Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ціннісні орієнтації<.>)
Общее количество найденных документов : 98
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 7/8
Зміст:
Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році / К. В. Таранік-Ткачук. - С.2-7
Фасоля, Анатолій. Як заохотити учня до читання / А. Фасоля. - С.8-9
Фасоля, Анатолій. Календарно-тематичне планування уроків української літератури (5 клас, 1 семестр, 1 тема) / А. Фасоля. - С.10-11
Гаврилюк, Оксана. Моделювання уроків. 5 клас / О. Гаврилюк. - С.12-13
Куцевол, Ольга. Проблема методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. Куцевол. - С.14-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: вчитель-словесник, методична творчість учителя літератури, творчі літературні здібності учнів
Логвіненко, Наталя. Формування змісту шкільного курсу літератури - одна з невіддільних функцій методики літератури / Н. Логвіненко. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: викладання літератури, історико-літературний принцип, ціннісні орієнтації
Чайка, Олена. Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: творча особистість, творча діяльність, самостійна робота
Скоморовська, Наталія. Критичне мислення як основа правильної інтерпретації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах / Н. Скоморовська. - С.24-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: критичне мислення, види роботи, компетентності
Бондаренко, Юрій. Дослідження ціннісних пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко. - С.28-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: образ-персонаж, ціннісно-цільова програма, пріоритети
Петровська, Т. Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська. - С.31-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: образність мовлення, образні засоби, поетичний образ
Нежива, Людмила. Естетичні орієнтири сприйняття літератури: до проблеми компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті / Л. Нежива. - С.34-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: естетичний розвиток, великостильова компетентність, інтерпретаційні ключі
Небеленчук, Ірина. "Моє село в терновому вінку" / І. Небеленчук. - С.39-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: балада, голодомор, дитинство
Добровольська, Ольга. "Обніміться ж, брати мої, молю вас, благаю..." / О. Добровольська. - С.42-44
Сорокіна, Лариса. "В степу безкраїм за Уралом" / Л. Сорокіна. - С.44-48
Маслюк, Галина. Частини мови / Г. Маслюк. - С.48-50
Ярошенко, Роман. Літературне підпілля - гріх чи реальність? / Р. Ярошенко, Д. Приліпко. - С.51-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: літературне підпілля, тоталітаризм, патріотизм
Головченко, Ніна. Роман Люко Дашвар "БІТІ Є" (2012) як український варіант масової літератури / Н. Головченко. - С.56-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: масова література, інтертекстуальність, образи-типи сучасників
Тарасюк, Ніна. Леся Українка і німецька література / Н. Тарасюк. - С.61-62
Єременко, Оксана. Симпозіум україністів у Чехії / О. Єременко, Н. Зубець, В. Кравченко. - С.63-64, 3 обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Education and pedagogical sciences. - Луганськ, 1922 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 3
Зміст:
Пустовіт, Г. П. Позашкільна освіта та виховання в Україні у векторах сучасного розвитку / Г. П. Пустовіт. - С.5-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: позашкільний навчальний заклад, вектори сучасного розвитку, освітньо-виховне середовище
Неживий, О. І. Уроки літератури рідного краю (Юрій Сліпко: джерела життя і творчості) / О. І. Неживий. - С.11-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: література рідного краю, поетика, філософська поезія
Зінченко, В. О. Модель моніторингу якості навчального процесу у вищому навчальному закладі / В. О. Зінченко. - С.16-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освітній моніторинг, педагогічне моделювання, управління якістю навчального процесу
Рарак, Н. Г. Ціннісна педагогічна взаємодія учасників навчального процесу вищої школи України / Н. Г. Рарак. - С.27-32. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації, аксіологічна парадигма, педагогічна взаємодія
Сущенко, Л. О. Формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій / Л. О. Сущенко. - С.33-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: аналітичні вміння, науково-дослідна робота, майбутній педагог
Борисова, О. В. Наукові й теоретико-методологічні засади викладання дисципліни "Професійний спорт" / О. В. Борисова. - С.39-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійний спорт, наукова дисципліна, методи дослідження
Короткова, Ю. М. Мовна політика та іншомовна освіта в Греції другої половини ХХ століття / Ю. М. Короткова. - С.49-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: мовна освіта, мовна політика, мовне планування
Харченко, Т. Г. Розробка й супровід індивідуального проекту студента в сучасній допрофесійній педагогічній освіті Франції: практичний аспект / Т. Г. Харченко. - С.56-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: індивідуальний проект, допрофесійна педагогічна освіта, професійний проект
Тесленко, В. В. Громадянська освіта в історичному вимірі: проблеми становлення та розвитку / В. В. Тесленко. - С.65-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: громадянська освіта, громадянин, демократичні цінності
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 12
Зміст:
Азьомов, Віктор. Філософія триєдності природи, міфу про неї та цивілізованої людини у поезіях Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати" та Миколи Чернявського "Сільський вечір" / В. Азьомов. - С.5-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: світ, патріархальний, земля
Охріменко, Наталія. Вивчаємо поезію Тараса Шевченка "За сонцем хмаронька пливе". 5 клас / Н. Охріменко. - С.9-10
Новиков, Анатолій. "Театр абсурду" Олексія Чугуя / А. Новиков. - С.11-13
 л.слова: театр абсурду, більшовицька влада, продовольчий загін
Сергієнко, Анатолій. Формування ціннісних орієнтацій особистості на уроках української мови і літератури / А. Сергієнко. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: національно-патріотичне виховання, ціннісні орієнтації, інноваційна особистість
Васюта, Світлана. Духовно-моральний потенціал особистості в контексті ноосферної освіти (за творами Г. Малик "АбраКадабра") / С. Васюта. - С.17-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: ціннісне мислення, духовність, якість особистості
Паламар, Світлана. Робота над художнім твором як засіб формування літературної компетентності в учнів основної школи / С. Паламар. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: художній твір, читацький інтерес, літературна компетентність
Чепурняк, Тетяна. Вивчаємо повість-казку Галини Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоландії" / Т. Чепурняк, О. Карпяк. - С.24-28
Сівицька, Галина. Виразне читання. Конкурс на кращого оповідача українських народних і літературних казок / Г. Сівицька. - С.28-30
Любиш, Марія. Оцінювання і корекція навчальної діяльності з теми "Літературна казка" / М. Любиш. - С.30-31
Піддубний, Микола. Контрольна робота. Світ фантазії, мудрості. Тести (літературні казки І. Франка, В. Королева-Старого, В. Симоненка, Г. Малик) / М. Піддубний, Н. Жогло. - С.31-33
Фасоля, Анатолій. Календарно-тематичне планування уроків української літератури (5 клас,II семестр) / А. Фасоля. - С.33-37
Турута, Тетяна. Несімо злагоду в родину / Т. Турута. - С.38-39
Шевченко, Зоя. Григорій Сковорода - останній представник українського літературного бароко / З. Шевченко. - С.40-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: бароко, філософія, факультатив
Парфенюк, Оксана. Вогонь думок повік не згасне / О. Парфенюк, І. Якобчук. - С.43-45
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2014г. N 12
Зміст:
Буряк, Олена. Борис Харчук "Планетник": жанрово-композиційна специфіка, проблематика, образна система / О. Буряк. - С.2-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 32 назв.
 л.слова: легенда, притча, художній образ
Литвиненко, Сергій. "Святковий вінок" українським дітям від Ольги Будугай : до ювілею вельмишановної поетеси, науковця, Людини / С. Литвиненко. - С.7-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
Сергієнко, Антоніна. Забезпечення емоційно-ціннісної змістової лінії на уроках української літератури / А. Сергієнко. - С.10-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: загальнокультурна компетентність, ціннісні орієнтації, емоційно-ціннісне ставлення
Доценко, Оксана. Кольористика як засіб асоціативно-образного бачення твору / О. Доценко. - С.13-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Галушко, Максим. Сучасні стратегії розвитку професійної компетентності майбутніх словесників у процесі вивчення повісті Олександра Довженка "Зачарована Десна" / М. Галушко. - С.16-17
 л.слова: професійна компетентність, майбутні словесники
Фасоля, Анатолій. Календарне планування уроків української літератури: 6 клас, II семестр / А. Фасоля. - С.18-25
Мушинська, Ольга. Вивчаємо творчість Уласа Самчука : уроки третій і четвертий / О. Мушинська. - С.30-34
Лінкевич, Людмила. Поетична збірка Івана Франка "Зів'яле листя" / Л. Лінкевич. - С.35-37
Небеленчук, Ірина. Твори М. Лєскова і Л. Толстого в контексті вивчення літератури рідного краю / І. Небеленчук. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: краєзнавче дослідження, історія краю, самодержавство
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1997 - . - Выходит 8 раз в год
2014г. N 8
Зміст:
Ярмолюк, Алла. Методика формування ціннісного компонента комунікативної компетентності в учнів 5-7 класів / А. Ярмолюк. - С.2-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації, комунікативна компетентність, ситуативні навчання
Сидоренко, Вікторія. Технологія кооперативного навчання в процесі формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів (дидактичний інструментарій) / В. Сидоренко. - С.8-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: лінгводидактична технологія, комунікативно-діалогове навчання, соціальна фасилітація
Шуневич, Оксана. Лінгводидактичні умови формування в учнів уміння вчитися на уроках української мови / О. Шуневич. - С.15-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: ключова компетентність, уміння вчитися, загальнонавчальні вміння
Голуб, Ніна. Поведінковий компонент комунікативної компетентності учнів 5-7 класів / Н. Голуб. - С.21-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: компетентність, поведінковий компонент, цінності
Галаєвська, Людмила. Розвиток діалогічного мовлення на уроках української мови / Л. Галаєвська. - С.26-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: діалогічне мовлення, мовленнєва ситуація
Новосьолова, Валентина. Особливості уроків вивчення лексикології у 5 класі на компетентнісній основі / В. Новосьолова. - С.31-36
 л.слова: компетентнісний підхід, лексична компетентність
Повхан, Катерина. Лінгводидактичні аспекти формування словникового запасу учнів-угорців у початкових класах / К. Повхан. - С.37-42
 л.слова: словниковий запас, типи білексем, інтерференція
Яновицька, Наталія. Вивчення частин мови у 4 класі ЗНЗ з польською мовою навчання / Н. Яновицька. - С.42-48
 л.слова: польська мова, польська мова навчання
Кухарчук, Ірина. Засвоєння термінологічного комплексу як важливий показник рівня професійної освіти майбутніх учителів початкових класів / І. Кухарчук. - С.49-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: терміносистема, професійне мовлення, вчителі початкових класів
Лузан, Людмила. Характеристика та особливості професійної компетентності вчителів-словесників / Л. Лузан. - С.54-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: професійна компетентність, вчителі-словесники
Тищенко, О. Що простіше, то складніше / О. Тищенко. - С.59-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2018г. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікації / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.5-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації, ціннісні компетенції, кваліфікації
Тименко, В. П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти / В. П. Тименко. - С.20-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: педагогічне проектування, педагог-дизайнер, дизайн-простір
Овчарук, О. В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій / О. В. Овчарук. - С.31-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: компетентність, цифрова компетентність, інформаційно-комунікаційні технології
Іванюк, І. В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу / І. В. Іванюк. - С.38-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: комп'ютерно орієнтоване навчальне середовище, полікультурна освіта, полікультурна компетентність
Tymkiv, N. M. Interdisciplinarity in the professional training of future engineers for petroleum indusry / N. M. Tymkiv. - С.45-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: міждисциплінарність, професійні компетентності, нафтогазова освіта
Приходько, Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти / Ю. І. Приходько. - С.53-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: теорія самоорганізації, зовнішні чинники, закон трансформації
Горбань, Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення / Л. В. Горбань. - С.62-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: державна профорієнтація, маргіналізація, соціалізація
Чепелєва, Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування / Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька. - С.71-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: особистість, самопроектування, стратегії смислотворення
Селецький, А. В. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі / А. В. Селецький. - С.78-87. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: науково-педагогічна бібліотека, інформаційно-аналітична діяльність, педагогіка
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Газета

Директор школи : для керівників середніх навчальних закладів. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1997 - . - Выходит еженедельно
2019г. N 8
Зміст:
Покоління Z : 27 фактів, які варто знати. - С.4-11
Пінюгіна, Катерина. Умови організації освітнього процесу в класах з інклюзивною формою навчання / К. Пінюгіна. - С.12-14
Вітковська, Олена. Планування виховної роботи ЗЗСО за Миколаївською обласною програмою розвитку цілісної особистості "Покоління успішних" / О. Вітковська [и др.]. - С.15-27
Інші автори: Селецька Т., Гриньків Н., Таніна Н.
 л.слова: програма "Покоління успішних", ціннісні орієнтації
Себова, Людмила. Річний план роботи НВК на 20­­­ – / – н.р. / Л. Себова. - С.28-99
Тамбовська, Кристина. Розвиток критичного мислення як засіб формування інтелектуальної культури учнів початкової школи / К. Тамбовська. - С.100-105. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.


    Приходько, Ю.
    Особливості ціннісних орієнтацій керівних кадрів освіти як складова мотивації професійного удосконалення [Текст] / Ю. Приходько // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Підвищення кваліфікації--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
вчителі -- підвищення кваліфікації -- професійне удосконалення -- мотивація професійного удосконалення -- освіта -- педагогічні кадри -- орієнтації -- ціннісні орієнтації -- свідомість -- ціннісна свідомість -- громадська свідомість -- духовні цінності -- керівні кадри -- психологія особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Овчаренко, Г. Е.
    Особливості соціалізації студентів вищого навчального закладу [Текст] / Г. Е. Овчаренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика : Методичний журнал. - 2009. - N 3. - С. 36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.6

Рубрики: Соціальна педагогіка,  Соціалізація--студенти
Кл.слова (ненормированные):
студентська молодь -- соціалізація -- ціннісні орієнтації -- стадії соціалізації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Пелех, Юрій Володимирович.
    Цінності і смисл як інтерпретація педагогічно сущого [Текст] / Ю. В. Пелех // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 3. - С. 21-30. : схеми. - Бібліогр. : 20 назв.
ББК 74в1

Рубрики: Філософія вищої освіти,  Вища педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
ФІЛОСОФІЯ ВИХОВАННЯ -- ЦІННОСТІ -- АКСІОЛОГІЯ -- ТЕОРІЯ ЦІННОСТЕЙ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- ЦІННІСНО-СМИСЛОВА СФЕРА -- ОСОБИСТІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ -- СМИСЛ -- СМИСЛОВА СФЕРА -- ОСОБИСТІСНІ СМИСЛИ СТУДЕНТІВ -- ЦІННІСНЕ МИСЛЕННЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА
Аннотация: У статті розглядаються питання філософського аналізу понять "цінності" і "смисл" з точки зору їх онтогенезу і інтерпретації як педагогічно сущого. Здійснено спробу синтезувати процес новоутворень у свідомості майбутнього вчителя, пов'язати із трансформацією традиційних цінностей, що базуються на засадах постконвенціальної (універсалістської) етики, у цінності професійно-компетентнісні. Висвітлено сутність концептуальних моделей ціннісно-смислової сфери майбутнього вчителя і формування ціннісно-смислових процесів у структурі особистості.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей