Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Професійна освіта -- дуальне навчання -- Німеччина<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Кайтановська, Ольга.
    Навчання за дуальною системою у закладах професійної освіти Німеччини [Текст] / О. Кайтановська // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2018. - N 1/2. - С. 49-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Дуальна освіта--Німеччина,  Професійна освіта--дуальне навчання--Німеччина
   Німеччина--освіта--професійна
Кл.слова (ненормированные):
дуальна система навчання -- випускник -- професійна освіта
Аннотация: У статті розкрито поняття дуального навчання, розглянуто ознаки дуальної системи навчання, угоди про виробниче учнівство, переваги та недоліки навчання за дуальною формою. З'ясовано, що у Німеччині головною рисою дуальної форми навчання є зв'язок між системою професійної освіти, роботодавцями, профспілками і урядом.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Пятничук, Тетяна.
    Дуальна система навчання: досвід Німеччини та особливості впровадження в Україні [Текст] / Т. Пятничук // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2018. - N 5/8. - С. 44-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Дуальна освіта--Німеччина,  Професійна освіта--дуальне навчання--Німеччина,  Дуальна освіта--Україна
   Німеччина--освіта--професійна
Кл.слова (ненормированные):
дуальна система професійного навчання -- професійна кваліфікація -- професійна компетентність
Аннотация: У статті висвітлено особливості дуальної системи професійного навчання Німеччини, зокрема обов'язки закладів професійної освіти, работодавців, профспілок, уряду, переваги від її впровадження для всіх сторін-учасників. Розглянуто напрями та можливості застосування елементів дуальної системи у закладах професійної (професійно-технічної) освіти України. Проаналізовано перший досвід упровадження елементів дуальної системи освіти у різних регіонах України у 2017 році.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей