Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (7)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: ((<.>A=Олійник, Віктор Васильович$<.>)+(<.>A=Олійник, В. В.$<.>)+)
Общее количество найденных документов : 128
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Обкладинка
74.480.42
П 84


   
    Професіоналізм викладача вищої школи: освітні технології [Текст] : Збірник статей до Міжнародної науково-практичної конференції . (До 90-річчя заснування МДУ) / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота ; відповід. за випуск Я. І. Журецький. - Миколаїв : Іліон, 2004. - 274 с.
    Содержание:
Професіоналізм викладача вищої школи: освітні технології . - С .7
Будак, В. Д. Університет: стратегія поступу на шляху Болонського процесу / В. Д. Будак. - С .7
Андрущенко, В. П. Політика і практика реалізації безперервної освіти в Україні / В. П. Андрущенко. - С .10
Биков В. Ю. Інформатизація освіти і розвиток понятійно-термінологічного апарату системи навчання і освіти / В. Ю. Биков. - С .15
Олійник, В. В. Післядипломна педагогічна освіта в Україні: концепція, стратегія розвитку / В. В. Олійник. - С .23
Power, Clark. Moral Knowledge and the Moral Self / C. Power. - С .36
Голобородько, Є. Окремі сучасні складові професіоналізму викладача вищої школи / Є. Голобородько. - С .38
Пєхота О. М. Вимоги до особистості сучасного викладача університету з позиції гуманізації освіти / О. М. Пєхота. - С .43
Журецький, Я. І. Організація співпраці педагогічного ВНЗ і школи / Я. І. Журецький. - С .48
Редько, В. Г. До проблеми формування готовності студентів вищих навчальних закладів до професійної діяльності вчителя іноземної мови / В. Г. Редько. - С .53
Сучасні тенденції розвитку професійної підготовки . - С .61
Кічук, Н. В. Деякі аспекти формування професіоналізму майбутнього викладача вищої школи / Н. В. Кічук. - С .61
Мещанінов, О. П. Моделі розвитку університетської системи освіти / О. П. Мещанінов. - С .65
Ощепкова, В. П. Інтеграція навчального матеріалу як засіб підвищення якості знань з російської мови / В. П. Ощепкова. - С .74
Ворожбіт, В. В. Значення тематичних семінарів з курсу "Історія педагогіки" у формуванні професіоналізму майбутніх вчителів / В. В. Ворожбіт. - С .79
Соколовська, О. С. Вплив педагогічних ідей Л.Г. Глібова на розвиток освіти / О. С. Соколовська. - С .85
Дятлова, С. Професіоналізм викладача математики та методики її викладання / С. Дятлова. - С .90
Бабаян, Ю. О. Розвиток рефлексії у студентів педвузів / Ю. О. Бабаян. - С .93
Шпачинський, І. Л. Діалектичність технічної і педагогічної творчості / І. Л. Шпачинський. - С .97
Щедролосєва, К. О. Перспектива підготовки вчителів художньої культури у вищих навчальних закладах України / К. О. Щедролосєва. - С .100
Січко, І. О. Індивідуалізація у процесі підготовки майбутнього вчителя / І. О. Січко. - С .103
Освітні технології у вищому навчальному закладі . - С .107
Дмитренко, Т. О. Педагогічна методологія як об'єкт системного дослідження / Т. О. Дмитренко. - С .107
Нор, К. Ф. Технологічний підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів / К. Ф. Нор. - С .112
Старєва, А. М. Підготовка майбутнього вчителя історії до реалізації особистісно орієнтованого навчання / А. М. Старєва. - С .117
Костіна, В. В. Підготовка викладачів до здійснення особистісно орієнтованого навчання / В. В. Костіна. - С .119
Гушлевська, І. В. Концепції компетентності в американській педагогіці / І. В. Гушлевська. - С .123
Авраменко, К. Б. Компетентність викладача вищої школи як важлива складова його професіоналізму / К. Б. Авраменко. - С .124
Яресько, К. В. Аспектний аналіз навчальної діяльності в контексті проблеми її організації у вищому закладі освіти / К. В. Яресько. - С .129
Кравченко, І. Ф. Організація пошуково-аналітичної діяльності студентів на заняттях з психології праці / І. Ф. Кравченко. - С .134
Кисельов, С. П. Актуальні питання взаємодії вуза і школи у науковій підготовці учнів (за матеріалами дослідно-експериментальної роботи) / С. П. Кисельов. - С .138
Улицька, Ф. Я. Український мелос в творах зарубіжних композиторів (до проблеми удосконалення музичної освіти у ВНЗ) / Ф. Я. Улицька. - С .142
Інформаційні технології у вищій школі . - С .144
Жук, Ю. О. Вплив інформаційних і комунікаційних технологій на стиль педагогічної діяльності / Ю. О. Жук. - С .144
Шебаніна, Л. П. Деякі аспекти при вивченні дисципліни "Чисельні методи" / Л. П. Шебаніна. - С .150
Тихонова, Т. В. Напрямки удосконалення змісту професійної підготовки майбутнього вчителя інформатики / Т. В. Тихонова. - С .153
Ходякова, Г. В. Розширення дидактичних можливостей у викладанні математичних дисциплін за допомогою комп'ютера / Г. В. Ходякова. - С .158
Чадаєв, О. М. Використання комп'ютерних технологій в процесі вивчення математичного аналізу / О. М. Чадаєв. - С .162
Мірошниченко, В. І. Використання презентаційних мультимедійних програм по природознавчим дисциплінам у Миколаївському державному університеті / В. І. Мірошниченко, А. В. Колпакова. - С .168
Жуковська, А. К. Ознайомлення студентів спеціальності "Практична психологія" з можливістю використання комп'ютера в психодіагностиці / А. К. Жуковська. - С .170
Руденко, Т. В. Навчання інформатики студентів ВНЗ економічного профілю з урахуванням психологічних особливостей розумової діяльності / Т. В. Руденко. - С .173
Гайда, Ю. А. Динаміка переходів у системі дистанційного навчання / Ю. А. Гайда, Л. Л. Кошкіна. - С .175
Луньова, Г. С. Використання задачно-технологічного підходу під час навчання студентів інформаційних технологій / Г. С. Луньова. - С .177
Танкова, Н. В. Методичні проблеми навчання інформаційних технологій студентів нематематичних спеціальностей / Н. В. Танкова. - С .180
Лєженцев, Ю. В. Особливості комп'ютерного навчання на кафедрі військової підготовки / Ю. В. Лєженцев. - С .183
Технології виховння у вищому навчальному закладі . - С .186
Грива, О. А. Питання виховання в системі підготовки фахівців, що працюють з дітьми і молоддю в полікультурному середовищі / О. А. Грива. - С .186
Любарська, О. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності / О. М. Любарська. - С .192
Олексюк, О. Є. Професійне становлення викладача вищої школи як вихователя / О. Є. Олексюк. - С .198
Казанжи, І. В. Виховання у майбутніх учителів гуманного ставлення до дитини / І. В. Казанжи. - С .200
Рехтета, Л. О. Критерії громадянської вихованості студентів / Л. О. Рехтета. - С .204
Білюк, О. Г. Умови підвищення самооцінки у розвитку особистості дитини молодшого шкільного віку / О. Г. Білюк. - С .208
Шличек, О. Ю. Формування правової свідомості студентів університету методом соціально-екологічного проектування / О. Ю. Шличек. - С .213
Філіп'єва, О. А. Актуальність проблеми валеологічної підготовки вчителя / О. А. Філіп'єва. - С .217
Сучасні підходи до викладання іноземної мови в Україні та за кордоном . - С .221
Осипов, П. І. Лексико-семантичне поле прикметників "білий" і "чорний" в німецькій та українській мовах (аспект міжкультурної комунікації) / П. І. Осипов. - С .221
Мироненко, Т. П. Використання ситуаційних вправ під час формування соціокультурного компонента / Т. П. Мироненко. - С .226
Філіппова, Н. М. Концептуалізація дійсності і практика науково-технічного перекладу / Н. М. Філіппова. - С .232
Філіп'єва, Т. І. Роль і місце художнього тексту на заняттях з іноземної мови / Т. І. Філіп'єва. - С .237
Кіщенко, Ю. В. Организация и структура современного последипломного педагогического образования в Англии и Уэльсе / Ю. В. Кіщенко. - С .242
Яновський, О. М. Про поліваріантність фонетичної норми (на матеріалі великого словника німецької вимови) / О. М. Яновський. - С .248
Лощенова, І. Ф. До проблеми формування іншомовної соціокультурної компетенції / І. Ф. Лощенова. - С .250
Волченко, О. М. Розвиток мовленнєвої особистості на факультетах іноземної філології / О. М. Волченко. - С .253
Нікішина, В. В. Комунікативний системно-діяльнісний підхід до навчання іноземних мов / В. В. Нікішина. - С .255
Ремчукова, Л. Г. Методична типологія граматики / Л. Г. Ремчукова. - С .257
Мукатаєва, Я. В. Підготовка вчителя іноземної мови в умовах формування загальноєвропейського освітнього простору / Я. В. Мукатаєва. - С .259
Постова, Л. С. Послідовність розвитку іншомовних творчих комунікативних умінь у студентів / Л. С. Постова. - С .262
Козак, Н. І. Навчання студентів статистичному підрахунку лексичної вагомості слів / Н. І. Козак. - С .264
Олійник, О. В. Підготовка і формування професійно-педагогічної культури сучасного викладача англійської мови у вищих навчальних закладах: проблеми, пошуки, перспективи / О. В. Олійник. - С .266
Абабілова, Н. М. Використання комп'ютера у процесі навчання іноземної мови / Н. М. Абабілова. - С .268
Васіна, І. В. Переваги і недоліки використання комп'ютерного цифрового відео при навчанні іноземної мові / І. В. Васіна. - С .270
Куріченко, А. Ю. Вплив артистизму на процес навчання іноземної мови / А. Ю. Куріченко. - С .272
ББК 74.480.42 + 74.58

Рубрики: Вища школа--професіоналізм викладача,  Викладачі--професіоналізм--вища школа,  Освітні технології--вища школа,  Іноземні мови--викладання,  Виховання--вища школа
Аннотация: В матеріалах міжнародної науково-практичної конференції розглядаються актуальні питання формування професіоналізму викладача сучасної вищої школи. Представлено досвід роботи вищих закладів освіти Миколаївщини.

Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, Олена Миколаївна (1954) \ред.\
Журецький, Я.І. \відповід. за випуск.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.4я431
П 99


   
    П’яті міжнародні наукові читання, присвячені пам’яті академіка Сергія Яковича Батишева : матеріали V міжнародної наукової конференції (Київ, 7-8 вересня; Миколаїв, 9-10 вересня 2011 року). Т.1. Методологічні питання неперервної професійної освіти в умовах інформаційного суспільства / ред.: Н. Г. Ничкало, В. Д. Будак, М. Б. Яковлева. - Миколаїв : МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2011. - 384 с. - 27.00 р.
    Содержание:
Кремень, В. Проблеми професійної підготовки сучасного виробничого персоналу в педагогічній науці / В. Кремень. - С .12
Болотов, В. Вызовы XXI века непрерывному профессиональному образованию / В. Болотов, Т. Ломакина. - С .35
Мадзигон, В. Прогностическая модель полиструктурной дидактической системы политехнической подготовки молодежи / В. Мадзигон. - С .40
Чистякова, С. Актуальные проблемы профессионального самоопределения учащейся молодежи в аспекте непрерывного образования / С. Чистякова. - С .54
Ничкало Н. Г. Професійна педагогіка і педагогіка праці: методологічні пошуки і перспективи / Н. Ничкало. - С .64
Новиков, А. Педагогическая деятельность: современная интерпретация / А. Новиков. - С .75
Радкевич, В. Розвиток філософсько-прогностичних ідей С.Я. Батишева українськими дослідниками педагогіки професійної освіти / В. Радкевич. - С .92
Иванова, С. О создании благоприятной внешней среды учреждения профессионального образования: акторы, позиции, условия / С. Иванова. - С .102
Олійник, В. Модернізація післядипломної педагогічної освіти в умовах інформаційного суспільства / В. Олійник. - С .113
Кива, А. Организационно-содержательная структура программ профессионального обучения / А. Кива, Ю. Кирша. - С .120
Биков В. Ю. Інформатизація системи професійно-технічної освіти і сучасні підходи до підготовки кваліфікованих робітників для ІКТ-індустрії / В. Биков. - С .124
Будак, В. Формування технологічної культури сучасного викладача / В. Будак, О. Пєхота. - С .139
Ломакина, Т. Профессиональная карьера: мотивы и классификация / Т. Ломакина. - С .144
Васянович, Г. Психологічна підготовка учителя ПТНЗ: змістовий аспект / Г. Васянович. - С .153
Орешкина, А. Теоретико-методологические аспекты формирования проектной деятельности в контексте идеи опережающего профессионального образования / А. Орешкина. - С .159
Васильев, Я. Футурреальный подход к профессиональной деятельности / Я. Васильев. - С .166
Павлов, Ю. Особистісні компетенції майбутнього фахівця щодо забезпечення здорового способу життя / Ю. Павлов. - С .176
Стариков, И. О принципе эквивалентности в профессиональном образовании / И. Стариков. - С .182
Чміль, А. Інноваційні моделі підвищення кваліфікації керівників закладів професійної освіти / А. Чміль. - С .191
Чміль, А. Модель інформаційної компетентності педагогічного працівника професійно-технічного навчального закладу / А. Чміль, М. Загорний. - С .205
Роберт, И. Методология информатизации образования / И. Роберт. - С .213
Лактионова, Г. Обучение предпринимательству как новый тренд в системе профессионального образования / Г. Лактионова, Н. Зимовец. - С .235
Щербакова, Н. Психологические аспекты формирования креативности личности в условиях образовательного учреждения / Н. Щербакова. - С .241
Макаренко, О. Формування професійної етики майбутніх педагогів як актуальна проблема педагогічної теорії та практики / О. Макаренко. - С .246
Скороходов, В. Педагогічні аспекти комплексного використання інтерактивних методів професійної підготовки менеджерів / В. Скороходов, С. Шевчук. - С .252
Головченко, Г. Медиа-образование в системе профессионального образования как необходимое условие формирования предпосылок информационного общества / Г. Головченко. - С .257
Герганов, Л. Сучасні інноваційні технології у професійному навчанні на виробництві як подовження ідеї С.Я. Батишева про якісну підготовку робітничих кадрів / Л. Герганов. - С .268
Молчанова, А. С.Я. Батышев об эффективности воспитательной работы / А. Молчанова, Н. Талалуева. - С .278
Щербак О. І. Концептуальні засади децентралізації управління професійно-технічною освітою України / О. Щербак. - С .287
Щербак, Л. Проблеми взаємозв'язку ринку праці і ринку освітніх послуг / Л. Щербак. - С .295
Пальчук, М. Профессиональное образование и обучение в Украине: реализация Батышевского наследия / М. Пальчук. - С .305
Пащенко, О. ПТНЗ та роботодавці: пошук механізмів взаємодії / О. Пащенко. - С .313
Каплун, А. Інтеграційні процеси у підготовці кваліфікованих робітників у Болгарії і Україні / А. Каплун. - С .318
Панченко, В. Проблемы педагогической подготовки в условиях постиндустриального общества / В. Панченко. - С .329
Ростока, М. Альтернативний погляд на проблему створення підручника нового покоління для профтехосвіти / М. Ростока. - С .334
Сушенцева, Л. Підвищення професійної мобільності кадрів в умовах глобалізації та відкритості світового освітнього простору / Л. Сушенцева. - С .345
Голіяд, І. Компетентнісний підхід у графічній підготовці майбутніх кваліфікованих робітників / І. Голіяд. - С .351
Семенова, О. Развитие творческого потенциала педагога в процессе экспериментальной деятельности / О. Семенова. - С .358
Зінчук, Н. Аналітична складова змісту професійної підготовки майбутніх управлінців у вищих навчальних закладах / Н. Зінчук. - С .363
Неручок, М. Основні підходи до професійної підготовки майбутніх соціальних працівників в Україні та Польщі / М. Неручок. - С .371
ББК 74.4я431

Рубрики: Професійна освіта--неперервна,  Неперервна освіта--матеріали конференції,  Неперервна освіта--інформаційне суспільство
Доп.точки доступа
Ничкало, Нелля Григорівна (1939) \ред.\
Будак, В.Д. \ред.\
Яковлева, М.Б. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
Обкладинка
74(4Укр)
П 24


   
    Педагогічна і психологічна науки в Україні : збірник наукових праць: в 5-ти т. Т.4. Професійна освіта і освіта дорослих. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 512 с. - ISBN 978-966-644-216-4 : 44.00 р.
    Содержание:
Зіньковський Ю. Ф. Робітнича професія - головна умова економічної розбудови Української держави / Ю. Ф. Зіньковський. - С .19
Ничкало Н. Г. Розвиток людського капіталу - стратегічне завдання професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .27
Биков В. Ю. Сучасні інноваційні ІКТ-інструменти розвитку систем відкритої освіти / В. Ю. Биков, А. М. Гуржій. - С .44
Радкевич, В. О. Професійна компетентність - складова професійної культури / В. О. Радкевич. - С .63
Падалка, О. С. Дидактичне забезпечення економічної освіти і виховання у загальноосвітній і вищій школі / О. С. Падалка. - С .74
Васянович, Г. П. Гуманітарна освіта - складова підготовки робітничих кадрів / Г. П. Васянович. - С .98
Сікорський, П. І. Професійне спрямування вивчення загальноосвітніх предметів у ПТНЗ: теоретичні засади / П. І. Сікорський. - С .110
Ягупов, В. В. Компетентнісний підхід у професійній підготовці фахівців у системі професійно-технічної овіти / В. В. Ягупов. - С .124
Лозовецький, В. Т. До питання оновлення професійної освіти / В. Т. Лозовецький. - С .134
Камінецький, Я. Г. Модернізація управління професійно-технічною освітою / Я. Г. Камінецький. - С .143
Баженов, В. А. Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні комплексного інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / В. А. Баженов, П. П. Лізунов, А. О. Білощицький. - С .156
Гуревич, Р. С. Веб-квест як інноваційна технологія навчання / Р. С. Гуревич. - С .169
Єльникова, Г. В. Культура управлінської праці керівника професійно-технічного навчального закладу / Г. В. Єльникова. - С .179
Свистун, В. І. Функціональний аналіз управлінської діяльності керівника професійно-технічного навчального закладу / В. І. Свистун. - С .189
Лузан, П. Г. Технологія тестового контролю успішності майбутніх робітників-аграрників / П. Г. Лузан. - С .201
Огієнко, О. І. Компетентністно-модульний підхід у професійній освіті: зарубіжний досвід / О. І. Огієнко. - С .218
Зязюн І. А. Професія вчителя у вимірі педагогічної майстерності / І. А. Зязюн. - С .229
Лещенко М. П. Тенденції розвитку міжнародного освітньо-педагогічного простору / М. П. Лещенко, Н. М. Авшенюк. - С .246
Олійник, В. В. Післядипломна педагогічна освіта керівних і педагогічних кадрів / В. В. Олійник. - С .258
Солдатенко, М. М. Самоосвітня діяльність як засіб професійного саморозвитку / М.М. Солдатенко. - С .266
Семеног О. М. Наукова мовна культура як основа фахового саморозвитку / О. М. Семеног. - С .274
Отич О. М. Естетика і етика педагогічної дії / О. М. Отич. - С .283
Хомич, Л. О. Формування громадянської відповідальності майбутнього вчителя / Л. О. Хомич. - С .292
Усатенко, Т. П. Мобільність - рух у підготовці майбутнього педагога / Т. П. Усатенко. - С .301
Орлов, В. Ф. Технології рефлексивної дії у педагогічній діяльності викладачів мистецьких ВНЗ / В. Ф. Орлов. - С .311
Лавріненко, О. А. Педагогічна майстерність: ретроспективний огляд (60-70 роки ХХ ст.) / О. А. Лавріненко. - С .321
Вільчковський, Е. С. Особливості підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах Польщі і України / Е.С. Вільчковський. - С .332
Філіпчук, Г. Г. Національна освіта у контексті суспільних викликів / Г. Г. Філіпчук. - С .341
Ткаченко, В. М. Виховання громадянськості: "навчитися жити разом" / В. М. Ткаченко. - С .364
Помиткін, Е. О. Соціально-психологічні умови розвитку духовної культури молоді / Е. О. Помиткін. - С .379
Чембержі, М. І. Реформування освіти: ідеї та практичні шляхи / М. І. Чембержі. - С .387
Іванова, Т. В. Феномен особистісно орієнтованого лідерства / Т. В. Іванова. - С .396
Гончаренко С. У. Дидактичні аспекти освіти дорослих / С. У. Гончаренко. - С .408
Лук’янова, Л. Б. Розвиток освіти дорослих в Україні: вимоги часу / Л. Б. Лук’янова. - С .414
Щербак О. І. Освіта дорослих як пріоритет навчання впродовж життя / О. І. Щербак. - С .424
Анненков, В. П. Сучасні проблеми розвитку освіти дорослих / В. П. Анненков. - С .435
Сігаєва, Л. А. Концептуальні підходи до професійного навчання дорослих / Л. А. Сігаєва. - С .444
Дмитриченко, М. Ф. Перспективи розвитку вищого навчального закладу / М. Ф. Дмитриченко, В. П. Лясковський. - С .456
Грищенко, І. М. Економічні аспекти підвищення якості вищої освіти / І. М. Грищенко. - С .466
Романовський, О. Г. Проблеми реалізації гуманістичних принципів у сучасній вищій освіті / О. Г. Романовський. - С .477
Мельник, П. В. Підручник у підготовці працівників державної податкової служби / П. В. Мельник. - С .484
Курляк, І. Є. Особливості професійної освіти дорослих в контексті ортодидактики / І. Є. Курляк, В. Є. Робак. - С .494
Аніщенко, О. В. Освіта дорослих в умовах розвитку міграційних процесів / О. В. Аніщенко. - С .503
ББК 74(4Укр) + 88(4Укр)

Рубрики: Педагогічна наука--Україна,  Психологічна наука--Україна
Аннотация: Збірник наукових праць присвячено 20-річчю Національної академії педагогічних наук України. Аналізуються основні етапи розвитку. Відділення професійної освіти і освіти дорослих, напрями досліджень з проблем теорії і методики неперервної професійної освіти, педагогічної майстерності, а також філософсько-педагогічні й андрагогічні аспекти розвитку освіти в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів, в умовах розбудови в Україні демократичного громадянського суспільства.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
377:005.963
О-54


    Олійник, Віктор Васильович.
    Теоретичні та методичні засади розвитку системи підвищення кваліфікації працівників профтехосвіти на основі дистанційних технологій [Текст] : навчальний посібник / Віктор Васильович Олійник. - Київ : [б. и.], 2010. - 268 с. - ISBN 978-966-2077-32-2 : 23.00 р.
УДК

Рубрики: Професійно-технічна освіта--підвищення кваліфікації працівників,  Дистанційне навчання--працівники профтехосвіти,  Підвищення кваліфікації--працівники профтехосвіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2004г. N 2
Зміст:
Олійник, В. Українська модель функціонування і розвитку системи післядипломної педагогічної освіти в умовах модернізації / В. Олійник. - С.5-9.
Дмитренко, Г. Проблеми навчання основам економіки в системі післядипломної освіти з позиції антропосоціального підходу / Г. Дмитренко, О. Ануфрієва. - С.9-12.
Уоттс, М. О результатах ємпирических исследований в сфере экономического образования в средней школе / М. Уоттс. - С.13-16.
Решетняк, Е. Программа переподготовки учителей экономики в системе последипломного педагогического образования в Украине / Е. Решетняк. - С.23-25.
Петрусевич, А. Система повышения квалификации учителей экономики в Омском областном институте повышения квалификации работников образования / А. Петрусевич. - С.26-28.
Тимченко, И. Диагностика знаний по экономике методом тестирования / И. Тимченко. - С.31-32.
Гражевская, Н. Тесты по экономике: украинский опыт / Н. Гражевская. - С.37-38.
Покроєва, Л. Модель оптимізованої структури обласного інституту післядипломної педагогічної освіти / Л. Покроєва. - С.39-44.
Хоружа, Л. Модель формування етичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / Л. Хоружа. - С.64-73.
Лелюк, Ю. Система формирования экономического мышления у младших школьников / Ю. Лелюк. - С.73-74.
Паламарчук, В. Педагогічна експертиза інновацій в освіті / В. Паламарчук. - С.88-90.
Булах, І. Проблема стандартизації і засоби педагогічної діагностики / І. Булах, І. Філончук. - С.90-93.
Русс, С. Стан, проблеми та перспективи розвитку інноваційної педагогічної діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Русс. - С.93-96.
Біденко, Є. Формування інформаційної культури вчителів на курсах підвищення кваліфікації / Є. Біденко. - С.96-98.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2005г. N 1
Зміст:
Бик, А. Модернізація післядипломної педагогічної освіти: методологічний дискурс / А. Бик. - С.3-5.
Клепко, С. Освіта, яка заохочує запитування, або таємниця парадоксу "INNOBATION " - "MISEDUCATION" / С. Клепко. - С.6-11.
Сніцар, Л. Сучасні науково-світоглядні орієнтири педагогів / Л. Сніцар. - С.11-14.
Булах, І. Проект TEMPUS "Справедливе оцінювання" в контексті реформування освіти в Україні / І. Булах, М. Мруга. - С.15-18.
Даниленко, Л. Встановлення рівня обізнаності вчителів загальноосвітніх шкіл у галузі педагогічної діагностики / Л. Даниленко, М. Мруга, О. Онаць. - С.18-23.
Мерфі, Р. Організація ефективного професійного розвитку шкільного вчителя / Р. Мерфі. - С.24-26.
Олійник, В. Теоретичні та організаційні аспекти управління розвитком системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти / В. Олійник. - С.27-34.
Пуховська, Л. Професійний розвиток вчителів в Україні і за рубежем / Л. Пуховська. - С.35-38.
Сергеєва, Л. Ідеї професійної компетентності педагога ПТНЗ у педагогічній спадщині С.Я. Батишева / Л. Сергеєва. - С.38-41.
Сєрікова, Ж. Субстратний підхід щодо підвищення ефективності навчально-виховного процесу в школі / Ж. Сєрікова, А. Румянцев. - С.41-45.
Штомпель, Г. Професійне зростання фахівця: основне джерело, стадії та ознаки / Г. Штомпель. - С.45-51.
Старченко, К. Педагогічна діагностика професійної компетентності педагогічних працівників / К. Старченко, Г. Васильєва. - С.52-57.
Чубарук, О. Умови функціонування та розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів / О. Чубарук. - С.57-63.
Кабан, Л. Дослідження проблеми управління розвитком інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів регіону / Л. Кабан. - С.64-69.
Гуралюк, А. Вимоги до застосування сучасних комп'ютерних технологій для підвищення ефективності управління закладами післядипломної освіти / А. Гуралюк. - С.70-71.
Лунячек, В. Роль інституту післядипломної педагогічної освіти в інформатизації загальної середньої освіти регіону / В. Лунячек. - С.72-75.
Сорочан, Т. Безперервний процес професіоналізму педагогів у системі післядипломної освіти / Т. Сорочан. - С.75-79.
Морева, Т. Досвід Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти з формування освітнього середовища області / Т. Морева. - С.80-83.
Зима, В. Толерантність як складова образу вчителя / В. Зима. - С.88-92.
Касьянова, О. Педагогічна експертиза: технологія та можливості застосування в системі післядипломної освіти / О. Касьянова. - С.93-96.
Матвієнко, І. Інноваційна діяльність Полтавського обласного інституту післядипломної освіти ім. М. Остроградського / І. Матвієнко. - С.96-102.
Положення про спеціальну навчально-педагогічну бібліотеку Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України. - С.103-105.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   прочее

Коментар до Інформаційного збірника МОіНУ [Текст]. - Київ : Освіта України, 2006 - . - Периодичность неизвестна
2006г. N 9
Зміст:
Олійник, В. Фахове зростання кадрів ЦІППО забезпечує через інновації / В. Олійник. - С.6-17.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2006г. N 2
Зміст:
Карамушка, В. Освітньо-інформаційна складова програмно-проектної діяльності / В. Карамушка. - С.3-6.
Олійник, В. Впровадження оцінювання якості освіти (в рамках проекту TEMPUS "Справедливе оцінювання" / В. Олійник. - С.6-12.
Солодков, В. Менеджери освіти на шляху до євроінтеграції / В. Солодков, Т. Чаусова. - С.12-15.
Тезікова, С. Реформа і оновлення педагогічної освіти (досвід спільного україно-американського проекту між університетами) / С. Тезікова. - С.16-18.
Пермінова, Л. Концептуальна модель професійних умінь керівника сучасної школи / Л. Пермінова. - С.19-24.
Покроєва, Л. Моніторинг якості післядипломної освіти / Л. Покроєва. - С.24-26.
Семиченко, В. Психологические проблемы формирования профессиональной идентичности студентов в процессе получения второго образования / В. Семиченко. - С.26-33.
Софій, Н. Філософія громадсько орієнтованої освіти / Н. Софій, М. Ворон. - С.33-35.
Буртовий, С. Сучасні інформаційні технології в системі післядипломної педагогічної освіти / С. Буртовий. - С.36-37.
Вальк, Н. Досвід розроблення і розвитку інформаційних освітніх ресурсів у мережі Інтернету / Н. Вальк, Н. Задорожна, Т. Кузнецова. - С.37-42.
Даниленко, Л. Очно - дистанційне навчання у практиці роботи ЦІППО / Л. Даниленко. - С.42-46.
Москаленко, І. Використання інтерактивних технологій у процесі підвищення педагогічної майстерності сучасного вчителя / І. Москаленко. - С.46-48.
Ніколенко, Л. Інтегративні процеси в сучасній післядипломній освіті / Л. Ніколенко. - С.48-52.
Чепурна, Н. Нові підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників засобами інформаційних технологій / Н. Чепурна. - С.52-53.
Александров, В. Економічна освіта: шлях інформаційного розвитку / В. Александров. - С.56-58.
Жабковський, Г. Модернізація процесу організації роботи та навчання з питань охорони праці у системі післядипломної освіти / Г. Жабковський. - С.58-62.
Єльнікова, Г. Моніторинг розвитку громадсько-активної школи / Г. Єльнікова, О. Марчак. - С.63-66.
Мельник, В. Загальні підходи до професійної підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освіти / В. Мельник. - С.66-69.
Хвисюк, О. Мотиваційні аспекти управління педагогічним персоналом вищого медичного закладу післядипломної освіти / О. Хвисюк, В. Марченко, В. Пономаренко. - С.70-74.
Чміль, А. Принципи формування системи управління якістю вищої освіти в умовах реформування / А. Чміль. - С.75-76.
Бондарчук, О. Соціально-психологічні проблеми особистісного розвитку керівників закладів середньої освіти у процесі підвищення кваліфікації / О. Бондарчук. - С.77-79.
Лорінці, Ч. Міжнародний досвід громадсько-активних шкіл / Ч. Лорінці. - С.80-81.
Юрчук, Л. Система післядипломної педагогічної освіти Польщі / Л. Юрчук. - С.82-87.
Арешонков, В. Оптимізація моделі удосконалення педагогічної самоорганізації в Житомирському ОІППО / В. Арешонков. - С.88-91.
Савченко, Л. Діяльність відділу освітнього менеджменту з проблем модернізації системи підвищення кваліфікації керівників шкіл / Л. Савченко. - С.92-95.
Постельняк, А. Модернізація системи навчання працівників методичних кабінетів (центрів) у міжкурсовий період / А. Постельняк. - С.99-102.
Софій, Н. Школа як осередок розвитку громади / Н. Софій, М. Ворон. - С.102-103.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2007г. N 1
Зміст:
Олійник, В. Впровадження результатів міжнародної програми TEMPUS "Справедливе оцінювання" в українську систему післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник, Л. Даниленко. - С.3-6.
Вілмут, Д. Удосконалення навичок шкільних учителів в оцінюванні: освіта, розвиток, підтримка / Д. Вілмут. - С.7-9.
Пустова, Т. Інноваційні підходи до створення якісного інструменту педагогічного вимірювання академічних потенцій слухачів курсів підвищення кваліфікації в післядипломній педагогічній освіті / Т. Пустова. - С.10-12.
Клокар, Н. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у контексті проектування програмно-педагогічних засобів / Н. Клокар, В. Шевченко. - С.12-17.
Наукові засади розроблення прогностичної моделі розвитку післядипломної освіти в Україні. - С.18-23.
Сущенко, Т. Концепція розвитку післядипломної педагогічної освіти / Т. Сущенко. - С.23-27.
Солодков, В. Соціальна сутність і структура дій Європейського простору вищої освіти / В. Солодков. - С.27-35.
Романенко, М. Методологія та зміст сучасної післядипломної педагогічної освіти / М. Романенко. - С.35-38.
Ануфрієва, О. Оцінювання якості психолого-педагогічного наукового дослідження / О. Ануфрієва. - С.38-42.
Олійник, В. Щодо впровадження дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті / В. Олійник. - С.43-46.
Бондар, О. Місце центрів педагогічних інновацій у створенні єдиного інформаційного поля / О. Бондар, О. Кравчина. - С.46-48.
Набока, Л. Особливості навчання дорослих з погляду педагогічної технології / Л. Набока. - С.49-51.
Перевознікова, Г. Формування ціннісних орієнтацій молоді в умовах негативного впливу інформатизованого суспільства / Г. Перевознікова. - С.55-57.
Семиченко, В. Особенности работы Центрального института последипломного педагогического образования АПН Украины с молодыми учеными / В. Семиченко. - С.57-60.
Маслов, В. Технологічні функції методології управління загальноосвітнім навчальним закладом / В. Маслов. - С.61-69.
Лукіна, Т. Управління якістю післядипломної педагогічної освіти в контексті освітньої реформи / Т. Лукіна. - С.69-73.
Олійник, В. Дослідження процесу формування правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник. - С.73-77.
Мельник, В. Теоретичні засади формування фахової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освіти / В. Мельник. - С.85-88.
Королюк, С. Професійна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу як складова його управлінської культури / С. Королюк. - С.89-92.
Кравченко, Г. Формування професійної компетентності вчителя через створення інноваційного середовища ЗНЗ / Г. Кравченко. - С.92-94.
Щоголєва, Л. Управління внутрішньошкільною методичною роботою: традиції та новаторство / Л. Щоголєва. - С.94-96.
Михайлов, В. Розвиток методів програмованого навчання - вимога часу / В. Михайлов. - С.97-101.
Гришина, Т. Деякі аспекти використання комп'ютера в освітньо-методичній роботі / Т. Гришина. - С.101-104.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - Київ : Фенікс, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2007г. N 7
Зміст:
Макарчук, О. М. Відмінності пакета MIKROSOFT OFFICE 2007 від попередніх версій / О. М. Макарчук. - С.8-11.
Муковіз, О. Методика роботи в системі MOODLE / О. Муковіз. - С.11-14.
Головко, М. в. Комп'ютерна підтримка навчання астрономії в загальноосвітній школі / М. в. Головко, Н. В. Куліш. - С.15-18.
Смирнова-Трибульська, Є. Досвід використання дистанційного навчання в школі / Є. Смирнова-Трибульська, В. В. Сташенко. - С.19-23.
Дягло, Н. В. Що показала апробація електронних засобів навчання / Н. В. Дягло. - С.23-24.
Єфіменко, Т. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення історії та правознавства / Т. М. Єфіменко. - С.25-26, 31.
Олійник, В. Інтернет ресурси інститутів післядипломної педагогічної освіти України: погляд ззовні / В. Олійник, О. Мацьоха. - С.32-34.
Співаковська-Ванденберг, Є. О. Використання комп'ютерних технологій у розвитку молодших школярів / Є. О. Співаковська-Ванденберг. - С.35-40.
Тихоненко, О. О. "Весела абетка" як засіб розвитку логічного мислення дошкільнят та молодших школярів / О. О. Тихоненко. - С.41-42.
Горошко, Ю. Обласні олімпіади з інформатики на Чернігівщини / Ю. Горошко, А. О. Костюченко. - С.47-50.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2007г. N 2
Зміст:
Набока, Л. Андрагогізація підготовки методистів до інноваційної діяльності / Л. Набока. - С.3-7.
Пуцов, В. Теоретичні основи розвитку післядипломної освіти як невід'ємної складової неперервної освіти / В. Пуцов. - С.7-11.
Чернуха-Газдецька, К. Процес інтеграції науково-методичної діяльності в закладах післядипломної освіти та управління ним / К. Чернуха-Газдецька. - С.13-17.
Бібік, Н. Проблеми забезпечення модернізації загальної середньої освіти (за матеріалами доповіді на науковій сесії, присвяченій 15-річчю АПН України) / Н. Бібік. - С.17-20.
Даниленко, Л. Післядипломна педагогічна освіта в умовах інноваційних змін / Л. Даниленко. - С.21-23.
Брусенцова, О. Активизация самостоятельной работы слушателей в системе последипломного образования / О. Брусенцова. - С.23-25.
Козлова, О. Оновлення освітнього простору в системі післядипломної підготовки педагога / О. Козлова. - С.25-27
Ніколенко, Л. Модернізація післядипломної педагогічної освіти в контексті особистісно орієнтованого підходу / Л. Ніколенко. - С.38-41.
Чміль, А. Структурні елементи критеріального оцінювання діяльності закладів освіти / А. Чміль, О. Бондар. - С.42-45.
Гавриленко, І. Освіта керівника сучасного загальноосвітнього навчального закладу / І. Гавриленко. - С.47-51.
Погрібна, Н. Застосування сучасних наукових управлінських підходів у реалізації інноваційної діяльності керівника ЗНЗ / Н. Погрібна. - С.51-54.
Покроєва, Л. Умови активізації переходу до створення системи безперервної післядипломної педагогічної освіти / Л. Покроєва. - С.54-56.
Чернишова, Є. Інформатизація суспільства як чинник змін підвищення кваліфікації працівників регіональних органів управління освітою / Є. Чернишова. - С.56-59.
Олійник, В. Дистанційне навчання в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти АПН України / В. Олійник, В. Гравіт, А. Кліменко. - С.68-72.
Софій, Н. Забезпечення рівного доступу до якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами через створення умов для навчання у загальноосвітніх (дошкільних) закладах / Н. Софій. - С.75-78.
Яценко, В. Формування й оцінювання ключових компетентностей учнів на заняттях географії / В. Яценко. - С.79-81.
Семиченко, В. Проблема вибору освітньої парадигми у педагогічній діяльності / В. Семиченко. - С.84-89.
Міняйло, В. Матеріальна відповідальність працівників навчальних закладів / В. Міняйло. - С.96-103.
Білова, Н. Інвентаризація як обов'язкова процедура / Н. Білова. - С.104.
Про внесення змін до інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти. - С.93-96.
Про внесення змін у додаток Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам. - С.90.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Газета

Освіта України . - Київ : "Педагогічна преса", 1998 - . - Выходит дважды в неделю
2008г. N 4/5
Зміст:
Про заходи щодо підготовки і проведення вступної кампанії 2008 року у вищих і професійно-технічних навчальних закладах: наказ. - С.1.
Олійник, В. Центральний інститут післядипломної освіти АПН України: вектори розвитку / В. Олійник. - С.6.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.

   Газета

Управління освітою . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2001 - . - Выходит дважды в месяц
2008г. N 9
Зміст:
Олійник, В. Наукові основи управління підвищенням кваліфікації педпрацівників ПТО / В. Олійник. - С.3-6.
Павлова, Г. Робота психолога з учнями, які проживають у гуртожитку / Г. Павлова, Л. Руденко. - С.1-11. (вкладка)
Тиханова, В. Планування виховної роботи в ПТНЗ: методичні поради / В. Тиханова. - С.12-16. (вкладка)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Газета

Управління освітою . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2001 - . - Выходит дважды в месяц
2008г. N 12
Зміст:
Олійник, В. Проблема управлінсько-педагогічної діяльності керівників ПТУ / В. Олійник. - С.3-6.
Волошина, Р. Керівник технікуму + психологічна служба = висока мотивація працівників / Р. Волошина. - С.9-12.
Шаповал, Т. Організація роботи психологічної служби закладів ПТО / Т. Шаповал, В. Снігульська. - С.13-16.
Стати лідером? Це просто!. - С.19-20.
Островська, К. Велика Британія: професійні навички тут поважають більше, ніж диплом / К. Островська. - С.21-23.
Про організацію Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з робітничих професій 1 2008 році : Наказ № 30 від 24.01. 2008 р. - С.26-27.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2008г. N 1
Зміст:
Маслов, В. Моделювання у теоретичній і практичній діяльності в педагогіці / В. Маслов. - С.3-9.
Тарусова, Л. Нормативно-правове регулювання післядипломної освіти в умовах соціально-економічного становлення України / Л. Тарусова, В. Олійник. - С.9-15.
Даниленко, Л. Зміст післядипломної освіти в інноваційному полі перетворень / Л. Даниленко, В. Паламарчук. - С.16-21.
Чепурна, Н. Інформаційно-комунікативні технології у системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів / Н. Чепурна. - С.25-29.
Шеремет, М. Критичне мислення в контексті задач підвищення майстерності вчителя / М. Шеремет. - С.29-31.
Маслай, Г. Розвиток творчого потенціалу вчителя / Г. Маслай. - С.32-35.
Новаченко, Т. Застосування педагогічних ідей А. Макаренка - шлях удосконалення професійної компетентності сучасного педагога / Т. Новаченко. - С.35-40
Чміль, А. Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації на сучасному етапі / А. Чміль, Л. Ляхоцька, В. Розмариця. - С.40-45
Солодков, В. Альтернативний характер поглядів педкадрів на прагнення України до Євросоюзу / В. Солодков, Т. Чаусова. - С.45-51.
Баймолдаев, Т. Методическая служба: какой ей быть сегодня? / Т. Баймолдаев. - С.52-54.
Биков, В. Інформаційні мережі відкритого навчального середовища / В. Биков, В. Олійник. - С.54-63.
Грицуняк, О. Інформаційне забезпечення адаптивного управління міською освітньою системою / О. Грицуняк. - С.63-65.
Єльникова, Г. Закономірності адаптивного управління соціально-педагогічними системами / Г. Єльникова. - С.65-69.
Калініченко, Н. Василь Сухомлинський про відповідальність керівника школи за розвитком творчого потенціалу вчителя / Н. Калініченко. - С.72-75.
Чернуха-Газдецька, К. Запровадження адаптивного управління в інспекційну діяльність спеціаліста відділу освіти рай(міськ) держадміністрації / К. Чернуха-Газдецька. - С.75-77.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.78-85.
Олійник, В. Центральному інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України - 55 років / В. Олійник. - С.86-89.
Покроєва, Л. Програмно-цільовий пілотний проект Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти "Створення системи безперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників" / Л. Покроєва. - С.89-90.
Артюшина, М. Організація самостійної роботи студентів з теоретичним матеріалом за умов інноваційного навчання / М. Артюшина. - С.91-95.
Сигова, А. Гражданское воспитание студентов: проблемы и поиски (программа гражданского воспитания для высших учебных заведений) / А. Сигова. - С.95-103.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.

   Газета

Южная правда : общественно-политическая газета Николаевской области. - Николаев : Южная правда, 1917 - . - Выходит три раза в неделю
2008г. N 102
Зміст:
Гаркуша, А. Гордимся родным краем / А. Гаркуша. - С.1.
Олійник, В. Колосочки мої, колосочки: нарис / В. Олійник. - С.3.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
17.

   Газета

Рідне Прибужжя : газета Миколаївської обласної ради. - Миколаїв : Редакція газети "Рідне Прибужжя", 1991 - . - Выходит еженедельно
2008г. N 103
Зміст:
Олійник, В. Ферапонтові діти: житія / В. Олійник. - С.3-4.
Чиженко, А. Нищие гении / А. Чиженко. - С.3.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
18.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2008г. N 2
Зміст:
Кучменко, Е. Інтеросвітні аспекти глобально-культурологічних проблем цивілізації у контексті формування громадянського суспільства / Е. Кучменко, Б. Кучменко. - С.3-7.
Даниленко, Л. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку / Л. Даниленко. - С.8-10.
Сорочан, Т. Регіональна післядипломна освіта: пошук нових стратегій і моделей розвитку / Т. Сорочан. - С.11-15.
Якухно, І. Післядипломна педагогічна освіта в контексті інноваційного розвитку / І. Якухно. - С.15-19.
Газдецький, Б. Запровадження елементів андрагогічного підходу у процесі навчання на курсах підвищення кваліфікації працівників вищої школи / Б. Газдецький. - С.20-22.
Клокар, Н. Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу / Н. Клокар. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, В. Варіативний навчально-методичний комплекс підвищення кваліфікації керівних кадрів ПТНЗ за дистанційною формою навчання / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Чепурна, Н. Використання ІКТ у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників області / Н. Чепурна. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Маслов, В. Закономірності наукового управління навчальними закладами / В. Маслов, В. Олійник. - С.38-41.
Медведь, В. Управління трудовим колективом навчального закладу на принципах синергетики / В. Медведь. - С.41-44.
Баймолдаев, Т. Современное внутришкольное управление,внутришкольный менеджмент / Т. Баймолдаев. - С.45-47.
Мухамбетжанова, С. Повышение квалификации педагогических кадров в системе открытого образования на основе MOODLE-технологии / С. Мухамбетжанова. - С.47-49.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.49-66. - Библиогр.: с. 64-66.
Чернишова, Є. Міжнародна та проектна діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах Євроінтеграції / Є. Чернишова, О. Бондарук. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст.
Солодков, В. Адаптація соціальних євроцінностей до освітнього простору України / В. Солодков, Т. Чаусова. - С.70-80. - Библиогр. в конце ст.
Пуховська, Л. Європейський вимір шкільної й педагогічної освіти: етапи розвитку / Л. Пуховська. - С.80-82.
Драч, І. Друга вища освіта як чинник підвищення професійної компетентності педагога / І. Драч. - С.83-84.
Лапенок, М. Севастопольський міський гуманітарний університет - науково-методичний центр вищої гуманітарної освіти в регіоні / М. Лапенок. - С.84-86.
Гораш, К. Аналіз інформаційного забезпечення запровадження освітніх інновацій у ІППО / К. Гораш. - С.87-90.
Гуралюк, А. Визначення раціональності запровадження програмного забезпечення в навчальний процес закладу освіти / А. Гуралюк. - С.90-93. - Библиогр. в конце ст.
Слюсаренко, Н. Нові навчально-методичні посібники для системи післядипломної педагогічної освіти / Н. Слюсаренко. - С.93-95.
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими : (книжка у журналі) / Г. Кандибур. - С.96-101.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
19.

   Газета

Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - Київ : Редакція газети "Позакласний час", 2002 - . - Выходит ежемесячно
2009г. N 5/6
Зміст:
Христос Воскрес! Воістино Воскрес!. - С.4-5.
Збірка конспектів уроків та занять з географії. - С.19-65.
Интересные места на планете Земля. - С.67-76.
Дивовижні озера. - С.78-81.
Перелік програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у ЗНЗ із навчанням українською мовою у 2008/2009 н.р.: географія. - С.83-87.
Перелік програм, підручників та навчальних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у ЗНЗ із навчанням українською мовою у 2008/2009 н.р.: основи економіки. - С.87-88.
Медведь, В. В. Оцінка мотиваційного потенціалу персоналу підприємства, його моніторинг і застосування в контексті реалізації вимог стандарту ISO 9001 / В. В. Медведь, В. В. Олійник, Г. А. Дмитренко. - С.10-28 (вкладка).
Медведь, В. В. Кадровий менеджмент: виклик ХХI століття / В. В. Медведь. - С.29-30 (вкладка).
Бугай, Н. І. Педагогічний словник / Н. І. Бугай. - С.31-32 (вкладка).
Венецианцы в стране рубинов, или Что писал Марко Поло о Бадахшане. - С.128.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
20.

   Журнал

Директор школи, ліцею, гімназії : Науково-практичний журнал. - Київ : Педагогічна думка. - Выходит ежеквартально
2009г. N 1
Зміст:
Виговська, Оксана. Хто володіє інформацією, той володіє світом! : [тематично-реферативний огляд виступу учасниці Першого міжнародного форуму освітянських керівників "Лідери українського школи: роль директора сучасного навчального закладу"] / О. Виговська. - С.4-15
Мяновська, Тетяна. Чим став форум для житомирських директорів / Т. Мяновська. - С.16-18
Полохало, Володимир. Освіта не стала пріоритетом : Ми сьогодні зробили важкодоступною якісну освіту: 50 % громадян вважає, що загальний освітній рівень знизився. Якщо ми не звернемо уваги на реальний план, не поєднаємо політиків, бізнес, владу і громадськість, не досягнемо консенсусу в суспільстві, у нас будуть окремі ліцеї, гімназії, окремі вчителі, окремі лідери. У нас не буде масової загальнонаціональної якісної освіти. Освіта не стала пріоритетом для держави, державної політики / В. Полохало. - С.19-21
Синячов, Ігор. Зміни в законодавстві, яких потребує школа / І. Синячов. - С.21-22
Громовий, Віктор. Коли директор стане лідером / В. Громовий. - С.22-23
Шухевич, Юрій. Я пропоную журналу / Ю. Шухевич. - С.23
Русий, Ігор. Директор школи - не управлінець / І. Русий. - С.23-25
Босенко, Мар'яна. Кожна школа - це держава в державі / М. Босенко. - С.25
Осадчий, Іван. Проблеми й пропозиції / І. Осадчий. - С.25-26
Сазоненко, Ганна. Про що говорити коли нас не чують / Г. Сазоненко. - С.26-27
Палтишев, Микола. Сьогодні відсутня ідеологія школи / М. Палтишев. - С.27
Дубінко, Ольга. Юридичний захист для вчителя і директора / О. Дубінко. - С.28-29
Оробець, Леся. Чужого навчаємося з думою про своє / Л. Оробець. - С.29
Мяновська, Тетяна. Директор у нас не атестується / Т. Мяновська. - С.30
Громовий, Віктор. Який директор потрібен Україні / В. Громовий. - С.30
Федорець, Микола. Європейські традиції репродуктивність освіти / М. Федорець. - С.30
Полохало, Володимир. Найвищий рівень освіти у Фінляндії. Що робити нам? / В. Полохало. - С.31
Гончаренко, Іван. Багато цікавого є у Франції / І. Гончаренко. - С.32
Гриневич, Лілія. Знову про Францію: не все там досконале і правильне / Л. Гриневич. - С.32
Оробець, Леся. Якісне адміністрування / Л. Оробець. - С.33
Олійник, Віктор. Найголовніша роль керівника ЗНЗ / В. Олійник. - С.33
Сазоненко, Ганна. Ми мусимо гостро ставити питання і не боятися / Г. Сазоненко. - С.33-34
Осадчий, Іван. Про кризу розвитку освіти / І. Осадчий. - С.35
Сєрікова, Жанна. Все залежить від директора / Ж. Сєрікова. - С.35
Гриневич, Лілія. Чи централізація, чи автономія / Л. Гриневич. - С.35-36
Донська, Лілія. Директор і педагогічний колектив / Л. Донська. - С.36
Бакалюк, Віталій. Маємо вирішити цілий блок питань / В. Бакалюк. - С.37
Даниленко, Лілія. Не за призначенням, а за покликанням / Л. Даниленко. - С.38
Білик, Надія. Ще один штрих до посади директора / Н. Білик. - С.38
Олійник, Віктор. Передній край підготовки керівника / В. Олійник. - С.39
Романенко, Наталя. Нас ніхто не навчав бути батьками / Н. Романенко. - С.40
Мартюшев, Олексій. Спільними зусиллями наведемо порядок у школі / О. Мартюшев. - С.40-42
Канафоцька, Галина. Хто, як не школа, подбає про головне в державі / Г. Канафоцька. - С.41-42
Сазоненко, Ганна. Сьогодні необхідна правда про реальну школу / Г. Сазоненко. - С.42
Костицький, Василь. Питання моралі визначає особливості діяльності влади / В. Костицький. - С.42-44
Хайруліна, Василина. Створімо творчу групу / В. Хайруліна. - С.44
Сазоненко, Ганна. "Я буду чесно допомагати" / Г. Сазоненко. - С.44
Виговська, Ольга. Сьогодні не завершення, а початок спільної роботи / О. Виговська. - С.45-47
Погляди на важливі питання розвитку освіти в державі : аналітико-інформаційний огляд точок зору директорів. - С.48-53
Громовий, Віктор. Українська освіта очима зарубіжних експертів : семінар Світового банку з політики у сфері освіти "Якість, управління та фінансування в освіті та навчанні" / В. Громовий. - С.54-57
Шукевич, Віктор. 10 актуальних тем, розуміння та поступове розв'язання яких здатне вивести українську школу на рівень стандартів / В. Шукевич. - С.58-59
Виговська, Ольга. Відкритий лист до Президента України Віктора Андрійовича Ющенка / О. Виговська. - С.60-62
Поврозник, Петро. Відкритий лист Прем'єр-міністру України Ю. В. Тимошенко / П. Поврозник. - С.62-64
Подзігун, Андрій. Ліцей-інтернат для обдарованої учнівської молоді сільської місцевості : сучасна модель діяльності / А. Подзігун. - С.66-72
Олійник, Віктор. Деякі проблеми підготовки керівники-професіонала / В. Олійник. - С.73-76
Перехейда, Олександр. Управління якістю освіти - пріоритетний напрям діяльності гімназії / О. Перехейда. - С.77-82. - Бібліогр.: 18 назв.
Канафоцька, Галина. Менеджмент творчості як нова парадигма в управлінні освітою / Г. Канафоцька. - С.83-85
Громовий, Віктор. Sapienti Sat* Чому зовнішнє тестування викликає спротив не тільки у викладачів ВНЗ, а й в учительському середовищі? / В. Громовий. - С.85-86
Інформаційна довідка щодо результатів реєстрації учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року. - С.87
Петько, Людмила. Нотатки з приводу державного зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників ЗНЗ / Л. Петько. - С.88-91
Іванченко, Раїса. Зауваження до пробних тестів з Історії України (державного незалежного оцінювання 2009 р.) / Р. Іванченко. - С.91-92
ЗНО: динаміка змін. - С.97
Зеленов, Євгеній. Планетарне виховання : основні принципи / Є. Зеленов. - С.98-105. - Бібліогр.: 12 назв.
Мальована, Валентина. Дидактичний матеріал і сюжетне ціле / В. Мальована. - С.106
Худолєєва, Світлана. "Введення в нанотехнології" : програмний навчальний модуль з фізики / С. Худолєєва. - С.107. - Бібліогр.: 5 назв.
Виговська, Оксана. Книги, що заставляють замислитися / О. Виговська. - С.108-109
Від чого залежить допомога в школі : правило без винятку. - С.109
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей