Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ<.>)
Общее количество найденных документов : 176
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 2
Зміст:
Фельдштейн, Д. И. Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн. - С.3-16
 л.слова: атестація наукових робітників, тема дослідження, результати дослідження
Аркусова, И. В. Преподаватель и компьютер: сотрудничество или соперничество (конкуренция)? / И. В. Аркусова. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: модернізація освіти, педагогічний інструмент, інструмент оптимізації навчання
Ермаков, Д. С. Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков. - С.26-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: інформаційна компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, інформація
Богуславская, Т. Н. Формирование теории содержания дошкольного образования в отечественной педагогике второй половины ХХ в. / Т. Н. Богуславская. - С.31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: дошкільна освіта, зміст дошкільної освіти
Краснов, С. И. Теоретические основания системы обучения субъектов образования инновационному проектированию / С. И. Краснов, Р. Г. Каменский. - С.39-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: суб'єкт інноваційної діяльності, проектна діяльність, діяльнісна позиція
Боровских, А. В. Что такое стандарт и что такое "не-стандарт"? / А. В. Боровских, Л. В. Попов, Н. Х. Розов. - С.45-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: компетенції, діяльнісний підхід
Костецкий, В. В. Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий. - С.58-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: аристократизм, деспотія, музичні інструменти
Беляев, А. В. Социализация и воспитание детей опережающего развития / А. В. Беляев. - С.67-73. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
 л.слова: обдарованість, педагогічне середовище, соціалізація
Лучкина, Т. В. Пути становления профессионализма молодого учителя / Т. В. Лучкина. - С.74-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: професіоналізм, професійна компетентність, атестація
Локтюшина, Е. А. Цели и содержание современного языкового образования / Е. А. Локтюшина. - С.80-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: мовна освіта, професійна іншомовна компетентність, професійна діяльність
Фролов, А. А. Идеи свободы и целесообразности в методологии педагогики А.С. Макаренко / А. А. Фролов. - С.87-96. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: свобода, "паралельна дія"
Гриценко, Л. И. Социальное воспитание и свобода личности в педагогике А.С. Макаренко / Л. И. Гриценко. - С.97-102. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: соціальне виховання, свобода особистості, дисципліна
Беляев, В. И. Социально-педагогическая система А.С. Макаренко / В. И. Беляев. - С.103-111. - виховний колектив : перевиховання
 л.слова: педагогізація
Годник, С. М. Педагогический подвиг А.С. Макаренко / С. М. Годник. - С.112-117. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: закон розвитку систем, педагогічна система, перетворення колективу
Нурутдинова, А. Р. Государственная политика поддержки инноваций / А. Р. Нурутдинова. - С.118-123
 л.слова: інноваційна політика, інноваційна освіта
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Education and pedagogical sciences. - Луганськ, 1922 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 1
Зміст:
Турянська, О. Ф. Шкільний підручник з історії: яким йому бути? / О. Ф. Турянська. - С.5-11. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: підручник, засіб навчання, смисли історичного матеріалу
Жигірь, В. І. Концептуальні засади побудови моделі менеджера освіти: компетентнісний підхід / В. І. Жигірь. - С.12-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: менеджер освіти, професійна підготовка, професійна компетентність
Панченко, Л. Ф. Масовий відкритий онлайн-курс як альтернативна форма підвищення кваліфікації викладача вищої школи / Л. Ф. Панченко. - С.19-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 23 назв.
 л.слова: масовий відкритий онлайн-курс, підвищення кваліфікації викладачів
Кобрій, О. М. Практичні аспекти реалізації педагогічних дисциплін (друга половина ХХ - початок ХХI століття) / О. М. Кобрій. - С.29-32. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: зміст, методи, засоби
Шацька, О. П. Викладання іноземних мов у Китаї / О. П. Шацька. - С.33-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: англійська мова, електронне навчання, Інтернет
Караман, О. Л. Характеристика змісту соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах / О. Л. Караман. - С.40-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
 л.слова: соціально-педагогічна робота, неповнолітні засуджені
Княжева, І. А. Становлення й розвиток університетської освіти в ХI-ХVIII століттях та її роль у підготовці майбутніх викладачів вищої школи / І. А. Княжева. - С.48-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: університетська освіта, викладачі, вища школа
Зеленська, Л. Д. Діяльність учених рад університетів України в ХIХ столітті / Л. Д. Зеленська. - С.55-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: університет, учена рада
Неживий, О. І. Душа вистояла (до сторіччя професора Івана Білогуба) / О. І. Неживий. - С.64-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: літературознавець, література рідного краю, літературне краєзнавство
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Education and pedagogical sciences. - Луганськ, 1922 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 5/6
Зміст:
Бєлих, С. І. Стратегії, зміст і технології особистісно орієнтованого фізичного виховання / С. І. Бєлих. - С.5-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: фізичне виховання студентів, непрофесійна фізична освіта, особистісно орієнтоване виховання
Драч, І. І. Зміст і технології управління формуванням професійної компетентності магістрів з педагогіки вищої школи / І. І. Драч. - С.13-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: компетентнісний підхід, професійна компетентність, компетентнісно зорієнтоване управління
Желанова, В. В. Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова. - С.21-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: контекстне навчання, рефлексіогенез, смислогенез
Харченко, Т. Г. "Керівництво з підготовки вчителів" як інструмент індивідуалізації педагогічної совіти в сучасній Франції / Т. Г. Харченко. - С.30-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: педагогічна освіта, підготовка вчителів
Юсеф, Ю. В. формування комунікативної культури лікаря в процесі вивчення гуманітарних дисциплін / Ю. В. Юсеф. - С.38-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: комунікативність, комунікативна культура, спілкування лікаря
Роганова, М. В. Духовні основи інклюзивної освіти та реабілітації студентів з особливими освітніми потребами в умовах вищого навчального закладу / М. В. Роганова. - С.46-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: духовна культура, духовна реабілітація, освітньо-виховне середовище
Сташевська, І. О. Проблеми методології порівняльної музичної педагогіки в Україні та країнах Співдружності Незалежних Держав (СНД) / І. О. Сташевська, К. В. Полянська. - С.53-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: музична педагогіка, музично-педагогічні дослідження, методи дослідження
Кочубей, Т. Д. Відображення культури українського бароко у філософських поглядах професорів Києво-Могилянської академії / Т. Д. Кочубей. - С.63-69
Герасименко, Л. В. Свобода як основоположний принцип організації педагогічного процесу в дидактиці П. Каптерєва / Л. В. Герасименко. - С.70-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: принцип свободи, педагогічний процес
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 4
Зміст:
Щербаков, Р. Н. От знаний личности - к ее мировоззрению / Р. Н. Щербаков. - С.3-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: фундаментальні теорії, наукова картина світу, реальний світогляд учня
Осмоловская, И. М. Дидактическое знание: проблемы систематизации / И. М. Осмоловская. - С.13-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: дидактичні знання, дидактичні концепції, системи
Краснова, Л. А. Отражение научного знания в содержании школьного образования / Л. А. Краснова. - С.20-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: гносеологічні підстави науки, принцип науковості, наукові знання
Филонов, Г. Н. Критерии оценки эффективности воспитательного процесса / Г. Н. Филонов. - С.24-30
 л.слова: нелінійна динаміка розвитку виховання, діагностично спрямована рефлексія, конструктивно-універсальна модель
Казин, Э. М. Сохранение и укрепление здоровья учащейся молодежи и педагогов: региональные проблемы / Э. М. Казин [и др.]. - С.31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
Інші автори: Касаткина Н.Э., Красношлыкова О.Г., Руднева Е.Л.
 л.слова: здоров'я учнівської молоді, збереження здоров'я, адаптивно-розвиваюче середовище
Алиев, Ю. Б. Дисциплинированность на уроках искусства как дидактическая проблема / Ю. Б. Алиев. - С.39-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: уроки мистецтва, засоби дисциплінованості, вчитель-художник
Гурьянова, М. П. Социально-педагогическая профилактика неблагополучия сельских детей / М. П. Гурьянова, Т. П. Серрянен. - С.46-52
 л.слова: сільський соціум, соціальний педагог, сільські поселення
Виситаева, М. В. Оценка развития математических способностей школьников / М. В. Виситаева. - С.53-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: компоненти, математичні здібності школярів, критеріальне оцінювання
Оганесян, Н. Т. Обеспечение психологической безопасности в начальной школе / Н. Т. Оганесян, В. В. Ковров. - С.58-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: безпечне освітнє середовище, референтність освітнього середовища, психологічне здоров'я учнів
Трунилина, Н. В. Функции рефлексивной культуры в профессиональном становлении учащихся СПУЗ / Н. В. Трунилина. - С.66-70. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: професійне становлення, рефлексивна культура, гносеологічна функція
Сергеев, Н. К. Диссертация по педагогике: проблемы науки и нравственности / Н. К. Сергеев, В. В. Сериков. - С.71-81
 л.слова: педагогічна дисертація, рефлексія педагогічного дослідження, відповідальність вченого
Шаповалова, В. К. Отношение учителей Карачаево-Черкесской Республики к своей работе / В. К. Шаповалова, А. А.-Дж. Койчуев. - С.82-89
 л.слова: професійна діяльність, об'єктивна діяльність, суб'єктивна діяльність
Слепенкова, Е. А. Место историко-педагогических дисциплин в профессиональной подготовке педагога / Е. А. Слепенкова. - С.90-93. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: історико-педагогічна дисципліна, стимулювання учбового матеріалу, професійна компетентність
Семенова, Л. М. Имиджелогическая подготовка специалиста по связям с общественностью / Л. М. Семенова. - С.93-100. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: професійний імідж спеціаліста, інтегративно-компетентнісна концепція, іміджелогічна підготовка
Волкова, И. В. 1937 год: преломление эпохи в праздничной жизни советских школьников / И. В. Волкова. - С.101-107. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: ювілейні заходи, пошук шкідництва в освіті
Смолинская, О. Е. Поиски методологии педагогических исследований в вузах Украины / О. Е. Смолинская. - С.108-114. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: організаційні дослідження, культурно-освітній простір, організація-університет
Белозерцев, Е. П. Размышления о методологической культуре иссдедования отечественного образования / Е. П. Белозерцев. - С.115-121
Давыдова, Л. Триз и триз-педагогика на современном этапе / Л. Давыдова. - С.122-125
Нагирнер, И. Стресс-факторы у студентов в учебной деятельности / И. Нагирнер. - С.125-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 8
Зміст:
Ибрагимов, Г. И. Методологические прикладные проблемы развития дидактики профессиональной школы / Г. И. Ибрагимов. - С.3-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: дидактика професійної школи, компетентнісна парадигма, електронна дидактика
Андреева, И. Г. Вопросы здоровья в контексте социально-профессионального самоопределения / И. Г. Андреева. - С.13-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: соціально-професійне самовизначення, зміст освіти, здоров'я школярів
Шарай, Н. А. Образовательный кластер как интегративная система / Н. А. Шарай, Л. Н. Николаева, Т. В. Вдовина. - С.20-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інтеграція, управлінська діяльність, освітній кластер
Мандель, Б. Р. Кураторство в современном вузе: поиски разрешения проблем / Б. Р. Мандель. - С.25-31
 л.слова: студентська група, староста, соціальна адаптація студентів
Бондаренко, Е. Ю. О репозитории вуза / Е. Ю. Бондаренко, А. М. Махов. - С.31-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: репозиторій учбового призначення, електронні учбово-методичні матеріали, наукова робота студентів
Дахин, А. Н. Издержки социализации российского школьника / А. Н. Дахин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: буллінг, профілактика буллінгу
Дьяконова, О. О. Эдьютейнмент в образовании взрослых и интерактивные технологии обучения в современной школе / О. О. Дьяконова, В. М. Букатов. - С.44-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: едьютейнмент, драмо-герменевтика, соціо-ігрова педагогіка
Горшкова, В. В. Онтологизация непрерывного образования / В. В. Горшкова. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: неперервна освіта, соціально-андрогогічна парадигма, модернізація освіти
Орлов, А. А. Проектирование компетентностно-ориентированного образовательного процесса в педвузе / А. А. Орлов, Л. А. Орлова. - С.57-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: системно-діяльнісний, освітнє середовище, акмеологічний
Барташев, А. В. Моделирование профессионально-личностного становления и развития педагога профессиональной школы / А. В. Барташев. - С.68-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: професійно-особистісний розвиток особистості, професійна компетентність, педагогічна майстерність
Ихсанова, Р. Р. Интернационализация высшего образования в контексте университета ШОС по направлению "Педагогика" / Р. Р. Ихсанова [и др.]. - С.77-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Інші автори: Саитова Л.Р., Семенова Г.Е., Исламова З.И.
 л.слова: інтернаціоналізація вищої освіти, внутрішній бенчмаркінг, зовнішній бенчмаркінг
Егоров, О. Г. Духовная школа в России 1820-40-х гг. в трудах Н.П. Гилярова-Платонова / О. Г. Егоров. - С.83-92. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: типологія духовної школи, духовні училища, семінарія
Сахарова, Л. Г. Реализация принципа свободы совести в советской высшей школе в 1920-30-е гг. / Л. Г. Сахарова, В. А. Сахаров. - С.93-98. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: светська освіта, атеістичне виховання, культура міжконфесіональних відносин
Глузман, А. В. Законодательное обеспечение доступности высшего профессионального образования инвалидов в европейских странах / А. В. Глузман, Ю. В. Богинская. - С.99-108. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: людина з обмеженими можливостями, вища професійна освіта
Никитина, О. А. О стандартизации школьного математического образования в США / О. А. Никитина. - С.109-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: стандарти освіти, епистема, епистемо-дидактичне уявлення
Вицлак, Г. Инновационный школьный предмет / Г. Вицлак [и др.]. - С.117-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Інші автори: Кюн Х., Данике Б., Хенниг Г.
 л.слова: інноваційний шкільний предмет, тренінг життєвих умінь, соціально-психологічна адаптація підлітків
Федорова, Ю. Роль ДПО в подготовке конкурентоспособного специалиста / Ю. Федорова, Н. Илюшина. - С.121-122
Григорьева, М. Применение интернет-технологий в процессе обучения аудированию в вузе / М. Григорьева. - С.123-124
Лобанова, Е. Основной приоритет в реформировании современного образования / Е. Лобанова. - С.125-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2014г. N 11
Зміст:
Попова, Людмила. Формування професійної компетентності студентів - майбутніх філологів під час вивчення дистанційного курсу "Мовленнєвий етикет ділового спілкування" / Л. Попова. - С.3-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: компетентність, професійна компетентність, мовленнєвий етикет
Діденко, Наталія. Сучасний підхід до використання потенціалу музейної педагогіки в позакласній роботі з української мови у профільній школі / Н. Діденко. - С.7-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: музейна педагогіка, профільне навчання
Пономаренко, Олеся. Тарас Шевченко і Євген Гребінка. Приховані сторінки творчого діалогу : до 200-річчя від дня народження Т. Шевченка і 202-річчя від дня народження Є. Гребінки / О. Пономаренко. - С.10-18
Александрова, Валентина. Літературно-музична композиція і літературна вітальня як форми позакласної роботи з літератури / В. Александрова. - С.19-21
 л.слова: літературна вітальня, літературно-музична композиція
Борисенко, Валентина. Реалізація здоров'язбережувальної технології на заняттях з української мови / В. Борисенко, Н. Костенко. - С.22-23
Малихін, Олександр. Зміст і сутність самостійної навчальної діяльності студентів: історія і сучасність / О. Малихін. - С.24-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: пізнавальна діяльність, самостійна робота
Новіцька, Ольга. Дитяча творчість починається з казки : українська література, 5 клас / О. Новіцька. - С.29-30
Завалькевич, Тетяна. "Хто грамоти вміє, той добре жне, і сіє" : вікторина / Т. Завалькевич. - С.31
Вацек, Людмила. Кожна людина неповторна : українська мова, 7 клас / Л. Вацек. - С.32-34
Гетьман, Світлана. Позначення приголосних звуків на письмі. Уподібнення приголосних : українська мова, 10 клас / С. Гетьман. - С.36-40
Дмитрук, Ірина. Правила вживання знака м'якшення. Тренувальні вправи : українська мова, 5 клас / І. Дмитрук. - С.41-43
Носенко, Віра. Велична мова українська : вірш / В. Носенко. - С.43
Хахула, Оксана. Новела "Intermezzo". Ідея служіння митця народові. Використання засобів імпресіонізму : система уроків за творчістю М. Коцюбинського. Українська література. 10 клас / О. Хахула. - С.44-49
Голик, Олена. "Душа болить за рідну Україну" : цикл уроків за творчістю Євгена Маланюка. Українська література, 11 клас / О. Голик. - С.50-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
Вахрушева, Ольга. Ольга Кобилянська. Соціально-психологічна повість "Земля". Глибоке психологічне трактування в ній проблем людини і землі, злочину і кари : українська література, 10 клас / О. Вахрушева. - С.56-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
Маліченко, Світлана. Андріївські вечорниці : театралізоване дійство / С. Маліченко. - С.59-62
Шелест, Валентина. Розвиток творчих здібностей учнів засобами художнього слова : звіт літературної студії "Промінь" / В. Шелест. - С.63-68
Семеног, Олена. Навчальна книжка: діалогічна взаємодія і співтворчість учителя й учнів / О. Семеног. - С.69-71
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2014г. N 12
Зміст:
Буряк, Олена. Борис Харчук "Планетник": жанрово-композиційна специфіка, проблематика, образна система / О. Буряк. - С.2-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 32 назв.
 л.слова: легенда, притча, художній образ
Литвиненко, Сергій. "Святковий вінок" українським дітям від Ольги Будугай : до ювілею вельмишановної поетеси, науковця, Людини / С. Литвиненко. - С.7-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
Сергієнко, Антоніна. Забезпечення емоційно-ціннісної змістової лінії на уроках української літератури / А. Сергієнко. - С.10-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: загальнокультурна компетентність, ціннісні орієнтації, емоційно-ціннісне ставлення
Доценко, Оксана. Кольористика як засіб асоціативно-образного бачення твору / О. Доценко. - С.13-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Галушко, Максим. Сучасні стратегії розвитку професійної компетентності майбутніх словесників у процесі вивчення повісті Олександра Довженка "Зачарована Десна" / М. Галушко. - С.16-17
 л.слова: професійна компетентність, майбутні словесники
Фасоля, Анатолій. Календарне планування уроків української літератури: 6 клас, II семестр / А. Фасоля. - С.18-25
Мушинська, Ольга. Вивчаємо творчість Уласа Самчука : уроки третій і четвертий / О. Мушинська. - С.30-34
Лінкевич, Людмила. Поетична збірка Івана Франка "Зів'яле листя" / Л. Лінкевич. - С.35-37
Небеленчук, Ірина. Твори М. Лєскова і Л. Толстого в контексті вивчення літератури рідного краю / І. Небеленчук. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: краєзнавче дослідження, історія краю, самодержавство
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1997 - . - Выходит 8 раз в год
2014г. N 8
Зміст:
Ярмолюк, Алла. Методика формування ціннісного компонента комунікативної компетентності в учнів 5-7 класів / А. Ярмолюк. - С.2-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації, комунікативна компетентність, ситуативні навчання
Сидоренко, Вікторія. Технологія кооперативного навчання в процесі формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів (дидактичний інструментарій) / В. Сидоренко. - С.8-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: лінгводидактична технологія, комунікативно-діалогове навчання, соціальна фасилітація
Шуневич, Оксана. Лінгводидактичні умови формування в учнів уміння вчитися на уроках української мови / О. Шуневич. - С.15-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: ключова компетентність, уміння вчитися, загальнонавчальні вміння
Голуб, Ніна. Поведінковий компонент комунікативної компетентності учнів 5-7 класів / Н. Голуб. - С.21-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: компетентність, поведінковий компонент, цінності
Галаєвська, Людмила. Розвиток діалогічного мовлення на уроках української мови / Л. Галаєвська. - С.26-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: діалогічне мовлення, мовленнєва ситуація
Новосьолова, Валентина. Особливості уроків вивчення лексикології у 5 класі на компетентнісній основі / В. Новосьолова. - С.31-36
 л.слова: компетентнісний підхід, лексична компетентність
Повхан, Катерина. Лінгводидактичні аспекти формування словникового запасу учнів-угорців у початкових класах / К. Повхан. - С.37-42
 л.слова: словниковий запас, типи білексем, інтерференція
Яновицька, Наталія. Вивчення частин мови у 4 класі ЗНЗ з польською мовою навчання / Н. Яновицька. - С.42-48
 л.слова: польська мова, польська мова навчання
Кухарчук, Ірина. Засвоєння термінологічного комплексу як важливий показник рівня професійної освіти майбутніх учителів початкових класів / І. Кухарчук. - С.49-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: терміносистема, професійне мовлення, вчителі початкових класів
Лузан, Людмила. Характеристика та особливості професійної компетентності вчителів-словесників / Л. Лузан. - С.54-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: професійна компетентність, вчителі-словесники
Тищенко, О. Що простіше, то складніше / О. Тищенко. - С.59-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2015г. N 3
Зміст:
Костенко, Л. Доля : вірш / Л. Костенко. - С.2 обкл.
Куцевол, Ольга. Постать Великого Кобзаря в бібліографічному полі літературної шевченкіани / О. Куцевол. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: бібліографічний покажчик, літературна шевченкіана
Белімова, Тетяна. "Заплакана Європа" Наталки Доляк - роман-симптом сучасної української літератури / Т. Белімова. - С.7-9
 л.слова: роман-симптом, антиутопія, фемінний дискурс
Копусь, Ольга. Організація науково-дослідницької діяльності студентів у професійній підготовці майбутніх учителів української мови і літератури / О. Копусь. - С.10-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: науково-дослідницька діяльність, професійна підготовка, професійна компетентність
Сімоненко, Людмила. Контроль сформованості рівня методичної компетентності майбутніх філологів: види, функції / Л. Сімоненко. - С.12-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: майбутні філологи, види контролю, попередній контроль
Данилевська, Оксана. Мовне середовище в освіті: простір комфорту чи компромісу (за результатами анкетування київських школярів) / О. Данилевська. - С.17-21. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: соціолінгвістика, диглосний білінгвізм, мовна поведінка школярів
Кучерук, Оксана. Розвиток творчих здібностей п'ятикласників як лінгвометодична проблема / О. Кучерук, Г. Миржиєвська. - С.22-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: креативність, творчі здібності, арт-терапія
Кавецька, Леся. Робота вчителя та учнів іх чинними підручниками під час вивчення творчості Івана Малковича / Л. Кавецька. - С.26-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: підручник, методичний апарат, система запитань
Головань, Наталія. Основні види робіт під час вивчення змісту історичного роману у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" : початок. Українська література, 11 клас / Н. Головань, Л. Журавель. - С.32-36
Романич, Наталія. Казка "Про правду і кривду". Тематика народних казок, їх різновиди. Побудова казки. Народні уявлення про добро і зло у казці. Фантастичне і реальне, красиве і потворне : українська література, 5 клас / Н. Романич. - С.37-38
Плітко, Валентина. Способи творення прислівників : українська мова, 7 клас / В. Плітко. - С.39-40
Кузьменко, Лариса. Вставні слова і словосполучення, їх види за значенням : українська мова, 8 клас / Л. Кузьменко. - С.41-42
Назаренко, Людмила. Олександр Олесь - неординарна особистість. Патріотична спрямованість збірки "З журбою радість обнялась", своєрідність поезії "О слово рідне! Орле скутий!" / Л. Назаренко. - С.43-50
Хахула, Оксана. Він слугував народові своєму, боліючи душею разом з ним...значення творчості Михайла Коцюбинського : система уроків за творчістю М. Коцюбинського. Українська література, 10 клас / О. Хахула. - С.51-53
Козачук, Олена. Моя душа - собор? Олесь Гончар "Собор". Проблематика твору / О. Козачук. - С.54-59
Стренадко, Марія. Земле рідне, земле мила / М. Стренадко. - С.61
Кузьменко, Володимир. "Пародія - досить елітарний жанр..." / В. Кузьменко. - С.62-63
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2015г. N 3
Зміст:
Луніна, В. Ю. Феномен творчого потенціалу педагога у філософській і психолого-педагогічній літературі / В. Ю. Луніна. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: педагогічна творчість, творчий потенціал педагога, комплементарність
Мазаєва, К. В. Екологічна компетентність як складова професійної компетентності вчителя біології / К. В. Мазаєва. - С.8-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: екологічна компетентність, професійна компетентність, професійна майстерність
Ільченко, А. М. Особистісно зорієнтована технологія навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ / А. М. Ільченко. - С.13-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: вища освіта, якість освіти, особистісно зорієнтована технологія
Пастирська, І. Я. Досвід внутрішньоциклової інтеграції гуманітарних дисциплін / І. Я. Пастирська. - С.16-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: гуманітарні дисципліни, інтеграція змісту, процес гуманізації
Буйдіна, О. О. Реалізація діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів / О. О. Буйдіна. - С.19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: діяльнісний підхід, природничі предмети, дослідно-експериментальна робота
Криницький, Є. А. Принципи та пріоритети формування професійної готовності майбутнього соціального працівника до роботи з молодіжними громадськими організаціями / Є. А. Криницький. - С.23-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: соціальний працівник, громадська організація
Орищин, І. С. Комунікативний підхід до навчання іноземних мов студентів економічних спеціальностей / І. С. Орищин. - С.26-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інтерактивне навчання, колективне спілкування, комунікативний підхід
Бочарова, С. А. Коммуникативный подход в преподавании иностранного языка в спортивном вузе / С. А. Бочарова. - С.29-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: комунікація, іноземний язик, мотивація
Кафаноцкая, И. К. Проблемы формирования иноязычной коммуникативной компетенции студентов спортивных специальностей / И. К. Кафаноцкая. - С.32-34
 л.слова: іноземні комунікації, спортивні спеціальності, формування компетенції
Руденко, Л. М. Вплив сім'ї на формування агресивної поведінки у дітей з розумовою відсталістю / Л. М. Руденко. - С.35-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: розумова відсталість, агресивна поведінка, фактори впливу
Козак, М. Я. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні / М. Я. Козак, Т. М. Фаласеніді. - С.40-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, нормативно-правове забезпечення, дитина з особливими потребами
Калініченко, І. О. Формування педагогічної майстерності асистента вчителя в умовах інклюзивної освіти / І. О. Калініченко. - С.44-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, педагогічна майстерність, гуманістична спрямованість
Овсяннікова, С. М. Шляхи впровадження інклюзивного навчання у вищому навчальному закладі / С. М. Овсяннікова, О. О. Заброда, Ю. В. Рожко. - С.48-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, інклюзивна компетентність, індивідуальний підхід
Смешнова, А. В. Інклюзивна освіта як сучасна модель навчання / А. В. Смешнова. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інклюзивна освіта, діти з особливими потребами
Новак, О. О. Стратегія допомоги - важливий компонент психологічної компетентності вчителя / О. О. Новак. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: перша психологічна допомога, симптом, гостра стресова реакція
Чарченко, П. С. Особливості організації позаурочної виховної роботи з підлітками з порушенням поведінки / П. С. Чарченко. - С.58-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: підліток, порушення поведінки, комунікативні здібності
Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей в обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.62-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: лідерські якості, обдаровані діти, науково-дослідницька робота
Козак, Н. Г. Здоров'язберігаюче виховання підлітків: історична ретроспектива / Н. Г. Козак. - С.66-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: виховання здорової особистості, здоров'язберігаюче виховання, здоровий спосіб життя
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей