Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Виховання -- Росія<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Дармодехин, С. В.
    О разработке стратегии модернизации воспитания в современном российском обществе [Текст] / С. В. Дармодехин // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2012. - N 1. - С. 18-25
ББК 74.04(4Рос)

Рубрики: Виховання--Росія
Кл.слова (ненормированные):
модернізація виховання -- виховний потенціал сім'ї -- негативні явища в дитячому середовищі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Быков, А. К.
    Трансформации воспитания в постсоветской России [Текст] / А. К. Быков // Педагогика. - 2012. - N 2. - С. 36-43. - Бібліогр. в кінці ст.: 9 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.200

Рубрики: Теорія виховання,  Виховання--Росія
Аннотация: У статті аналізуються трансформації виховання як соціального явища та наукової категорії в пострадянській Росії. Інтерпретується їх залежність від соціально-економічного устрою та державної ідеології Росії. Розкриваються соціально-педагогічні та економічні аспекти сучасної державної політики в області виховання підростаючого покоління.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Ходусов, А. Н.
    Воспитание в ХХ - начале ХХI в. [Текст] / А. Н. Ходусов // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 83-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.03(4Рос)6

Рубрики: Виховання--Росія,  Історія освіти--виховання--Росія, ХХ-поч. ХХI cт.
Кл.слова (ненормированные):
генезис -- менталітет -- соціальний ідеал
Аннотация: В статье, на основе системного анализа теории, методологии, практики дается авторская интерпретация развития отечественного воспитания школьников периода ХХ - начала ХХI в. Приводятся характеристики методологических школ в психологии и педагогике воспитания, анализируются институциональный и субъективно-личностный подходы научного обоснования сущности воспитания как явления, процесса, деятельности. Обосновывается логика методологии развития модели отечественного воспитания с выделением общего, особенного и единичного.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей