Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (3)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (5)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Освіта -- історія -- Україна<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-21 
1.
74.03(4УКР)
С 11


    Сірополко, С.
    Історія освіти в Україні [Текст] / С. Сірополко. - Київ : Наукова думка, 2001. - 912 с. - ISBN 966-00-0684-5 (В опр.) : 15.00 р. - ISBN 966-00-0684-5 : 30.00 р.
    Содержание:
Освіта в Україні від часу охрещення України-Русі до початку ХХ ст.
Освіта до часу охрещення України-Русі . - С .27
Освіта від 988 р. до упадку Києва . - С .32
Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. . - С .48
Освітній рух від половини ХVІ до половини ХVІІ ст.
Освіта на Правобережній Україні та в Галичині від половини ХVІІ до кінця ХVІІІ ст. . - С .105
Освіта в Гетманщині та на Слобожанщині від другої половини ХVІІ до кінця ХVІІІ ст. . - С .114
Освіта на Наддніпряянській Україні в ХІХ ст. . - С .232
Освіта на Наддніпрянській Україні від 1901 до 1920 р. . - С .426
Освіта в Галичині
Освіта в Галичині від 1772 до 1848 рр. . - С .497
Освіта в Галичині від 1848 до 1920 рр. . - С .524
Історія освіти на Буковині . - С .608
Історія освіти на Закарпатті . - С .626
Народна освіта в Україні під час совєтської займанщини
Система шкільної освіти . - С .651
Дошкільне виховання . - С .659
Трудова школа на шляху досягнення загального навчання . - С .668
Приміщення трудових шкіл та їх урядження . - С .677
Внутрішнє жииття трудової школи . - С .683
Професійна школа . - С .709
Робітнича та партійна освіта . - С .722
Вищі школи . - С .737
Педаґоґічна освіта . - С .768
Наука та наукові установи в Україні . - С .788
Політична освіта . - С .812
Бібліотечна справа . - С .823
Продукція книжок та їх поширення . - С .838
Преса в Україні . - С .849
Українізація установ народної освіти . - С .856
Бюджет народної освіти . - С .868
ББК 74.03(4УКР)

Рубрики: Освіта--історія--Україна
Аннотация: Книга належить до найкращих досягнень історіографічної спадщини українського народу. Це унікальне дослідження культурно-освітньої діяльності, яка провадилася впродовж століть на українських теренах. Для істориків, вчителів, студентів, а також всіх, кого цікавить історія освіти в Україні.
Доп.точки доступа:
Вільчинський, Ю. \ред.\
Масенко, Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.03(4УКР)
Ф 33


    Федоренко, Д. Т.
    Мудрість козацької доби [Текст] : розробка нетрадиційних уроків і навчально-виховних заходів на засадах української етнопедагогіки. Посібник / Д.Т. Федоренко. - Кривий Ріг : ПП "Видавничий дім", 1999. - 144 с. - 7.00 грн
    Содержание:
Молитва свідомого українця . - С .3
З незамулених джерел. Побудова педагогічного процесу в національній школі на засадах української етнопедагогіки (замість передмови) . - С .4
З Дажбожого благословіння. Пізнавально-виховні заходи для учнів початкових класів про першоукраїнський літопис Велесову книгу (Найдавніші витоки українського козацтва) . - С .14
Тисячолітня чарівниця. Нетрадиційний тематичний захід, присвяченій пам'ятці Київської України-Русі Остромисловій Євангелії 1056-1057 рр. . - С .30
"Куди поспішали мурашки". Урок позакласного читання в 1 класі за одноіменною збіркою казок В.О. Сухомлинського . - С .47
Кобзарі про запорожців. Крок позакласного читання в 3 класі . - С .51
Свято козацького роду. Урок-ранок з народознавства у 3-му класі . - С .59
Таємниці твого козацького імені. Тематичний ранок . - С .67
Благословіння казкою. Фестиваль педагогічної казки Василя Олександровича Сухомлинського "Казкові фантазії". Шкільний виховний заход . - С .80
Безсмертя починається позавчора. Заняття-реквієм пам'яті академіка Мирослава Гнатовича Стельмаховича . - С .90
"Ніч яка місячна, зоряна, ясна, або Козацька пісня про побут українців". Вечір відпочинку для кчителів, старшокласників і їх батьків . - С .98
В гостях у трьох богатирів. До історії походження українських козацьких танців Гопак, Козачок, Повзунець. Академічний навчально-виховний захід-концерт . - С .111
Мудрість козацької педагогіки. Учителеві сучасної школи про козацьку педагогіку, її всеоб'ємлючий, комплексний характер і виховні функції (замість післямови) . - С .121
ББК 74.03(4УКР) + 74.266.35

Рубрики: Освіта--історія--Україна,  Козацька педагогіка,  Народна педагогіка,  Народознавство. Методика викладання,  Народознавство--позакласна робота,  Етнопедагогіка--Україна
Аннотация: Книга знайомить читача з методикою розробки нетрадиційних уроків і виховних заходів на засадах національної етнопедагогіки, розкриває шляхи, засоби і практичні зусилля по різкому підвищенню рівня національного, духовного і естетичного виховання учнів нової української школи, професійної майстерності майбутніх учителів тощо. Крим того нетрадиційний посібник знайомить читачів з досі не відомими чи мало відомими фактичними матеріалами відродження української педагогіки. Посібник для студентів педагогічних навчальних закладів і учителів та учнів національної школи України.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.03(4Укр)
М 38


    Машталер, О. В.
    Педагогічна і освітня діяльність О. В. Духновича [Текст] / О.В. Машталер; Ред. О.Р. Мазуркевич. - Київ : Радянська школа, 1966. - 148 с. - (Педагогічна б-ка вчителя). - (В опр.) : 1.61 грн
    Содержание:
Суспільно-політичні умови, культура і осівта Закарпаття в першій половині ХІХ ст. . - С .9
Громадсько-освітня і педагогічна діяльність О.В. Духновича . - С .41
Педагогічні погляди О.В. Духновича . - С .67
Ідея народності виховання . - С .78
Мета і завдання виховання. Природвідповідальність виховання . - С .86
Розумове виховання. Зміст освіти і навчання . - С .94
Принципи навчання . - С .98
Організація навчального процесу . - С .104
Створення підручників . - С .108
Моральне виховання . - С .121
Трудове виховання . - С .130
Фізичне виховання . - С .134
Вимоги до вчителя . - С .136
Виховання дітей у сім'ї . - С .139
Значення педагогічної діяльності О.В. Духновича . - С .144
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: Освіта--історія--Україна,  Педагогіка--персоналії--Україна, ХІХ ст.
Аннотация: У книзі робиться спроба дати систематичне висвітлення освітньої діяльності, світогляду і педагогічних поглядів відомого закарпатського педагога, письменника і громадянського діяча середини ХІХ ст. Олександра Васильовича Духновича. Визначено також роль і місце О.В. Духновича в історії розвитку народної освіти та прогресивної педагогічної думки на Україні. Діяльність О.В. Духновича розглянуто в тісному зв'язку з політичним і культурним життям Закарпаття І половини ХІХ ст. Книга розрахована на вчителів, студентів і викладачів педагогічних вузів.
Доп.точки доступа:
Мазуркевич, О.Р. \ред.\
Духнович, О.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.03(4Укр)
П 24


   
    Педагогічні ідеї Г.С. Сковороди [Текст] / Ред. О.Г. Дзеверін. - Київ : Вища школа, 1972. - 246 с. - (В опр.) : 2.58 грн
    Содержание:
Табачников, І. А. Світоглядні основи педагогіки Г.С. Сковороди / І. А. Табачников. - С .5
Костюк, Г. С. Елементи діалектики в психологічних поглядах Г.С. Сковороди / Г. С. Костюк. - С .33
Литвинов, С. А. Г.С. Сковорода про виховання і розвиток розуму / С. А. Литвинов. - С .53
Гребенна, Г. П. Етичні погляди Г.С. Сковороди і проблеми морального виховання / Г. П. Гребенна. - С .64
Іванько, І. В. Проблеми естетики та естетичного виховання в спадщині Григорія Сковороди / І. В. Іванько. - С .78
Пуха, І. В. Деякі питання теорії навчання в спадщині Г.С. Сковороди / І. В. Пуха. - С .103
Мазуркевич, О. Р. Література як засіб виховання в учительській діяльності і творчій спадщині Г. С. Сковороди / О. Р. Мазуркевич. - С .117
Науменко, Ф. І. Традиції народної педагогіки в творчості Григорія Сковороди / 146
Струбицький, В. В. Г.С. Сковорода про особистість учителя / В. В. Струбицький. - С .157
Хижняк, З. І. Г.С. Сковорода і Київська академія / З. І. Хижняк. - С .170
Ніженець, А. М. Діяльність Г.С. Сковороди в Переяславському і Харківському колегіумах / А. М. Ніженець. - С .185
Дзеверін, О. Г. Г.С. Сковорода в радянській історико-педагогічній літературі / О. Г. Дзеверін. - С .213
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: Освіта--історія--Україна,  Педагогіка--персоналії
Аннотация: У збірку висвітлюються основні проблеми педагогічної спадщини Г.С. Сковороди, розкривається історичне й теоретичне значення ідей видатного мислителя про виховання, освіту і навчання. Знвчну увагу приділено також практичній учительській діяльності просвітителя. Книга розрахована на викладачів і студентів педагогічних інститутів тв університетів, наукових працівників, аспірантів, викладачів педучилищ та широкі кола учительства.
Доп.точки доступа:
Дзеверін, О.Г. \ред.\
Сковорода, Г.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.03(4Укр)
Ш 61


    Шиманська, І. Ф.
    Леся Українка про освіту та виховання [Текст] : научное издание / І.Ф. Шиманська. - Київ : Радянська школа, 1973. - 111 с. - (В опр.) : 1.45 грн
    Содержание:
На позиціях революційної демократії . - С .5
Визрівання революційно-демократичних поглядів на народну освіту . - С .5
Вихователь і вчитель. Діти . - С .7
Першій український підручник стародавньої історії східних народів . - С .11
Педагогічі ідеї в ліриці Лесі Українки . - С .33
Вихователь і вчитель. Дорослі . - С .38
Наближення Лесі Українки до ідеї марксистської педагогіки . - С .44
Критика царської системи народної освіти у спадщині Лесі Українки . - С .44
Ідеал учителя . - С .57
Освітно-виховна діяльність Лесі Українки в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. . - С .71
Дитяче читання . - С .71
Виховання в родині . - С .82
За жінку-громадянку . - С .88
"Сіяла розумне, добре, вічне" . - С .94
Вихователь своїх сучасників . - С .94
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: Освіта--історія--Україна,  Виховання,  Педагогіка--персоналії--Україна, ХХ ст.
Аннотация: На основі вивчення поетичної творчості Лесі Українки, її публіцистичної та епистолярної спадщини, спогадів сучасників великої поетеси автор показує, що найважливіші проблеми освіти і виховання народних мас були для неї справою життя і що в їх теоретичному і практичному розв'язанні Леся Українка наближалася до марксистської педагогіки. У книзі розкриввається гостро критичне ставлення письменниці до бюрократично-поліцейської системи народної освіти в царській Росії, висвітлюються її погляди на виховання дітей в родині, на "жіноче питання", ідейно-політичне, атеїстичне виховання народнних мас. Розглядається також практично-педагогічна діяльність поетеси з дітьми та дорослими, її перекладацька й видавнича праця в галузі дитячої літератури, інші важливі питання народної освіти. Книгарозрахована на фахівців педагогічної науки, вчителів, вихователів дошкільних установ, батьків.
Доп.точки доступа:
Українка, Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.03(4Укр)
Ч-12


    Чавдаров, Сава Христофорович (1892-1962).
    Педагогічні ідеї Тараса Григоровича Шевченка [Текст] / С.Х. Чавдаров. - Київ : "Радянська школа", 1953. - 208 с. - (В опр.) : 7.32 грн
    Содержание:
Життя і творчість поета . - С .3
Тарас Григорович Шевченко про дітей . - С .50
Про роль сім'ї і матері у вихованні дітей . - С .60
Про суспільне виховання . - С .65
Думи про народну грамотність . - С .77
Освітній ідеал Тараса Григоровича Шевченка . - С .90
Про жіночу освіту . - С .107
Питання виховання моральної особистості . - С .117
Про рідне слово та його роль у вихованні . - С .132
З історії недільних шкіл на Україні . - С .142
Тарас Григорович Шевченко- автор букваря для недільних шкіл . - С .160
Буквар Тараса Григоровича Шевченка в школах . - С .175
"Букварь Южнорусский" під судом політичної реакції . - С .180
Особа педагога в творах Шевченка . - С .188
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: Освіта--історія--Україна
Доп.точки доступа:
Шевченко, Т.Г. (педагогічні погляди) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
74.03(4УКР)
В 23


    Ващенко, Григорій Григорович (1878-1967).
    Загальні методи навчання [Текст] : підручник для педагогів. Т. 2 / Г. Ващенко. - Київ : Українська Видавнича Спілка, 1997. - 441 с. - ISBN 966-7060-07-1 (В опр.) : 7.00 р.
    Содержание:
Текстовий аналіз головного твору Г. Ващенка (Передмова наукового редактора) . - С .9
Поняття методів навчання . - С .17
Класифікація методів навчальної роботи . - С .20
Способи збирання матеріалу в науковій та навчальній роботі . - С .22
Пасивні методи навчання (методи готових знань) . - С .27
Методи книжних завдань . - С .29
Методи наочного навчання. Ілюстрація і демонстрація у навчанні . - С .38
Лабораторно-ілюстративний і дослідницький методи. Активні методи навчання (методи пошукові або дослідницькі) . - С .39
Дослідницькі (пошукові) методи у високій школі. Дослідницькі (пошукові) методи в середній і початковій школах . - С .41
Форми дослідницького методу в звлежності від віку учнів . - С .42
Додаток (замість висновків): "Основні проблеми педагогіки майбутнього" . - С .55
Завдання розумового виховання української молоді . - С .58
Принцип навчання . - С .83
Принцип науковості навчання . - С .84
Принцип систематичності . - С .85
Принцип виховного навчання . - С .86
Принцип зв'язку навчання з життям . - С .87
Принцип природовідповідності . - С .91
Принцип індивідуалізації . - С .92
Принцип активності . - С .94
Принцип наочності . - С .96
Найважливіші правила навчання . - С .97
Методи навчання . - С .102
Поняття методів навчання . - С .102
Класифікація методів навчальної роботи . - С .105
Способи збирання матеріалу в науковій та навчальній роботі . - С .122
Емпіричні й експериментальні способи дослідження в науці. Спостереження й дослідни в навчанні . - С .122
Аналіз і синтез у навчанні. Синтетичні способи в навчанні . - С .137
Аналіз і синтез в навчанні . - С .137
Синтетичні способи в навчанні . - С .151
Індукція. Дедукція. Аналогя. Зв'язок між способами мислення в процесі навчальної роботи . - С .159
Індукція . - С .159
Дедукція . - С .167
Аналогія . - С .173
Зв'язок між способами мислення в процесі навчальної роботи . - С .180
Методика, класифікація методів навчання з погляду участі вчителя та учня в навчальному процесі . - С .187
Пасивні методи навчання (Методи готових знань) . - С .189
Лекційний метод . - С .189
Розповідь учителя . - С .199
Художнє і творче оповідання . - С .204
Метод книжних завдань . - С .211
Методи наочного навчання . - С .227
Ілюстрація і демонстрація у навчанні . - С .227
Музика як засіб наочності . - С .241
Напівактивні методи . - С .246
Сократовський, або евристичний метод . - С .246
Метод Лая (Лаївський метод) . - С .262
Лабораторно-ілюстрований метод . - С .282
Активні методи навчання (методи шукань, або дослідні методи) . - С .287
Дослідні (пошукові) методи у високій школі . - С .287
Дослідні (пошукові) методи в середній і початковій школах . - С .293
Форми дослідного методу в залежності від віку учнів . - С .304
Виховання дослідницьких здібностей у дітей дошкільного віку . - С .304
Дослідні (пошукові) методи у шкільному віці . - С .310
Шкільні екскурсії . - С .314
Лабораторно-дослідний метод . - С .323
Рефератно-семінарський метод . - С .326
Роль книжки в дослідницькій роботі учнів. Високі вимоги до вчителя в умовах роботи за дослідницькими методами . - С .327
Метод проектів . - С .331
Визначення методу проектів . - С .331
Коледж Сесіля Редді в Аботс-Гольмі . - С .333
Психологічні й педагогічні погляди Дьюї як теоретична основа методу проектів . - С .334
Послідовники Дьюї про метод проектів . - С .337
Метод проектів у радянській школі . - С .342
Метод проектів в оцінці американських педагогів . - С .350
Метод проектів в українській школі . - С .351
Метод проектів на різних ступенях навчання . - С .353
Психологічні основи активізації методів шкільного навчання . - С .362
Роль уваги у навчанні . - С .362
Роль ігрової діяльності у навчанні . - С .366
Активізація методів навчання в галузі виховання логічного мислення . - С .380
Активізація методів виховання мистецького мислення . - С .385
Домашня робота учнів . - С .389
Активація домашніх робіт учнів . - С .389
Організація домашніх робіт . - С .392
Перевірка домашніх робіт . - С .394
Основні проблеми педагогіки майбутнього . - С .397
ББК 74.03(4УКР) + 74.202.51

Рубрики: Освіта--історія--Україна,  Загальні методи навчання
Аннотация: В умовах розбудови національної системи освіти України як незалежної держави, зростання важливості найповнішого задоволення різноманітних освітніх потреб кожного індивіда, поступового, але невідворотного впровадження варіантного компоненту змісту освіти, диференціації та індивідуалізації навчально-виховного процесу в умовах різнорівневої освіти, віходу від традицій авторитарної педагогіки тоталітаризму всезростаючого значення набуває проблема методів навчання, їх урізноманітнення та системного застосування з обов'язковим урахуванням історичного досвіду минулого і перспектив розбудови української освіти і школи. В останні роки в Україну повертається ім'я видатного українського педагога Григорія Ващенка. Розпочато освоєння освітянами і всією громадськістю України його науково-педагогічної спадщини та громадсько-політичної діяльності. У 1994 році вийшла друком в Україні і викликала значний читацький інтерес праця Г. Ващенка "Вихований ідеал". І ось нова книжка педагога, що йде нині до українського читача: "Загальні методи навчання". Книга присвячена розкриттюозначених проблем в історико-освітньому і теоретичному аспектах. Вона розрахована на вчителів, керівників шкіл різних типів, методистів, інспекторів, студентів університетів та педагогічних навчальних закладів різних рівнів, аспірантів та науковців у галузі педагогіки і педагогічної психології, школознавства та зацікавлених батьків. Видання підготовлене Всеукраїнським Педагогічним Товариством ім. Григорія Ващенка та Науковим Товариством ім. Миколи Міхновського.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
74.03(4УКР)
В 23


    Ващенко, Григорій Григорович (1878-1967).
    Виховний ідеал [Текст] : Підручник для педагогів, виховників, молоді і батьків. Т. 1 / Г. Ващенко. - Полтава : Полтавський вісник, 1994. - 191 с. - ISBN 5-7707-5290-4 : 4.00 р.
ББК 74.03(4УКР)

Рубрики: Освіта--історія--Україна,  Виховні ідеали
Аннотация: Книга адресована педагогічним кадрам України є першою з серії праць видатного українського вченого, педагога і психолога професора Г. Ващенка.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.00
П 24


   
    Педагогіка [Текст] : респ. науково-методичний збірник. Вип. 9. Питання навчально-виховної роботи та історії освіти. - Київ : Радянська школа, 1970. - 158 с. - 4.10 грн
    Содержание:
Присяжнюк, К. Ф. Втілення в життя ленінських ідей про освіту і виховання / К. Ф. Присяжнюк. - С .3-12
Ільченко, Г. С. Виховання в учнів почуття громадського обов`язку на героїчних традиціях радянського народу / Г. С. Ільченко. - С .13-23
Тихомирова, В. О. Теоретична конференція як засіб ідейно-політичного виховання старшокласників / В. О. Тихомирова. - С .24-28
Кондратенко, Г. М. Індивидуальний підхід до учнів в умовах програмованого навчання / Г. М. Кондратенко. - С .29-36. - Бібліогр. у кінці ст. : рис.
Чижик, В. В. Можливий підхід до вибору методу навчання учнів / В. В. Чижик. - С .37-45. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Федоренко, І. Т. Взаємозв`язок слухових і зорових сприймань у навчальному процесі / І. Т. Федоренко. - С .46-57. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Беккер, Р. І. Виховання спостережливості учнів як засіб активизації їх розумової діяльності / Р. І. Беккер. - С .58-66
Мельниченко, Б. ф. Мотиви трудової діяльності учнів V -XVIII класів / Б. ф. Мельниченко. - С .67-73
Роздобудько, І. Ф. Робота учнів V - XVIII класів з довідковою і навчально-технічною книгою / І. Ф. Роздобудько. - С .74-80
Віленчик, В. Ю. Деякі можливості тестового контролю знань / В. Ю. Віленчик. - С .81-88
Делікатний, К. Г. Способи підвищення ефективності перевірки знань учнів старших класів / К. Г. Делікатний. - С .89-94
Пуха, І. В. Про школи запорозьких козаків / І. В. Пуха. - С .95-109. - Бібліогр. у кінці ст.
Савенок, Г. Г. К. Д. Ушинський у Києві / Г. Г. Савенок. - С .110-119. - Бібліогр. у кінці ст.
Чепелєв, В. І. Розвиток навчальних планів вечерніх загальноосвітніх шкіл УРСР / В. І. Чепелєв, О. М. Шпортенко. - С .120-129. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Сергієнко, Д. Л. Трудове і політехнічне навчання в загальноосвітній сільській школі Української РСР (1933-1937 рр.). / 130-137. - Бібліогр. у кінці ст.
Кондратюк, О. П. Про роль шкільного самоврядування і учнівських організацій в суспільно-політичному вихованні дітей (1917-1932 рр.) / О. П. Кондратюк. - С .138-147
ББК 74.00

Рубрики: Навчально-виховна робота,  Педагогіка--історія--Україна,  Освіта--історія--Україна,  Козацькі школи--Україна
Доп.точки доступа:
Ушинський, К.Д. \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.03(4Укр)5
П 82


   
    Просвітницька справа родини Аркасів [Текст] : науково-методичний збірник. - Миколаїв : ПСІ КСУ, 2002. - 53 с. - Б. ц.
    Содержание:
Соболь, П. П. Просвітницьтво як феномен культури / П. П. Соболь. - С .4
Смирнова, А. А. Научно-просветительская деятельность Захария Андреевича Аркаса / 11
Березовська, Т. В. Микола Андрійович Аркас в приватному та громадському житті / 17
Береза, І. Ю. Репетиція давньоукраїнської літератури в листуванні М. М. Аркаса / І. Ю. Береза. - С .22
Гребенникова, В. Б. Памятники археологии у села Старая Богдановка / В. Б. Гребенникова. - С .25
Березовська, Т. В. Микола Аркас: відомий і невідомий / Т. В. Березовська. - С .28
Полухіна, О. М. Чуття єдиної родини ((до джерел аркасового натхнення) / О. М. Полухіна. - С .33
Александренко, І. І. Миколаївці - лауреати премії імені М. М. Аркаса / І. І. Александренко. - С .40
Бібліографічний покажчик книг з приватної бібліотеки родини Аркасів (що зберігаються у фонді Миколаївської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. О. Гмирьова) . - С .48
ББК 74.03(4Укр)5

Рубрики: Освіта--історія--Україна,  Історія України--персоналії
Аннотация: В збірнику висвітлюється життєтворче самоздійснення у просвітництві представників чотирьох поколінь знаменитої родини Аркасів, їхній внесок у розвиток культури півдня України. Значна увага приділяється також методологічним засадам дослідження просвітництва як феномена культури. Матеріали будуть корисними для науковців, викладачів вузів, працівників культурно-освітніх установ, студентів і аспирантів, усіх, хто цікавиться історією України та рідного краю.
Доп.точки доступа:
Аркас, М.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-21 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей