Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Управління ЗНЗ -- наукові підходи<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
74.24(4Укр)
М 31


    Маслов, В. І.
    Наукові основи та функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами [Текст] : навч. посіб. / В. І. Маслов. - Тернопіль : "Астон", 2007. - 150 с. - ISBN 978-966-308-183-0 : 5.80 р.
    Содержание:
Теоретичні засади управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .6
Функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .84
Модель професійної компетентності керівника школи . - С .123
ББК 74.24(4Укр)

Рубрики: Управління ЗНЗ--наукові підходи,  Післядипломна освіта--педагогічна--управління,  Директор школи--компетентність,  Професійна компетентність--директор школи,  Компетентність--професійна,  Самоосвіта--директора шкіл,  Підвищення кваліфікації--директори шкіл,  Моделювання--управління
Аннотация: Запропонована праця доктора педагогічних наук, професора В.І. Маслова відображає сучасні наукові погляди на теоретичні засади управління ЗНЗ, зокрема тенденції, - закономірності, принципи, функції тощо. У роботі розкриваються основні етапи процесу управлінської діяльності керівників шкіл, основні форми і умови їх реалізації на сучасному етапі. Модель компетенцій директора загальноосвітніх навчвльних закладів і вимоги до його особистості побудовані на основі аналізу змісту практичної діяльності керівників шкіл України. Запропонована робота може бути використана у системі післядипломної освіти при підвищенні кваліфікації керівникв шкіл, надання йому методичної допомоги на регіональному рівні, а також для самоосвіти директорів навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.24
К 17


    Калініна, Л. М.
    Система інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом [Текст] : монографія / Л. М. Калініна. - Херсон : Айлант, 2005. - 275 с. - ISBN 966-630-036-2 : 10.00 р.
    Содержание:
Специфіка інформації, її види, класифікації . - С .10
Інформаційне забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом в педагогічній теорії і практиці . - С .66
Наукові засади інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом . - С .133
Концептуальні основи інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом як складною, відкритою соціально-педагогічною системою . - С .202
Теоретичні основи побудови та зміст автоматизованої системи управління загальноосвітнім навчальним закладом . - С .235
ББК 74.24

Рубрики: Педагогіка вищої школи--макротехнології управління НЗ,  Педагогіка--інформаційне забеспечення управління ВНЗ,  Управління ЗНЗ--наукові підходи
Аннотация: У монографіїрозкрито концептуальну модель системи інформаційного забезпечення управління ЗНЗ як складною, відкритою, соціально-педагогічною системою в умовах формування інформаційного суспільства, в основу якої покладено системно-кібернетичний, інформаційний наукові підходи до розкриття суті інформаційної діяльності суб'єктів управління, феномену "інформаційного управління". У ній подано виклад сучасних філософських концепцій інформації, семантичний аналіз суті поняття "інформація", авторські класифікації інформації; теоретичнеобґрунтування моделі автоматизованої системи управління загальноосвітнім навчальним закладом. Монографія буде корисною для керівників закладів, спеціалістів органів управління освітою, науковців, які досліджують проблеми внутрішкільного управління, аспирантів, викладачів інституцій післядипломної освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Даниленко, Л.
    Сучасні наукові підходи до управління ЗНЗ [Текст] / Л. Даниленко // Управління освітою. - 2005. - №23. - С. 1-12. (вкладка)
ББК 74.204.1 + 74.24

Рубрики: Управління ЗНЗ,  Управління ЗНЗ--Наукові підходи,  Системний підхід--Управління,  Гуманістичне управління,  Управління--гендерний підхід,  Шкільний парламент

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей