Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>S=Моделювання -- управління<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.
74.24(4Укр)
М 31


    Маслов, В. І.
    Наукові основи та функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами [Текст] : навч. посіб. / В. І. Маслов. - Тернопіль : "Астон", 2007. - 150 с. - ISBN 978-966-308-183-0 : 5.80 р.
    Содержание:
Теоретичні засади управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .6
Функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .84
Модель професійної компетентності керівника школи . - С .123
ББК 74.24(4Укр)

Рубрики: Управління ЗНЗ--наукові підходи,  Післядипломна освіта--педагогічна--управління,  Директор школи--компетентність,  Професійна компетентність--директор школи,  Компетентність--професійна,  Самоосвіта--директора шкіл,  Підвищення кваліфікації--директори шкіл,  Моделювання--управління
Аннотация: Запропонована праця доктора педагогічних наук, професора В.І. Маслова відображає сучасні наукові погляди на теоретичні засади управління ЗНЗ, зокрема тенденції, - закономірності, принципи, функції тощо. У роботі розкриваються основні етапи процесу управлінської діяльності керівників шкіл, основні форми і умови їх реалізації на сучасному етапі. Модель компетенцій директора загальноосвітніх навчвльних закладів і вимоги до його особистості побудовані на основі аналізу змісту практичної діяльності керівників шкіл України. Запропонована робота може бути використана у системі післядипломної освіти при підвищенні кваліфікації керівникв шкіл, надання йому методичної допомоги на регіональному рівні, а також для самоосвіти директорів навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей