавателя иностранного языка в высшей школе, требования к его личным и профессиональным качествам, параметры оценки его профессиональной компетентности.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей