Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Освіта -- національна школа<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
74.00я73
Ф 66


    Фіцула, Михайло Миколайович (1932).
    Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М.М. Фіцула. - Київ : "Академія", 2002. - 529 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-123-6 (В опр.) : 26.25 грн
    Содержание:
Суть процесу навчання
Закономірності та принципи навчання
Методи і засоби навчання
Види і форми організації навчання
Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю
Вибрані проблеми дидактики
Суть процесу виховання
Основні закономірності та принципи виховання
Спільна виховна робота школи, сім'ї та громадськості
Робота класного керівника
Наукові засади внутрішкільного управління
Методична робота в школі
ББК 74.00я73

Рубрики: Загальна педагогіка,  Освіта--національна школа,  Національна школа--зміст освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.00я73
Ф 66


    Фіцула, Михайло Миколайович (1932).
    Педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М.М. Фіцула. - 2-е вид., випр., доп. - Київ : "Академія", 2007. - 560 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-45-8 : 45.00 р.
    Содержание:
Загальні засади педагогіки . - С .9
Предмет і завдання педагогіки
Педагогіка як наука . - С .9-10
Предмет і основні категорії педагогіки . - С .10-17
Система педагогічних наук. Зв'язки педагогіки з іншими науками. Завдання педагогіки . - С .17-20
Напрями, течії зарубіжної педагогіки . - С .20-24
Логіка і методика педагогічних досліджень
Сутність і особливості наукових досліджень у педагогіці . - С .24-26
Методологія педагогіки . - С .26-27
Методи науково-педагогічного дослідження . - С .27-37
Етапи педагогічного дослідження . - С .37-39
Розвиток, виховання і формування особистості
Процес розвитку і формування особистості . - С .39-46
Спадковість і розвиток . - С .46-48
Вплив середовища на розвиток і формування особистості . - С .48-50
Розвиток і виховання . - С .50-51
Діяльність як чинник розвитку особистості . - С .51-53
Зарубіжні теорії розвитку особистості . - С .53-55
Мета виховання
Сутність мети виховання . - С .55-60
Завдання основних напрямів всебічного розвитку особистості . - С .60-65
Зарубіжна педагогіка про мету виховання . - С .65-67
Цілісний педагогічний процес
Сутність та структура педагогічного процесу . - С .67-71
Закономірності і принципи педагогічного процесу . - С .71-76
Технологія педагогічного процесу . - С .76-78
Теорія освіти і навчання (дидактика)
Сутність процесу навчання
Дидактика як галузь педагогіки . - С .78-82
Процес навчання . - С .82-85
Функції процесу навчання . - С .85-89
Структура діяльності вчителя в навчальному процесі . - С .89-92
Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів . - С .92-98
Зміст освіти в національній школі
Сутність змісту освіти . - С .98-104
Особливості навчальних планів, програм і підручників . - С .104-112
Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професіональної освіти . - С .112-118
Зміст освіти зарубіжної школи . - С .118-121
Закономірності і принципи навчання
Закономірності навчання . - С .121-123
Основні принципи навчання . - С .123-129
Методи і засоби навчання
Методи навчання і їх класифікація . - С .129-131
Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності . - С .131-144
Методи стимулювання навчальної діяльності учнів . - С .144-147
Методи контролю і самоконтролю у навчання . - С .147-154
Засоби навчання . - С .154-157
Вибір методів навчання . - С .157-161
Технології і форми організації навчання
Традиційні технології навчання у сучасній школі . - С .161-173
Нові технології навчання . - С .173-186
Поняття про форми організації навчання . - С .186-190
Урок як основна форма організації навчання . - С .190-198
Підготовка вчителя до уроку . - С .198-201
Аналіз уроку . - С .201-202
Позаурочні форми навчання . - С .202-213
Пошуки ефективних форм навчання в зарубіжній школі . - С .213-216
Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю
Сутність і основні види контролю успішності учнів . - С .216-221
Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів . - С .221-227
Зарубіжна практика контролю успішності учнів . - С .227-229
Вибрані проблеми дидактики
Проблема навчання обдарованих дітей . - С .229-232
Неуспішність учнів і шляхи її подолання . - С .232-237
Теорія виховання
Сутність процесу виховання . - С .237
Прцес виховання, його специфіка, компоненти і рушійні сили . - С .237-241
Етапи процесу виховання. Управління процесом виховання . - С .241-244
Самовиховання, його сутність, умови, етапи, прийоми реалізації . - С .244-247
Перевиховання, його сутність, функції , етапи, принципи реалізації . - С .247-252
Результати процесу виховання . - С .252-253
Шляхи підвищення ефективності процесу виховання . - С .253-257
Основні закономірності і принципи виховання
Основні закономірності процесу виховання . - С .257-258
Основні принципи виховання . - С .258-264
Основні напрями виховання . - С .264
Розумове виховання . - С .264-267
Формування наукового світогляду . - С .167-271
Моральне виховання . - С .271-276
Статеве виховання і підготовка до сімейного життя . - С .276-283
Виховання свідомості дисципліни, почуття обов'язку і відповідальності . - С .283-288
Правове виховання . - С .288-295
Виховання несприйнятливості до наркогенних речовин . - С .295-298
Екологічне виховання . - С .298-300
Трудове виховання . - С .300-306
Економічне виховання . - С .306-310
Профорієнтаційна робота в школі . - С .310-315
Естетичне виховання учнів . - С .315-319
Фізичне виховання учнів . - С .319-325
Зміст виховання в зарубіжній школі . - С .325-330
Загальні методи виховання
Сутність методу і прийому виховання . - С .330-331
Характеристика основних груп методів виховання . - С .331-356
Організаційні форми виховної роботи
Спеціфіка позакласної і позашкільної виховної роботи . - С .356-357
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи . - С .357-367
Позашкільні навчально-виховні заклвди . - С .367-370
Участь сім'ї і громадськості в організації дозвілля школярів . - С .370-372
Виховання учнівського колективу
Сутність, ознаки, функції, структура колективу . - С .372-375
Методи згрунтування учнівського колективу . - С .375-379
Органи учнівського самоврядування . - С .379-387
Виховний вплив колективу . - С .387-391
Колективні творчі справи . - С .391-394
Спільна виховна робота школи, сім'ї і громадськості
Завдання, зміст і методика виховання дітей в сім'ї . - С .394-399
Шляхи підвищення педагогічних знань батьків . - С .399-402
Види і методи роботи з батьками учнів . - С .402-408
Залучення громадськості до виховання дітей. Церква і виховання підростаючого покоління . - С .408-412
Дитячі та юнацькі організації . - С .412-418
Робота класного керівника
Завдання і функції класного керівника . - С .418-421
Планування роботи класного керівника . - С .421-423
Вимоги до сучасного класного керівника . - С .423-426
Школознавство
Наукові засади внутрішкільного управління
Принципи управління освітою . - С .426-428
Органи освіти, їх функції і структура . - С .428-431
Керівництво навчально-виховною роботою школи . - С .431-436
Планування роботи школи . - С .436-441
Особливості внутрішкільного контролю . - С .441-446
Методична робота в школі
Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя . - С .446-447
Основні форми методичної роботи в школі . - С .447-455
Вивчення і поширення передового педагогічного досвіду, впровадження досягнень педагогічної науки у практику
Сутність передового педагогічного досвіду . - С .455-457
Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду . - С .457-459
Втілення досягнень педагогічної науки в шкільну практику . - С .459-461
Наукова організація педагогічної праці . - С .461-4665
З історії педагогіки
Педагогіка давнього світу
Виховання у первісному суспільстві . - С .465-469
Виховання і навчання в країнах Давнього Сходу . - С .469-471
Виховання і навчання у Давній Греції і Давньому Римі . - С .471-474
Елементи педагогіки у філософських системах давнього світу . - С .474-479
Розвиток школи, виховання і пеадгогічних ідей у середньовічній Європі, в епоху Відродження та Реформації
Особливості освітньо-виховної практики і педагогічної думки в епоху середньовіччя. Виникнення університетів . - С .479-482
Школа і педагогічна думка в Європі в епоху Відродження і Рефомації . - С .482-486
Становлення і розвиток зарубіжної пеадгогічної науки (XVII-XX ст.)
Педагогічна система Я.-А. Коменського . - С .486-489
Розвиток педагогічної теорії і практики в працях інших видатних педагогів . - С .489-496
Реформаторська педагогіка зарубіжних країн кінця ХІХ -ХХ ст. . - С .496-500
Розвиток педагогічної думки в Росії у XVIII-XIX ст. . - С .500-503
Прогресивна педагогіка в РОсії на початку ХХ ст. . - С .503-507
Історія української школи і пеадгогіки
Виховання, школа і педагогічна думка в Київській Русі . - С .507-511
Освіта і педагогічна думка у період українського відродження (XVI- перша половина XVII ст.) . - С .511-517
Українська педагогіка другої половини XVII- кінця XVIII ст. . - С .517-522
Освіта і педагогічна думка в Україні першої половини ХІХ ст. . - С .522-532
Освіта і педагогічна думка в Україн в другій половині ХІХ - тна початку ХХ ст. . - С .532-539
Освіта, шкільніцтво і педагогічна думка в Україні у ХХ ст. . - С .539-551
Особливості розвитку педагогіки на сучасному етапі . - С .551-553
ББК 74.00я73

Рубрики: Загальна педагогіка,  Освіта--національна школа,  Національна школа--зміст освіти
Аннотация: У другому виданні навчального посібника розкрито загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання, основи школознавства з урахуванням сучасних досягнень психолого-педагогічної науки, досвіду розбудови та особливостей реформування української школи. Подано матеріали з історії виховання, школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення. Видання містить запитання, короткий термінологічний словник, що дасть змогу глибше осмислити навчальний матеріал. Для студентів вищих навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей