Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Змеева, Т. Е.$<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 6
Зміст:
Сенько, Ю. В. Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: принцип науковості, гуманізація освіти, професійність педагога
Коршунова, Н. Л. Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова. - С.12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: класична наукова раціональність, некласична наукова раціональність, методологія педагогіки
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова. - С.21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: образ наукового знання, принцип науковості, проблемно-гіпотетичне знання
Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский. - С.28-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: регулятивність освіти, функції психики особистості, регулятивна компетентність
Ильин, Г. Л. О своеобразии педагогической науки / Г. Л. Ильин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: множинність педагогічних теорій, картезіанська наука, проектне пізнання
Ермаков, Д. С. Образование устойчивого развития в РФ / Д. С. Ермаков. - С.4448. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: стійкий розвиток
Давыдова, Н. Н. Моделирование развития образовательных учреждений на основе сетевого подхода / Н. Н. Давыдова, В. А. Федоров. - С.49-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: творчий процес, самоорганізація, науково-освітня мережа
Киселев, А. Ф. Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселев, А. А. Кузнецов. - С.55-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: освітні стандарти, варіативність шкільної освіти, освітній ценз
Потаповская, О. М. О методологических подходах к духовно-нравственному воспитанию детей дошкольного возраста / О. М. Потаповская. - С.72-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, дошкільна освіта, методологічний підхід
Ходусов, А. Н. Воспитание в ХХ - ХХI в. / А. Н. Ходусов. - С.83-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: генезис, менталітет, соціальний ідеал
Факторович, А. А. Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия / А. А. Факторович. - С.89-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: якість освіти, сучасний студент, викладач вузу
Змеева, Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеева. - С.97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійно-орієнтоване навчання, міжкультурна ділова комунікація, андрагогічні принципи навчання
Колпачев, В. В. Аксиологические приоритеты учительской деятельности в контексте общепедагогической дискусии конца 50-х гг. ХIХ в. / В. В. Колпачев, Н. К. Маяцкая. - С.104-111. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації вчительства, загальнопедагогічна дискусія, педагогічне суспільство
Помелов, В. Б. Просветительско-педагогическая деятельность В.В. Радлова / В. Б. Помелов. - С.112-118. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: лінгвіст, музей антропології, Вятська губернія
Шачина, А. Ю. Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта / А. Ю. Шачина. - С.119-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: антропологія, метод виховання, максими
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 2
Зміст:
Вербицкий, А. А. Методологические основы реализации новой образовательной парадигмы / А. А. Вербицкий, Н. А. Рыбакина. - С.3-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: інформаційне суспільство, модернізація освіти, неперервна освіта
Ибрагимов, Г. И. Предмет и основные понятия дидактики / Г. И. Ибрагимов. - С.15-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: предмет дидактики, учбова діяльність, дидактична діяльність
Мишатина, Н. Л. Какие образовательные результаты мы формируем и оцениваем? / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько. - С.23-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 23 назв.
 л.слова: антропологічний поворот, антропологічна методика, лінгвоконцептологія
Полонский, В. М. Чем больше, тем лучше? (К оценке результатов научной деятельности) / В. М. Полонский. - С.35-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: оцінка наукової діяльності, методики кількісної оцінки, рейтинг журналів
Стерлягова, Е. В. Обучение старшеклассников по индивидуальным учебным планам / Е. В. Стерлягова. - С.40-44. - інновація : психологічне супроводження
 л.слова: індивідуальний учбовий план
Клепиков, В. Н. Методика построения и проведения современного этического занятия / В. Н. Клепиков. - С.45-52
 л.слова: етика, етичні заняття, моральне самовдосконалення
Змеева, Т. Е. Обучение иностранному языку в неязыковом вузе: новые задачи, новые методологические подходы / Т. Е. Змеева. - С.53-59
 л.слова: навчання іноземної мови, андрогогіка, вища школа
Цаллагова, З. Б. Этнопедагогический потенциал нартского эпоса / З. Б. Цаллагова. - С.59-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: нартський епос, ідеал досконалої особистості, виховальні ідеї епоса
"Круглый стол" в ВГСПУ: Педагогическая деятельность и педагогическое образование в инновационном обществе. - С.67-89
Перминова, Л. М. Немеркнущий свет идей К.Д. Ушинского / Л. М. Перминова. - С.90-95
Беляев, В. И. Идейно-теоретические основы педагогической концепции С.Т. Шацкого / В. И. Беляев. - С.95-101. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: вільне виховання, принцип відкритості, трудова школа
Михайлова, Д. В. Ф. Хартахай - организатор мужской и женской Мариупольских гимназий во второй половине ХIХ в. / Д. В. Михайлова. - С.102-106. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: греки-переселенці, чоловіча гімназія, жіноча гімназія
Джуринский, А. Н. Изменения парадигмы сравнительной педагогики / А. Н. Джуринский. - С.107-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: порівняльна педагогіка
Белов, И. С. Журнал "Педагогика" глазами учителя (краткий аналитический обзор издания в период с 1937 по 1985 гг.) / И. С. Белов. - С.114-124
 л.слова: радянська педагогіка, педагогічна наука
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 3
Зміст:
Майер, А. А. Системогенез детства: полипарадигмальный аспект / А. А. Майер. - С.3-9. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: дитинство, парадигма, системогенез
Строкова, Т. А. О выборе критериев оценки в педагогических исследованиях / Т. А. Строкова. - С.9-17. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: помилки, критерії, результати нововведень
Куровская, Ю. Г. Когнитивно-лингвистический инструментарий анализа педагогического дискурса / Ю. Г. Куровская. - С.16-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: когнітивна лінгвістика, концептуалізація, мовна картина світу
Фуряева, Т. В. Антропологический подход как методологическая рамка сравнительных исследований / Т. В. Фуряева. - С.22-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: зарубіжна педагогічна антропологія, порівняльний аспект, педагогічна діагностика
Змеева, Т. Е. Профессионально ориентированное обучение французскому языку: вопросы терминологии и содержания / Т. Е. Змеева. - С.28-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: французька мова спеціальності, французький професійний, французька професійна мова
Щербаков, Р. Н. Методы научного познания в оценке учащимися рациональности своих знаний и поведения / Р. Н. Щербаков. - С.37-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: дослідження фізичної реальності, фізичний експеримент, структура фізичної науки
Хорошко, Л. В. Формирование социальных компетенций у воспитанников школ-интернатов / Л. В. Хорошко. - С.46-53. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: заклади інтернатного типу, соціальні компетенції, шкала показників
Ходусов, А. Н. Профессиональная ориентация учащейся молодежи в условиях сетевого социального партнерства / А. Н. Ходусов. - С.53-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: теоретико-методологічні підходи, мережеве соціальне партнерство, професійна орієнтація
Введенский, В. Н. Эволюционное развитие профессионального образования / В. Н. Введенский. - С.61-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: глобалізація, базова додаткова освіта, інтеграція
Цуникова, Т. Г. Модель выпускника-бакалавра технического университета, владеющего мобильной компетенцией / Т. Г. Цуникова, С. В. Филатов, И. В. Гайдамашко. - С.66-70
 л.слова: модель формування мобільної компетенції, спеціальні компетенції, фундаментальні знання
Бережнова, О. В. Нормативные аспекты разработки основной образовательной программы ДО / О. В. Бережнова. - С.70-75
 л.слова: освітня програма, освітній стандарт, структура програми
Вершловский, С. Г. Проблемы формирования компетентности преподавателей, обучающих взрослых / С. Г. Вершловский. - С.76-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: андрагогіка, андрагогічна компетентність, модель андрагогічної освіти
Задонская, Л. В. Подготовка преподавателей современной высшей школы / Л. В. Задонская, О. А. Козлов. - С.82-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: вища професійна освіта, інформатизація освіти, бакалавриат
Гриценко, Л. И. "Военизация" в учреждениях А.С. Макаренко / Л. И. Гриценко. - С.89-95. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: діалектичний підхід, стереотипи психічної активності
Романов, А. А. Реформатор образования России конца ХХ века / А. А. Романов. - С.95-102. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: тимчасовий науково-дослідний колектив "Школа", нове педагогічне мислення
Тагунова, И. А. Категории "воспитание" и "социализация" в современных западных исследованиях / И. А. Тагунова. - С.103-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: виховання, соціалізація, інформаційний простір
Дудко, С. А. Французская школа после теракта 7 января 2015 г. в Париже: реакция детей североафриканских иммигрантов / С. А. Дудко. - С.113-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: французькі школи, діти імігранти
Лелюгене, И. Ю. Институт социальных педагогов в Литве / И. Ю. Лелюгене. - С.120-125. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, шкільний соціальний педагог
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2016г. N 3
Зміст:
Вербицкий, А. А. Воспитание в современной образовательной парадигме / А. А. Вербицкий. - С.3-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 27назв.
 л.слова: компетентнісний підхід, компетентнісне навчання, соціальна ситуація розвитку
Рубин, Ю. Б. Аудит качества образования / Ю. Б. Рубин. - С.26-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: якість освіти, внутрішній аудит, моніторинг якості освіти
Реморенко, И. М. Создание примерных основных образовательных программ и критерии их экспертизы / И. М. Реморенко, С. Н. Вачкова. - С.33-39
 л.слова: зміст освіти, методологія освіти
Крамаренко, Н. С. Интернет как социокультурное пространство жизни и развития человека / Н. С. Крамаренко. - С.39-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: Інтернет, соціокультурне середовище, самореалізація
Ибрагимов, Г. И. Дидактическое наследие М.И. Махмутова и современность (к 90-летию со дня рождения) / Г. И. Ибрагимов. - С.47-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: дидактика, проблемне навчання, методи проблемно-розвиваючого навчання
Чичерина, Н. В. Патриотическое воспитание молодежи в Арктической зоне / Н. В. Чичерина. - С.55-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: Арктика, Арктична зона Російської Федерації
Казеева, О. С. Формирование и развитие интереса к чтению у современных школьников / О. С. Казеева. - С.60-62
 л.слова: мовномислювальна діяльність, інтерпретація тексту, читацька позиція
Змеева, Т. Е. Эмоциональный аспект обучения иностранному языку / Т. Е. Змеева. - С.63-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: емоційний аспект навчання, навчання іноземної мови, гумористичний текст
Янова, М. Г. Организационно-педагогическая культура бакалавра / М. Г. Янова, В. В. Игнатова. - С.69-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: організаційно-педагогічна культура, організаційне культура організації, професійне становлення бакалавра
Цуникова, Т. Г. Управление формированием профессиональной мобильности выпускников в техническом вузе / Т. Г. Цуникова, Ю. В. Чепурная, Е. В. Пугачева. - С.74-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: професійна мобільність, механізми детермінації діяльності, технологічний метод
Колпачев, В. В. Проблема национального и общечеловеческого в работах отечественных педагогов / В. В. Колпачев, О. Ю. Колпачева. - С.78-85. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: національні основи виховання, ідеал людини
Помелов, В. Б. Взгляды В.И. Фармаковского на обучение в трудовой школе / В. Б. Помелов. - С.85-89
 л.слова: трудове виховання, метод проектів, система трудового виховання
Ермольева, Э. Г. Проблемы образования в Португалии / Э. Г. Ермольева. - С.90-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: Португалія, національна модель освіти, програми модернізації
Воробьев, Н. Е. Культурная революция в Китае и преодоление ее негативных последствий / Н. Е. Воробьев, А. Р. Тарасов. - С.99-105. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: культурна революція, освітні реформи, освітні закони
Найденова, Н. Н. Сравнительная педагогика с позиций ХХI века / Н. Н. Найденова, И. А. Тагунова. - С.106-108
Руднев, В. Н. Читательский опыт личности как общекультурная компетенция / В. Н. Руднев. - С.109-111
Моргачёва, Е. Н. Сравнительные исследования в специальной педагогике / Е. Н. Моргачёва. - С.115-118
Шафикова, З. Х. Многоуровневая профессиональная подготовка девушек с ВОЗ / З. Х. Шафикова ; А. И. Нурутдинова, Е. В. Дмитриева. - С.118-120
Нурутдинова, А. И. О взаимосвязи образования, науки и производства / А. И. Нурутдинова, Е. В. Дмитриева. - С.121-122
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.


    Змеева, Т. Е.
    Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур [Текст] / Т. Е. Змеева // Педагогика. - 2013. - N 6. - С. 97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.480.26 + 81.2р30

Рубрики: Професійно-орієнтоване навчання--іноземні мови,  Діалог культур--іноземна мова,  Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Кл.слова (ненормированные):
професійно-орієнтоване навчання -- міжкультурна ділова комунікація -- андрагогічні принципи навчання
Аннотация: Для повышения эффективности профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур содержание обучения необходимо дополнить аспектом межкультурной деловой коммуникации, включающим знакомство с особенностями национальной культуры страны изучаемого языка и их влиянием на различные сферы деловой жизни. Расширение содержания требует не только разработки новых элективных курсов, но и создания учебно-методических материалов на основе андрогогических принципов обучения, позволяющих учитывать особенности взрослых обучающихся.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Змеева, Т. Е.
    Обучение иностранному языку в неязыковом вузе: новые задачи, новые методологические подходы [Текст] / Т. Е. Змеева // Педагогика. - 2014. - N 2. - С. 53-59 . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.480.26 + 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта--немовні вузи
Кл.слова (ненормированные):
навчання іноземної мови -- андрогогіка -- вища школа
Аннотация: В статье анализируются роль иностранного языка в профессиональной подготовке современного специалиста, недостатки существующей практики преподавания иностранных языков в неязыковых вузах, некоторые проблемы, связанные с применением технологии обучения взрослых в процессе обучения иностранному языку в высшей школе. Автор анализирует особенности андрагогической модели обучения, специфику деятельности и функции преподавателя-андрагога, применимые к деятельности преподавателя иностранного языка в высшей школе, требования к его личным и профессиональным качествам, параметры оценки его профессиональной компетентности.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Змеева, Т. Е.
    Профессионально ориентированное обучение французскому языку: вопросы терминологии и содержания [Текст] / Т. Е. Змеева // Педагогика. - 2015. - N 3. - С. 28-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 81.2Фра.р30

Рубрики: Французька мова--викладання--вища освіта--термінологія,  Професійно-орієнтоване навчання--французька мова
Кл.слова (ненормированные):
французька мова спеціальності -- французький професійний -- французька професійна мова
Аннотация: В статье анализируются термины и понятия, отражающие эволюцию подхода к обучению французскому языку в утилитарных и/или профессиональных целях во французской лингводидактике, устанавливается специфика каждого из них. Рассматривается терминологическое и содержательное разнообразие подходов к понятию обучения иностранному языку в утилитарных и/или профессиональных целях и его содержанию в российской лингводидактике. Предлагается трактовка понятия и содержательной структуры обучения французскому языку в неязыковом вузе экономического профиля.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Змеева, Т. Е.
    Эмоциональный аспект обучения иностранному языку [Текст] / Т. Е. Змеева // Педагогика. - 2016. - N 3. - С. 63-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 81.2р30

Рубрики: Іноземні мови--викладання--вища освіта,  Емоції--процес навчання--іноземні мови
Кл.слова (ненормированные):
емоційний аспект навчання -- навчання іноземної мови -- гумористичний текст -- учбово-пізнавальна діяльність
Аннотация: В статье анализируется роль эмоционального фактора в процессе обучения иностранному языку в неязыковом вузе. Рассматривая юмористические тексты как элемент эмоционального компонента образовательного процесса, обосновывая их высокий дидактический потенциал, автор предлагает стратегию организации учебно-познавательной деятельности студентов на базе юмористических текстов.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей