Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Компетентність -- професійна<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
74.24(4Укр)
М 31


    Маслов, В. І.
    Наукові основи та функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами [Текст] : навч. посіб. / В. І. Маслов. - Тернопіль : "Астон", 2007. - 150 с. - ISBN 978-966-308-183-0 : 5.80 р.
    Содержание:
Теоретичні засади управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .6
Функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .84
Модель професійної компетентності керівника школи . - С .123
ББК 74.24(4Укр)

Рубрики: Управління ЗНЗ--наукові підходи,  Післядипломна освіта--педагогічна--управління,  Директор школи--компетентність,  Професійна компетентність--директор школи,  Компетентність--професійна,  Самоосвіта--директора шкіл,  Підвищення кваліфікації--директори шкіл,  Моделювання--управління
Аннотация: Запропонована праця доктора педагогічних наук, професора В.І. Маслова відображає сучасні наукові погляди на теоретичні засади управління ЗНЗ, зокрема тенденції, - закономірності, принципи, функції тощо. У роботі розкриваються основні етапи процесу управлінської діяльності керівників шкіл, основні форми і умови їх реалізації на сучасному етапі. Модель компетенцій директора загальноосвітніх навчвльних закладів і вимоги до його особистості побудовані на основі аналізу змісту практичної діяльності керівників шкіл України. Запропонована робота може бути використана у системі післядипломної освіти при підвищенні кваліфікації керівникв шкіл, надання йому методичної допомоги на регіональному рівні, а також для самоосвіти директорів навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Вачевський, М.
    Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій [Текст] / М. Вачевський // Рідна школа. - 2006. - №3. - С. 71-73. - Бібліогр.: С.74.
ББК 74.04(4/8)

Рубрики: Освіта--зарубіжні країни,  Економічна освіта--Західна Європа,  Професійна компетентність,  Компетентність--професійна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Рыжова, Н. И.
    Профессиональная компетентность специалиста в области информационных технологий [Текст] / Н. И. Рыжова, М. В. Литвиненко, В. И. Фомин // Информатика и образование : Научно-методический журнал. - 2007. - N 8. - С. 121-122. . - ISSN 0234--045
ББК 74.580.22

Рубрики: Вища освіта,  Компетентність--професійна
Доп.точки доступа:
Литвиненко, М.В.
Фомин, В.И.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Перфилова, О. Е.
    Опыт формирования социально-экологической компетентности [Текст] / О. Е. Перфилова // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2007. - N 8. - С. 25-27.
ББК 74.580

Рубрики: Компетентність--професійна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Хакимов, Э. Р.
    Профессиональная компетентность педагогов-психологов в области межэтнических отношений и ее формирование у студентов [Текст] / Э. Р. Хакимов // Психологическая наука и образование. - 2008. - N 1. - С. 74-81.
ББК 88.4

Рубрики: Практичний психолог--компетентність,  Компетентність--професійна,  Міжетнічні відносини

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Сидоренко, В.
    Сутнісні характеристики професійної компетентності [Текст] / В. Сидоренко // Трудова підготовка в закладах освіти. - 2010. - N 5. - С. 3-7.
ББК 74.04

Рубрики: Компетентність--професійна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей