Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (9)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=інклюзивна освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 95
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 7
Зміст:
Даренский, В. Ю. Социальная избыточность высшего образования: "проблема" или цивилизационный ресурс? / В. Ю. Даренский. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: вища професійна освіта, модернізація, ринок освітніх послуг
Перминова, Л. М. Дидактика в системе научного знания / Л. М. Перминова. - С.11-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: наукові знання, класифікація наук, дидактичні теорії
Плоткин, М. М. Психолого-педагогическое обеспечение социальной безопасности детей и молодежи / М. М. Плоткин. - С.20-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: соціальна безпека, індекс психологічного становища суспільства, модель соціальної якості життя
Гузенко, И. Г. Информационный потенциал обучающей компьютерной программы / И. Г. Гузенко. - С.26-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: інформаційний потенціал, інтелектуальний потенціа, навчальна комп'ютерна програма
Дубовицкая, Т. Д. Оформление результатов эксперимента в диссертационном исследовании / Т. Д. Дубовицкая, И. Н. Нестерова. - С.34-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: емпірічні методи, психолого-педагогічний експеримент, формуючий експеримент
Коржуев, А. В. Анализ и рефлексия содержания и логики педагогического знания / А. В. Коржуев, А. Р. Садыкова, В. С. Бабаскин. - С.40-43
 л.слова: змістовний аналіз педагогічного тексту, термінологічна багатозначність, придатність авторських результатів
Клепиков, В. Н. Креативно-опорные сигналы на уроках математики / В. Н. Клепиков, М. М. Мартынова, С. И. Туркина. - С.44-51
 л.слова: креативно-опорні сигнали, укрупрення дидактичних одиниць, евристичне навчання
Ежкова, Н. С. Досуговая деятельность детей как социально-педагогическая проблема / Н. С. Ежкова. - С.52-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: дозвілля, дозвіллєва діяльність, культура дозвіллєвої діяльності
Кашапова, Л. М. Роль музыкально-досуговой деятельности социальной успешности детей с ОВЗ / Л. М. Кашапова, А. А. Шафикова. - С.58-61. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: соціальна успішність, учні з обмеженими можливостями здоров'я, музично-дозвільна діяльність
Краснов, С. И. Сетевая форма подготовки педагогов к инновационной деятельности / С. И. Краснов, Н. В. Малышева. - С.62-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: мережева форма, самовизначення, інноваційний проект
Амиров, А. Ф. Система профессиональной социализации студентов в высшей школе / А. Ф. Амиров, Л. А. Амирова. - С.72-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: парадигма, професійна адаптація, особистісна мобільність
Курденкова, О. П. Реализация концепции непрерывного образования в ведущих вузах России / О. П. Курденкова. - С.79-85. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: неперервна освіта, модернізація освіти, диференціація вищої освіти
Чернобай, Е. В. Научно-исследовательский институт в системе образования / Е. В. Чернобай. - С.86-91
 л.слова: наукові організації, відбір наукових кадрів, принципи фінансування
Помелов, В. Б. Основоположник российской педагогической публицистики: к 180-летию Н.Х. Весселя / В. Б. Помелов. - С.92-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: військові гімназії, російська педагогічна публіцистика
Беляев, В. И. Духовный пастырь и объединитель земель русских: к 700-летию Сергия Радонежского / В. И. Беляев. - С.100-107. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: духовність, соборність, екстремізм
Заварзина, Л. Э. У человека должно быть все прекрасно: "Письма к сыну" Честерфильда / Л. Э. Заварзина. - С.108-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: вихована людина, добре ім'я, увага
Долгая, О. И. Культурологические основы непрерывного образования в Чешской Республике / О. И. Долгая. - С.116-123. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: неперервна освіта, культурологічні основи, чеська освіта
Евтич, Бисера. Инклюзивное образование в Сербии / Б. Евтич. - С.123-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, учбові програми
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2015г. N 3
Зміст:
Луніна, В. Ю. Феномен творчого потенціалу педагога у філософській і психолого-педагогічній літературі / В. Ю. Луніна. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: педагогічна творчість, творчий потенціал педагога, комплементарність
Мазаєва, К. В. Екологічна компетентність як складова професійної компетентності вчителя біології / К. В. Мазаєва. - С.8-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: екологічна компетентність, професійна компетентність, професійна майстерність
Ільченко, А. М. Особистісно зорієнтована технологія навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін у ВНЗ / А. М. Ільченко. - С.13-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: вища освіта, якість освіти, особистісно зорієнтована технологія
Пастирська, І. Я. Досвід внутрішньоциклової інтеграції гуманітарних дисциплін / І. Я. Пастирська. - С.16-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: гуманітарні дисципліни, інтеграція змісту, процес гуманізації
Буйдіна, О. О. Реалізація діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів / О. О. Буйдіна. - С.19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: діяльнісний підхід, природничі предмети, дослідно-експериментальна робота
Криницький, Є. А. Принципи та пріоритети формування професійної готовності майбутнього соціального працівника до роботи з молодіжними громадськими організаціями / Є. А. Криницький. - С.23-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: соціальний працівник, громадська організація
Орищин, І. С. Комунікативний підхід до навчання іноземних мов студентів економічних спеціальностей / І. С. Орищин. - С.26-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інтерактивне навчання, колективне спілкування, комунікативний підхід
Бочарова, С. А. Коммуникативный подход в преподавании иностранного языка в спортивном вузе / С. А. Бочарова. - С.29-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: комунікація, іноземний язик, мотивація
Кафаноцкая, И. К. Проблемы формирования иноязычной коммуникативной компетенции студентов спортивных специальностей / И. К. Кафаноцкая. - С.32-34
 л.слова: іноземні комунікації, спортивні спеціальності, формування компетенції
Руденко, Л. М. Вплив сім'ї на формування агресивної поведінки у дітей з розумовою відсталістю / Л. М. Руденко. - С.35-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: розумова відсталість, агресивна поведінка, фактори впливу
Козак, М. Я. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні / М. Я. Козак, Т. М. Фаласеніді. - С.40-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, нормативно-правове забезпечення, дитина з особливими потребами
Калініченко, І. О. Формування педагогічної майстерності асистента вчителя в умовах інклюзивної освіти / І. О. Калініченко. - С.44-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, педагогічна майстерність, гуманістична спрямованість
Овсяннікова, С. М. Шляхи впровадження інклюзивного навчання у вищому навчальному закладі / С. М. Овсяннікова, О. О. Заброда, Ю. В. Рожко. - С.48-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, інклюзивна компетентність, індивідуальний підхід
Смешнова, А. В. Інклюзивна освіта як сучасна модель навчання / А. В. Смешнова. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інклюзивна освіта, діти з особливими потребами
Новак, О. О. Стратегія допомоги - важливий компонент психологічної компетентності вчителя / О. О. Новак. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: перша психологічна допомога, симптом, гостра стресова реакція
Чарченко, П. С. Особливості організації позаурочної виховної роботи з підлітками з порушенням поведінки / П. С. Чарченко. - С.58-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: підліток, порушення поведінки, комунікативні здібності
Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей в обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.62-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: лідерські якості, обдаровані діти, науково-дослідницька робота
Козак, Н. Г. Здоров'язберігаюче виховання підлітків: історична ретроспектива / Н. Г. Козак. - С.66-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: виховання здорової особистості, здоров'язберігаюче виховання, здоровий спосіб життя
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2015г. N 3
Зміст:
Башук, Любов. Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - С.3-6
 л.слова: профільне навчання, профільний освітній простір, пізнавальна діяльність
Мальований, Юрій. Непідвладний часу / Ю. Мальований. - С.7
Чаговець, Борис. Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів / Б. Чаговець. - С.8-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: модель науково-методичної роботи, евристична діяльність, професіоналізм учителя
Полякова, Вікторія. Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект / В. Полякова. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: самостійна робота, самостійна навчальна діяльність, мотивація
Пасацька, Світлана. Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, профільне навчання
Козлова, Наталія. Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профільна освіта, моніторинг, педагогічне діагностування
Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - С.24-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, старшокласники, педагогічна підготовка батьків
Морін, Олег. Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, учні освітньої школи, учнівська молодь
Кондрашова, Лідія. Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти / Л. Кондрашова. - С.34-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інноваційна діяльність, методична робота
Пасацька, Світлана. Національно-патріотичне виховання ліцеїстів засобами позакласної роботи / С. Пасацька. - С.38-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: національно-патріотичне виховання, позакласна робота, історія рідного краю
Слюсаренко, Микола. Задачний підхід до викладання природничих дисциплін в умовах профільного навчання / М. Слюсаренко. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: задачний підхід, мисленнєва задача, дидактичні умови
Католіченко, Оксана. Підготовка ліцеїстів до інтелектуальних конкурсів: зміст та організаційно-педагогічні умови / О. Католіченко. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: система підготовки, інтелектуальні конкурси, наукове товариство ліцеїстів
Задорожній, Віталій. Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики / В. Задорожній. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: учень, учитель, комп'ютерна технологія
Мурза, Леся. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інтерактивні технології, інтерактивне навчання, пізнавальна діяльність
Харитонова, Таїсія. Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках астрономії / Т. Харитонова. - С.58-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: критичне мислення, час та календар
Цуркан, Алла. Вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури в старшій ланці середньої загальноосвітньої школи / А. Цуркан. - С.61-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: теорія літератури, теоретико-літературні знання, теоретико-літературні поняття
Єрмакова, Ольга. Проектна технологія на уроках літератури / О. Єрмакова. - С.65-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічні технології, інноваційна діяльність, проектна технологія
Труханенко, Ганна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею / Г. Труханенко. - С.68-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційна компетентність вчителя, інформаційно-освітнє середовище
Клім-Клімашевська, Анна. Освіта дітей з особливими потребами в умовах інклюзії: досвід Польщі / А. Клім-Клімашевська. - С.72-74
 л.слова: інклюзивна освіта, психолого-педагогічна допомога
Гудар'ян, Олександр. Школа й університет як єдине освітнє середовище / О. Гудар'ян. - С.75-77
 л.слова: якість освіти, вдосконалення навчального процесу
Коваленко, Лідія. Криворізький природничо-науковий ліцей: традиції і минуле / Л. Коваленко. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 4
Зміст:
Моисеев, М. А. Всемирно-историческое значение победы советского народа над нацистской Германией в Великой Отечественной войне 1941-1945 гг. / М. А. Моисеев. - С.3-9
 л.слова: Радянський Союз, радянський народ, Червона Армія
Лазарев, В. С. ФГОС общего образования: блеск деклараций и перспективы реализации / В. С. Лазарев. - С.10-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: модернізація загальної освіти, діяльнісна модель освіти, якість управління інноваційними процесами
Цуникова, Т. Г. Модели самокоучинга как инструмент инновирования профподготовки / Т. Г. Цуникова, В. С. Томашевская, Е. В. Пугачева. - С.19-25
 л.слова: концепція єдності науки, освіта і виробництво, система неформальної освіти
Коржуев, А. В. Диалог исследователя с научно-образовательным социумом / А. В. Коржуев, В. А. Попков. - С.25-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічна діалогічна культура, написання дисертації, захист дисертації
Хачатрян, Э. В. Конструирование урока на основе концептуальной технологической карты / Э. В. Хачатрян. - С.31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: концептуальна технологічна карта, конструювання учбового процесу, рівні пізнавальної діяльності
Ануфриева, А. В. Формирование гендерной идентичности мальчиков-сирот: деятельностный подход / А. В. Ануфриева. - С.38-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: гендерний підхід, соціально-педагогічна реабілітація, діти-сироти
Драчева, Е. Ю. Формирование регулятивных УУД с помощью индивидуальных учебных планов / Е. Ю. Драчева. - С.45-50
 л.слова: регулятивні універсальні учбові дії, індивідуальний учбовий план, портфоліо
Лебедева, О. В. Профессиональная подготовка учителя к реализации исследовательского обучения в школе / О. В. Лебедева, И.В Гребнев. - С.51-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: дослідницька діяльність учнів, професійна компетентність вчителя, підготовка викладачів
Ананченко, И. В. Модель самоопределения при включении учителей в инновационную образовательную деятельность / И. В. Ананченко. - С.58-62. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: ціннісне самовизначення, інноваційна діяльність, педагогічне проектування
Остапенко, В. С. Формирование профессионального мировоззрения сотрудника полиции в вузах МВД России / В. С. Остапенко. - С.62-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: професійний світогляд, світогляд співробітника поліції, світоглядні цінності
Усманова, Л. Т. Модель интеллектуально-мотивирующего обучения философии будущих художников / Л. Т. Усманова. - С.71-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: інтелектуально-мотивуюча карта, студенти художніх спеціальностей коледжу, розумові дії
Блинов, А. В. Горные техникумы Кузбасса в годы Великой Отечественной войны / А. В. Блинов, В. А. Овчинников. - С.77-81. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: фабрично-заводське навчання, гірські технікуми, шахтарі
Легкий, Д. М. 1941 год в жизни Кустанайского учительского института Казахской ССР / Д. М. Легкий. - С.82-86. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: історія педагогіки, Казахська РСР, евакуація
Ковалева, Е. В. Национальные школы Камчатской области в 30-е гг. ХХ в. / Е. В. Ковалева. - С.86-93. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: загальна обов'язкова початкова освіта, бригадний метод, політехнічна школа
Лабыгина, А. В. Педагогическая мысль конца ХIХ - начала ХХ в. о патриотическом и гражданском воспитании молодежи / А. В. Лабыгина. - С.93-98. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: історія педагогічної думки, громадянська освіта, громадянське виховання
Жук, О. Л. Беларусь: теоретико-методические основы воспитания современных студентов / О. Л. Жук. - С.99-108. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: соціально-особистісні компетенції, інтеграція процесів навчання, студентське самоуправління
Образцова, Л. В. Психоаналитическая педагогика Зигфрида Бернфельда / Л. В. Образцова. - С.109-117. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: психоаналітична педагогіка, антиавторитарне виховання, асоціальна поведінка
Орехова, Е. Я. Проблемі воспитания молодежи в современной Франции / Е. Я. Орехова, И. П. Лотова. - С.118-123. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: глобалізація, міжнародний досвід, анімаційна діяльність
Шафикова, З. Х. Многоуровневая профессиональная подготовка девушек с ОВЗ / З. Х. Шафикова. - С.124-125
 л.слова: інклюзивна освіта, обмежені можливості здоров'я
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 6
Зміст:
Лазарев, В. С. Начала теории развивающихся педагогических систем / В. С. Лазарев. - С.3-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: розвиток педагогічної системи, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал педагогічної системи
Берестовицкая, С. Э. Ресурсы школьного образования в мировоззренческом самоопределении старшеклассников / С. Э. Берестовицкая. - С.15-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: ресурсний підхід, особистісні ресурси, світоглядне самовизначення
Саранцев, Г. И. Современные методы исследования в предметных методиках / Г. И. Саранцев. - С.25-32. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: методологія методики навчання предмету, методичне мислення, методичне дослідження
Школяр, Л. В. Современное художественное образование: историко-ретроспективный анализ (Институту художественного образования - 85 лет) / Л. В. Школяр. - С.33-37
 л.слова: педагогіка мистецтва, розвиток художньої освіти, Інститут художньої освіти
Щербаков, Р. Н. Р. Фейнман: объясняя саму суть предмета / Р. Н. Щербаков. - С.38-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: взаємозв'язок вчителя і учня, інтерес до фізики, методи дослідження в дії
Плотников, А. С. Ситуационный подход в современном образовании / А. С. Плотников. - С.46-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: ситуаційний підхід, структура ситуації, ситуаційні технології
Гаджимурадова, З. М. Особенности религиозного самосознания учащейся молодежи Дагестана / З. М. Гаджимурадова, Н. О. Омарова. - С.52-55
 л.слова: релігійна ідентичність, релігійна самосвідомість, шаріат
Хачатрян, Э. В. Использование технологии развития критического мышления на уроках МХК / Э. В. Хачатрян. - С.55-60
 л.слова: технологія розвитку критичного мислення, читацька грамотність, рефлексивна діяльність
Джамалов, К. Э. Роль русского языка в формировании культуры межэтнических отношений народов Дагестана / К. Э. Джамалов, К. А. Кадырова, О. А. Омаров. - С.61-64
 л.слова: двомовність, кавказький етнос, мовна політика
Дахин, А. Н. Педагогика и робототехника / А. Н. Дахин. - С.65-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: робототехніка, освітня компетентність, технологічна освіта
Шафикова, З. Х. Инклюзивное образование: опыт работы учебных и специальных мастерских / З. Х. Шафикова. - С.69-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: міжнародний досвід, інклюзивна освіта, трудові майстерні
Современные проблемы профессионального образования в России и в мире ("круглый стол"). - С.75-100
Яковлева, Н. И. Система непрерывного образования как условие инновационного развития региона / Н. И. Яковлева. - С.100-105
 л.слова: неперервна освіта, критерії досягнення результатів
Колпачев, В. В. Идеалы и ценности русского учительства в середине ХIХ столетия / В. В. Колпачев, О. Ю. Колпачева. - С.106-114. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: суспільні цінності, педагогічний ідеал, історія російської педагогіки
Тагунова, И. А. Актуальные проблемы современных теорий обучения в США / И. А. Тагунова. - С.115-124. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: американські теорії навчання, парадигми, актуальні проблеми
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - М. : "Миратос", 1995 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 2
Зміст:
Рубин, Ю. В. Возможности и перспективы обучения индивидуальному предпринимательству в организациях СПО / Ю. В. Рубин. - С.3-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: індивідуальне підприємництво, професійна компетентність, освітня програма
Зенкина, Г. С. Ежегодная конференция "Компетентностный подход в обучении предпринимательству в организациях высшего и среднего профессионального образования" / Г. С. Зенкина, С. А. Ипатова, А. И. Коваленко. - С.21-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: типи компетенцій, професійні задачі підприємців
Никоненко, С. Г. Государственно-частное партнерство в сфере профессионального образования / С. Г. Никоненко. - С.27-29
Казарян, А. Ф. Образование взрослых в России: перспективы развития / А. Ф. Казарян. - С.30-33
 л.слова: освіта дорослих, літній вік, соціальна адаптація
Амелина, С. Ю. Понятие "интегративное знание": сущность, структура и содержание / С. Ю. Амелина. - С.34-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інтеграційні знання, інструментальні знання
Вовненко, К. Б. Интеграция общего и профессионального образования как условие эффективного формирования профессиональных компетенций у молодых людей с инвалидностью / К. Б. Вовненко [и др.]. - С.36-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
Інші автори: Кремнева С.Н., Поташова И.И., Сопачева Т.А.
 л.слова: професійна орієнтація, професійне самовизначення, учбово-виробничий центр
Шафикова, З. Х. Обучение девушек с синдромом аутизма рабочей профессии / З. Х. Шафикова. - С.42-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: діти-аутисти, інклюзивна освіта, робототехніка
Туранова, Л. М. Некоторые аспекты организации социально-образовательного пространства социализации подростков / Л. М. Туранова [и др.]. - С.47-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Інші автори: Бекузарова Н.В., Ермолович Е.В., Стюгин А.А.
 л.слова: соціалізація, соціально-освітнє середовище
Воробьев, С. В. Формирование мотивации к обучению у студентов-медиков с помощью информационно-коммуникационных технологий / С. В. Воробьев, Л. С. Сухова. - С.50-52
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, мотивація, мультимедійна презентація
Шилова, А. С. Интегративно-модульный подход в процессе индивидуализации подготовки бакалавров педагогического образования в области иностранных языков / А. С. Шилова, Н. А. Тарасюк. - С.53-55. - інтегративно-модульний підхід : індивідуалізація навчаня
 л.слова: бакалавр
Зацепина, О. С. Реализация воспитательного потенциала иноязычного образования в информационной образовательной среде / О. С. Зацепина. - С.55-58
 л.слова: виховний потенціал, іншомовна освіта, електронний освітній журнал
Винцкевич, В. С. Аннотирование как составляющая профессиональной подготовки будущего переводчика / В. С. Винцкевич, Н. А. Тарасюк. - С.58-61
 л.слова: професійна підготовка, перекладачі, процес комунікації
Мазилина, Д. А. Постижение авторской позиции при изучении романа И.А. Гончарова "Обломов" / Д. А. Мазилина. - С.62-64
 л.слова: авторська стратегія, психологізм
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Газета

Дефектолог . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2007 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 3 (Березень)
Зміст:
Супрун, Д. Іван Гаврилович Єременко в розбудові сучасної дефектології : до 100-річчя від дня народж. / Дар'я Супрун, Микола Супрун. - С.4–8. - Бібліогр.: 15 назв.
Малофеєв, М. Інклюзія добре, а спецшкола – краще / Микола Малофеєв. - С.9–10.
 л.слова: інклюзивна освіта, фінансування, тьютори
Сарган, О. Розвиток дрібної моторики на уроках швейної справи / Олена Сарган. - С.11–15. - Бібліогр.: 15 назв.
 л.слова: діти з вадами розвитку, корекція порушень, інтелектуальні вади
Краус, О. Роль ЛФК у профілактиці порушень постави / Олена Краус. - С.16–20.
 л.слова: лікувальна фізична культура, порушення постави
Діхтяр, О. Чорні метали : урок фізики у 7-му класі / Олена Діхтяр. - С.21–23.
 л.слова: уроки фізики, чорні метали
Глушко, Т. Розвиток дрібної моторики рук : корекційна робота з дітьми із порушеннями мовлення / Тетяна Глушко. - С.24–27.
 л.слова: порушення мовлення, координація рухів, корекційні заняття
Омельчук, В. В. Реформи в спеціальній освіті / Валентина Вікторівна Омельчук. - С.28–29.
 л.слова: діти з особливими потребами, діти з розумовою відсталістю, реабілітація
Лубеннікова, С. / Світлана Лубеннікова, Наталія Горіна, Людмила Лящук. - Вкладка. – С. 1–40. - Бібліогр.: 7 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2017г. N 1
Зміст:
Засенко, В'ячеслав. Спеціальна освіта: кроки до змін / В. Засенко. - С.7-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: особливі потреби, спеціальна освіта, інклюзивна освіта
Сак, Тамара. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку різних психолого-педагогічних типів / Т. Сак. - С.13-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: затримка психічного розвитку, психолого-педагогічна типологія, інклюзивний клас
Чеботарьова, Олена. Багатоаспектність корекційно-розвивальної роботи в освітніх закладах для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату / О. Чеботарьова, І. Гладченко. - С.21-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: корекційно-розвивальна робота, корекційні заняття, діти з порушеннями опорно-рухового апарату
Волошина, Оксана. Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища / О. Волошина. - С.31-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, модель підготовки вчителя, педагогічні умови
Давидюк, Марина. Використання потенціалу дитячої субкультури для створення інклюзивного освітнього простору / М. Давидюк. - С.40-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інтеграція, інклюзія, дитина з особливими потребами
Омельченко, Ірина. Концептуально-методичні підходи до розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.48-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: концептуально-методичний підхід, мовленнєва діяльність, затримка психічного розвитку
Компанець, Наталія. Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера / Н. Компанець. - С.60-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: діти з особливими освітніми потребами, мінімальна мозкова дисфункція, стихійна інклюзія
Адамюк, Наталія. Лінгводидактична модель вивчення лексики української жестової мови: аспекти опанування / Н. Адамюк. - С.70-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: антонімічна пара, багатозначний жест, жестолексема
Литовченко, Світлана. Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху / С. Литовченко. - С.78-85. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: особливі освітні потреби, навчально-реабілітаційний центр, інклюзивна освіта
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2017г. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: професійна освіта, рівні освіти, кваліфікаційні рівні
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр. / В. Г. Кузь. - С.21-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: умотивований учитель, педагогічна інноватика, Нова українська школа
Воротникова, І. П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова. - С.27-32. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: освітня політика, післядипломна педагогічна освіта, професійний розвиток вчителя
Просіна, О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у виклданні предметів мистецького циклу / О. В. Просіна. - С.33-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: поліцентрична інтеграція, синергетичний підхід, синтезія
Гуцол, С. Ю. Міфологічні механізми інтерпретації особистісного досвіду в контексті самопроектування особистості / С. Ю. Гуцол. - С.39-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: особистість, самопроектування, особистісний проект
Страцинська, І. А. Про емоційні проблеми педагогічних працівників і можливість депресії / І. А. Страцинська. - С.44-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: емоційне вигорання, людство, гуманізація
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці / Т. Яніцька-Панек. - С.49-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: освітня політика, міжнародні звіти, майбутнє едукації
Колупаєва, А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. Колупаєва, Л. В. Наконечна. - С.57-63
 л.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, асистент учителя
Лук'янова, Л. Б. Освітні потреби дорослої людини в умовах сучасної цивілізації / Л. Б. Лук'янова. - С.64-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освіта дорослих, потреби, освітні потреби
Дула, О. А. Андрагогічні засади організації нової системи навчання персоналу державної кримінально-виконавчої служби України / О. А. Дула. - С.70-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: андрагогіка, освіта дорослих, неперервна освіта
Березівська, Л. Д. Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіти (1917-1920 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.77-84. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: педагогічне джерелознавство
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2017г. N 2
Зміст:
Прохоренко, Леся. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.7-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: саморегуляція, мотивація, корекційно-розвиткова програма
Трофименко, Людмила. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями / Л. Трофименко. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: морфологічні знання, будова слова, тяжкі порушення мовлення
Федоренко, Оксана. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху в умовах варіативності освітніх маршрутів / О. Федоренко. - С.26-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, спеціальна освіта, порушення слуху
Наконечна, Лариса. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України / Л. Наконечна. - С.34-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, порівняльна педагогіка
Савчук, Зоряна. Психологічна готовність вчителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект / З. Савчук, Л. Москалюк. - С.42-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: інклюзивний простір, інноваційна діяльність, психологічна діяльність
Баташева, Наталія. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. Баташева. - С.48-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: емоційна сфера, перцептивний компонент, когнітивний компонент
Бех, Максим. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі / М. Бех. - С.56-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: інноваційні технології, дидактична гра, класифікація технологій
Єрошова, Марія. Механізми реалізації "The Son-Rіse Program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми / М. Єрошова. - С.70-78. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: розлади аутичного спектра, корекційний процес, діти з аутизмом
Синьов, Віктор. До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження) / В. Синьов, О. Козинець. - С.79-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: сурдопедагогіка, логопедія, українська дефектологія
Софій, Наталія. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій. - С.89-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: діти з особливими потребами, інтегрований супровід, додаткові ресурси
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей