Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (15)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (35)Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (1)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (22)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (36)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>K=атестація<.>)
Общее количество найденных документов : 1061
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.204.11
Ш 67


   
    Школа молодого завуча [Текст] : метод. посібник / Упоряд. М. Голубенко. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8200-11-Х : 3.00 грн
    Содержание:
Заступнику директора з навчально-виховної роботи
Аніскіна, Н. Методичний кабінет школи / Н. Аніскіна. - С .6
Жутник, П. План роботи методичної ради школи / П. Жутник. - С .10
Коломієць, М. Передбачити і запобігти / М. Коломієць, Л. Лук'яненко. - С .14
Жерносєк, І. Навчатися, щоб навчати / І. Жерносєк. - С .21
Комашко, С. Форми методичної роботи в сільській школі / С. Комашко, М. Савицька. - С .30
Домаш, Л. Матодичні студії / Л. Домаш, Р. Рудянчук. - С .36
Матвієнко, П. Атестація як засіб моніторингу / П. Матвієнко. - С .41
Підлісний, Ю. Екзамен на майстерність / Ю. Підлісний. - С .53
Юрченко, Т. Методика складання розкладу в навчальному закладі / Т. Юрченко. - С .56
Островерхова, Н. Нестандартні форми навчання / Н. Островерхова. - С .63
Заступнику директора з виховної роботи
Омельченко, О. Організація діяльності заступника директора з виховної роботи / О. Омельченко [и др.]. - С .78
Другие авторы: Дьяченко Б., Сорочан Т., Рудіна О., Касьянова О.
Лопухівська, А. Учнівське самоврядування / А. Лопухівська. - С .89
Петрова, І. Республіка ТЕМП / І. Петрова, В. Чубар. - С .99
Телятник, С. Школа як держава / С. Телятник. - С .113
Прядкіна, Т. Від класу-родини до школи-родини / Т. Прядкіна. - С .123
ББК 74.204.11

Рубрики: Завуч--молодий,  Виховна робота--методичне забезпечення,  Внутрішньошкільне управління--методична робота
Аннотация: У збірнику висвітлено актуальні питання внутрішньошкільної роботи (шляхи її моднрнізації та вдосконалення, масові, групові та індивідуальні форми методичної діяльності тощо) . Другій розділ містить матеріали щодо методичного забезпечення виховної роботи. для заступників директорів з навчально-виховної та виховної роботи, класних керівників, організаторів дитячого колективу, методистів.
Доп.точки доступа:
Голубенко, М. \упоряд.\
Рудіна, О.
Касьянова, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.204.41
Ш 42


    Шелакін, В.
    Циклограма навчального року [Текст] : методические рекомендации. Ч. I / В. Шелакін. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу". Директор школи. Бібліотека). - ISBN 966-8200-34-9 (в обкл.) : 3.00 грн
    Содержание:
Забезпечення організованого початку навчального року . - С .4
Здобуття учнями школи повної загальної середньої освіти . - С .19
Атестація педагогічних працівників . - С .24
Набір дітей до перших класів школи . - С .28
Підготовка шкільної будівлі до осінньо-зимового сезону та забезпечення збереження тепло-, енерго- й водоресурсів . - С .31
Охорона праці та безпека життєдіяльності . - С .36
Цивільна оборона . - С .44
Створення системи викладання іноземних мов у спеціалізованих школах з їх поглибленим вивченням . - С .47
Створення системи виховної роботи з учнями . - С .50
Підвищення якості навчально-виховного процесу . - С .70
Робота з батьками учнів . - С .78
Контроль за навчально-виховним процесом . - С .83
Підвищення рівня педагогічної, психологічної, методичної та фахової підготовки педагогічних кадрів школи . - С .91
Державна підсумкова атестація . - С .96
Зміцнення навчально-матеріальної бази. Фінансово-господарськ діяльність . - С .100
Завершення навчального року . - С .104
Підготовка до нового навчального року . - С .112
Оформлення документів про загальну основну та повну середнб освіту . - С .123
Набір учнів до профільних 10-х класів . - С .126
ББК 74.204.41

Рубрики: Циклограма школи
Аннотация: До збірника увійшла циклограма навчального року, яка складена на основі окремих планів роботи загальноосвітнього навчального закладу різних видів, напрямів і циклів. Вона може використовуватись керівниками навчальних закладів у процесі організації діяльності чи контролю за використанням робіт того чи іншого виду, напряму і циклу протягом навчального року.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.204.6
С 11


   
    Педагогічна атестація в школі [Текст] : методика психодіагностичного забеспечення / С.С. Сівак, О.О. Сівак. - Тернопіль : "Підручники і посібники", 1997. - 16 с. - (Б-ка директора і шкільного психолога). - ISBN 966-562-093-2 : 1.25 грн
    Содержание:
Підготовка до проведення атестації . - С .3
Рефрентометрія . - С .4
Професійні якості особистості . - С .5
Оцінювання професійної діяльності . - С .8
Запитальник для голови методоб'єднання . - С .9
Сприйняття учнями вчителів . - С .10
Самотест "Шляхи розвитку" . - С .13
ББК 74.204.6

Рубрики: Атестація
Аннотация: Методичний посібник є частиною матеріалів, одержаних під час психолого-педагогічного експерименту "Психодіагностичне забезпечення та прогнозувння керівництва розвитком професійних якостей учителя". Посібник адресовано шкільним психологам, директорам та завучам шкіл. Його можна використовувати під час навчання названих категорій спеціалістів.
Доп.точки доступа:
Сівак, О.О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.204.2
Р 15


    Радул, В. В.
    Соціальна зрілість та педагогічна атестація вчителя [Текст] : навчальний посібник / В.В. Радул. - Кіровоград : [б. и.], 2000. - 48 с. - 2.00 грн
    Содержание:
Фахова категорія та соціальна зрілість особистості вчителя . - С .3
Підвищення кваліфікації вчителя і розвиток його соціальної зрілості . - С .16
Дослідно-експериментальні результати взаємозв'язку підвищення кваліфікації та зростання соціальної зрілості молодого вчителя . - С .27
ББК 74.204.2

Рубрики: Соціальна зрілость особистості--вчитель,  Підвищення кваліфікації--педагоги
Аннотация: Зроблено узагальнення взаємозв'язків соціальної зрілості та педагогічної атестації вчителя. Показано залежність розвитку соціальної зрілості вчителя від зростання його кваліфікації. Для фахівців у галузі педагогіки, організаторів системи освіти, студентів педагогічних навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.262.8
В 53


    Висоцька, О. П.
    Тематична атестація. Біологія. 8 клас [Текст] : метод. рекомендації / О.П. Висоцька, Л.С. Похила, Г.Ф. Яцук. - Тернопіль : "Астон", 2000. - 96 с. - (в обкл.) : 4.00 р.
ББК 74.262.8

Рубрики: Біологія--викладання,  Біологія--тематична атестація
Доп.точки доступа:
Похила, Л.С.
Яцук, Г.Ф.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.262.215
Б 91


    Бурда, Михайло Іванович (1949).
    Геометрія. 8 клас. Дидактичні матеріали для тематичної атестації [Текст] : методический материал / М.І. Бурда, А.М. Капіносов, Л.Ю. Рибалко. - Тернопіль : "Підручники і посібники", 2001. - 152 с. - ISBN 966-562-425-3 (в обкл.) : 4.50 р.
ББК 74.262.215

Рубрики: Геометрія. Методика викладання,  Тематична атестація--геометрія
Доп.точки доступа:
Капіносов, А.М.
Рибалко, Л.Ю.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.104я73
К 84


    Крулехт, М. В.
    Экспертные оценки в образовании [Текст] : учебное пособие / М.В. Крулехт, И.В. Тельнюк. - М. : [б. и.], 2002. - 112с. - ISBN 5-7695-0654-7 : 12.10 грн
    Содержание:
Теория и практика экспертных оценок в образовании . - С .6
Практические семинарские занятия по курсу "Экспертные оценки в образовании" . - С .62
ББК 74.104я73

Рубрики: Педагогічний моніторинг--дошкільна освіта,  Дошкільний заклад--атестація,  Дошкільний заклад--акредитація,  Експертна оцінка--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормированные):
ОЦІНЮВАННЯ
Аннотация: В пособии раскрываются современные подходы к пониманию сущности и педагогической технологии экспертных оценок в образовании. Это позволит студентам овладеть современными методами педагогического мониторинга с учетом своеобразия дошкольного образования. Приложение содержит нормативно-правовые документы по аттестации и аккредитации дошкольных образовательных учреждений. Может быть полезно руководителям учреждений дошкольного образования.
Доп.точки доступа:
Тельнюк, И.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
74.00
М 74


    Мойсеюк, Н. Є.
    Педагогіка [Текст] : навч. посібник / Н.Є. Мойсеюк. - Київ : ВАТ "Білоцерківська книжкова фабрика", 2003. - 616 с. - ISBN 966-5812-76-9 (в опр.) : 33.80 грн
    Содержание:
Загальні засади педагогіки . - С .11
Педагогіка: становлення, сучасний стан . - С .11
Виникнення педагогіки як науки . - С .11-21
Об'єкт, предмет і функції педагогіки . - С .21-24
Зв'язок педагогіки з іншими науками та її структура . - С .24-27
Філософські основи педагогіки . - С .27-34
Суть нової методології педагогіки . - С .34-35
Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ . - С .35-38
Педагогічні цінності . - С .38-40
Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки . - С .40-42
Методи педагогічних досліджень . - С .42-53
Розвиток, соціалізація і виховання особистості . - С .53
Особистість і умови її розвитку . - С .53-62
Спадковість у людському розвитку . - С .62-69
Соціалізація і становлення особистості . - С .69-79
Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості . - С .79-88
Мета виховання . - С .88
Поняття про мету виховання . - С .88-91
Умови і фактори визначення цілей виховання . - С .91-94
Зародження та розвиток ідеї про всебічний розвиток особистості . - С .94-98
Мета виховання в сучасній педагогіці . - С .98-103
Освіта як найважливіша ланка реалізації мети виховання . - С .103-107
Основні тенденції розвитку освіти . - С .107-115
Педагогічний процес . - С .115
Суть педагогічного процесу . - С .115-116
Рушійні сили педагогічного процесу . - С .116-118
Педагогічний процес як система . - С .118-120
Цілісність педагогічного процесу . - С .120-121
Закономірності педагогічного процесу . - С .121-124
Організація педагогічного процесу . - С .124-130
Педагог: рпофесійна діяльність і особистість . - С .130
Суть педагогічної діяльності, основні види, специфіка . - С .130-132
Структура педагогічної діяльнсоті . - С .132-136
Педагог демократичної школи . - С .136-137
Гуманістична спрямованість особистості . - С .137-140
Педагогічна і гуманітарна культура . - С .140-142
Професійно значимі якості . - С .142-147
Професійна компетентність . - С .147-158
Теорія навчання . - С .158
Дидактика: суть, дидактичні концепції, сучасні підходи . - С .158
Поняття про дидактику . - С .158-160
Основні дидактичні концепції . - С .160-168
Навчання і розвиток к гуманістичній дидактиці . - С .168-177
Особистісно орієнтоване навчання . - С .177-186
Процес навчання . - С .186
Суть процесу навчання . - С .186-187
Процес навчання як система . - С .187-189
Цілі процесу навчання . - С .189-190
Стимулювання процесу навчання . - С .190-196
Зміст навчального процесу . - С .196-197
Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів . - С .197-208
Контроль і регулювання навчально-пізнавальної діяльності . - С .208-209
Оцінка і самооцінка якості результатів навчального процесу . - С .209-210
Діяльність учителя і учня у різних видах навчання . - С .210-222
Закономірності і принципи навчання . - С .222
Історія проблеми . - С .222-224
Класифікація закономірностей навчання . - С .224-229
Поняття про принцип, правило . - С .229-231
Система дидактичних принципів . - С .231-242
Зміст освіти в загальноосвітній школі . - С .242
Поняття про зміст загальної середньої освіти . - С .242-246
Фактори, що зумовлюють зміст освіти . - С .246-248
Теорії організації змісту освіти . - С .248-251
Наукові вимоги до формування змісту освіти . - С .251-253
Реалізація змісту освіти в сучасній школі . - С .253-262
Форми навчання . - С .262
Поняття про форми навчання . - С .262-263
З історії форм організації навчання . - С .263-269
Індивідуалізація і диференціація навчання . - С .269-276
Урок- основна форма організації навчання . - С .276-279
Типи і структура уроків . - С .279-286
Організація навчальної діяльності учителя на уроці . - С .286-289
Нестандартні уроки . - С .289-290
Допоможні форми навчання . - С .290-292
Підготовка уроку . - С .292-294
Самоаналіз уроку . - С .294-301
Методи навчання . - С .301
Поняття про методи навчання . - С .301-303
Класифікація методів навчання . - С .303-304
Методи організації і самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності . - С .304-315
Методи стимулювання і мотивації учіння . - С .315-319
Методи контролю і самоконтролю . - С .319-320
Бінарні методи навчання . - С .320-322
Ситуаційний метод . - С .322-323
Вибір методів гавчання . - С .323-327
Засоби навчання . - С .327
Поняття про засоби навчання . - С .327-328
Прості засоби . - С .328-329
Складні засоби . - С .329-335
Інформатизація загальної середньої освіти . - С .335-337
Комп'ютери у навчаннії . - С .337-348
Діагностика навчання . - С .348
Діагностика результатів навчання . - С .348
Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів . - С .350-355
Тестування рівня засвоєння змісту освіти . - С .355-358
Оцінювання результатів навчання . - С .358-365
Технологія виховання . - С .365
Процес виховання . - С .365-367
Суть процесу виховання . - С .367-368
Процес виховання як система . - С .368-372
Особливості виховного процесу . - С .372-374
Мета і завдання гуманістичного виховання . - С .374-379
Механізми становлення особистості . - С .379-385
Школи гуманістичного виховання . - С .385-389
Закономірності та принципи гуманістичного виховання . - С .389-395
Самовиховання учнів . - С .395-401
Зміст процесу виховання . - С .401
Поняття про зміст виховання . - С .401-403
Особливості змісту виховання в сучасній школі . - С .403-405
Базова культура особистості: зміст і шляхи формування . - С .405
Виховання громадянської культури . - С .405-411
Виховання розумової культури . - С .411-415
Філософсько-світоглядна підготовка . - С .415-419
Виховання основ моральної культури . - С .419-421
Виховання екологічної культури . - С .421-424
Трудове виховання і профорієнтація . - С .424-428
Виховання естетичної культури . - С .428-430
Виховання фізичної культури . - С .430-435
Форми виховання . - С .435
Поняття про форми виховання . - С .435-436
Колектив як форма виховання . - С .436-438
Учнівський колектив . - С .438-440
Розвиток дитячого колективу . - С .440-443
Колектив і особистість . - С .443-446
Педагогічне управління колективом . - С .446-448
Позашкільні форми виховання . - С .448-455
Методи виховання . - С .455
Поняття про методи виховання . - С .455-457
Класифікація методів виховання . - С .457-460
Методи усвідомлення цінностей суспільства . - С .460-468
Методи організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки . - С .468-474
Методи стимулювання діяльності і поведінки . - С .474-477
Методи педагогічної підтримки . - С .477-479
Вибір методів виховання . - С .479-483
Технологія виховання . - С .483-477
Поняття про технологію виховання . - С .477-485
Комплексний підхід . - С .485-483
Виховні справи . - С .483-489
Тематика виховних справ . - С .489-497
Виховна справа як система . - С .491-497
Побудова особистісно орієнтованих ситуацій . - С .497-503
Діагностика вихованості . - С .503
Діагностика і вимірювання вихованості . - С .503-504
Критерії вихованості . - С .504-506
Ступені вихованості . - С .506-508
Методи діагностики вихованості . - С .508-513
Родинне та суспільне виховання . - С .513
Сім'я як специфічна педагогічна система . - С .513-517
Сімейне виховання в різні періоди розвитку суспільства . - С .517-521
Правові основи сімейного виховання . - С .521-523
Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді . - С .523-527
Суспільне виховання . - С .527-532
Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом . - С .532
Управління: суть, історія розвитку, сучасний стан управління освітою . - С .532-533
Поняття про управління, мнеджмент, внутрішкільне управління, педагогічний менеджмент . - С .533-538
Державне управління системою загальної середньої освіти . - С .538-546
Внутрішкільне управління . - С .546-554
Школа як педагогічна система й об'єкт управління . - С .554-563
Процес управління . - С .563
Поняття про процес управління . - С .563-566
Функції внутрішкільного управління . - С .566
Аналіз інформації . - С .566-570
Планування . - С .570-576
Організація . - С .576-579
Внутрішній контроль . - С .579-584
Прийняття рішень . - С .584-589
Інноваційні процеси в освіті. Підвищення кваліфікації учителів . - С .589
Інновації в освіті . - С .589-591
Передовий педагогічний досвід і впровадження досягнень педагогічної науки . - С .591-599
Підвищення кваліфікації вчителів та їх атестація . - С .599-615
ББК 74.00

Рубрики: Педагогіка
Аннотация: У посібнику викладено нормативний навчальний курс з педагогіки. Загальні засади педагогіки, питання теорії навчання і виховання, управління загальноосвітнім навчальним закладом розкрити з урахуванням досягнень сучасної науки та досвіду розбудови національної системи освіти. Рекомендується студентам і викладачам педагогічних університетів, інститутів, коледжів, учителям загальноосвітніх навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.262.21
М 34


   
    Математика. 11клас [Текст] : завдання для тематичного контролю з математики / Уклад. М.С. Возна, Я.С. Семчишин, І.М. Пришляк. - Тернопіль : СМП "Астон", 2000. - 85 с. - (Тематична атестація). - ISBN 966-7692-59-0 : 3.00 р.
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика. Методика викладання,  Тематична атестація--математика
Доп.точки доступа:
Возна, М.С. \уклад.\
Семчишин, Я.С.
Пришляк, І.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.262.21
М 34


   
    Математика. 10 клас [Текст] : завдання для тематичного контролю з математики / Уклад. Л.В. Зубович, О.Я. Скибньовська, О.М. Юрчишин. - Тернопіль : СМП "Астон", 2000. - 81 с. - (Тематична атестація). - ISBN 966-7692-59-0 : 3.00 р.
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика. Методика викладання,  Тематична атестація--математика
Доп.точки доступа:
Зубович, Л.В. \уклад.\
Скибньовська, О.Я.
Юрчишин, О.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей